Komunikaty PR

Bądź jak książę Harry – zaprojektuj własny pierścionek zaręczynowy

2021-07-15  |  14:10
Biuro prasowe
Kontakt
Michał Michalski
ITBC Communication

Al. Ks. Józefa Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
michal_michalski|itbc.pl| |michal_michalski|itbc.pl
+48 602 789 188
www.itbcgroup.pl

Niemal od zarania dziejów złoto kusi zakochanych swoim tajemniczym blaskiem. Już starożytni Rzymianie nosili złote obrączki, mające podkreślić wartość ich uczucia – tą emocjonalną, wyrażoną w formie materialnej. A dziś? Według badania portalu Ringspo, aż 75 procent narzeczonych decyduje się właśnie na złotą biżuterię ślubną. Co ciekawe, mimo stale wysokich cen kruszcu, złota biżuteria wcale nie musi być droga. Wystarczy zaprojektować ją samemu! Według ekspertów taka błyskotka –  pierścionek zaręczynowy czy obrączka – może być nawet o 30 procent tańsza niż ta kupiona w salonie. Za pierścionek z 3,10 karata, kosztujący w sklepie ok. 3 tyś. złotych, u jubilera-rzemieślnika zapłacimy nawet 1000 złotych mniej. Zaoszczędzone środki możemy przeznaczyć na przykład na zakup większego kamienia np. diamentu, który zdobi pierścionek. Jak to zrobić najefektywniej radzi Agnieszka Olewska z Mennicy Skarbowej.

Jeden z najsłynniejszych złotych pierścionków zaręczynowych to ten, ofiarowany Meghan Markle przez księcia Harry’ego – następca tronu sam` zaprojektował błyskotkę, wartą, bagatela, 122 tysiące funtów. Specjalnie stworzone przez partnerów pierścionki otrzymały również takie gwiazdy jak Kim Kardashian czy Ariana Grande. Jak donosiły media, kreatywnością popisał się także Krzysztof Ibisz, który w 2010 roku podarował swojej ukochanej własnoręcznie zaprojektowany, drogocenny drobiazg. Jednak z możliwości ofiarowania wybrance czegoś stworzonego specjalnie dla niej coraz częściej korzystają również zwykli śmiertelnicy.

–  Złoto na pierścionek czy obrączkę można kupić albo przeznaczyć na to już posiadane precjoza wykonane z tego kruszcu. Przetopienie złotej biżuterii i wykonanie pierścionka od zera w pracowni jubilerskiej jest tańsze nawet o 30 procent w porównaniu do zakupu w salonie, a różnicę w cenie można przeznaczyć na zakup większego kamienia mającego ozdabiać obrączkę czy pierścionek zaręczynowy. To nie tylko możliwość stworzenia czegoś wyjątkowego, lecz także szansa na zoptymalizowanie wydatków związanych z zaręczynami czy ślubem. Za złoty pierścionek z 3,10 karata kosztujący 3 tysiące złotych w sklepie u jubilera-rzemieślnika zapłacimy około 1000 złotych mniej – za takie pieniądze można kupić nawet 0,21-karatowy brylant – mówi Agnieszka Olewska z Mennicy Skarbowej. – Warto też podkreślić, że decydując się na swoisty recykling rodzinnych błyskotek nie ogranicza nas właściwie nic, prócz wyobraźni. Niezależnie od jakości złota, jakie dostarczymy do jubilera – jego wieku czy zanieczyszczenia – dobry rzemieślnik bez problemu uzyska pożądaną przez nas próbę i kolor. Otrzymamy coś osobistego, będącego wyrazem naszej miłości, dodatkowo trafiającego w gusta naszej partnerki – podkreśla Agnieszka Olewska.

Jeśli nie chcemy podejmować się własnoręcznego zaprojektowania pierścionka czy obrączki, warto poszukać salonu jubilerskiego oferującego szeroki asortyment. Ze względu na duże różnice w marży, dobrze jest również porównać oferty kilku sprzedawców lub skorzystać z internetowych sklepów z biżuterią, gdzie ceny są zazwyczaj niższe niż w tych tradycyjnych. W tym ostatnim wypadku, jak radzi Asia Szalaty z jubiler.pl, koniecznie pamiętajmy o sprawdzeniu wiarygodności e-sprzedawcy, i tego, czy istnieje możliwość ubezpieczenia przesyłki z drogocennym zakupem.

Jeszcze kilkadziesiąt lat temu pierścionek zaręczynowy był postrzegany jako finansowe zabezpieczenie przyszłej panny młodej, która w przypadku zerwania zaręczyn mogła zatrzymać drogocenny przedmiot. Nic dziwnego, złota biżuteria to pewna lokata kapitału – inwestycja w ten kruszec jest przez wielu uznawana za jedną z najbezpieczniejszych, a sam metal określany jest mianem „bezpiecznej przystani”. Według szacunków, metal ten zyskuje na wartości nawet 23 procent rocznie. Złota biżuteria może stanowić coś więcej niż tylko wyraz miłości  - może być świetną lokatą kapitału „na dobre i na złe”.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: ITBC Communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace Biuro prasowe
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.