Komunikaty PR

Day-to-night look dla kobiety pracującej, czyli jak przygotować się na wieczorne

2022-09-02  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Inga Ryfka
Agencja Face IT

Bagatela 10
00-585 Warszawa
i.ryfka|agencjafaceit.pl| |i.ryfka|agencjafaceit.pl
790393471
https://agencjafaceit.pl/

Kobiety pragną dobrze wyglądać o każdej porze dnia. Praca w godzinach 9-17 nie pozostawia dużego pola manewru dla tych z nas, które zaplanowały spotkanie na wczesny wieczór. Rozwiązaniem tej problematycznej sytuacji jest skompletowanie idealnego day-to-night look’u, który gwarantuje udaną stylizację od rana do późnych godzin nocnych.

Mała kosmetyczka, duża różnica

Po całym dniu pracy nasz makijaż niestety nie wygląda już tak samo dobrze jak rano. W tym przypadku uratować może nas kilka kosmetyków, które znacznie odświeżą nasz wygląd. Postaw na miniaturki twoich ulubionych produktów, które idealnie sprawdzą się do codziennego noszenia w torbie. Wystarczy lekko połyskujący cień do powiek, kompaktowa zalotka, błyszczyk (albo szminka), miniaturka ulubionych perfum oraz suchy szampon, który odświeży i uniesie twoje włosy od nasady.

Zmiana obuwia

Zazwyczaj do pracy wybieramy bardziej eleganckie buty albo wygodne tenisówki, które nadal mieszczą się w wytycznych dress codu firmy. I choć nie są to złe propozycje obuwia na wieczorne wyjścia, warto (nawet ze względów higienicznych) wskoczyć w inną parę po skończonym dniu w firmie. Idealnie wtedy sprawdzi się obuwie na niskim obcasie. Zajmują naprawdę mało miejsca w torebce, a potrafią zmienić całą stylizację. Czarne lub beżowe będą bezpieczną opcją, ale nie zapominajmy, że po pracy mamy pełne przyzwolenie na zabawę kolorami, dlaczego więc nie postawić na żywszą zieleń czy intensywny róż?

Postaw na akcesoria

To nimi najłatwiej jest zmienić i urozmaicić stylizację. Po skończonej pracy zamień delikatny naszyjnik, z którym nie rozstajesz się na co dzień na taki, który będzie większy i bardziej odważny. W subtelny sposób przykuje on uwagę do twojej szyi. Jeżeli naszyjniki nie są twoją bajką, postaw na kolczyki. Duże, długie, świecące, okrągłe – opcje są nieograniczone. Dodatkowe bransoletki lub okulary przeciwsłoneczne w odważnym kształcie też stanowią świetne rozwiązane. Dobierz akcesoria, w których będziesz czuła się najlepiej!

Baza udanej stylizacji

Przechodzimy do sedna całej sprawy – ubrań. W co ubrać się do pracy, żeby nie złamać obowiązujących zasad dress codu, a jednocześnie wyglądać modnie na wyjściu po pracy?

– Na ratunek przychodzą nam kobiece sukienki o klasycznych fasonach. Stanowią one świetną bazę pod każdą stylizację. Wystarczy dobrać do nich odpowiednie buty oraz akcesoria, żeby z jednego ubrania zrobić kilka różnych i ciekawych look’ów. Możemy pobawić się kolorami oraz długością, pamiętając o zasadach ubioru panujących w biurze. Jeżeli nie jesteś fanką sukienek, postaw na koszulę w odważniejszym kolorze i dopasuj do niej stonowane spodnie oraz buty. Pamiętaj – moda, to zabawa i możliwość wyrażania siebie. Gdy czujesz się dobrze, komfortowo i pewnie w ubraniach, które nosisz, ludzie dookoła od razu czują od Ciebie dobrą energię! – mówi Anna Lund, założycielka marki odzieżowej Anna Lund.

Stosując się do tych czterech zasad, łatwiej będzie Ci przygotować się na spotkanie po pracy, a na niespodziewane wyjście, czy spontaniczną randkę nie będziesz miała już żadnej wymówki. Korzystaj z ciepłych jeszcze, urokliwych wieczorów i wyglądaj, a przede wszystkim czuj się niesamowicie nawet po całym dniu w pracy!

Sukienki na każdą okazję oraz inne ubrania odpowiednie do pracy i na wieczorne wyjścia znajdziemy na: https://anna-lund.com/

Markę Anna Lund można obserwować na https://www.instagram.com/annalund.polska/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Face IT
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace Biuro prasowe
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.