Komunikaty PR

Black & White, czyli najmodniejsze białe i czarne modele od Lee Cooper

2024-06-18  |  12:30
Biuro prasowe

Biały i czarny to zawsze dobry, bo niemal uniwersalny, wybór. Białe modele sprawdzą się zarówno w casualowych, luźniejszych stylizacjach, jak i tych eleganckich, jeśli chcemy przełamać ich formalność elementem „z innej bajki”. Czarne obuwie na lato? Jak najbardziej – albo dla kontrastu do dziewczęcego stylu, albo dla uzupełnienia drapieżnego, rockowego looku.

Na wiosnę/lato 2024 marka Lee Cooper przygotowała wiele modeli w kolorach black & white.  Fason? Od klasycznych tenisówek, po warianty na grubszych podeszwach z gumy lub sznurka, buty za kostkę czy z ażurowym, imitującym plecioną koronkę wykończeniem – tak, aby każdy znalazł coś dla siebie. Najwyższej jakości materiały sprawiają, że wszystkie buty Lee Cooper są wytrzymałe, zapewniają komfort noszenia i pewność kroku na każdym rodzaju podłoża. A w czym kroczyć przez przed siebie w tym sezonie? Poniższe modele dostępne są zarówno w kolorze czarnym, jak i białym i w obydwu wariantach prezentują się fantastycznie.

W najnowszej kolekcji Lee Cooper dostępne są między innymi sznurowane sneakersy na grubszej gumowej podeszwie z ażurową siatką, które będą się pięknie prezentować na opalonych stopach bez skarpetek. Ich „siostrzane” modele mają podobną podeszwę, ale są „kryte” i mają wyściółkę w drobny kolorowy deseń. Lżejszą wizualnie formę prezentują tenisówki, których ciekawym akcentem są kontrastowe sznurówki – czarne w białych butach i odwrotnie, co niewątpliwie przyciąga wzrok. Lee Cooper ma też świetną propozycję dla tych, którzy lubią klasyczne modele sportowych butów, ale z „bling” akcentem, którym są złote oczka do przewlekania sznurówek. Te modele wyróżnia także logotyp marki wytłoczony w kilku miejscach z przodu i na bokach białej podeszwy. Marka Lee Cooper przygotowała także niezwykle modne espadryle na grubszej, sznurkowej podeszwie oraz trampki „wysokie”. Wszystkie oczywiście w wariantach black & white!

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji Biuro prasowe
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową
Moda Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper

Zimowe buty z futerkiem wkraczają na salony, a raczej na utwardzone ścieżki i miejskie chodniki. Czasy, kiedy śniegowce nosiło się tylko na stokach, a trapery jedynie na szlakach, odeszły

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.