Concept store PRM w Fabryce Norblina już otwarty

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Jedyny w Polsce, niemal 600-metrowy concept store marki PRM można już odwiedzać w kompleksie z portfolio Grupy Capital Park przy Żelaznej 51/53 w Warszawie. PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej wrażliwej na piękno, estetykę i jakość.
PRM to eklektyzm, modowa awangarda i sztuka życia. To koncept, w którym mieszają się luksus ze stylem ulicznym, a kultura popularna splata się z tą niszową. Marka gromadzi w jednym miejscu tych, którzy lubią bawić się trendami, patrząc na modę jak na niekończące się pole możliwości i doświadczeń, które dopełniają ich codzienność. To ekskluzywny klub dla hedonistów wrażliwych na piękno, ceniących to, co „tu i teraz”, lubiących eksperymentować z formą i spełniać własne zachcianki. Są obywatelami świata, pełnymi kreatywności i wysokiego poczucia estetyki, którą zawsze stawiają na pierwszym miejscu.
- PRM nie przypomina tradycyjnego sklepu ani żadnego innego miejsca, jakie obecnie można znaleźć w Warszawie. Postawiliśmy na autorską formułę concept store, w której miesza się najwyższej klasy moda z najwyższą kulturą. Oprócz wielu unikalnych marek, w naszym butiku można znaleźć m.in. designerskie obiekty kolekcjonerskie czy starannie wyselekcjonowaną przez Wojtka Mazolewskiego kolekcję płyt winylowych. Dla tych, którzy cenią sobie prywatność, oferujemy również zakupy przy pomocy stylistów w dedykowanej dla nich przestrzeni. Chcemy naszym klientom zapewnić unikalne doświadczenia zakupowe, a także stworzyć miejsce spotkań społeczności PRM – komentuje Kamil Bajołek, Dyrektor Marki PRM.
Obecny PRM powstał po zeszłorocznym przejęciu i konsolidacji Sneakerstudio z PRM przez Answear.com, i tym samym jest połączeniem wieloletniego doświadczenia liderów sprzedaży produktów lifestyle’owych w Europie Środkowo-Wschodniej z zapleczem i niezawodnością wiodącej modowej platformy e-commerce. Dostępna na 12 rynkach marka PRM powstała dla świadomych koneserów życia oraz entuzjastów mody i kultury. Łącząc luksus ze street fashion, oferuje wyselekcjonowane światowe marki, kolekcje limitowane, specjalne dropy snekearsów, a także obiekty kolekcjonerskie. Inspiruje do otwierania się na nowe, do bezkompromisowego wyrażania siebie i życia na własnych zasadach, niosąc wartość nie tylko materialną, ale i społeczną. W ten sposób tworzy się kultura z duszą modowej awangardy łącząca to, co popularne z tym undergroundowym.
Marki dostępne w PRM to między innymi: Maison Margiela, Rick Owens, Kenzo, A Bathing Ape, Human Made, Filling Pieces, Fiorucci, Carhartt, Common Projects, Maison Mihara Yasuhiro, adidas Originals, New Balance czy, po raz pierwszy w regionie, Sporty&Rich. Selektywna oferta salonu będzie nieustannie rozwijana. Już niedługo pojawią się m.in. Maison Kitsune czy VETEMENTS.
Pierwszy PRM Concept Store już czeka na klientów Fabryki Norblina w Pasażu Wernera na poziomie 0. Powierzchnię blisko 600 mkw. wypełniają sztuka, design i kultura, w tym muzyka, która zajmuje w PRM wyjątkowe miejsce.
- Otwarcie salonu PRM to dla naszych gości wspaniała wiadomość. Cieszymy się, że do Fabryki Norblina dołączyła kolejna marka niedostępna nigdzie indziej. Wizyta w concept store PRM to zdecydowanie nowy poziom doświadczeń nie tylko zakupowych, ale także kulturalnych. Sztuka, muzyka i moda to połączenie, które idealnie wpisuje się w nasz wielofunkcyjny kompleks – mówi Marcin Juszczyk, partner zarządzający w Grupie Capital Park.
W maju, również w Fabryce Norblina na poziomie +2, uruchomiony zostanie pierwszy concept store Answear.com. Na blisko 2.000 mkw. innowacyjnej przestrzeni klienci, poza zakupami starannie wyselekcjonowanej oferty marek premium fashion, będą mogli skorzystać z interaktywnej przymierzalni, zakupowego concierge, punktu customizacji, ponadstandardowych usług na najwyższym poziomie, możliwości odbioru zamówień internetowych czy dokonania natychmiastowych zwrotów, a także napić się doskonałej kawy w kawiarni, która znajdzie się
w concept store.

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Rynek saszetek nikotynowych w Polsce będzie uregulowany. Osoby nieletnie nie będą mogły ich kupić
Siódmego maja sejmowa Komisja Zdrowia zajmie się nowelizacją ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych, która w części reguluje rynek woreczków nikotynowych. Eksperci z Forum Prawo dla Rozwoju podkreślają pilną potrzebę objęcia tego rynku przepisami prawnymi. Podkreślają, że brak odpowiednich regulacji prawnych dotyczących tych produktów, obecnych na polskim rynku od pięciu lat, to realne zagrożenie dla zdrowia publicznego. Niezbędne są kompleksowe przepisy, które uregulują kwestię saszetek i ograniczą do nich dostęp młodzieży.
Prawo
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek. Tylko część firm działa na rzecz równości płci

Luka w zatrudnieniu kobiet i mężczyzn spadła w UE do najniższego poziomu w ostatniej dekadzie. Jednocześnie jednak panie częściej niż na kierowniczych pracują na niższych i gorzej płatnych stanowiskach. W Polsce, jak wynika z danych 30% Club Poland, udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na GPW wynosi 18,4 proc. Wskazuje to na potrzebę wdrożenia skutecznych działań na rzecz zwiększenia udziału kobiet w najwyższych strukturach zarządzania, również na szczeblu unijnym.
Konsument
Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.