Komunikaty PR

„Back to school” - nowa kampania Answear.com na sezon jesień-zima 2022 r.

2022-08-30  |  12:00

Wraca szkoła, a wraz z nią moda i ubrania, które znamy z lat 2000. Najnowsza sesja „Back to school” marki Answear.com, inspirowana stylem Y2K, to katalog trendów na zbliżający się sezon jesienno-zimowy!

Koniec lata kojarzy nam się przede wszystkim z powrotem do codziennych obowiązków, coraz krótszymi dniami i chłodniejszymi miesiącami, na które warto się przygotować! Wrzesień to idealny czas na wymianę garderoby i zakup cieplejszych ubrań, które sprawdzą się w trakcie nadchodzącej jesieni. Niezależnie od tego, ile masz lat, czy idziesz do wymarzonego liceum, posyłasz dzieci do szkoły, czy może wracasz po wakacjach do biura, postaw na najnowsze trendy, które proponuje marka Answear.com w kampanii „Back to school”.

Trend Y2K – sentymentalny powrót do przeszłości

We wrześniu wraz z rozpoczęciem nowego roku szkolnego, w wielu z nas budzi się nostalgia za nastoletnimi czasami. Tęsknimy za beztroskimi chwilami spędzonymi w klasach pełnych kolegów i koleżanek oraz oryginalnymi stylizacjami. Ten nastrój odzwierciedla również trend Y2K, którym inspirowana jest najnowsza sesja „Back to school” marki Answear.com. Moda tęskni za wyrazistym stylem, na który kiedyś patrzyłyśmy z rozbawieniem. Welurowe dresy, biodrówki czy podkreślające talię crop topy, stanowią najbardziej charakterystyczne elementy garderoby z tamtej dekady. Dlatego jeżeli szukamy propozycji, które niegdyś królowały na czerwonych dywanach, warto sprawdzić propozycje od takich marek jak Juicy Couture, Sixth June, Adidas czy Fila, które dostępne są na stronie Answear.com.

Co jeszcze skrywają propozycje od Answear.com?

W propozycjach „Back to school” znajdziemy również wiele ubrań inspirowanych amerykańskimi collegami. Luźne bluzy ze ściągaczami od marki Gap, longsleev’y w paski z kolekcji Answear.LAB, swetrowe kamizelki BOSS, czy oversizowe t-shirty oraz koszule w kratę kultowej marki Levi’s.

Dla osób, które cenią sobie klasykę, w propozycjach Answear.com znalazły się też białe bawełniane koszule, proste spodnie z wysokim stanem, dżinsowe sukienki i kombinezony oraz eleganckie tweedowe komplety.  

Świetnym pomysłem na urozmaicenie szkolnej stylizacji są dodatki i akcesoria. Na Answear.com znajdziemy torby oraz plecaki dostępne w wielu kolorach i wzorach, długie różnokolorowe skarpetki, czapki czy modne akcesoria do smartfonów. Stylizacje, stworzone w ramach sesji „Back to school” utrzymane zostały w najmodniejszych kolorach sezonu. Dominują w niej pastele, jak i intensywne, dopaminowe kolory, które mają pobudzić nasz mózg do produkcji hormonu szczęścia. Różnorodność propozycji sprawi, że każdy kto ma ochotę eksperymentować i tworzyć odważne stylizacje, znajdzie tutaj coś dla siebie.

Propozycje „Back to school” dostępne są w sklepie internetowym Answear.com:

https://answear.com/s/back-to-school

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace Biuro prasowe
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.