Concept Store Pokaz. Jeszcze więcej mody w OFFIE
Przestrzeń OFF Piotrkowska Center wzbogaciła się o kolejne miejsce z modą – Concept Store Pokaz. Stworzony przez Karolinę Zankowicz autorski multibrandowy butik to miejsce dla miłośników niebanalnej mody oferujące starannie wyselekcjonowane propozycje wyłącznie polskich marek.
Na powierzchni 96 m² Concept Store Pokaz znaleźć można eleganckie ubrania od Le Prive, miejskie, oversize’owe projekty od The Amdra, minimalistyczną bieliznę i odzież codzienną marki Undress Code oraz damskie kolekcje Benu, łączące styl codzienny z nutą elegancji. Można tu kupić również odzież sygnowaną marką Elementy, którą charakteryzują proste, funkcjonalne kroje, a ubrania szyte są w Polsce zgodnie z filozofią slow fashion. Obecna w butiku marka Le Songe to polska marka homewear, której celem jest łączenie trendów z komfortem. Tworzone z pasją i dbałością o detale ubrania, takie jak piżamy czy szlafroki, zapewniają wygodę, ale również modny wygląd. Pokaz zachęca też do zakupu odzieży sportowej oraz modelującej bielizny marki Touches, która wspiera różne typy sylwetek i stawia na komfort i samopoczucie użytkowników, a także uniwersalnych ubrań casualowych marki Repose, wykonanych z wysokiej jakości materiałów. Z kolei She is Sunday to kolorowe bluzy, t-shirty i dresy, a Duende – casualowe ubrania idealne do codziennych stylizacji. Dla osób poszukujących wyrazistych projektów, odpowiednich zarówno na co dzień, jak i na specjalne okazje, ciekawą propozycję stanowi marka Hedonic, a oferta Concept Store Pokaz obejmuje także dodatki, takie jak biżuteria Stag, buty i torebki Balagan, oraz eleganckie paski marki Bellera.
Twórczynią butiku jest Karolina Zankowicz, stylistka, personal shopperka i absolwentka Via Moda w Warszawie na kierunku Dyrektor Artystyczny, Stylista i Visual Merchandiser. Concept Store Pokaz stworzyła, by promować ponadczasową elegancję i odpowiedzialne podejście do mody.
– Przy doborze asortymentu kieruję się przede wszystkim jakością i oryginalnością, które pozwalają moim klientom tworzyć świadomą, klasyczną i ponadczasową szafę – podkreśla Karolina Zankowicz. – W przyszłości planuję również poszerzenie oferty o własną markę.
Concept Store Pokaz poszerza ofertę działających już w OFF butików, pracowni i atelier projektantów marek takich jak Angelika Józefczyk, PtASZEK Atelier, Ewert and Friends, Dzień dobry, Patrycja Plesiak, Cukier Puder Vintage Store czy LDT Collective, których unikalne projekty, autorskie wzory i zaangażowanie w nurty slow i upcycling fashion powstają z myślą o tych odbiorcach, którzy poszukują rozwiązań spoza nurtu fast fashion.
– Mamy świetną przestrzeń, znakomicie współgrającą z kreatywnością twórców mody. Nic dziwnego, że projektanci doceniają potencjał OFFa i coraz liczniej są u nas obecni. Wspólnie stworzyliśmy swego rodzaju ulicę mody – podkreśla Julia Olczyk z zespołu OPG Property Professionals, zarządzającego OFF Piotrkowska Center.
OFF Piotrkowska Center to jeden z symboli rewitalizacji Łodzi – dawny kompleks przemysłowy został przekształcony w przestrzeń, która łączy funkcje kulturalne, handlowe i gastronomiczne, przyciągając lokalnych twórców oraz odwiedzających szukających unikalnych doświadczeń w otoczeniu historycznej architektury.
Przed nami święta z prezentami second-hand
ŚWIĘTO MŁODEJ MODY. ŁÓDŹ YOUNG FASHION JUŻ ZA TYDZIEŃ
Laurastar i JEMIOL łączą siły - współpraca na rzecz perfekcji w modzie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.