Concept Store Pokaz. Jeszcze więcej mody w OFFIE
Przestrzeń OFF Piotrkowska Center wzbogaciła się o kolejne miejsce z modą – Concept Store Pokaz. Stworzony przez Karolinę Zankowicz autorski multibrandowy butik to miejsce dla miłośników niebanalnej mody oferujące starannie wyselekcjonowane propozycje wyłącznie polskich marek.
Na powierzchni 96 m² Concept Store Pokaz znaleźć można eleganckie ubrania od Le Prive, miejskie, oversize’owe projekty od The Amdra, minimalistyczną bieliznę i odzież codzienną marki Undress Code oraz damskie kolekcje Benu, łączące styl codzienny z nutą elegancji. Można tu kupić również odzież sygnowaną marką Elementy, którą charakteryzują proste, funkcjonalne kroje, a ubrania szyte są w Polsce zgodnie z filozofią slow fashion. Obecna w butiku marka Le Songe to polska marka homewear, której celem jest łączenie trendów z komfortem. Tworzone z pasją i dbałością o detale ubrania, takie jak piżamy czy szlafroki, zapewniają wygodę, ale również modny wygląd. Pokaz zachęca też do zakupu odzieży sportowej oraz modelującej bielizny marki Touches, która wspiera różne typy sylwetek i stawia na komfort i samopoczucie użytkowników, a także uniwersalnych ubrań casualowych marki Repose, wykonanych z wysokiej jakości materiałów. Z kolei She is Sunday to kolorowe bluzy, t-shirty i dresy, a Duende – casualowe ubrania idealne do codziennych stylizacji. Dla osób poszukujących wyrazistych projektów, odpowiednich zarówno na co dzień, jak i na specjalne okazje, ciekawą propozycję stanowi marka Hedonic, a oferta Concept Store Pokaz obejmuje także dodatki, takie jak biżuteria Stag, buty i torebki Balagan, oraz eleganckie paski marki Bellera.
Twórczynią butiku jest Karolina Zankowicz, stylistka, personal shopperka i absolwentka Via Moda w Warszawie na kierunku Dyrektor Artystyczny, Stylista i Visual Merchandiser. Concept Store Pokaz stworzyła, by promować ponadczasową elegancję i odpowiedzialne podejście do mody.
– Przy doborze asortymentu kieruję się przede wszystkim jakością i oryginalnością, które pozwalają moim klientom tworzyć świadomą, klasyczną i ponadczasową szafę – podkreśla Karolina Zankowicz. – W przyszłości planuję również poszerzenie oferty o własną markę.
Concept Store Pokaz poszerza ofertę działających już w OFF butików, pracowni i atelier projektantów marek takich jak Angelika Józefczyk, PtASZEK Atelier, Ewert and Friends, Dzień dobry, Patrycja Plesiak, Cukier Puder Vintage Store czy LDT Collective, których unikalne projekty, autorskie wzory i zaangażowanie w nurty slow i upcycling fashion powstają z myślą o tych odbiorcach, którzy poszukują rozwiązań spoza nurtu fast fashion.
– Mamy świetną przestrzeń, znakomicie współgrającą z kreatywnością twórców mody. Nic dziwnego, że projektanci doceniają potencjał OFFa i coraz liczniej są u nas obecni. Wspólnie stworzyliśmy swego rodzaju ulicę mody – podkreśla Julia Olczyk z zespołu OPG Property Professionals, zarządzającego OFF Piotrkowska Center.
OFF Piotrkowska Center to jeden z symboli rewitalizacji Łodzi – dawny kompleks przemysłowy został przekształcony w przestrzeń, która łączy funkcje kulturalne, handlowe i gastronomiczne, przyciągając lokalnych twórców oraz odwiedzających szukających unikalnych doświadczeń w otoczeniu historycznej architektury.

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych
Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.
Konsument
Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.
Dom i ogród
Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.