Komunikaty PR

Distance otworzył się w Magnolia Park

2020-07-10  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Do grona najemców największego centrum handlowego na Dolnym Śląsku dołączył dziś dynamicznie rozwijający się Distance. To pierwszy sklep tej sieci we Wrocławiu i równocześnie 15 marka obuwnicza obecna w Magnolia Park.

Distance uruchomił sklep na parterze centrum i zajął powierzchnię 126 mkw. – Dołączenie szybko rozwijającej się sieci butików z kolekcjonerskimi butami sportowymi uzupełnia naszą ofertę obuwia, szczególnie modnych i popularnych marek – mówi Joanna Sawośko-Duda, dyrektor Magnolia Park.

W ofercie nowego sklepu znajduje się wysokiej jakości obuwie topowych marek: Adidas, Nike, New Balance, Puma, Reebok, Vans, Converse, Jordan Brand i wielu innych. Firma czerpie inspirację z kultu sneakersów – butów sportowych, które stały się filarem dzisiejszej mody ulicznej. Na polskim rynku firma Distance pojawiła się w 2003 roku i od tego czasu wzmacnia ofertę coraz ciekawszymi modelami oraz limitowanymi edycjami najbardziej znanych marek.

Z okazji debiutu sklepu w Magnolia Park Distance przygotował prezenty dla klientów, a także premiery nowych modeli butów NIKE.

Po dołączeniu Distance w największym centrum handlowym na Dolnym Śląsku działa 15 salonów obuwniczych. Pozostałe to: CCC, Crocs, Deichmann, Ecco, eobuwie.pl, Geox, Gino Rossi, Kazar Studio, Prima Moda, Ryłko, Salamander, Sizeer, Venezia oraz Wojas. – Dzięki obecności tylu salonów nasi klienci mają bardzo duże możliwości wyboru – podkreśla Joanna Sawośko-Duda. – Staramy się stale urozmaicać naszą ofertę, tak aby była dostosowana do różnych grup docelowych. Tym samym konsekwentnie zwiększamy atrakcyjność naszego centrum i jesteśmy liderem na dolnośląskim rynku – dodaje.

W Magnolia Park funkcjonuje ponad 260 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji Biuro prasowe
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową
Moda Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper

Zimowe buty z futerkiem wkraczają na salony, a raczej na utwardzone ścieżki i miejskie chodniki. Czasy, kiedy śniegowce nosiło się tylko na stokach, a trapery jedynie na szlakach, odeszły

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.