Komunikaty PR

Barbie inspiruje do wyrażania siebie w kolaboracji Barbie X Biedronka

2020-07-29  |  12:20
Biuro prasowe

Barbie inspiruje do wyrażania siebie w kolaboracji Barbie X Biedronka

Barbie – najbardziej znana lalka na świecie, ponadczasowa ikona pop kultury i mody, od lat inspiruje dziewczynki i kobiety na całym świecie do wyrażania siebie, eksperymentowania z własnym stylem i pokazywania swojej niezależności. Tak jest do dziś, czego wyrazem jest inspirująca kolekcja Barbie X Biedronka, która ma zachęcić dziewczyny w każdym wieku do odważnego wyrażania siebie i demonstrowania własnego, niepowtarzalnego stylu.

Twórczyni Barbie, Ruth Handler, wielokrotnie podkreślała, że nawet w najskrytszych snach nie marzyła o tym, że jej lalka będzie znaczyć tak wiele dla całych pokoleń - że Barbie stanie się nie tylko ikoną stylu, ale także symbolem rewolucji kobiet, które nie boją się sięgać po to, czego pragną i wyrażają siebie przez to, co noszą.

„Barbie zawsze była symbolem kobiety, która może dokonać wyboru. Już od samego początku nie zadowalała się rolą partnerki Kena czy elegantki uwielbiającej zakupy. Miała stroje odpowiednie do tego, żeby zostać pielęgniarką, stewardesą czy piosenkarką w klubie nocnym. Uważam, że dokonywane przez nią wybory przesądziły o jej popularności, i to nie tylko pośród córek, które pewnego dnia miały stać się częścią pierwszego pokolenia kobiet robiących karierę, ale także ich matek.” – ten cytat Ruth, to kwintesencja stylu życia Barbie, który inspiruje dziewczynki i kobiety na całym świecie do bycia sobą i nie poddawania się stereotypom. Takie jest też przesłanie wakacyjnej minikolekcji ubrań i dodatków, które możemy już od 30 lipca kupić w sieci sklepów Biedronka w całym kraju. „Możesz być kim chcesz, możesz stylizować się na różne sposoby, ważne żebyś pozostała sobą!” to manifest, który towarzyszy pojawieniu się wakacyjnej oferty ubrań i dodatków Barbie.

W propozycji od Barbie X Biedronka zobaczymy kostiumy kąpielowe, legginsy, t-shirty na bazie których każda dziewczyna bez trudu stworzy niepowtarzalne stylizacje. Lato to idealny czas, by eksperymentować z modą i własnym stylem! Dlaczego by nie założyć stroju kąpielowego jako top do jeansów z wysokim stanem, a legginsy wkładać nie tylko do chodzenia po domu? Bawmy się modą, łącząc to co lubimy, z tym co jest trendy. Bądźmy wyjątkowe, prawdziwe, jedyne w swoim rodzaju i nie bójmy się pokazać własnego stylu!

Na potrzeby kampanii w mediach społecznościowych, która promuje kolekcję, powstały ilustracje modowe, przedstawiające znane z Instagrama dziewczyny w stylizacjach Barbie. Zadaniem influencerek jest zainspirowanie swoich fanów do wyrażania własnego stylu, poprzez publikację stylizacji z wykorzystaniem ubrań i dodatków z najnowszej kolekcji Barbie X Biedronka. Zdjęcia można śledzić na Instagramie pod hashtagiem #mojstylzbarbie. 

W sieci można również zobaczyć krótki film – opowieść o nastolatkach, które żyją tak jak lubią i czerpią radość z każdej chwili. „Możesz być kim chcesz, więc wybieraj tylko to co Ci się podoba” to hasło zamykające historię, którą każda dziewczyna może napisać dla sama dla siebie. 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW Biuro prasowe
2024-07-17 | 10:00

SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW

SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW   Ten konkurs otworzył drzwi do kariery takim gwiazdom, jak Łukasz Jemioł,
Moda Subtelna doskonałość linii – marka Patrizia Aryton rozpoczyna sezon AW24.
2024-07-12 | 09:00

Subtelna doskonałość linii – marka Patrizia Aryton rozpoczyna sezon AW24.

Kapsułowa kolekcja Atelier Patrizia Aryton na sezon jesień-zima 2024, to moc zaklęta w doskonałych liniach sylwetek, ubrania najwyższej jakości, które tworzą kompletną szafę
Moda Dlaczego Polacy kupują luksusowe rzeczy z drugiej ręki?
2024-07-11 | 14:00

Dlaczego Polacy kupują luksusowe rzeczy z drugiej ręki?

Vinted, wiodąca w Europie internetowa platforma C2C mody używanej, spytała respondentów w Polsce o ich nawyki zakupowe dotyczące mody luksusowej z drugiej ręki.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Konsument

Problem wykorzystywania seksualnego dzieci online wymaga pilnych regulacji. To może wymagać rezygnacji w pewnym stopniu z szyfrowania korespondencji

Problem wykorzystywania seksualnego dzieci w internecie potrzebuje konkretnych regulacji – podkreślają eksperci Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. I liczą, że pojawią się one zarówno na forum krajowym, jak i unijnym. Dziś tymczasowe rozporządzenie, wprowadzając odstępstwo od przepisów UE dotyczących prywatności, daje platformom internetowym możliwość dobrowolnego wykrywania materiałów przedstawiających seksualne wykorzystywanie dzieci. Nowe propozycje przepisów na forum zakładają jednak, że zmieni się to w obowiązek. To budzi szereg pytań o prywatność i potencjalne nadużycia.

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.