Łazienkowe inspiracje od SANPLAST SA
Doskonałość- niejedno ma imię. Dobrze urządzona łazienka, to miejsce, które cieszy oko, jest komfortowe i funkcjonalne oraz jest dostosowane do naszego stylu życia. Z produktami SANPLAST SA urządzenie wymarzonej łazienki jest niezwykle proste.
Od ponad 39 lat SANPLAST SA dostarcza najwyższej jakości produktów do ich łazienek. I to bez względu na to czy jesteś młody, w sile wieku, samotny, czy z dużą rodziną – w asortymencie SANPLAST zawsze znajdziesz coś dla siebie. Swoje wymarzone produkty znajdzie zarówno miłośnik długich sesji kąpielowych w wannie, jak i zwolennik szybkich kąpieli pod prysznicem.
Rozwiązania SANPLAST SA są ponadczasowe. Z jednej strony nowoczesne, ale zawsze z zachowaniem odpowiedniego smaku i stylu. Produkty marki SANPLAST to praktyczne propozycje do każdej łazienki, bez względu na styl w jakim została ona urządzona. Sprawdzą się zatem w rozmaitych wnętrzach – niewielkich i przestronnych, innowacyjnych i tradycyjnych, skromnych i tych urządzonych z przepychem. Osoby ceniące elegancję znajdą w asortymencie firmy produkty idealne dla siebie – ekskluzywne kolekcje to właśnie odpowiedź na ich potrzeby. Sprawdzają się one nie tylko w domach i mieszkaniach prywatnych, ale również w obiektach przeznaczonych dla sfery publicznej. Tam z kolei duży nacisk należy położyć na wysoką jakość produktów. Ich kształty i powierzchnie muszą być też zgodne z przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa i normami higienicznymi. SANPLAST SA duży nacisk kładzie na bezpieczeństwo i wysoką jakość poszczególnych elementów, aby dostarczyć odbiorcom maksymalną satysfakcję z przebywania we wnętrzach wyposażonym w produkty firmy.
„W łazience spędzamy codziennie dużo czasu, także relaksując się po stresującym dniu. Warto zatem urządzić, ją tak, żeby nie tylko spełniała wszystkie niezbędne funkcje, ale aby poszczególne elementy tworzyły spójną całość sprzyjającą relaksowi. Dla zapewnienia szerokiego wyboru, asortyment SANPLAST to obecnie 12 serii kabin prysznicowych dostępnych w różnych wersjach wyposażenia, kształtach i rozmiarach, a także 13 linii wanien. Daje nam to olbrzymią ilość propozycji do każdego domu.”- podkreśla Małgorzata Hulisz Kierownik Działu Marketingu SANPLAST SA.
Dostępne na rynku produkty pozwalają stworzyć wymarzone wnętrze, zarówno piękne, jak i funkcjonalne.
Daj się zainspirować SANPLAST
SANPLAST inspiruje zarówno wszystkich tych, którzy marzą o klasycznie pięknej łazience, jak i tych poszukujących bardziej nowoczesnych rozwiązań. Produkty tej marki są projektowane w taki sposób,
aby można było łączyć je ze sobą w ramach różnych serii. Szeroka paleta brodzików, wanien, kabin prysznicowych i akcesoriów to nieograniczone możliwości aranżacyjne i opcja stworzenia wyjątkowej łazienki dopasowanej do rozmaitych potrzeb i stylu życia. Więcej inspiracji znajdziesz na stronie: https://sanplast.pl/blog/category/inspiracje

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.