Komunikaty PR

Aż 8 złotych motorola razr do wygrania w konkursie na Dzień Kobiet!

2021-03-08  |  10:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.51 MB )

Dzień Kobiet to wyjątkowy czas w roku, kiedy cały świat docenia, jak kobiety są dla niego ważne. Jednak dla Motoroli dzień to za mało. Od dziś aż do 14 marca w konkursie na profilu Instagram @motorolapolska można wygrać spektakularny, składany smartfon motorola razr w kolorze złotym.

Jak wziąć w nim udział?

Należy do 14 marca udostępnić na swoim profilu zdjęcie w stylizacji, która wyprzedza modowe trendy i oznaczyć profil marki @motorolapolska oraz dodać hasztagi #motorola i #wyprzedzamytrendy oraz obserwować profil firmy. Szczegóły konkursu znajdują się w tym poście.

Legendarna motorola razr

Motorola razr to spektakularny smartfon z klapką o składanym ekranie. Jej niesamowicie stylowy wygląd to efekt połączenia najbardziej zaawansowanych technologii i świata mody. Projektując razr, Motorola zamierzała skonstruować jak najlepszy smartfon z technologią elastycznego wyświetlacza, który będzie spełniać istotną potrzebę konsumentów, czyli umożliwi jego wygodne noszenie nawet w kieszeni spodni czy niewielkiej torebce. Każda decyzja, podjęta w procesie rozwoju produktu, miała na celu stworzenie zaskakująco pięknego urządzenia o zupełnie niepowtarzalnej, ale w pełni praktycznej konstrukcji, która łączy kompaktowe rozmiary z odważnym wzornictwem. Dzięki temu razr stanowi ucieleśnienie wszystkich zasad przewodnich designu motoroli: prostoty, zaskoczenia i elegancji. 6 kwietnia 2020 roku motorola razr zdobyła prestiżową nagrodę Red Dot: „Best of the Best” — będącą najwyższym wyróżnieniem w kategorii wzornictwa produktów, zarezerwowaną dla innowacyjnych projektów o najbardziej przełomowym designie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji Biuro prasowe
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową
Moda Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper

Zimowe buty z futerkiem wkraczają na salony, a raczej na utwardzone ścieżki i miejskie chodniki. Czasy, kiedy śniegowce nosiło się tylko na stokach, a trapery jedynie na szlakach, odeszły

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.