BIŻUTERIA PREMIUM GISELLE – PREMIERA KOLEKCJI OD GOLDENMARK
Agencja Face It
ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/
Goldenmark otwiera nową kategorię w portfolio produktów premierą niezwykłej kolekcji biżuterii Giselle, która czerpie inspirację z ikonicznej monety Krugerrand - jednej z najbardziej rozpoznawalnych monet bulionowych na świecie. Twarzą kampanii została Lidia Popiel.
Premiera kolekcji biżuterii premium Giselle: elegancka moneta dla silnej, niezależnej kobiety
Kolekcja Giselle, zaprezentowana premierowo 26 października w warszawskim salonie Goldenmark, to biżuteria premium stworzona specjalnie dla miłośniczek unikalnego i wyrafinowanego designu. Wzory biżuterii wyraźnie nawiązują do motywu monety, dlatego też dominujący kształt kolekcji to koło, z elementami charakterystycznymi dla bilonu, takimi jak rant, tłoczenia i otoki.
Najważniejszym motywem kolekcji Giselle jest jednak wizerunek gazeli, obecny na rewersie Krugerranda. Autorska ikona gazeli jest wiodącym i charakterystycznym elementem, powtarzanym w poszczególnych wzorach kolekcji. Symbolika gazeli znakomicie oddaje esencję współczesnych kobiet - silnych, niezależnych i pewnych siebie i do takich właśnie kierowana jest kolekcja. - Projektując kolekcję dla Goldenmark, od samego początku wiedziałam, że biżuteria musi czerpać inspirację z Krugerranda. Jednak to motyw gazeli, z jej zwinnością i przenikliwością, który stanowi dla mnie synonim współczesnej kobiety, był kluczowym elementem całego projektu - wyjaśnia swoje inspiracje Joanna Stachowiak, pomysłodawczyni i projektantka kolekcji.
O kolekcji:
Kolekcja Gisell, pozycjonowana w segmencie premium, składa się z kilkunastu projektów, które można dowolnie ze sobą łączyć i zestawiać. Podstawę stanowi złoto próby 585, ale w poszczególnych modelach wykorzystano również jedwab i kamienie, w tym diamenty. Warto zwrócić uwagę na innowacyjne rozwiązania technologiczne, jak laserowe matowienie w odlewie, czy wykorzystanie techniki ręcznego tkania ze złotej i jedwabnej nici. Wszystkie elementy kolekcji powstają w manufakturach, polskiej i włoskiej. Wśród dostępnych modeli znajdują się kolczyki, zawieszki, naszyjniki, bransolety i pierścionki, w tym obrączki, w cenach od 849 do 21 999 zł. Każda kobieta, jest w stanie dopasować element kolekcji do siebie, zarówno jeśli chodzi o model jak i cenę.
Kolekcję Giselle można zobaczyć i zakupić w salonach Goldenmark oraz w sklepie internetowym goldenmark.com
O Goldenmark:
Goldenmark od ponad dekady pomaga swoim klientom budować wyjątkowe kolekcje drogocennych przedmiotów, takich jak złote monety i sztabki, kamienie szlachetne, dzieła sztuki czy ekskluzywne wydawnictwa. Do oferty marki dołącza biżuteria premium.
Majówka z modą za różowymi drzwiami – weekend otwartych pracowni w OFF
Concept store PRM w Fabryce Norblina już otwarty
Spełnij swoje ślubne marzenia z marką SHEIN
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Teatr
Paweł Małaszyński: Pierwszy raz gram w spektaklu ewidentnie przeznaczonym dla dorosłych. Ale w teatrze właściwie nie ma tematów tabu
– Spektakl „Barabuum!” to nie tylko rozrywka na najwyższym poziomie, ale także sztuka z drugim dnem i ukrytym przesłaniem – mówi Paweł Małaszyński. Aktor nie boi się tematów kontrowersyjnych i uważa, że dobrze jest pokazywać na scenie uniwersalne problemy, z którymi może się borykać wiele osób, ale nie każdy ma odwagę się do tego przyznać. Jego zdaniem przedstawienie wyreżyserowane przez Artura Barcisia powinno zachęcić widzów do szczerej rozmowy o potrzebach seksualnych, skrytych pragnieniach i fantazjach łóżkowych.
Konsument
Tanie dekoracje do domu coraz poważniejszym problemem dla środowiska. Eksperci ostrzegają przed skutkami fast homeware
Sztuczne dekoracje kwiatowe, wiosenne wianki, puchate króliki, kurczaczki wielkanocne czy plastikowe świecidełka bożonarodzeniowe – ostatnie lata to prawdziwy boom na sezonowe dekoracje do domu. Trend ten znacząco zyskał na popularności w czasie pandemii, kiedy w domach pracowaliśmy i spędzaliśmy większość wolnego czasu, a podchwyciły go sklepowe marki, które wprowadziły do oferty taki asortyment i kuszą sezonowymi promocjami na niego. Eksperci podkreślają, że o ile w dekorowaniu domu nie ma nic złego, o tyle wybieranie tanich dekoracji i zmienianie ich co kilka tygodni czy miesięcy to trend szkodliwy i dla naszych portfeli, i dla środowiska. I porównują fast homeware do szkodliwości fast fashion, czyli taniej mody w naszych szafach.
Psychologia
Beata Pawlikowska: To wszystko, czego doświadczyłam w dżungli amazońskiej, wstrząsnęło mną i pokazało mi prawdę o sobie samej. To właśnie był początek zmian w moim życiu
Pisarka preferuje podróżowanie w pojedynkę. Lubi wyjeżdżać w trudne, niedostępne rejony świata, bo takie wyprawy są także podróżą w głąb siebie. Chociażby w dżungli amazońskiej przekonała się, że decyzje, jakie podejmujemy na różnych etapach naszego życia, wynikają właśnie z naszego postrzegania samych siebie i świata. A z kolei to postrzeganie zależy od podświadomych przekonań, które są naszym wewnętrznym programem wgranym w dzieciństwie. W swojej książce zatytułowanej „Kody podświadomości” podróżniczka tłumaczy, że jeśli ktoś podświadomie wierzy na przykład w to, że nie ma prawa do szczęścia i jest gorszy od innych, to jego życiowa droga będzie właśnie wiernym odbiciem tych przekonań.