Komunikaty PR

„Back to school” - nowa kampania Answear.com na sezon jesień-zima 2022 r.

2022-08-30  |  12:00

Wraca szkoła, a wraz z nią moda i ubrania, które znamy z lat 2000. Najnowsza sesja „Back to school” marki Answear.com, inspirowana stylem Y2K, to katalog trendów na zbliżający się sezon jesienno-zimowy!

Koniec lata kojarzy nam się przede wszystkim z powrotem do codziennych obowiązków, coraz krótszymi dniami i chłodniejszymi miesiącami, na które warto się przygotować! Wrzesień to idealny czas na wymianę garderoby i zakup cieplejszych ubrań, które sprawdzą się w trakcie nadchodzącej jesieni. Niezależnie od tego, ile masz lat, czy idziesz do wymarzonego liceum, posyłasz dzieci do szkoły, czy może wracasz po wakacjach do biura, postaw na najnowsze trendy, które proponuje marka Answear.com w kampanii „Back to school”.

Trend Y2K – sentymentalny powrót do przeszłości

We wrześniu wraz z rozpoczęciem nowego roku szkolnego, w wielu z nas budzi się nostalgia za nastoletnimi czasami. Tęsknimy za beztroskimi chwilami spędzonymi w klasach pełnych kolegów i koleżanek oraz oryginalnymi stylizacjami. Ten nastrój odzwierciedla również trend Y2K, którym inspirowana jest najnowsza sesja „Back to school” marki Answear.com. Moda tęskni za wyrazistym stylem, na który kiedyś patrzyłyśmy z rozbawieniem. Welurowe dresy, biodrówki czy podkreślające talię crop topy, stanowią najbardziej charakterystyczne elementy garderoby z tamtej dekady. Dlatego jeżeli szukamy propozycji, które niegdyś królowały na czerwonych dywanach, warto sprawdzić propozycje od takich marek jak Juicy Couture, Sixth June, Adidas czy Fila, które dostępne są na stronie Answear.com.

Co jeszcze skrywają propozycje od Answear.com?

W propozycjach „Back to school” znajdziemy również wiele ubrań inspirowanych amerykańskimi collegami. Luźne bluzy ze ściągaczami od marki Gap, longsleev’y w paski z kolekcji Answear.LAB, swetrowe kamizelki BOSS, czy oversizowe t-shirty oraz koszule w kratę kultowej marki Levi’s.

Dla osób, które cenią sobie klasykę, w propozycjach Answear.com znalazły się też białe bawełniane koszule, proste spodnie z wysokim stanem, dżinsowe sukienki i kombinezony oraz eleganckie tweedowe komplety.  

Świetnym pomysłem na urozmaicenie szkolnej stylizacji są dodatki i akcesoria. Na Answear.com znajdziemy torby oraz plecaki dostępne w wielu kolorach i wzorach, długie różnokolorowe skarpetki, czapki czy modne akcesoria do smartfonów. Stylizacje, stworzone w ramach sesji „Back to school” utrzymane zostały w najmodniejszych kolorach sezonu. Dominują w niej pastele, jak i intensywne, dopaminowe kolory, które mają pobudzić nasz mózg do produkcji hormonu szczęścia. Różnorodność propozycji sprawi, że każdy kto ma ochotę eksperymentować i tworzyć odważne stylizacje, znajdzie tutaj coś dla siebie.

Propozycje „Back to school” dostępne są w sklepie internetowym Answear.com:

https://answear.com/s/back-to-school

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Letnia kolekcja Diego M Biuro prasowe
2024-05-24 | 14:45

Letnia kolekcja Diego M

Każde ubranie jest chromatycznym dziełem sztuki, zaprojektowanym tak, aby przekształcić słoneczne dni i letnie wieczory w niezwykłe doświadczenia. Kolekcja szczyci się
Moda Dzień Matki: Kiermasz Sztuki i Rękodzieła
2024-05-24 | 12:25

Dzień Matki: Kiermasz Sztuki i Rękodzieła

Do Dnia Matki zostały dwa dni. Z pozoru niewiele, ale nie gdy można znaleźć moc inspiracji (albo i prezentów) w jednym miejscu. A taką funkcję niewątpliwie pełni Kiermasz Sztuki i
Moda Odwiedź wystawę w CK Zamek i poznaj historię niezwykłych kobiet
2024-05-22 | 14:40

Odwiedź wystawę w CK Zamek i poznaj historię niezwykłych kobiet

W CK Zamek do 28 lipca można oglądać wystawę pt. „Łataj! Ceruj! Długie życie ubrań”. Jedna z ekspozycji to designerskie swetry, które służyły wcześniej uczniom jako

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Filip Chajzer: Jestem samozwańczym królem kebaba. Miałem już ponad 700 zapytań o franczyzę i za dwa–trzy lata będzie to bardzo poważny biznes

Dziennikarz zamienił studio telewizyjne na budkę z kebabami i jak przekonuje, była to jedna z najlepszych decyzji w jego życiu zawodowym. Nie przejmuje się więc drwinami kolegi po fachu z TVN-u, za nic ma jakiekolwiek głosy krytyki i nie ogląda się na innych, tylko robi swoje. Wierzy bowiem, że ten biznes ma sens i szybko odniesie sukces w branży fast food. Filip Chajzer zdradza, że jego pomysł natychmiast odbił się szerokim echem. Po wyjątkowy przysmak do food trucka ustawiają się długie kolejki klientów i już teraz ma siedemset zapytań o franczyzę.

Zdrowie

Mikołaj Roznerski: W wieku 40 lat zrozumiałem, że powinienem regularnie się badać. Mam dziecko i chcę jak najdłużej żyć w zdrowiu

Aktor wspomina, że jakiś czas temu ani myślał o profilaktyce. Regularne badania spychał na margines, bo był przekonany, że jeśli dobrze się czuje i jest aktywny, to nie ma powodu do obaw. W końcu zrozumiał jednak, że nie tędy droga. Aby zachować dobre zdrowie, a w przypadku choroby móc błyskawicznie zareagować i rozpocząć leczenie, trzeba się badać. Teraz Mikołaj Roznerski zachęca też innych nieprzekonanych do tego, by zmienili podejście i nie zapominali o kontroli swojego organizmu.

Konsument

Polacy coraz częściej rezygnują z mięsa na rzecz roślinnych zamienników. Blisko połowa próbowała już produktów tego rodzaju

Już 24 proc. polskich konsumentów identyfikuje się jako fleksitarianie, a 6 proc. stosuje dietę roślinną – wynika z raportu ProVeg „Plant-Based Food in Poland”. Choć pod względem spożywanego mięsa wciąż plasujemy się w europejskiej czołówce, to ponad 40 proc. Polaków je go mniej niż rok wcześniej. – Potencjał rozwoju rynku roślinnych alternatyw w Polsce jest bardzo duży, zwłaszcza że rośnie świadomość o potrzebie ograniczenia mięsa – ocenia Marcin Tischner, public affairs coordinator w ProVeg.