Komunikaty PR

Daleko od miasta – sielska kampania marki Cellbes na sezon jesień-zima 2022.

2022-09-03  |  08:00
Biuro prasowe
Kontakt

Bartłomiej Pałubicki
Rebell Concept

Mokotowska 43/206
00-551 Warszawa
bartlomiej|rebellconcept.pl| |bartlomiej|rebellconcept.pl
888467071
www.rebellconcept.pl

Małe przyjemności oraz czerpanie radości z życia – o tym jest najnowsza kampania marki Cellbes na sezon jesień-zima 2022. Tłem do zdjęć jest domek na prowincji i otaczający go zadbany ogród z lasem. Sielski klimat odzwierciedla kolekcja pełna kwiatowych printów, wygodnych fasonów oraz funkcjonalnych projektów.  

Nowy sezon zawsze jest pełen wyzwań, sporej ilości pracy, a czasem zmian i zupełnie niespodziewanych zwrotów w karierze. Potrzebujemy zwolnić, złapać oddech, zająć się małymi przyjemnościami, dzięki którym docenimy wolne chwile ‘tu i teraz’. Kampania Cellbes na sezon jesień-zima 22 opowiada nie tylko o kobiecej przyjaźni, którą widzimy na sielskich kadrach, ale też szczęściu jakie daje otaczająca nas rzeczywistość. Za scenografię do fotografii posłużył biały, drewniany domek z tarasem oraz natura, która go otacza. Na zdjęciach uwieczniono momenty, które towarzyszą ucieczce na zieloną prowincję. Poranna kawa z widokiem na las, spacer nad jeziorem czy wspólne chwile z czworonożnym przyjacielem. Przyjemna proza życia, której chcemy być częścią, aby odetchnąć za gonitwą w miejskiej dżungli. Modelki reprezentują 3 pokolenia oraz różne typy urody, co podkreśla filozofie Cellbes – „Moda, w której każda Kobieta czuje się dobrze.”.

Projektanci marki Cellbes na nadchodzący, chłodny sezon 2022 proponują wygodne, funkcjonalne, ale zarazem kobiece modele. Sukienki w drobne kwiatowe, wielobarwne nadruki, o długości midi i maxi, z podkreśloną talią. Dzianinowe kamizelki i kardigany, ciepłe kurtki wykończone przyjemnym materiałem zwanego przez ekspertów ‘teddy bear’ w ciepłych odcieniach brązu i beżu. Sporo dzieje się też w kwestii dołów. W kolekcji alternatywą dla dżinsów pojawiają się materiałowe spodnie, które dzięki dodatkowi elastanu są komfortowe w noszeniu i trwałe. W kratę, drobne paski lub zwierzęcy print idealnie komponują się z odzieżą bazową – golfami, tunikami czy koszulami.

Jesienią będzie miała premierę kolejna odsłona linii Cellbes Equestrian. Dedykowana miłośniczkom jazdy konnej oparta na legginsach, sportowych t’shirtach, kamizelkach i ocieplaczach. Wykorzystano w niej takie barwy jak khaki, fiolet oraz czerń. Ponadczasowa kolorystyka połączona jest z wytrzymałymi materiałami.   

Kolekcja Cellbes jesień-zima 2022 dostępna jest w sklepie online cellbes.pl – systematycznie nowości dodawane są w każdy poniedziałek nowego tygodnia.

Zdjęcia do pobrania: https://we.tl/t-4tyrhktmdB

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rebell Concept
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace Biuro prasowe
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.