Komunikaty PR

Barbie inspiruje do wyrażania siebie w kolaboracji Barbie X Biedronka

2020-07-29  |  12:20
Biuro prasowe

Barbie inspiruje do wyrażania siebie w kolaboracji Barbie X Biedronka

Barbie – najbardziej znana lalka na świecie, ponadczasowa ikona pop kultury i mody, od lat inspiruje dziewczynki i kobiety na całym świecie do wyrażania siebie, eksperymentowania z własnym stylem i pokazywania swojej niezależności. Tak jest do dziś, czego wyrazem jest inspirująca kolekcja Barbie X Biedronka, która ma zachęcić dziewczyny w każdym wieku do odważnego wyrażania siebie i demonstrowania własnego, niepowtarzalnego stylu.

Twórczyni Barbie, Ruth Handler, wielokrotnie podkreślała, że nawet w najskrytszych snach nie marzyła o tym, że jej lalka będzie znaczyć tak wiele dla całych pokoleń - że Barbie stanie się nie tylko ikoną stylu, ale także symbolem rewolucji kobiet, które nie boją się sięgać po to, czego pragną i wyrażają siebie przez to, co noszą.

„Barbie zawsze była symbolem kobiety, która może dokonać wyboru. Już od samego początku nie zadowalała się rolą partnerki Kena czy elegantki uwielbiającej zakupy. Miała stroje odpowiednie do tego, żeby zostać pielęgniarką, stewardesą czy piosenkarką w klubie nocnym. Uważam, że dokonywane przez nią wybory przesądziły o jej popularności, i to nie tylko pośród córek, które pewnego dnia miały stać się częścią pierwszego pokolenia kobiet robiących karierę, ale także ich matek.” – ten cytat Ruth, to kwintesencja stylu życia Barbie, który inspiruje dziewczynki i kobiety na całym świecie do bycia sobą i nie poddawania się stereotypom. Takie jest też przesłanie wakacyjnej minikolekcji ubrań i dodatków, które możemy już od 30 lipca kupić w sieci sklepów Biedronka w całym kraju. „Możesz być kim chcesz, możesz stylizować się na różne sposoby, ważne żebyś pozostała sobą!” to manifest, który towarzyszy pojawieniu się wakacyjnej oferty ubrań i dodatków Barbie.

W propozycji od Barbie X Biedronka zobaczymy kostiumy kąpielowe, legginsy, t-shirty na bazie których każda dziewczyna bez trudu stworzy niepowtarzalne stylizacje. Lato to idealny czas, by eksperymentować z modą i własnym stylem! Dlaczego by nie założyć stroju kąpielowego jako top do jeansów z wysokim stanem, a legginsy wkładać nie tylko do chodzenia po domu? Bawmy się modą, łącząc to co lubimy, z tym co jest trendy. Bądźmy wyjątkowe, prawdziwe, jedyne w swoim rodzaju i nie bójmy się pokazać własnego stylu!

Na potrzeby kampanii w mediach społecznościowych, która promuje kolekcję, powstały ilustracje modowe, przedstawiające znane z Instagrama dziewczyny w stylizacjach Barbie. Zadaniem influencerek jest zainspirowanie swoich fanów do wyrażania własnego stylu, poprzez publikację stylizacji z wykorzystaniem ubrań i dodatków z najnowszej kolekcji Barbie X Biedronka. Zdjęcia można śledzić na Instagramie pod hashtagiem #mojstylzbarbie. 

W sieci można również zobaczyć krótki film – opowieść o nastolatkach, które żyją tak jak lubią i czerpią radość z każdej chwili. „Możesz być kim chcesz, więc wybieraj tylko to co Ci się podoba” to hasło zamykające historię, którą każda dziewczyna może napisać dla sama dla siebie. 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Multibrandowy salon z modą premium otworzył się w Magnolia Park Biuro prasowe
2024-05-08 | 09:15

Multibrandowy salon z modą premium otworzył się w Magnolia Park

Marka Pauloadriani oferująca damskie i męskie kolekcje premium dołączyła do grona najemców Magnolia Park. Poza odzieżą renomowanych marek w swojej ofercie posiada także autorską
Moda Majówka z modą za różowymi drzwiami – weekend otwartych pracowni w OFF
2024-04-29 | 16:00

Majówka z modą za różowymi drzwiami – weekend otwartych pracowni w OFF

Majówka z modą za różowymi drzwiami – weekend otwartych pracowni w OFF Piotrkowska Center   Tu wiosenna energia połączy się z umiłowaniem
Moda Concept store PRM w Fabryce Norblina już otwarty
2024-04-29 | 11:00

Concept store PRM w Fabryce Norblina już otwarty

Jedyny w Polsce, niemal 600-metrowy concept store marki PRM można już odwiedzać w kompleksie z portfolio Grupy Capital Park przy Żelaznej 51/53 w Warszawie. PRM to nowa marka na mapie Europy,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Artur Barciś: Odkąd mieszkam na wsi, znam dużo więcej sąsiadów, niż kiedy mieszkałem w bloku. W miastach poznawanie ludzi nie bardzo nas interesuje

W spektaklu „Barabuum!” wyreżyserowanym przez Artura Barcisia pewna para postanawia zainteresować się życiem swoich sąsiadów i bliżej ich poznać. Ta znajomość z czasem przeradza się jednak w zupełnie nieoczywistą relację. Aktor podkreśla, że choć jest to historia z przymrużeniem oka, to jednak powinna zachęcić do przemyśleń. Jego zdaniem warto pokonać nieśmiałość i otworzyć się na nowe znajomości. Jak przyznaje, on sam prywatnie utrzymuje dobre kontakty ze swoimi sąsiadami i każda z tych osób wnosi do jego życia coś wartościowego.

Gwiazdy

Rafał Zawierucha: Nie ma nic piękniejszego w życiu niż posiadanie dziecka. Uwielbiam wracać do domu do moich cudownych dziewczyn i spędzać z nimi czas

Aktor niedawno został ojcem i jak zapewnia, doskonale czuje się w domowych pieleszach przy żonie i córeczce. Dużą radość sprawia mu opieka nad maleństwem i pomoc ukochanej w codziennych czynnościach. Teraz stara się więc tak układać swój zawodowy grafik, by jak najwięcej czasu spędzać z rodziną.

IT i technologie

Mobilne USG umożliwia dokładniejszą diagnostykę na miejscu wypadku. Z tym sprzętem jeździ coraz więcej karetek w Polsce

Badanie ultrasonograficzne jest podstawą diagnostyki w medycynie, a aparat USG znajduje się już na wyposażeniu każdego szpitala. Dzięki rozwojowi technologii urządzenia te doczekały się także mobilnej wersji, która jest łatwa w transporcie, a jednocześnie zachowuje wysokiej jakości obraz. Ten sprzęt jest coraz częściej wyposażeniem karetek ratunkowych. – W ramach umowy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy Philips dostarczył 155 takich mobilnych ultrasonografów do 90 stacji ratownictwa w całej Polsce – mówi Michał Szczechula z Philips. Teraz ratownicy szkolą się z ich obsługi.