Buty na lato 2021 – Casadei
Agencja Face it!
Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
j.gniadzik|agencjafaceit.pl| |j.gniadzik|agencjafaceit.pl
+48 510 189 848
https://agencjafaceit.pl/
Lato w pełni, piękne słońce, plaża, idealnie dopasowany strój…ale co z butami? Czy zastanawiasz się jakie buty będą idealne do Twoich wakacyjnych stylizacji? Jeżeli tak – to ten artykuł jest idealny dla Ciebie!
W tym sezonie króluje wiele trendów, od eleganckich sandałek na szpilce, po wygodne koturny. Rok 2021 roku to rok niebanalnych połączeń! Każda kobieta znajdzie w tym sezonie coś dla siebie. Tegoroczne lato wyróżnia się mnogością fasonów, wzorów i kolorów. Nie ma miejsca na nudę i klasyczne połączenia. Lato to idealny czas na zabawę z modą. Bo kiedy jak nie teraz?
Eleganckie sandały
Lato to doskonała okazja do ekspozycji ekstrawaganckich i kobiecych szpilek, w których każda kobieta wygląda doskonale. Eleganckie letnie obuwie doda wyjątkowego charakteru nawet miejskim stylizacjom. Jeansy i wysokie obcasy? Jak najbardziej TAK! Jeżeli tylko lubisz wysokie szpilki to nasze propozycje marki CASADEI będą idealne dla Ciebie.
Jak nie szpilka to może koturny?
Żadne inne obuwie nie kojarzy się z kobiecością i zmysłowością tak jak klasyczne szpilki. Jednak nie każda kobieta chcę i może je nosić. Dlatego świetną alternatywą do tego typu obuwia są koturny oraz platformy. Jeżeli zależy Ci na podkreśleniu sylwetki i komfortowym obuwiu to sandałki na koturnie są idealną propozycją dla Ciebie. Pasują zarówno do eleganckich kreacji, ale również do zwiewnych letnich stylizacji. Postaw na maksymalny komfort przy jednoczesnym zachowaniu kobiecości i dobrego stylu.
Sneakersy - must have sezonu lato 2021
Sneakersy są idealne na wiosnę, jesień… ale również na lato! Połączenie obuwia sportowego z letnimi sukienkami to prawdziwy hit tego sezonu. Dzięki niebanalnemu designowi tego typu obuwie, zyskało sporo fanek na całym świecie. Również wśród celebrytów. Sneakersy to połączenie komfortu, wygody i stylu.
Dono Da Scheggia - wyjątkowe miejsce w centrum Katowic, w którym znaleźć można ubrania i obuwie takich marek jak: SPORTALM, CASADEI czy TRICOT CHIC. W salonie oferowane są eleganckie sukienki na lato, ubrania na każdą porę roku, stroje na zimę, obuwie, stroje kąpielowe oraz dodatki do stylizacji.
Więcej na: www.donomoda.pl

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.