Komunikaty PR

Daleko od miasta – sielska kampania marki Cellbes na sezon jesień-zima 2022.

2022-09-03  |  08:00
Biuro prasowe
Kontakt

Bartłomiej Pałubicki
Rebell Concept

Mokotowska 43/206
00-551 Warszawa
bartlomiej|rebellconcept.pl| |bartlomiej|rebellconcept.pl
888467071
www.rebellconcept.pl

Małe przyjemności oraz czerpanie radości z życia – o tym jest najnowsza kampania marki Cellbes na sezon jesień-zima 2022. Tłem do zdjęć jest domek na prowincji i otaczający go zadbany ogród z lasem. Sielski klimat odzwierciedla kolekcja pełna kwiatowych printów, wygodnych fasonów oraz funkcjonalnych projektów.  

Nowy sezon zawsze jest pełen wyzwań, sporej ilości pracy, a czasem zmian i zupełnie niespodziewanych zwrotów w karierze. Potrzebujemy zwolnić, złapać oddech, zająć się małymi przyjemnościami, dzięki którym docenimy wolne chwile ‘tu i teraz’. Kampania Cellbes na sezon jesień-zima 22 opowiada nie tylko o kobiecej przyjaźni, którą widzimy na sielskich kadrach, ale też szczęściu jakie daje otaczająca nas rzeczywistość. Za scenografię do fotografii posłużył biały, drewniany domek z tarasem oraz natura, która go otacza. Na zdjęciach uwieczniono momenty, które towarzyszą ucieczce na zieloną prowincję. Poranna kawa z widokiem na las, spacer nad jeziorem czy wspólne chwile z czworonożnym przyjacielem. Przyjemna proza życia, której chcemy być częścią, aby odetchnąć za gonitwą w miejskiej dżungli. Modelki reprezentują 3 pokolenia oraz różne typy urody, co podkreśla filozofie Cellbes – „Moda, w której każda Kobieta czuje się dobrze.”.

Projektanci marki Cellbes na nadchodzący, chłodny sezon 2022 proponują wygodne, funkcjonalne, ale zarazem kobiece modele. Sukienki w drobne kwiatowe, wielobarwne nadruki, o długości midi i maxi, z podkreśloną talią. Dzianinowe kamizelki i kardigany, ciepłe kurtki wykończone przyjemnym materiałem zwanego przez ekspertów ‘teddy bear’ w ciepłych odcieniach brązu i beżu. Sporo dzieje się też w kwestii dołów. W kolekcji alternatywą dla dżinsów pojawiają się materiałowe spodnie, które dzięki dodatkowi elastanu są komfortowe w noszeniu i trwałe. W kratę, drobne paski lub zwierzęcy print idealnie komponują się z odzieżą bazową – golfami, tunikami czy koszulami.

Jesienią będzie miała premierę kolejna odsłona linii Cellbes Equestrian. Dedykowana miłośniczkom jazdy konnej oparta na legginsach, sportowych t’shirtach, kamizelkach i ocieplaczach. Wykorzystano w niej takie barwy jak khaki, fiolet oraz czerń. Ponadczasowa kolorystyka połączona jest z wytrzymałymi materiałami.   

Kolekcja Cellbes jesień-zima 2022 dostępna jest w sklepie online cellbes.pl – systematycznie nowości dodawane są w każdy poniedziałek nowego tygodnia.

Zdjęcia do pobrania: https://we.tl/t-4tyrhktmdB

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rebell Concept
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji Biuro prasowe
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową
Moda Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper

Zimowe buty z futerkiem wkraczają na salony, a raczej na utwardzone ścieżki i miejskie chodniki. Czasy, kiedy śniegowce nosiło się tylko na stokach, a trapery jedynie na szlakach, odeszły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.