Daleko od miasta – sielska kampania marki Cellbes na sezon jesień-zima 2022.
Bartłomiej Pałubicki
Rebell Concept
Mokotowska 43/206
00-551 Warszawa
bartlomiej|rebellconcept.pl| |bartlomiej|rebellconcept.pl
888467071
www.rebellconcept.pl
Małe przyjemności oraz czerpanie radości z życia – o tym jest najnowsza kampania marki Cellbes na sezon jesień-zima 2022. Tłem do zdjęć jest domek na prowincji i otaczający go zadbany ogród z lasem. Sielski klimat odzwierciedla kolekcja pełna kwiatowych printów, wygodnych fasonów oraz funkcjonalnych projektów.
Nowy sezon zawsze jest pełen wyzwań, sporej ilości pracy, a czasem zmian i zupełnie niespodziewanych zwrotów w karierze. Potrzebujemy zwolnić, złapać oddech, zająć się małymi przyjemnościami, dzięki którym docenimy wolne chwile ‘tu i teraz’. Kampania Cellbes na sezon jesień-zima 22 opowiada nie tylko o kobiecej przyjaźni, którą widzimy na sielskich kadrach, ale też szczęściu jakie daje otaczająca nas rzeczywistość. Za scenografię do fotografii posłużył biały, drewniany domek z tarasem oraz natura, która go otacza. Na zdjęciach uwieczniono momenty, które towarzyszą ucieczce na zieloną prowincję. Poranna kawa z widokiem na las, spacer nad jeziorem czy wspólne chwile z czworonożnym przyjacielem. Przyjemna proza życia, której chcemy być częścią, aby odetchnąć za gonitwą w miejskiej dżungli. Modelki reprezentują 3 pokolenia oraz różne typy urody, co podkreśla filozofie Cellbes – „Moda, w której każda Kobieta czuje się dobrze.”.
Projektanci marki Cellbes na nadchodzący, chłodny sezon 2022 proponują wygodne, funkcjonalne, ale zarazem kobiece modele. Sukienki w drobne kwiatowe, wielobarwne nadruki, o długości midi i maxi, z podkreśloną talią. Dzianinowe kamizelki i kardigany, ciepłe kurtki wykończone przyjemnym materiałem zwanego przez ekspertów ‘teddy bear’ w ciepłych odcieniach brązu i beżu. Sporo dzieje się też w kwestii dołów. W kolekcji alternatywą dla dżinsów pojawiają się materiałowe spodnie, które dzięki dodatkowi elastanu są komfortowe w noszeniu i trwałe. W kratę, drobne paski lub zwierzęcy print idealnie komponują się z odzieżą bazową – golfami, tunikami czy koszulami.
Jesienią będzie miała premierę kolejna odsłona linii Cellbes Equestrian. Dedykowana miłośniczkom jazdy konnej oparta na legginsach, sportowych t’shirtach, kamizelkach i ocieplaczach. Wykorzystano w niej takie barwy jak khaki, fiolet oraz czerń. Ponadczasowa kolorystyka połączona jest z wytrzymałymi materiałami.
Kolekcja Cellbes jesień-zima 2022 dostępna jest w sklepie online cellbes.pl – systematycznie nowości dodawane są w każdy poniedziałek nowego tygodnia.
Zdjęcia do pobrania: https://we.tl/t-4tyrhktmdB
Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.