Black Week w salonach Pierre Cardin. Najlepsze okazje roku w dniach 25.11 – 02.
Przygotuj się na wyjątkowe zakupy! Tylko raz w roku oferujemy tak atrakcyjne promocje, które pozwalają odkryć świat mody Pierre Cardin w najlepszych cenach. Od 25 listopada do 2 grudnia 2024 roku zapraszamy na Black Week – osiem dni pełnych inspiracji, stylu i niepowtarzalnych rabatów.
To doskonały moment, aby zainwestować w wysokiej jakości odzież, która podkreśli Twój charakter i doda elegancji każdej stylizacji. W naszej ofercie znajdziesz szeroki wybór klasycznych i nowoczesnych kolekcji – od koszul i marynarek po płaszcze, swetry
i akcesoria, które doskonale sprawdzą się na każdą okazję.
Dlaczego warto odwiedzić nasze salony podczas Black Week?
- Niepowtarzalne rabaty – tylko przez osiem dni oferujemy produkty w najlepszych cenach.
- Styl i jakość – nasze kolekcje to połączenie klasycznej elegancji i nowoczesnych trendów, wykonane z najwyższej jakości materiałów.
- Idealne na prezent – Black Week to doskonała okazja, aby znaleźć stylowe
i praktyczne prezenty dla swoich bliskich.
Odwiedź nas w jednej z dziesięciu lokalizacji:
- Galeria SFERA
Ul. Mostowa 5, 43-300 Bielsko-Biała - Galeria JURAJSKA
Ul. Wojska Polskiego 207, 42-200 Częstochowa - C.H. FORUM
Ul. Lipowa 1, 44-100 Gliwice - SILESIA CITY CENTER
Ul. Chorzowska 107, 40-101 Katowice - Galeria ECHO
Ul. Świętokrzyska 20, 25-406 Kielce - Galeria TRZY KORONY
Ul. Lwowska 80, 33-300 Nowy Sącz - Galeria WISŁA
Ul. Wyszogrodzka 144, 09-410 Płock - C.H. M1
Ul. Szkubacza 1, 41-800 Zabrze - GEMINI PARK
Ul. Nowodąbrowska 127, 33-100 Tarnów - C.H. M1
Ul. Będzińska 80, 41-250 Czeladź
Nie czekaj – najlepsze okazje trwają tylko przez osiem dni!
Jeśli szukasz eleganckich ubrań dla siebie lub chcesz podarować najbliższym coś wyjątkowego, Black Week to idealna okazja. Szczegóły promocji dostępne w naszych salonach.
Black Week w Pierre Cardin – moda, którą pokochasz, w cenach, które zaskakują.
Zapraszamy serdecznie na zakupy! Sprawdź, co przygotowaliśmy dla Ciebie w tym roku
i dołącz do grona zadowolonych klientów, którzy cenią sobie styl, jakość i niepowtarzalne promocje.

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Rynek saszetek nikotynowych w Polsce będzie uregulowany. Osoby nieletnie nie będą mogły ich kupić
Siódmego maja sejmowa Komisja Zdrowia zajmie się nowelizacją ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych, która w części reguluje rynek woreczków nikotynowych. Eksperci z Forum Prawo dla Rozwoju podkreślają pilną potrzebę objęcia tego rynku przepisami prawnymi. Podkreślają, że brak odpowiednich regulacji prawnych dotyczących tych produktów, obecnych na polskim rynku od pięciu lat, to realne zagrożenie dla zdrowia publicznego. Niezbędne są kompleksowe przepisy, które uregulują kwestię saszetek i ograniczą do nich dostęp młodzieży.
Prawo
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek. Tylko część firm działa na rzecz równości płci

Luka w zatrudnieniu kobiet i mężczyzn spadła w UE do najniższego poziomu w ostatniej dekadzie. Jednocześnie jednak panie częściej niż na kierowniczych pracują na niższych i gorzej płatnych stanowiskach. W Polsce, jak wynika z danych 30% Club Poland, udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na GPW wynosi 18,4 proc. Wskazuje to na potrzebę wdrożenia skutecznych działań na rzecz zwiększenia udziału kobiet w najwyższych strukturach zarządzania, również na szczeblu unijnym.
Konsument
Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.