„Back to school” - nowa kampania Answear.com na sezon jesień-zima 2022 r.
Wraca szkoła, a wraz z nią moda i ubrania, które znamy z lat 2000. Najnowsza sesja „Back to school” marki Answear.com, inspirowana stylem Y2K, to katalog trendów na zbliżający się sezon jesienno-zimowy!
Koniec lata kojarzy nam się przede wszystkim z powrotem do codziennych obowiązków, coraz krótszymi dniami i chłodniejszymi miesiącami, na które warto się przygotować! Wrzesień to idealny czas na wymianę garderoby i zakup cieplejszych ubrań, które sprawdzą się w trakcie nadchodzącej jesieni. Niezależnie od tego, ile masz lat, czy idziesz do wymarzonego liceum, posyłasz dzieci do szkoły, czy może wracasz po wakacjach do biura, postaw na najnowsze trendy, które proponuje marka Answear.com w kampanii „Back to school”.
Trend Y2K – sentymentalny powrót do przeszłości
We wrześniu wraz z rozpoczęciem nowego roku szkolnego, w wielu z nas budzi się nostalgia za nastoletnimi czasami. Tęsknimy za beztroskimi chwilami spędzonymi w klasach pełnych kolegów i koleżanek oraz oryginalnymi stylizacjami. Ten nastrój odzwierciedla również trend Y2K, którym inspirowana jest najnowsza sesja „Back to school” marki Answear.com. Moda tęskni za wyrazistym stylem, na który kiedyś patrzyłyśmy z rozbawieniem. Welurowe dresy, biodrówki czy podkreślające talię crop topy, stanowią najbardziej charakterystyczne elementy garderoby z tamtej dekady. Dlatego jeżeli szukamy propozycji, które niegdyś królowały na czerwonych dywanach, warto sprawdzić propozycje od takich marek jak Juicy Couture, Sixth June, Adidas czy Fila, które dostępne są na stronie Answear.com.
Co jeszcze skrywają propozycje od Answear.com?
W propozycjach „Back to school” znajdziemy również wiele ubrań inspirowanych amerykańskimi collegami. Luźne bluzy ze ściągaczami od marki Gap, longsleev’y w paski z kolekcji Answear.LAB, swetrowe kamizelki BOSS, czy oversizowe t-shirty oraz koszule w kratę kultowej marki Levi’s.
Dla osób, które cenią sobie klasykę, w propozycjach Answear.com znalazły się też białe bawełniane koszule, proste spodnie z wysokim stanem, dżinsowe sukienki i kombinezony oraz eleganckie tweedowe komplety.
Świetnym pomysłem na urozmaicenie szkolnej stylizacji są dodatki i akcesoria. Na Answear.com znajdziemy torby oraz plecaki dostępne w wielu kolorach i wzorach, długie różnokolorowe skarpetki, czapki czy modne akcesoria do smartfonów. Stylizacje, stworzone w ramach sesji „Back to school” utrzymane zostały w najmodniejszych kolorach sezonu. Dominują w niej pastele, jak i intensywne, dopaminowe kolory, które mają pobudzić nasz mózg do produkcji hormonu szczęścia. Różnorodność propozycji sprawi, że każdy kto ma ochotę eksperymentować i tworzyć odważne stylizacje, znajdzie tutaj coś dla siebie.
Propozycje „Back to school” dostępne są w sklepie internetowym Answear.com:
https://answear.com/s/back-to-school

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek
Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.
Problemy społeczne
Otyłość i insulinooporność zwiększają ryzyko rozwoju alzheimera. Do 2050 roku liczba chorych może się podwoić

Według Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) liczba pacjentów chorujących na chorobę Alzheimera będzie wzrastać. Eksperci szacują, że do 2030 roku na całym świecie będzie ich 50–65 mln, a do 2050 roku – nawet dwa razy więcej. Prognozy są alarmujące, dlatego specjaliści zwracają uwagę na konieczność profilaktyki, w tym leczenia otyłości, cukrzycy typu 2 i insulinooporności. Liczne badania potwierdzają, że znacznie zwiększają one ryzyko zachorowania na choroby neurodegeneracyjne.
Media
Doda: Realizacja filmu o moim życiu obudziła wielu ludzi, którzy mi bardzo źle życzą. Wśród moich byłych też są jakieś nerwowe ruchy

Wokalistka czuje się zaszczycona tym, że pojawił się pomysł na realizację filmu dokumentalnego, w którym będzie mogła ujawnić szczegóły swojego życia prywatnego i zawodowego. Jak zauważa, nie każdy artysta jest w ten sposób doceniony. Dlatego też ona postanowiła wykorzystać tę szansę i chce jak najlepiej zaprezentować się w tej produkcji. Doda przyznaje również, że ten projekt wywołał wiele negatywnych emocji.