Komunikaty PR

Aż 8 złotych motorola razr do wygrania w konkursie na Dzień Kobiet!

2021-03-08  |  10:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.51 MB )

Dzień Kobiet to wyjątkowy czas w roku, kiedy cały świat docenia, jak kobiety są dla niego ważne. Jednak dla Motoroli dzień to za mało. Od dziś aż do 14 marca w konkursie na profilu Instagram @motorolapolska można wygrać spektakularny, składany smartfon motorola razr w kolorze złotym.

Jak wziąć w nim udział?

Należy do 14 marca udostępnić na swoim profilu zdjęcie w stylizacji, która wyprzedza modowe trendy i oznaczyć profil marki @motorolapolska oraz dodać hasztagi #motorola i #wyprzedzamytrendy oraz obserwować profil firmy. Szczegóły konkursu znajdują się w tym poście.

Legendarna motorola razr

Motorola razr to spektakularny smartfon z klapką o składanym ekranie. Jej niesamowicie stylowy wygląd to efekt połączenia najbardziej zaawansowanych technologii i świata mody. Projektując razr, Motorola zamierzała skonstruować jak najlepszy smartfon z technologią elastycznego wyświetlacza, który będzie spełniać istotną potrzebę konsumentów, czyli umożliwi jego wygodne noszenie nawet w kieszeni spodni czy niewielkiej torebce. Każda decyzja, podjęta w procesie rozwoju produktu, miała na celu stworzenie zaskakująco pięknego urządzenia o zupełnie niepowtarzalnej, ale w pełni praktycznej konstrukcji, która łączy kompaktowe rozmiary z odważnym wzornictwem. Dzięki temu razr stanowi ucieleśnienie wszystkich zasad przewodnich designu motoroli: prostoty, zaskoczenia i elegancji. 6 kwietnia 2020 roku motorola razr zdobyła prestiżową nagrodę Red Dot: „Best of the Best” — będącą najwyższym wyróżnieniem w kategorii wzornictwa produktów, zarezerwowaną dla innowacyjnych projektów o najbardziej przełomowym designie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Media

Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.