Distance otworzył się w Magnolia Park
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Do grona najemców największego centrum handlowego na Dolnym Śląsku dołączył dziś dynamicznie rozwijający się Distance. To pierwszy sklep tej sieci we Wrocławiu i równocześnie 15 marka obuwnicza obecna w Magnolia Park.
Distance uruchomił sklep na parterze centrum i zajął powierzchnię 126 mkw. – Dołączenie szybko rozwijającej się sieci butików z kolekcjonerskimi butami sportowymi uzupełnia naszą ofertę obuwia, szczególnie modnych i popularnych marek – mówi Joanna Sawośko-Duda, dyrektor Magnolia Park.
W ofercie nowego sklepu znajduje się wysokiej jakości obuwie topowych marek: Adidas, Nike, New Balance, Puma, Reebok, Vans, Converse, Jordan Brand i wielu innych. Firma czerpie inspirację z kultu sneakersów – butów sportowych, które stały się filarem dzisiejszej mody ulicznej. Na polskim rynku firma Distance pojawiła się w 2003 roku i od tego czasu wzmacnia ofertę coraz ciekawszymi modelami oraz limitowanymi edycjami najbardziej znanych marek.
Z okazji debiutu sklepu w Magnolia Park Distance przygotował prezenty dla klientów, a także premiery nowych modeli butów NIKE.
Po dołączeniu Distance w największym centrum handlowym na Dolnym Śląsku działa 15 salonów obuwniczych. Pozostałe to: CCC, Crocs, Deichmann, Ecco, eobuwie.pl, Geox, Gino Rossi, Kazar Studio, Prima Moda, Ryłko, Salamander, Sizeer, Venezia oraz Wojas. – Dzięki obecności tylu salonów nasi klienci mają bardzo duże możliwości wyboru – podkreśla Joanna Sawośko-Duda. – Staramy się stale urozmaicać naszą ofertę, tak aby była dostosowana do różnych grup docelowych. Tym samym konsekwentnie zwiększamy atrakcyjność naszego centrum i jesteśmy liderem na dolnośląskim rynku – dodaje.
W Magnolia Park funkcjonuje ponad 260 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych.
![Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_896805807,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
![Zima w stylu Black & White z Lee Cooper](/files/_uploaded/glownekonf_2057791647,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
![Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper](/files/_uploaded/glownekonf_1530621354,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Teatr
![](/files/1922771799/olbrychski-urodziny-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Daniel Olbrychski: Praca mnie konserwuje, gdybym nie grał, tobym się błyskawicznie zestarzał. Walczę, żeby widzowie nie dostrzegali na scenie mojej osiemdziesiątki
Daniel Olbrychski uznawany jest za jednego z najwybitniejszych aktorów filmowych i teatralnych swojego pokolenia. W dorobku ma wiele znakomitych ról i już od dawna mógłby odcinać kupony od sławy, ale jak podkreśla – nie zamierza rezygnować z pracy. Z przyjemnością przyjmuje kolejne propozycje zawodowe i mierzy się z nowymi rolami, bo dzięki takiej aktywności nie czuje upływającego czasu. Za trzy tygodnie artysta będzie świętował okrągłe urodziny.
Edukacja
Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów
![](/files/1922771799/edukacja-stem-foto,w_133,_small.jpg)
Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.
Handel
Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci
![](/files/1922771799/spoleczenstwo-goz-foto-4,w_133,_small.jpg)
Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.