Komunikaty PR

Dla tych, którzy kochają trendy i cenią komfort

2023-05-26  |  17:05
Biuro prasowe

Właśnie takie są propozycje brazylijskiej marki Rider, która specjalizuje się w obuwiu idealnym nie tylko na plażę. Japonki, klapki czy sandałki Rider to must-have letnich stylizacji. Przekonaj się sam/a!

Kolekcja Rider to kwintesencja pozytywnych wibracji i idealny wybór dla każdego, kto ceni miejski luz i kocha lato. Wywodząca się z gorącej Brazylii marka jest ekspertem od tego, jak pogodzić modę oraz wygodę i od lat z powodzeniem łączy komfort noszenia z obowiązującymi trendami. Dzięki temu, bez względu na indywidualny styl, można tu znaleźć modele, które równie świetnie sprawdzą się na tropikalnej plaży, jak i w miejskiej dżungli.

Troskę o stopy – i o modny wygląd! - Rider wiąże z poszanowaniem środowiska. Wszystkie buty marki są w 100% wegańskie i w pełni nadają się do recyklingu. Pochodzi z niego także 30% materiału, z którego produkowane są nowe klapki i sandały. Własne fabryki zapewniają zaś odpowiedzialną produkcję i pełną szacunku pracę. Efekt? Zredukowane zużycie wody, energii i śladu ekologicznego oraz… buty idealne!

RIDER – modele dla niej

Wsuwane klapki to dla wielu pań najlepsze buty na lato. Łatwo je założyć, dobrze trzymają stopę i świetnie pasują do swobodnych stylizacji. Takie są właśnie klapki Rider DRIP SLIDE AD, dostępne w pięciu wersjach kolorystycznych. Ponieważ są gładkie i zdobi je jedynie logo marki, można je zestawić z ubraniami w wyraźne geometryczne printy. Natomiast Rider POOL IV FEM (cztery warianty do wyboru) zdobią piękne grafiki z liśćmi monstery. Choć, jak sama nazwa wskazuje, model powstał z myślą o basenie, to aż się prosi, by nosić te klapki również na co dzień. Rider AQUA IV FEM to zaś „siostry” POOL IV FEM, czyli japonki utrzymane w tej samej stylistyce i dostępne w podobnych kolorach (cztery do wyboru) z  szerokimi paskami, które doskonale trzymają stopę i zapobiegają się jej ślizganiu. Paniom preferującym japonki, które przyciągają wzrok nie deseniem a kolorem, mogą spodobać się żółte, pomarańczowe, różowe lub fioletowe Rider AQUA III THONG FEM.

RIDER – propozycje dla niego

Szerokie portfolio Rider gwarantuje, że każdy mężczyzna bez problemu znajdzie tu idealny model dla siebie – dobrany do stylu, preferencji i potrzeb. Jeśli japonki mają łączyć wygodę z elegancją, panowie mogą wybrać model Rider SPIN THONG AD. Klasyczne, stonowane kolory – granat, czerń i butelkowa zieleń sprawiają, że pasują do wielu stylizacji, a grubsze paski zapewniają przyjemne noszenie przez cały dzień. Natomiast Rider R1 ENERGY V AD to typowe japonki z cienkimi paskami, które wyróżnia print w palmy – prawdziwa kwintesencja „beach life”! Rider R1 GRAPHICS AD lub R1 FLOW DEDO AD spodobają się zaś amatorom wyraźnych graficznych deseni. Jeśli chodzi o męskie klapki, to na uwagę z pewnością zasługuje model Rider R LINE PLUS SLIDE AD. Zaprojektowano go z myślą o fanach aktywnego wypoczynku. Rider BAY XII AD to zaś doskonałe klapki na basen – lekkie, trwałe, szybko schną i stabilizują stopę przy każdym kroku. W ofercie Rider panowie znajdą także sandały. Rider FREE STYLE SAND AD to must-have każdego mężczyzny, dla którego moda to zabawa – doskonale prezentują się zarówno solo, jak i w duecie z szalonymi skarpetkami!

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Zapraszamy na otwarcie nowego salonu Pierre Cardin by Van Horn w Tarnowie! Biuro prasowe
2024-08-23 | 01:00

Zapraszamy na otwarcie nowego salonu Pierre Cardin by Van Horn w Tarnowie!

Z przyjemnością zapraszamy na otwarcie nowego salonu Pierre Cardin by Van Horn w Tarnowie, które odbędzie się w sobotę 24 sierpnia w Galerii Gemini. To doskonała okazja
Moda Platforma Vinted wprowadza nowe funkcjonalności
2024-08-22 | 14:00

Platforma Vinted wprowadza nowe funkcjonalności

Zarobienie dodatkowych pieniędzy na rzeczach, których już nie potrzebujemy, jest jednym z głównych powodów, dla których tak wielu ludzi korzysta z Vinted. Platforma
Moda Marka By Dziubeka otworzyła swój punkt w Manufakturze w Łodzi
2024-08-22 | 10:00

Marka By Dziubeka otworzyła swój punkt w Manufakturze w Łodzi

By Dziubeka posiada salony firmowe w galeriach handlowych na terenie całej Polski oraz sieć punktów franczyzowych. Oryginalne naszyjniki, topowe bransoletki, kolczyki, wisiory i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maja Sablewska: Musieliśmy przeformatować mój program, bo zmienia się moda i społeczeństwo. Jest więcej tolerancji, a kobiety są bardziej odważne

Stylistka zaznacza, że w swoim programie nie działa pochopnie i na oślep, a wszystkie metamorfozy poprzedzone są szczerą rozmową z bohaterkami. Z obserwacji Mai Sablewskiej wynika, że kobiety są coraz bardziej odważne w kwestii wyglądu i ubioru, nie boją się eksperymentować, chętnie szukają inspiracji i już nie przejmują się tak bardzo krytyką innych osób.  W kolejnej formatu „10 lat młodsza w 10 dni z Sablewską” jego gospodyni musi więc dostosować się do zmieniających się warunków i sprostać wymaganiom uczestniczek.

Uroda

Paulina Sykut-Jeżyna: W czasie urlopu przez dwa tygodnie się nie malowałam. Bardzo lubię chodzić bez makijażu, ale moja praca go wymaga

Prezenterka nie ukrywa, że czasem lubi odpocząć od telewizyjnego looku i jeśli tylko może, to rezygnuje z perfekcyjnego makijażu, jaki jest koniecznością w pracy przed kamerami. W swoich mediach społecznościowych również nie unika zdjęć, na których pokazuje, jak wygląda bez filtrów i make-upu. Paulina Sykut-Jeżyna podkreśla, że bardziej niż na kosmetyki kolorowe stawia na pielęgnacyjne. Szczególnie dba o odpowiednie nawilżenie skóry, by zawsze była gładka i promienna.

Ochrona środowiska

Beton z alg czy szkło fotowoltaiczne. Ekologiczne innowacje zmieniają sektor budowlany

Sektor budynków i budownictwa jest największym emitentem gazów cieplarnianych, odpowiadając za 37 proc. globalnych emisji – wynika z danych ONZ. Tradycyjne materiały budowlane, takie jak beton czy cegły, są stopniowo udoskonalane, aby jak najlepiej odpowiadać na wyzwania środowiskowe. – Większość producentów, szczególnie tych dużych, skupia się na tym, aby obniżać koszty ekologiczne produkcji materiałów, tak żeby konsumenci otrzymywali produkt bardziej zrównoważony – ocenia Tomasz Bojęć, partner zarządzający w ThinkCo. Z drugiej strony na rynek wchodzą innowacje, które stosowane w większej skali będą stopniowo zazieleniać budownictwo.