Komunikaty PR

Concept Store Pokaz. Jeszcze więcej mody w OFFIE

2024-11-13  |  09:00
Biuro prasowe

Przestrzeń OFF Piotrkowska Center wzbogaciła się o kolejne miejsce z modą – Concept Store Pokaz. Stworzony przez Karolinę Zankowicz autorski multibrandowy butik to miejsce  dla miłośników niebanalnej mody oferujące starannie wyselekcjonowane propozycje wyłącznie polskich marek.

Na powierzchni 96 m² Concept Store Pokaz znaleźć można eleganckie ubrania od Le Prive, miejskie, oversize’owe projekty od The Amdra, minimalistyczną bieliznę i odzież codzienną marki Undress Code oraz damskie kolekcje Benu, łączące styl codzienny z nutą elegancji. Można tu kupić również odzież sygnowaną marką Elementy, którą charakteryzują proste, funkcjonalne kroje, a ubrania szyte są w Polsce zgodnie z filozofią slow fashion. Obecna w butiku marka Le Songe to polska marka homewear, której celem jest łączenie trendów z komfortem. Tworzone z pasją i dbałością o detale ubrania, takie jak piżamy czy szlafroki, zapewniają wygodę, ale również modny wygląd. Pokaz zachęca też do zakupu odzieży sportowej oraz modelującej bielizny marki Touches, która wspiera różne typy sylwetek i stawia na komfort i samopoczucie użytkowników, a także uniwersalnych ubrań casualowych marki Repose, wykonanych z wysokiej jakości materiałów. Z kolei She is Sunday to kolorowe bluzy, t-shirty i dresy,  a Duende – casualowe ubrania idealne do codziennych stylizacji. Dla osób poszukujących wyrazistych projektów, odpowiednich zarówno na co dzień, jak i na specjalne okazje, ciekawą propozycję stanowi marka Hedonic, a oferta Concept Store Pokaz obejmuje także dodatki, takie jak biżuteria Stag, buty i torebki Balagan, oraz eleganckie paski marki Bellera.

Twórczynią butiku jest Karolina Zankowicz, stylistka, personal shopperka i absolwentka Via Moda w Warszawie na kierunku Dyrektor Artystyczny, Stylista i Visual Merchandiser. Concept Store Pokaz stworzyła, by promować ponadczasową elegancję i odpowiedzialne podejście do mody.

–  Przy doborze asortymentu kieruję się przede wszystkim jakością i oryginalnością, które pozwalają moim klientom tworzyć świadomą, klasyczną i ponadczasową szafę – podkreśla Karolina Zankowicz. – W przyszłości planuję również poszerzenie oferty o własną markę.

Concept Store Pokaz poszerza ofertę działających już w OFF butików, pracowni i atelier projektantów marek takich jak Angelika Józefczyk, PtASZEK Atelier, Ewert and Friends, Dzień dobry, Patrycja Plesiak, Cukier Puder Vintage Store czy LDT Collective, których unikalne projekty, autorskie wzory i zaangażowanie w nurty slow i upcycling fashion powstają z myślą o tych odbiorcach, którzy poszukują rozwiązań spoza nurtu fast fashion.

–  Mamy świetną przestrzeń, znakomicie współgrającą z kreatywnością twórców mody. Nic dziwnego, że projektanci doceniają potencjał OFFa i coraz liczniej są u nas obecni. Wspólnie stworzyliśmy swego rodzaju ulicę mody – podkreśla Julia Olczyk z zespołu OPG Property Professionals, zarządzającego OFF Piotrkowska Center.

OFF Piotrkowska Center to jeden z symboli rewitalizacji Łodzi – dawny kompleks przemysłowy został przekształcony w przestrzeń, która łączy funkcje kulturalne, handlowe i gastronomiczne, przyciągając lokalnych twórców oraz odwiedzających szukających unikalnych doświadczeń w otoczeniu historycznej architektury.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Przed nami święta z prezentami second-hand Biuro prasowe
2024-11-21 | 14:00

Przed nami święta z prezentami second-hand

Za wcześnie, aby zacząć myśleć o świętach? Nie -  tak odpowiada większość Polaków, wskazując, że prezenty świąteczne kupują 1-2 miesiące wcześniej. Zakupy z drugiej
Moda ŚWIĘTO MŁODEJ MODY. ŁÓDŹ YOUNG FASHION JUŻ ZA TYDZIEŃ
2024-11-14 | 13:00

ŚWIĘTO MŁODEJ MODY. ŁÓDŹ YOUNG FASHION JUŻ ZA TYDZIEŃ

Kolekcje najzdolniejszych polskich młodych projektantów, a wśród jurorów konkursów znakomitości z Katarzyną Sokołowską, Gosią Baczyńską czy Małgorzatą
Moda Laurastar i JEMIOL łączą siły - współpraca na rzecz perfekcji w modzie
2024-10-31 | 11:00

Laurastar i JEMIOL łączą siły - współpraca na rzecz perfekcji w modzie

Szwajcarska marka Laurastar, znana na całym świecie z innowacyjnych rozwiązań w pielęgnacji tkanin, nawiązała współpracę z topową polską marką modową JEMIOL. To połączenie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.