BIŻUTERIA PREMIUM GISELLE – PREMIERA KOLEKCJI OD GOLDENMARK
Agencja Face It
ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/
Goldenmark otwiera nową kategorię w portfolio produktów premierą niezwykłej kolekcji biżuterii Giselle, która czerpie inspirację z ikonicznej monety Krugerrand - jednej z najbardziej rozpoznawalnych monet bulionowych na świecie. Twarzą kampanii została Lidia Popiel.
Premiera kolekcji biżuterii premium Giselle: elegancka moneta dla silnej, niezależnej kobiety
Kolekcja Giselle, zaprezentowana premierowo 26 października w warszawskim salonie Goldenmark, to biżuteria premium stworzona specjalnie dla miłośniczek unikalnego i wyrafinowanego designu. Wzory biżuterii wyraźnie nawiązują do motywu monety, dlatego też dominujący kształt kolekcji to koło, z elementami charakterystycznymi dla bilonu, takimi jak rant, tłoczenia i otoki.
Najważniejszym motywem kolekcji Giselle jest jednak wizerunek gazeli, obecny na rewersie Krugerranda. Autorska ikona gazeli jest wiodącym i charakterystycznym elementem, powtarzanym w poszczególnych wzorach kolekcji. Symbolika gazeli znakomicie oddaje esencję współczesnych kobiet - silnych, niezależnych i pewnych siebie i do takich właśnie kierowana jest kolekcja. - Projektując kolekcję dla Goldenmark, od samego początku wiedziałam, że biżuteria musi czerpać inspirację z Krugerranda. Jednak to motyw gazeli, z jej zwinnością i przenikliwością, który stanowi dla mnie synonim współczesnej kobiety, był kluczowym elementem całego projektu - wyjaśnia swoje inspiracje Joanna Stachowiak, pomysłodawczyni i projektantka kolekcji.
O kolekcji:
Kolekcja Gisell, pozycjonowana w segmencie premium, składa się z kilkunastu projektów, które można dowolnie ze sobą łączyć i zestawiać. Podstawę stanowi złoto próby 585, ale w poszczególnych modelach wykorzystano również jedwab i kamienie, w tym diamenty. Warto zwrócić uwagę na innowacyjne rozwiązania technologiczne, jak laserowe matowienie w odlewie, czy wykorzystanie techniki ręcznego tkania ze złotej i jedwabnej nici. Wszystkie elementy kolekcji powstają w manufakturach, polskiej i włoskiej. Wśród dostępnych modeli znajdują się kolczyki, zawieszki, naszyjniki, bransolety i pierścionki, w tym obrączki, w cenach od 849 do 21 999 zł. Każda kobieta, jest w stanie dopasować element kolekcji do siebie, zarówno jeśli chodzi o model jak i cenę.
Kolekcję Giselle można zobaczyć i zakupić w salonach Goldenmark oraz w sklepie internetowym goldenmark.com
O Goldenmark:
Goldenmark od ponad dekady pomaga swoim klientom budować wyjątkowe kolekcje drogocennych przedmiotów, takich jak złote monety i sztabki, kamienie szlachetne, dzieła sztuki czy ekskluzywne wydawnictwa. Do oferty marki dołącza biżuteria premium.
Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Wiktor Dyduła: Znam osoby w branży muzycznej wypalone z powodu nadmiaru pracy. To, co kiedyś sprawiało im przyjemność, teraz jest zawodowym obowiązkiem
Artysta promuje obecnie swój najnowszy singiel zatytułowany „Szybkie tempo” i właśnie z taką prędkością od trzech lat podbija polski rynek muzyczny. Piosenkarz zdaje sobie jednak sprawę z tego, jakie wyzwania narzuca życie w ciągłym biegu, dlatego on sam, mimo że prężnie rozwija swoją karierę i czerpie ogromną radość ze śpiewania, od czasu do czasu zatrzymuje się i patrzy na to, co robi z innej perspektywy, by złapać tak potrzebny dystans. Wiktor Dyduła przyznaje bowiem, że w branży muzycznej nie brakuje osób, które skarżą się na zbyt duże obciążenie psychiczne i wypalenie zawodowe.