„Back to school” - nowa kampania Answear.com na sezon jesień-zima 2022 r.
Wraca szkoła, a wraz z nią moda i ubrania, które znamy z lat 2000. Najnowsza sesja „Back to school” marki Answear.com, inspirowana stylem Y2K, to katalog trendów na zbliżający się sezon jesienno-zimowy!
Koniec lata kojarzy nam się przede wszystkim z powrotem do codziennych obowiązków, coraz krótszymi dniami i chłodniejszymi miesiącami, na które warto się przygotować! Wrzesień to idealny czas na wymianę garderoby i zakup cieplejszych ubrań, które sprawdzą się w trakcie nadchodzącej jesieni. Niezależnie od tego, ile masz lat, czy idziesz do wymarzonego liceum, posyłasz dzieci do szkoły, czy może wracasz po wakacjach do biura, postaw na najnowsze trendy, które proponuje marka Answear.com w kampanii „Back to school”.
Trend Y2K – sentymentalny powrót do przeszłości
We wrześniu wraz z rozpoczęciem nowego roku szkolnego, w wielu z nas budzi się nostalgia za nastoletnimi czasami. Tęsknimy za beztroskimi chwilami spędzonymi w klasach pełnych kolegów i koleżanek oraz oryginalnymi stylizacjami. Ten nastrój odzwierciedla również trend Y2K, którym inspirowana jest najnowsza sesja „Back to school” marki Answear.com. Moda tęskni za wyrazistym stylem, na który kiedyś patrzyłyśmy z rozbawieniem. Welurowe dresy, biodrówki czy podkreślające talię crop topy, stanowią najbardziej charakterystyczne elementy garderoby z tamtej dekady. Dlatego jeżeli szukamy propozycji, które niegdyś królowały na czerwonych dywanach, warto sprawdzić propozycje od takich marek jak Juicy Couture, Sixth June, Adidas czy Fila, które dostępne są na stronie Answear.com.
Co jeszcze skrywają propozycje od Answear.com?
W propozycjach „Back to school” znajdziemy również wiele ubrań inspirowanych amerykańskimi collegami. Luźne bluzy ze ściągaczami od marki Gap, longsleev’y w paski z kolekcji Answear.LAB, swetrowe kamizelki BOSS, czy oversizowe t-shirty oraz koszule w kratę kultowej marki Levi’s.
Dla osób, które cenią sobie klasykę, w propozycjach Answear.com znalazły się też białe bawełniane koszule, proste spodnie z wysokim stanem, dżinsowe sukienki i kombinezony oraz eleganckie tweedowe komplety.
Świetnym pomysłem na urozmaicenie szkolnej stylizacji są dodatki i akcesoria. Na Answear.com znajdziemy torby oraz plecaki dostępne w wielu kolorach i wzorach, długie różnokolorowe skarpetki, czapki czy modne akcesoria do smartfonów. Stylizacje, stworzone w ramach sesji „Back to school” utrzymane zostały w najmodniejszych kolorach sezonu. Dominują w niej pastele, jak i intensywne, dopaminowe kolory, które mają pobudzić nasz mózg do produkcji hormonu szczęścia. Różnorodność propozycji sprawi, że każdy kto ma ochotę eksperymentować i tworzyć odważne stylizacje, znajdzie tutaj coś dla siebie.
Propozycje „Back to school” dostępne są w sklepie internetowym Answear.com:
https://answear.com/s/back-to-school

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy
Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Muzyka
Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytm’n’bluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.
Farmacja
Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.