Coca-Cola x Local Heroes. Wyjątkowa kolekcja ubrań inspirowana kultowym napojem
Coca-Cola zaprosiła do współpracy polską markę modową Local Heroes, która stworzyła kolekcję inspirowaną kultowym napojem gazowanym! Projekty Local Heroes są zawsze wyjątkowe, zaskakujące i wbrew przyjętym konwencjom, dlatego mają zwolenników wśród indywidualistów, którzy poprzez swój ubiór pragną wyrażać siebie. Podobnie jak hasło kampanii Coca-Cola – Express Your Taste - najnowsza kolekcja ma zachęcać do bezpośredniego komunikowania swojego sposobu myślenia.
Ubrania i akcesoria z kolekcji będą dostępne wyłącznie jako nagrody w loterii konsumenckiej – każdy będzie miał szansę na wygranie ich już od 2 marca! Kolekcję będzie można zobaczyć w 180 punktach w Polsce – w tym celu Coca-Cola nawiązała partnerstwo z multibrandową siecią salonów Sizeer. Jest to przestrzeń, która idealnie wpisuje się w ducha kampanii i przyciąga osoby kochające streetwear, stawiające na indywidualizm i różnorodność. W Sizeer od lat są dostępne najlepsze sneakersy i ubrania, dystrybuowane zarówno w największej w Polsce sieci sklepów stacjonarnych, jak i rozbudowanym sklepie online. Dlatego już od marca, wyłącznie w 180 lokalizacjach Sizeer, powstaną dedykowane ekspozycje z elementami kolekcji Coca-Cola x Local Heores, a zwycięzcy loterii konsumenckiej właśnie w placówkach Sizeer będą mogli odebrać swoje wygrane.
- Jesteśmy dumni z nawiązania współpracy z takimi partnerami. Kolekcja, która powstała w wyniku wspólnych działań, jest oparta na wartościach, które podzielamy. Coca-Cola dąży do inspirowania konsumentów do wyrażania siebie, swojego smaku. Local Heroes są jedną z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek, wyznaczających trendy młodego pokolenia. Możliwość wyeksponowania kolekcji w salonach Sizeer to dla nas z kolei okazja do przybliżenia efektów naszej współpracy osobom aktywnie poszukującym stylizacji na nadchodzący sezon. Tegoroczna kooperacja zaostrzyła nasz apetyt na kolejne projekty, widzimy jak duży wpływ miała marka Coca-Cola na popkulturę również w Polsce. Narodziło się wiele pomysłów, które mamy nadzieję zrealizować w przyszłości – powiedziała Urszula Czerniawska, Brand Manager Coca-Cola.
W skład kolekcji Coca-Cola x Local Heroes wchodzi siedem elementów: dwa t-shirty, dwie bluzy, kurtka bomberka, skarpetki oraz nerka. Pojawiające się na ubraniach wzory, w tym duże, intensywnie zabarwione płomienie, nawiązują do wizji marek, których celem jest zachęcanie do przełamywania barier i eksponowania indywidualnego poczucia estetyki. Local Heroes opracowując projekty, inspirowało się różnymi wariantami logotypu marki. Cała kolekcja nawiązuje do ponadczasowego stylu vintage, rodem z lat 90.
Premiera kolekcji odbyła się 27 lutego 2020 roku na parkingu przy ul. Woronicza. Lokalizacja imprezy, atrakcje oraz atmosfera, tworzona dzięki muzyce i scenografii, sprawiły, że event w stu procentach oddał charakter kolekcji i podkreślił ważne dla Local Heroes i Coca-Coli przesłanie: #ExpressYourTaste. Na wydarzeniu nie zabrakło twarzy kampanii: Karoliny Pisarek, Nikodema Rozbickiego i Smolastego – indywidualistów z różnych obszarów kultury. Influencerów łączą światy ważne dla marki: mody, filmu oraz muzyki. Każdy z nich przyciąga zainteresowanie setek tysięcy osób. Na potrzeby kampanii z influencerami zrealizowano sesję zdjęciową.
Wyjątkowość projektu podkreśla limitowany charakter kolekcji, którą zdobyć można jedynie poprzez udział w konkursie. - Możliwość współpracy z tak kultową marką jak Coca-Cola to dla nas wyjątkowe wyróżnienie. Uważamy, że powstałe projekty to unikalna kolekcja, która pozwoliła wyeksponować najważniejsze zarówno dla nas, jak i dla Coca-Coli, wartości. Wierzymy, że za sprawą konkursu ułatwimy odbiorcom wyrażanie siebie na co dzień, a ubrania naprawdę podkreślą cechy charakteru zwycięzców – powiedziała Karolina Słota, Dyrektor Kreatywny Local Heroes.
Już od 2 marca ubrania i akcesoria będzie można wygrać w loterii konsumenckiej. Zgłoszenia odbywać się będą przez Messengera Coca-Cola. Be cautious!

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Julia Kamińska: Dzięki roli lekarki z większą pewnością wykonywałabym teraz masaż serca. Potrafiłabym pewnie też zrobić szew na skórze
Aktorka przyznaje, że rola lekarki w serialu „Szpital św. Anny” wiąże się z dodatkowymi trudnościami. Przygotowując się do poszczególnych scen, musi bowiem opanować dość trudną terminologię medyczną. Julia Kamińska zaznacza też, że wykonywanie poszczególnych zabiegów również wymaga dużej precyzji, by na ekranie wszystko wyglądało jak najbardziej profesjonalnie. Najwięcej zawsze dzieje się na SOR-ze i producentom zależało, żeby odzwierciedlić właśnie tę atmosferę i ekstremalne warunki pracy.
Zdrowie
Przybywa osób biorących leki dla chorych na cukrzycę, aby szybciej schudnąć. To rozwiązanie niekorzystne dla zdrowia

Dietetycy ostrzegają przed wykorzystywaniem leków niezgodnie z ich przeznaczeniem. Tak dzieje się coraz częściej z lekami na cukrzycę, które stosują osoby chcące zrzucić zbędne kilogramy. Jak podkreśla dietetyk Jakub Mauricz, może to prowadzić do przykrych dolegliwości zdrowotnych, a nawet zagrażać życiu. Jednocześnie zaznacza, że podstawą leczenia dla osób z nadwagą powinna być zmiana nawyków żywieniowych.
Media
Patricia Kazadi: Maciek Rock jest dla mnie ogromną inspiracją. Uczę się od mistrza

Prowadząca „Must Be the Music” jest przekonana, że nowa odsłona programu zrobi wśród widzów prawdziwą furorę. Ona sama, mimo że zna kulisy, to i tak z dużym zaciekawieniem obejrzała pierwszy odcinek i to, co zobaczyła na ekranie, zrobiło na niej ogromne wrażenie. Patricia Kazadi chwali uczestników, jurorów, a także współprowadzących nową edycję. Nie ukrywa, że dużą inspiracją jest dla niej Maciej Rock, pracowity, utalentowany, a zarazem niezwykle skromny człowiek.