Komunikaty PR

Concept store PRM w Fabryce Norblina już otwarty

2024-04-29  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do pobrania doc ( 0.07 MB )

Jedyny w Polsce, niemal 600-metrowy concept store marki PRM można już odwiedzać w kompleksie z portfolio Grupy Capital Park przy Żelaznej 51/53 w Warszawie. PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. 

PRM to eklektyzm, modowa awangarda i sztuka życia. To koncept, w którym mieszają się luksus ze stylem ulicznym, a kultura popularna splata się z tą niszową. Marka gromadzi w jednym miejscu tych, którzy lubią bawić się trendami, patrząc na modę jak na niekończące się pole możliwości i doświadczeń, które dopełniają ich codzienność. To ekskluzywny klub dla hedonistów wrażliwych na piękno, ceniących to, co „tu i teraz”, lubiących eksperymentować z formą i spełniać własne zachcianki. Są obywatelami świata, pełnymi kreatywności i wysokiego poczucia estetyki, którą zawsze stawiają na pierwszym miejscu.

- PRM nie przypomina tradycyjnego sklepu ani żadnego innego miejsca, jakie obecnie można znaleźć w Warszawie. Postawiliśmy na autorską formułę concept store, w której miesza się najwyższej klasy moda z najwyższą kulturą. Oprócz wielu unikalnych marek, w naszym butiku można znaleźć m.in. designerskie obiekty kolekcjonerskie czy starannie wyselekcjonowaną przez Wojtka Mazolewskiego kolekcję płyt winylowych. Dla tych, którzy cenią sobie prywatność, oferujemy również zakupy przy pomocy stylistów w dedykowanej dla nich przestrzeni. Chcemy naszym klientom zapewnić unikalne doświadczenia zakupowe, a także stworzyć miejsce spotkań społeczności PRM – komentuje Kamil Bajołek, Dyrektor Marki PRM. 

Obecny PRM powstał po zeszłorocznym przejęciu i konsolidacji Sneakerstudio z PRM przez Answear.com, i tym samym jest połączeniem wieloletniego doświadczenia liderów sprzedaży produktów lifestyle’owych w Europie Środkowo-Wschodniej z zapleczem i niezawodnością wiodącej modowej platformy e-commerce. Dostępna na 12 rynkach marka PRM powstała dla świadomych koneserów życia oraz entuzjastów mody i kultury. Łącząc luksus ze street fashion, oferuje wyselekcjonowane światowe marki, kolekcje limitowane, specjalne dropy snekearsów, a także obiekty kolekcjonerskie. Inspiruje do otwierania się na nowe, do bezkompromisowego wyrażania siebie i życia na własnych zasadach, niosąc wartość nie tylko materialną, ale i społeczną. W ten sposób tworzy się kultura z duszą modowej awangardy łącząca to, co popularne z tym undergroundowym. 

Marki dostępne w PRM to między innymi: Maison Margiela, Rick Owens, Kenzo, A Bathing Ape, Human Made, Filling Pieces, Fiorucci, Carhartt, Common Projects, Maison Mihara Yasuhiro, adidas Originals, New Balance czy, po raz pierwszy w regionie, Sporty&Rich. Selektywna oferta salonu będzie nieustannie rozwijana. Już niedługo pojawią się m.in. Maison Kitsune czy VETEMENTS.

Pierwszy PRM Concept Store już czeka na klientów Fabryki Norblina w Pasażu Wernera na poziomie 0. Powierzchnię blisko 600 mkw. wypełniają sztuka, design i kultura, w tym muzyka, która zajmuje w PRM wyjątkowe miejsce.

- Otwarcie salonu PRM to dla naszych gości wspaniała wiadomość. Cieszymy się, że do Fabryki Norblina dołączyła kolejna marka niedostępna nigdzie indziej. Wizyta w concept store PRM to zdecydowanie nowy poziom doświadczeń nie tylko zakupowych, ale także kulturalnych. Sztuka, muzyka i moda to połączenie, które idealnie wpisuje się w nasz wielofunkcyjny kompleks – mówi Marcin Juszczyk, partner zarządzający w Grupie Capital Park.

W maju, również w Fabryce Norblina na poziomie +2, uruchomiony zostanie pierwszy concept store Answear.com. Na blisko 2.000 mkw. innowacyjnej przestrzeni klienci, poza zakupami starannie wyselekcjonowanej oferty marek premium fashion, będą mogli skorzystać z interaktywnej przymierzalni, zakupowego concierge, punktu customizacji, ponadstandardowych usług na najwyższym poziomie, możliwości odbioru zamówień internetowych czy dokonania natychmiastowych zwrotów, a także napić się doskonałej kawy w kawiarni, która znajdzie się
w concept store.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji Biuro prasowe
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową
Moda Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper

Zimowe buty z futerkiem wkraczają na salony, a raczej na utwardzone ścieżki i miejskie chodniki. Czasy, kiedy śniegowce nosiło się tylko na stokach, a trapery jedynie na szlakach, odeszły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Wiktor Dyduła: Znam osoby w branży muzycznej wypalone z powodu nadmiaru pracy. To, co kiedyś sprawiało im przyjemność, teraz jest zawodowym obowiązkiem

Artysta promuje obecnie swój najnowszy singiel zatytułowany „Szybkie tempo” i właśnie z taką prędkością od trzech lat podbija polski rynek muzyczny. Piosenkarz zdaje sobie jednak sprawę z tego, jakie wyzwania narzuca życie w ciągłym biegu, dlatego on sam, mimo że prężnie rozwija swoją karierę i czerpie ogromną radość ze śpiewania, od czasu do czasu zatrzymuje się i patrzy na to, co robi z innej perspektywy, by złapać tak potrzebny dystans. Wiktor Dyduła przyznaje bowiem, że w branży muzycznej nie brakuje osób, które skarżą się na zbyt duże obciążenie psychiczne i wypalenie zawodowe.