BIŻUTERIA PREMIUM GISELLE – PREMIERA KOLEKCJI OD GOLDENMARK
Agencja Face It
ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/
Goldenmark otwiera nową kategorię w portfolio produktów premierą niezwykłej kolekcji biżuterii Giselle, która czerpie inspirację z ikonicznej monety Krugerrand - jednej z najbardziej rozpoznawalnych monet bulionowych na świecie. Twarzą kampanii została Lidia Popiel.
Premiera kolekcji biżuterii premium Giselle: elegancka moneta dla silnej, niezależnej kobiety
Kolekcja Giselle, zaprezentowana premierowo 26 października w warszawskim salonie Goldenmark, to biżuteria premium stworzona specjalnie dla miłośniczek unikalnego i wyrafinowanego designu. Wzory biżuterii wyraźnie nawiązują do motywu monety, dlatego też dominujący kształt kolekcji to koło, z elementami charakterystycznymi dla bilonu, takimi jak rant, tłoczenia i otoki.
Najważniejszym motywem kolekcji Giselle jest jednak wizerunek gazeli, obecny na rewersie Krugerranda. Autorska ikona gazeli jest wiodącym i charakterystycznym elementem, powtarzanym w poszczególnych wzorach kolekcji. Symbolika gazeli znakomicie oddaje esencję współczesnych kobiet - silnych, niezależnych i pewnych siebie i do takich właśnie kierowana jest kolekcja. - Projektując kolekcję dla Goldenmark, od samego początku wiedziałam, że biżuteria musi czerpać inspirację z Krugerranda. Jednak to motyw gazeli, z jej zwinnością i przenikliwością, który stanowi dla mnie synonim współczesnej kobiety, był kluczowym elementem całego projektu - wyjaśnia swoje inspiracje Joanna Stachowiak, pomysłodawczyni i projektantka kolekcji.
O kolekcji:
Kolekcja Gisell, pozycjonowana w segmencie premium, składa się z kilkunastu projektów, które można dowolnie ze sobą łączyć i zestawiać. Podstawę stanowi złoto próby 585, ale w poszczególnych modelach wykorzystano również jedwab i kamienie, w tym diamenty. Warto zwrócić uwagę na innowacyjne rozwiązania technologiczne, jak laserowe matowienie w odlewie, czy wykorzystanie techniki ręcznego tkania ze złotej i jedwabnej nici. Wszystkie elementy kolekcji powstają w manufakturach, polskiej i włoskiej. Wśród dostępnych modeli znajdują się kolczyki, zawieszki, naszyjniki, bransolety i pierścionki, w tym obrączki, w cenach od 849 do 21 999 zł. Każda kobieta, jest w stanie dopasować element kolekcji do siebie, zarówno jeśli chodzi o model jak i cenę.
Kolekcję Giselle można zobaczyć i zakupić w salonach Goldenmark oraz w sklepie internetowym goldenmark.com
O Goldenmark:
Goldenmark od ponad dekady pomaga swoim klientom budować wyjątkowe kolekcje drogocennych przedmiotów, takich jak złote monety i sztabki, kamienie szlachetne, dzieła sztuki czy ekskluzywne wydawnictwa. Do oferty marki dołącza biżuteria premium.
![Wakacyjny pop-up Converse wraca Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_569625594,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Wakacyjny pop-up Converse wraca
![Ponadczasowa klasyka i reinterpretacja trendów – wiosna/lato 2024 w modzie męsk](/files/_uploaded/glownekonf_325262276,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Ponadczasowa klasyka i reinterpretacja trendów – wiosna/lato 2024 w modzie męsk
![Kazar Care x woshwosh](/files/_uploaded/glownekonf_540519856,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Kazar Care x woshwosh
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Media
![](/files/1922771799/pakosinska-kobiety-foto-2,w_274,_small.jpg)
Katarzyna Pakosińska: Siostrzeństwo kobiet jest jeszcze w powijakach. Natomiast w „Pytaniu na śniadanie” mam wspaniałe koleżanki, a Kinga Dobrzyńska jest dla nas jak mama
Prezenterka TVP ubolewa nad tym, że kobiety nadal dość często postrzegają siebie nawzajem jako rywalki i zamiast się wspierać, to jedna drugiej wbija szpilkę. Katarzyna Pakosińska zauważa, że damska solidarność wciąż jest rzadkością, a dużo częściej ze względu na niską samoocenę i różne uprzedzenia kobiety rzucają sobie kłody pod nogi. Jednocześnie podkreśla, że miała ogromne szczęście, trafiając do ekipy „Pytania na śniadanie”. W tej redakcji może bowiem rozwijać skrzydła kariery i liczyć na wsparcie ze strony innych kobiet.
Handel
Konsumenci w coraz lepszych nastrojach. Mogą być dźwignią polskiej gospodarki
![](/files/1922771799/inquiry-konsumenci-foto,w_133,_small.jpg)
Dane z gospodarki wskazują, że inflacyjny szok jest za nami, a Polacy ruszyli na zakupy. – Konsument przestał aż tak bardzo patrzeć na każdą wydawaną złotówkę – mówi Agnieszka Górnicka, prezeska zarządu Inquiry. Wciąż jednak ostrożnie podchodzimy do przyszłości i planowania większych zakupów. Podejście konsumentów do cen, ale też kanału zakupowego to jeden z elementów, do którego branża handlowa musi się przystosowywać. Zmiany w sektorze wymuszają też kwestie regulacyjne. Wśród istotnych wyzwań na najbliższe miesiące będzie system kaucyjny i ewentualny powrót do handlowych niedziel.
Media
Aleksandra Popławska: Tantiemy z internetu to są zarobki za naszą pracę i nam się należą. W Europie wszyscy powinniśmy działać na podobnych prawach
![](/files/1922771799/poplawska-dracz-tantiemy-foto,w_133,_small.jpg)
W piątek zakończyła się batalia środowiska filmowego o tantiemy z platform streamingowych. Dzięki nowym przepisom twórcy i wykonawcy utworów audiowizualnych oraz wykonawcy utworów słownych i słowno-muzycznych będą uzyskiwać stosowne wynagrodzenie za udostępnianie ich dzieł w sieci. Za nowelą głosowało 417 posłów, 18 było przeciw, a jedna osoba wstrzymała się od głosu. Aktorzy mogą więc wreszcie odetchnąć z ulgą. Aleksandra Popławska i Krzysztof Dracz są jednak rozgoryczeni tym, że tak długo musieli czekać na takie rozwiązanie. Stosowne rozporządzenie powinno wejść w życie już trzy lata temu.