Atrium wybrało najlepsze młode marki – laureatów konkursu Wygraj pop-up store
Atrium wyłoniło zwycięzców I edycji konkursu Wygraj pop-up store! W szranki o własny sklep w Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu wraz z pakietem świadczeń dodatkowych stanęło niemal 100 polskich marek. Laureatem została Mięta Design – brand wywodzący się z Krakowa, wytwórca unikatowych toreb, saszetek, plecaków oraz ubrań – szytych ręcznie. Atrium przyznało również jedno wyróżnienie – otrzymał je Auna Vegan – producent kosmetyków wegańskich.
O zwycięstwie Mięty Design zadecydowała ciekawa koncepcja biznesowa i świetne wyczucie rynku przez jej twórców. Jury przekonała także silna determinacja, by sklep marki, który zostanie otwarty w Galerii Dominikańskiej, odniósł sukces oraz dobra strategia rozwoju brandu w tej lokalizacji i dla tej grupy docelowej. Mięta dobrze się wpisuje w obecny tenant mix wrocławskiego centrum handlowego. Asortyment marki charakteryzuje najwyższa jakość wykonania, a jej twórcy mają także przemyślaną rokującą strategię poszerzania oferty produktowej.
Wyróżniona marka z kolei to Auna Vegan, producent kosmetyków wegańskich. Brand powstał z zamiłowania do natury
i prostej, ale skutecznej pielęgnacji. Produkty są wytwarzane ręcznie w Wielkopolsce. Firma jest aktywnie zaangażowana
w działalność proekologiczną, przekazując procent z uzyskanych dochodów na rzecz zwierząt.
– Pomysł na konkurs Wygraj pop-up store! okazał się dla nas bardzo ciekawym doświadczeniem biznesowym,
a powstał w ramach naszego wewnętrznego programu innowacji. Wzięli w nim udział wszyscy pracownicy Atrium, zgłaszając różnorodne rozwiązania z wielu dziedzin – mówi Scott Dwyer, Group Managing Director – Retail, Atrium European Real Estate i dodaje: – Szereg spotkań z młodymi markami pokazało nam, że obie strony mają sobie bardzo wiele do zaproponowania. To, co dostrzegliśmy już na pierwszy rzut oka, to olbrzymi entuzjazm i zaangażowanie twórców tych brandów oraz wielka motywacja do podejmowania kolejnych wyzwań na rynku – również offline. Jako eksperci z wieloletnim doświadczeniem w tym obszarze możemy zaoferować im naszą wiedzę i wsparcie na starcie biznesu offline, a także obecność w centrum handlowym czyli bardzo duży traffic każdego dnia bez konieczności ponoszenia znaczących kosztów marketingowych w celu dotarcia do klienta. Program pop-up realizujemy we wszystkich centrach Atrium w ramach filaru społecznego naszej strategii ESG. Współpraca z polskimi młodymi markami oraz posiadanie przestrzeni handlowej dla nich
w naszych obiektach to ważna składowa centrum handlowego przyszłości.
W ocenie wszystkich zgłoszeń pod uwagę wzięto atrakcyjność marki, pomysł na rozwój i promocję swojego sklepu w centrum handlowym oraz innowacyjny charakter konceptu. Jury uwzględniało także możliwości rozwoju zgłaszanej marki w centrum handlowym, potencjał realizacji konceptu we wskazanym obiekcie, lokalny charakter konceptu i działalność na rzecz społeczności i/lub środowiska. Nie bez znaczenia był również wpływ obecności danego konceptu na atrakcyjność oferty centrum handlowego (tzw. tenant mix) i jego odwiedzalność, a także potencjał dotarcia do nowej grupy odbiorców.
– Cieszymy się z tak dużego zainteresowania konkursem. Widać, że takie inicjatywy są bardzo potrzebne
w obecnej rzeczywistości biznesowej. Właścicielom centrów handlowych dają szansę na poznanie i nawiązanie dialogu
z młodymi lokalnymi markami, a markom tym możliwość wejścia w nowy nieznany im dotychczas kanał sprzedaży. Nasi klienci szukają nowych unikalnych produktów polskich marek, a my wychodzimy naprzeciw tym oczekiwaniom. Chcemy dalej wspierać polską wytwórczość i planujemy już kolejne tego typu inicjatywy – mówi Daria Pawełko, Group Innovation Manager w Atrium Poland Real Estate Management.
Wygraj pop-up store to autorski program Atrium w Polsce. Jego celem jest wspieranie młodych polskich marek i zwiększanie szans początkujących przedsiębiorców na szybki rozwój. Jego uczestnicy mogą spróbować swoich sił w handlu offline
i budowaniu relacji face to face z klientem. Laureat towarzyszącego mu konkursu otrzymuje bezpłatnie swój własny lokal
w centrum handlowym Atrium na 6 miesięcy.
Atrium ma także plany związane z pozostałymi uczestnikami I edycji konkursu. Zainteresowane brandy będą mogły dołączyć do grona najemców galerii handlowych Atrium w Polsce w ramach regularnego Programu pop-up lub stałej współpracy.
Projekt Wygraj pop-up store! jest element programu Atrium Razem, którego celem jest wsparcie i integracja lokalnej społeczności oraz wspólne budowanie przyjaznego środowiska rozwoju.
Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Nowy sezon? Nowe buty!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Farmacja
Antybiotykooporność coraz poważniejszym problemem. Wyizolowane ze śliny peptydy mogą się sprawdzić w walce z bakteriami wielolekoopornymi
Poszukiwanie alternatyw dla antybiotykoterapii nabiera coraz większego tempa. Duże nadzieje, zwłaszcza w kontekście szczepów wielolekoopornych, naukowcy wiążą z bakteriocynami i bakteriofagami. Badacz z Uniwersytetu Wrocławskiego prowadzi prace nad bakteriocyną, będącą peptydem izolowanym z ludzkiej śliny. Za swoje badania otrzymał Złoty Medal Chemii. Tymczasem problem antybiotykooporności może wynikać w dużej mierze z niewiedzy. Z Eurobarometru wynika, że tylko połowa Europejczyków zdaje sobie sprawę, że antybiotyki nie są skuteczne w walce z wirusami.