Komunikaty PR

Dla tych, którzy kochają trendy i cenią komfort

2023-05-26  |  17:05
Biuro prasowe

Właśnie takie są propozycje brazylijskiej marki Rider, która specjalizuje się w obuwiu idealnym nie tylko na plażę. Japonki, klapki czy sandałki Rider to must-have letnich stylizacji. Przekonaj się sam/a!

Kolekcja Rider to kwintesencja pozytywnych wibracji i idealny wybór dla każdego, kto ceni miejski luz i kocha lato. Wywodząca się z gorącej Brazylii marka jest ekspertem od tego, jak pogodzić modę oraz wygodę i od lat z powodzeniem łączy komfort noszenia z obowiązującymi trendami. Dzięki temu, bez względu na indywidualny styl, można tu znaleźć modele, które równie świetnie sprawdzą się na tropikalnej plaży, jak i w miejskiej dżungli.

Troskę o stopy – i o modny wygląd! - Rider wiąże z poszanowaniem środowiska. Wszystkie buty marki są w 100% wegańskie i w pełni nadają się do recyklingu. Pochodzi z niego także 30% materiału, z którego produkowane są nowe klapki i sandały. Własne fabryki zapewniają zaś odpowiedzialną produkcję i pełną szacunku pracę. Efekt? Zredukowane zużycie wody, energii i śladu ekologicznego oraz… buty idealne!

RIDER – modele dla niej

Wsuwane klapki to dla wielu pań najlepsze buty na lato. Łatwo je założyć, dobrze trzymają stopę i świetnie pasują do swobodnych stylizacji. Takie są właśnie klapki Rider DRIP SLIDE AD, dostępne w pięciu wersjach kolorystycznych. Ponieważ są gładkie i zdobi je jedynie logo marki, można je zestawić z ubraniami w wyraźne geometryczne printy. Natomiast Rider POOL IV FEM (cztery warianty do wyboru) zdobią piękne grafiki z liśćmi monstery. Choć, jak sama nazwa wskazuje, model powstał z myślą o basenie, to aż się prosi, by nosić te klapki również na co dzień. Rider AQUA IV FEM to zaś „siostry” POOL IV FEM, czyli japonki utrzymane w tej samej stylistyce i dostępne w podobnych kolorach (cztery do wyboru) z  szerokimi paskami, które doskonale trzymają stopę i zapobiegają się jej ślizganiu. Paniom preferującym japonki, które przyciągają wzrok nie deseniem a kolorem, mogą spodobać się żółte, pomarańczowe, różowe lub fioletowe Rider AQUA III THONG FEM.

RIDER – propozycje dla niego

Szerokie portfolio Rider gwarantuje, że każdy mężczyzna bez problemu znajdzie tu idealny model dla siebie – dobrany do stylu, preferencji i potrzeb. Jeśli japonki mają łączyć wygodę z elegancją, panowie mogą wybrać model Rider SPIN THONG AD. Klasyczne, stonowane kolory – granat, czerń i butelkowa zieleń sprawiają, że pasują do wielu stylizacji, a grubsze paski zapewniają przyjemne noszenie przez cały dzień. Natomiast Rider R1 ENERGY V AD to typowe japonki z cienkimi paskami, które wyróżnia print w palmy – prawdziwa kwintesencja „beach life”! Rider R1 GRAPHICS AD lub R1 FLOW DEDO AD spodobają się zaś amatorom wyraźnych graficznych deseni. Jeśli chodzi o męskie klapki, to na uwagę z pewnością zasługuje model Rider R LINE PLUS SLIDE AD. Zaprojektowano go z myślą o fanach aktywnego wypoczynku. Rider BAY XII AD to zaś doskonałe klapki na basen – lekkie, trwałe, szybko schną i stabilizują stopę przy każdym kroku. W ofercie Rider panowie znajdą także sandały. Rider FREE STYLE SAND AD to must-have każdego mężczyzny, dla którego moda to zabawa – doskonale prezentują się zarówno solo, jak i w duecie z szalonymi skarpetkami!

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Prawo

Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.