Komunikaty PR

„Back to school” - nowa kampania Answear.com na sezon jesień-zima 2022 r.

2022-08-30  |  12:00

Wraca szkoła, a wraz z nią moda i ubrania, które znamy z lat 2000. Najnowsza sesja „Back to school” marki Answear.com, inspirowana stylem Y2K, to katalog trendów na zbliżający się sezon jesienno-zimowy!

Koniec lata kojarzy nam się przede wszystkim z powrotem do codziennych obowiązków, coraz krótszymi dniami i chłodniejszymi miesiącami, na które warto się przygotować! Wrzesień to idealny czas na wymianę garderoby i zakup cieplejszych ubrań, które sprawdzą się w trakcie nadchodzącej jesieni. Niezależnie od tego, ile masz lat, czy idziesz do wymarzonego liceum, posyłasz dzieci do szkoły, czy może wracasz po wakacjach do biura, postaw na najnowsze trendy, które proponuje marka Answear.com w kampanii „Back to school”.

Trend Y2K – sentymentalny powrót do przeszłości

We wrześniu wraz z rozpoczęciem nowego roku szkolnego, w wielu z nas budzi się nostalgia za nastoletnimi czasami. Tęsknimy za beztroskimi chwilami spędzonymi w klasach pełnych kolegów i koleżanek oraz oryginalnymi stylizacjami. Ten nastrój odzwierciedla również trend Y2K, którym inspirowana jest najnowsza sesja „Back to school” marki Answear.com. Moda tęskni za wyrazistym stylem, na który kiedyś patrzyłyśmy z rozbawieniem. Welurowe dresy, biodrówki czy podkreślające talię crop topy, stanowią najbardziej charakterystyczne elementy garderoby z tamtej dekady. Dlatego jeżeli szukamy propozycji, które niegdyś królowały na czerwonych dywanach, warto sprawdzić propozycje od takich marek jak Juicy Couture, Sixth June, Adidas czy Fila, które dostępne są na stronie Answear.com.

Co jeszcze skrywają propozycje od Answear.com?

W propozycjach „Back to school” znajdziemy również wiele ubrań inspirowanych amerykańskimi collegami. Luźne bluzy ze ściągaczami od marki Gap, longsleev’y w paski z kolekcji Answear.LAB, swetrowe kamizelki BOSS, czy oversizowe t-shirty oraz koszule w kratę kultowej marki Levi’s.

Dla osób, które cenią sobie klasykę, w propozycjach Answear.com znalazły się też białe bawełniane koszule, proste spodnie z wysokim stanem, dżinsowe sukienki i kombinezony oraz eleganckie tweedowe komplety.  

Świetnym pomysłem na urozmaicenie szkolnej stylizacji są dodatki i akcesoria. Na Answear.com znajdziemy torby oraz plecaki dostępne w wielu kolorach i wzorach, długie różnokolorowe skarpetki, czapki czy modne akcesoria do smartfonów. Stylizacje, stworzone w ramach sesji „Back to school” utrzymane zostały w najmodniejszych kolorach sezonu. Dominują w niej pastele, jak i intensywne, dopaminowe kolory, które mają pobudzić nasz mózg do produkcji hormonu szczęścia. Różnorodność propozycji sprawi, że każdy kto ma ochotę eksperymentować i tworzyć odważne stylizacje, znajdzie tutaj coś dla siebie.

Propozycje „Back to school” dostępne są w sklepie internetowym Answear.com:

https://answear.com/s/back-to-school

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji Biuro prasowe
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową
Moda Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper

Zimowe buty z futerkiem wkraczają na salony, a raczej na utwardzone ścieżki i miejskie chodniki. Czasy, kiedy śniegowce nosiło się tylko na stokach, a trapery jedynie na szlakach, odeszły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.