Komunikaty PR

Atrium wybrało najlepsze młode marki – laureatów konkursu Wygraj pop-up store

2022-02-22  |  13:30
Biuro prasowe

Atrium wyłoniło zwycięzców I edycji konkursu Wygraj pop-up store! W szranki o własny sklep  w Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu wraz z pakietem świadczeń dodatkowych stanęło niemal 100 polskich marek. Laureatem została Mięta Design – brand wywodzący się z Krakowa, wytwórca unikatowych toreb, saszetek, plecaków oraz ubrań – szytych ręcznie. Atrium przyznało również jedno wyróżnienie – otrzymał je Auna Vegan – producent kosmetyków wegańskich.

 

O zwycięstwie Mięty Design zadecydowała ciekawa koncepcja biznesowa i świetne wyczucie rynku przez jej twórców. Jury przekonała także silna determinacja, by sklep marki, który zostanie otwarty w Galerii Dominikańskiej, odniósł sukces oraz dobra strategia rozwoju brandu w tej lokalizacji i dla tej grupy docelowej. Mięta dobrze się wpisuje w obecny tenant mix wrocławskiego centrum handlowego. Asortyment marki charakteryzuje najwyższa jakość wykonania, a jej twórcy mają także przemyślaną rokującą strategię poszerzania oferty produktowej.

 

Wyróżniona marka z kolei to Auna Vegan, producent kosmetyków wegańskich. Brand powstał z zamiłowania do natury 
i prostej, ale skutecznej pielęgnacji. Produkty są wytwarzane ręcznie w Wielkopolsce. Firma jest aktywnie zaangażowana
w działalność proekologiczną, przekazując procent z uzyskanych dochodów na rzecz zwierząt.

 

– Pomysł na konkurs Wygraj pop-up store! okazał się dla nas bardzo ciekawym doświadczeniem biznesowym,
a powstał w ramach naszego wewnętrznego programu innowacji. Wzięli w nim udział wszyscy pracownicy Atrium, zgłaszając różnorodne rozwiązania z wielu dziedzin
mówi Scott Dwyer, Group Managing Director – Retail, Atrium European Real Estate i dodaje: – Szereg spotkań z młodymi markami pokazało nam, że obie strony mają sobie bardzo wiele do zaproponowania. To, co dostrzegliśmy już na pierwszy rzut oka, to olbrzymi entuzjazm i zaangażowanie twórców tych brandów oraz wielka motywacja do podejmowania kolejnych wyzwań na rynku – również offline. Jako eksperci z wieloletnim doświadczeniem w tym obszarze możemy zaoferować im naszą wiedzę i wsparcie na starcie biznesu offline, a także obecność w centrum handlowym czyli bardzo duży traffic każdego dnia bez konieczności ponoszenia znaczących kosztów marketingowych w celu dotarcia do klienta. Program pop-up realizujemy we wszystkich centrach Atrium w ramach filaru społecznego naszej strategii ESG. Współpraca z polskimi młodymi markami oraz posiadanie przestrzeni handlowej dla nich
w naszych obiektach to ważna składowa centrum handlowego przyszłości.

 

W ocenie wszystkich zgłoszeń pod uwagę wzięto atrakcyjność marki, pomysł na rozwój i promocję swojego sklepu w centrum handlowym oraz innowacyjny charakter konceptu. Jury uwzględniało także możliwości rozwoju zgłaszanej marki w centrum handlowym, potencjał realizacji konceptu we wskazanym obiekcie, lokalny charakter konceptu i działalność na rzecz społeczności i/lub środowiska. Nie bez znaczenia był również wpływ obecności danego konceptu na atrakcyjność oferty centrum handlowego (tzw. tenant mix) i jego odwiedzalność, a także potencjał dotarcia do nowej grupy odbiorców.

 

Cieszymy się z tak dużego zainteresowania konkursem. Widać, że takie inicjatywy są bardzo potrzebne
w obecnej rzeczywistości biznesowej. Właścicielom centrów handlowych dają szansę na poznanie i nawiązanie dialogu
z młodymi lokalnymi markami, a markom tym możliwość wejścia w nowy nieznany im dotychczas kanał sprzedaży. Nasi klienci szukają nowych unikalnych produktów polskich marek, a my wychodzimy naprzeciw tym oczekiwaniom. Chcemy dalej wspierać polską wytwórczość i planujemy już kolejne tego typu inicjatywy
mówi Daria Pawełko, Group Innovation Manager w Atrium Poland Real Estate Management.

 

Wygraj pop-up store to autorski program Atrium w Polsce. Jego celem jest wspieranie młodych polskich marek i zwiększanie szans początkujących przedsiębiorców na szybki rozwój. Jego uczestnicy mogą spróbować swoich sił w handlu offline
i budowaniu relacji face to face z klientem. Laureat towarzyszącego mu konkursu otrzymuje bezpłatnie swój własny lokal
w centrum handlowym Atrium na 6 miesięcy.

 

Atrium ma także plany związane z pozostałymi uczestnikami I edycji konkursu. Zainteresowane brandy będą mogły dołączyć do grona najemców galerii handlowych Atrium w Polsce w ramach regularnego Programu pop-up lub stałej współpracy.

 

Projekt Wygraj pop-up store! jest element programu Atrium Razem, którego celem jest wsparcie i integracja lokalnej społeczności oraz wspólne budowanie przyjaznego środowiska rozwoju.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace Biuro prasowe
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.