Daleko od miasta – sielska kampania marki Cellbes na sezon jesień-zima 2022.
Bartłomiej Pałubicki
Rebell Concept
Mokotowska 43/206
00-551 Warszawa
bartlomiej|rebellconcept.pl| |bartlomiej|rebellconcept.pl
888467071
www.rebellconcept.pl
Małe przyjemności oraz czerpanie radości z życia – o tym jest najnowsza kampania marki Cellbes na sezon jesień-zima 2022. Tłem do zdjęć jest domek na prowincji i otaczający go zadbany ogród z lasem. Sielski klimat odzwierciedla kolekcja pełna kwiatowych printów, wygodnych fasonów oraz funkcjonalnych projektów.
Nowy sezon zawsze jest pełen wyzwań, sporej ilości pracy, a czasem zmian i zupełnie niespodziewanych zwrotów w karierze. Potrzebujemy zwolnić, złapać oddech, zająć się małymi przyjemnościami, dzięki którym docenimy wolne chwile ‘tu i teraz’. Kampania Cellbes na sezon jesień-zima 22 opowiada nie tylko o kobiecej przyjaźni, którą widzimy na sielskich kadrach, ale też szczęściu jakie daje otaczająca nas rzeczywistość. Za scenografię do fotografii posłużył biały, drewniany domek z tarasem oraz natura, która go otacza. Na zdjęciach uwieczniono momenty, które towarzyszą ucieczce na zieloną prowincję. Poranna kawa z widokiem na las, spacer nad jeziorem czy wspólne chwile z czworonożnym przyjacielem. Przyjemna proza życia, której chcemy być częścią, aby odetchnąć za gonitwą w miejskiej dżungli. Modelki reprezentują 3 pokolenia oraz różne typy urody, co podkreśla filozofie Cellbes – „Moda, w której każda Kobieta czuje się dobrze.”.
Projektanci marki Cellbes na nadchodzący, chłodny sezon 2022 proponują wygodne, funkcjonalne, ale zarazem kobiece modele. Sukienki w drobne kwiatowe, wielobarwne nadruki, o długości midi i maxi, z podkreśloną talią. Dzianinowe kamizelki i kardigany, ciepłe kurtki wykończone przyjemnym materiałem zwanego przez ekspertów ‘teddy bear’ w ciepłych odcieniach brązu i beżu. Sporo dzieje się też w kwestii dołów. W kolekcji alternatywą dla dżinsów pojawiają się materiałowe spodnie, które dzięki dodatkowi elastanu są komfortowe w noszeniu i trwałe. W kratę, drobne paski lub zwierzęcy print idealnie komponują się z odzieżą bazową – golfami, tunikami czy koszulami.
Jesienią będzie miała premierę kolejna odsłona linii Cellbes Equestrian. Dedykowana miłośniczkom jazdy konnej oparta na legginsach, sportowych t’shirtach, kamizelkach i ocieplaczach. Wykorzystano w niej takie barwy jak khaki, fiolet oraz czerń. Ponadczasowa kolorystyka połączona jest z wytrzymałymi materiałami.
Kolekcja Cellbes jesień-zima 2022 dostępna jest w sklepie online cellbes.pl – systematycznie nowości dodawane są w każdy poniedziałek nowego tygodnia.
Zdjęcia do pobrania: https://we.tl/t-4tyrhktmdB
Multibrandowy salon z modą premium otworzył się w Magnolia Park
Majówka z modą za różowymi drzwiami – weekend otwartych pracowni w OFF
Concept store PRM w Fabryce Norblina już otwarty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Nieuczciwi najemcy bardziej chronieni przez prawo niż właściciele mieszkań. Konieczne są zmiany przepisów i sprawny system eksmisyjny
Zaległości w czynszach, zniszczenia czy wyprowadzka bez płatności – to tylko niektóre z problemów, jakie lokatorzy wynajmujący mieszkania mogą sprawić właścicielom lokali. Z badania Rendin wynika, że blisko 70 proc. właścicieli mieszkań na wynajem borykało się z podobnymi trudnościami. Wypowiedzenie najmu nieuczciwemu lokatorowi to dopiero początek długiej drogi, na której końcu niekoniecznie jest eksmisja. – Potrzebujemy zmiany w kierunku dodania pewnych praw właścicielom i sprawnego systemu eksmisyjnego – podkreśla Alina Muzioł-Węcławowicz, specjalistka ds. polityki mieszkaniowej.
Teatr
Edyta Herbuś: Teraz mam taki moment obfitości, że mogę wybierać role, które są dla mnie najciekawsze. Ale na pewno muszę sobie zafundować reset, żeby utrzymać równowagę w życiu
Tancerka lubi wypoczywać aktywnie. Po intensywnym okresie w pracy najpierw daje sobie jednak chwilę na złapanie oddechu i szybką regenerację, a dopiero później rusza na podbój danej okolicy. Edyta Herbuś zaznacza, że często decyduje się na pasjonujące wyprawy, dzięki którym może zwiedzać i poznawać urokliwe zakątki świata. Ale zdarza się również tak, że wybiera beztroskie wakacje na plaży pod palmami. Tegoroczny urlop będzie jednak krótki.
Media
Wojciech „Łozo” Łozowski: Wziąłem już udział w większości fajnych dużych formatów telewizyjnych. Dostaję też wiele paździerzowych propozycji i je staram się odrzucać
Wokalista miał już okazję uczestniczyć w takich produkcjach jak: „Taniec z gwiazdami”, „Must Be The Music. Tylko muzyka”, „Azja Express”, „Lego Masters” i „Pokonaj mnie, jeśli potrafisz”. Jak podkreśla, bardzo ceni oryginalne projekty telewizyjne, bo dzięki nim może przeżyć wyjątkowe przygody i nauczyć się czegoś nowego. Dlatego też nie wyklucza, że gdy padnie kolejna ciekawa propozycja, znów weźmie udział w podobnym projekcie.