Komunikaty PR

CELEBRATION - kapsułowa kolekcja KAZAR

2022-11-22  |  12:00
Biuro prasowe

Sezon imprez i towarzyskich spotkań uważamy za otwarty! Marka KAZAR zaprasza do wspólnego celebrowania uroczystych chwil. Każda z nich zasługuje na wyjątkową oprawę i wyszukaną stylizację, która zostanie dostrzeżona i zapamiętana. Kapsułowa kolekcja wieczorowych butów i torebek CELEBRATION powstała z intencją podkreślenia wyjątkowych momentów i zaprojektowana tak, aby dodać im blasku w stylu glamour.

Let’s Celebrate!

Znajdziemy w kolekcji szeroki wybór zmysłowych sandałów i lekkich klapków na obcasach o różnej wysokości. Miłośniczki szpilek będę zachwycone wysokimi, smukłymi obcasami, a dla zwolenniczek komfortu zostały zaprojektowane modele na niższym, stabilniejszym słupku 
i niewielkich obcasach w modnym od kilku sezonów kształcie klepsydry. Modele ozdobione kryształami, piórami oraz lśniącymi złotymi lub srebrnymi skórami, mogą pełnić rolę biżuterii 
i doskonale uzupełniać nie tylko świąteczne, ale także sylwestrowe i karnawałowe stylizacje. 

Kolorystyka kapsuły CELEBRATION to przede wszystkim ponadczasowa czerń i wyrafinowany odcień bordo, a także kremowa odsłona bieli. Wieczorowy charakter został podkreślony delikatnie połyskującym satynowym wykończeniem. Na uwagę zasługuje elektryzujący pomarańcz, który pojawia się na niewielkiej torebce w całości wykonanej z piór. Nie sposób oderwać od niej wzroku!

W kolekcji znajdziemy też wybór wieczorowych torebek na delikatnych paskach lub eleganckich łańcuszkach. Stanowią idealne wykończenie każdej, nawet najprostszej stylizacji przeznaczonej na wyjątkowy wieczór. Do wyboru są małe noszone w dłoni pudełkowe torebki oraz nieco większe modele przeznaczone do noszenia na ramieniu. Wyjątkowe w designie przyciągają spojrzenia dzięki zdobieniom, na które składają się błyszczące kamienienie, kryształy lub pióra. 

Wieczorowy, wyjątkowy charakter kapsułowej kolekcji KAZAR CELEBRATION w pełni oddaje sesja zdjęciowa autorstwa Tatiany i Karola Pacewicz.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace Biuro prasowe
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.