Komunikaty PR

Distance otworzył się w Magnolia Park

2020-07-10  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz@prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Do grona najemców największego centrum handlowego na Dolnym Śląsku dołączył dziś dynamicznie rozwijający się Distance. To pierwszy sklep tej sieci we Wrocławiu i równocześnie 15 marka obuwnicza obecna w Magnolia Park.

Distance uruchomił sklep na parterze centrum i zajął powierzchnię 126 mkw. – Dołączenie szybko rozwijającej się sieci butików z kolekcjonerskimi butami sportowymi uzupełnia naszą ofertę obuwia, szczególnie modnych i popularnych marek – mówi Joanna Sawośko-Duda, dyrektor Magnolia Park.

W ofercie nowego sklepu znajduje się wysokiej jakości obuwie topowych marek: Adidas, Nike, New Balance, Puma, Reebok, Vans, Converse, Jordan Brand i wielu innych. Firma czerpie inspirację z kultu sneakersów – butów sportowych, które stały się filarem dzisiejszej mody ulicznej. Na polskim rynku firma Distance pojawiła się w 2003 roku i od tego czasu wzmacnia ofertę coraz ciekawszymi modelami oraz limitowanymi edycjami najbardziej znanych marek.

Z okazji debiutu sklepu w Magnolia Park Distance przygotował prezenty dla klientów, a także premiery nowych modeli butów NIKE.

Po dołączeniu Distance w największym centrum handlowym na Dolnym Śląsku działa 15 salonów obuwniczych. Pozostałe to: CCC, Crocs, Deichmann, Ecco, eobuwie.pl, Geox, Gino Rossi, Kazar Studio, Prima Moda, Ryłko, Salamander, Sizeer, Venezia oraz Wojas. – Dzięki obecności tylu salonów nasi klienci mają bardzo duże możliwości wyboru – podkreśla Joanna Sawośko-Duda. – Staramy się stale urozmaicać naszą ofertę, tak aby była dostosowana do różnych grup docelowych. Tym samym konsekwentnie zwiększamy atrakcyjność naszego centrum i jesteśmy liderem na dolnośląskim rynku – dodaje.

W Magnolia Park funkcjonuje ponad 260 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji Biuro prasowe
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową
Moda Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper

Zimowe buty z futerkiem wkraczają na salony, a raczej na utwardzone ścieżki i miejskie chodniki. Czasy, kiedy śniegowce nosiło się tylko na stokach, a trapery jedynie na szlakach, odeszły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Finanse

Jedna trzecia pacjentów jest niedożywiona przy przyjęciu do szpitala. Od tego w dużej mierze zależą rokowania

Niedożywienie pacjentów w szpitalach jest zjawiskiem powszechnym – w Polsce stan ten dotyczy jednej trzeciej osób już w momencie wizyty w Izbie Przyjęć, a w trakcie hospitalizacji pogłębia się u kolejnych 20–30 proc. O roli leczenia żywieniowego mówi się już coraz więcej, również jako o odrębnej opcji terapeutycznej w niektórych chorobach z autoagresji. W ocenie ekspertów wciąż jednak brakuje wiedzy na ten temat, zwłaszcza u lekarzy innych specjalizacji niż onkologiczne, gastroenterologiczne czy chirurgiczne. Tymczasem dobre odżywienie nie tylko przekłada się na szybsze zdrowienie, ale i realne oszczędności dla systemu.

Nowe technologie

Wiktor Dyduła: Słyszę coraz więcej utworów wygenerowanych przez sztuczną inteligencję. Trudno je odróżnić od kompozycji stworzonych przez ludzi

Wokalista zauważa, że nowoczesne technologie rewolucjonizują nasze życie i mają zastosowanie w różnych dziedzinach. Jeżeli natomiast chodzi o sztuczną inteligencję, to nie ma on nic przeciwko kreatywnemu jej wykorzystaniu również w branży muzycznej. Ale choć AI potrafi wygenerować już całkiem dobrze brzmiące utwory, to przecież na koncertach hologramy czy awatary nie dostarczą odbiorcom takich emocji, jakie towarzyszą występom prawdziwych artystów.

Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć