Daleko od miasta – sielska kampania marki Cellbes na sezon jesień-zima 2022.

Bartłomiej Pałubicki
Rebell Concept
Mokotowska 43/206
00-551 Warszawa
bartlomiej|rebellconcept.pl| |bartlomiej|rebellconcept.pl
888467071
www.rebellconcept.pl
Małe przyjemności oraz czerpanie radości z życia – o tym jest najnowsza kampania marki Cellbes na sezon jesień-zima 2022. Tłem do zdjęć jest domek na prowincji i otaczający go zadbany ogród z lasem. Sielski klimat odzwierciedla kolekcja pełna kwiatowych printów, wygodnych fasonów oraz funkcjonalnych projektów.
Nowy sezon zawsze jest pełen wyzwań, sporej ilości pracy, a czasem zmian i zupełnie niespodziewanych zwrotów w karierze. Potrzebujemy zwolnić, złapać oddech, zająć się małymi przyjemnościami, dzięki którym docenimy wolne chwile ‘tu i teraz’. Kampania Cellbes na sezon jesień-zima 22 opowiada nie tylko o kobiecej przyjaźni, którą widzimy na sielskich kadrach, ale też szczęściu jakie daje otaczająca nas rzeczywistość. Za scenografię do fotografii posłużył biały, drewniany domek z tarasem oraz natura, która go otacza. Na zdjęciach uwieczniono momenty, które towarzyszą ucieczce na zieloną prowincję. Poranna kawa z widokiem na las, spacer nad jeziorem czy wspólne chwile z czworonożnym przyjacielem. Przyjemna proza życia, której chcemy być częścią, aby odetchnąć za gonitwą w miejskiej dżungli. Modelki reprezentują 3 pokolenia oraz różne typy urody, co podkreśla filozofie Cellbes – „Moda, w której każda Kobieta czuje się dobrze.”.
Projektanci marki Cellbes na nadchodzący, chłodny sezon 2022 proponują wygodne, funkcjonalne, ale zarazem kobiece modele. Sukienki w drobne kwiatowe, wielobarwne nadruki, o długości midi i maxi, z podkreśloną talią. Dzianinowe kamizelki i kardigany, ciepłe kurtki wykończone przyjemnym materiałem zwanego przez ekspertów ‘teddy bear’ w ciepłych odcieniach brązu i beżu. Sporo dzieje się też w kwestii dołów. W kolekcji alternatywą dla dżinsów pojawiają się materiałowe spodnie, które dzięki dodatkowi elastanu są komfortowe w noszeniu i trwałe. W kratę, drobne paski lub zwierzęcy print idealnie komponują się z odzieżą bazową – golfami, tunikami czy koszulami.
Jesienią będzie miała premierę kolejna odsłona linii Cellbes Equestrian. Dedykowana miłośniczkom jazdy konnej oparta na legginsach, sportowych t’shirtach, kamizelkach i ocieplaczach. Wykorzystano w niej takie barwy jak khaki, fiolet oraz czerń. Ponadczasowa kolorystyka połączona jest z wytrzymałymi materiałami.
Kolekcja Cellbes jesień-zima 2022 dostępna jest w sklepie online cellbes.pl – systematycznie nowości dodawane są w każdy poniedziałek nowego tygodnia.
Zdjęcia do pobrania: https://we.tl/t-4tyrhktmdB

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek
Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.
Problemy społeczne
Otyłość i insulinooporność zwiększają ryzyko rozwoju alzheimera. Do 2050 roku liczba chorych może się podwoić

Według Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) liczba pacjentów chorujących na chorobę Alzheimera będzie wzrastać. Eksperci szacują, że do 2030 roku na całym świecie będzie ich 50–65 mln, a do 2050 roku – nawet dwa razy więcej. Prognozy są alarmujące, dlatego specjaliści zwracają uwagę na konieczność profilaktyki, w tym leczenia otyłości, cukrzycy typu 2 i insulinooporności. Liczne badania potwierdzają, że znacznie zwiększają one ryzyko zachorowania na choroby neurodegeneracyjne.
Media
Doda: Realizacja filmu o moim życiu obudziła wielu ludzi, którzy mi bardzo źle życzą. Wśród moich byłych też są jakieś nerwowe ruchy

Wokalistka czuje się zaszczycona tym, że pojawił się pomysł na realizację filmu dokumentalnego, w którym będzie mogła ujawnić szczegóły swojego życia prywatnego i zawodowego. Jak zauważa, nie każdy artysta jest w ten sposób doceniony. Dlatego też ona postanowiła wykorzystać tę szansę i chce jak najlepiej zaprezentować się w tej produkcji. Doda przyznaje również, że ten projekt wywołał wiele negatywnych emocji.