Komunikaty PR

Dlaczego skóra łososia najlepszy materiał na etui?

2023-10-10  |  13:50

Chociaż niektóre marki rezygnują ze skórzanych pokrowców na smartfony w imię ekologii, duńska marka Njord oferuje materiały najwyższej jakości ze skóry łososia islandzkiego. Bez cienia kompromisów stawia na jakość, wytrzymałość i unikatową stylistykę, jednocześnie nadal szanując przyrodę.

Nowa seria iPhone'ów 15 jest dostępna w sprzedaży od kilku tygodni i – co było do przewidzenia - cieszy się ogromną popularnością. Fani najnowszej generacji telefonów od Apple mogą je chronić  za pomocą wielu różnych rodzajów pokrowców  - zarówno od uznanych producentów akcesoriów, jak i oryginalnych od Apple. Jednak w tym roku amerykański gigant z Cupertino zdecydowało się na radykalną zmianę i ze względu na ekologiczne obawy, wynikające z pozyskiwania skóry na skórzane pokrowce, całkowicie zrezygnował z tej propozycji. Głównym problemem są tutaj wątpliwości moralne, związane z cierpieniem zwierząt, a także wysoki koszt ich hodowli. Zwierzęta są zazwyczaj hodowane tylko dla swojej skóry, co budzi uzasadniony sprzeciw.  Nie bez znaczenia jest też kwestia zużycia energii podczas przetwarzania takiego materiału.

Skórzane pokrowce były bardzo popularne, mogły się pochwalić wytrzymałością liczoną w latach i nawet po upływie tego czasu wciąż wyglądały dobrze. I między innymi z tych powodów duńska marka Njord by Elements od samego początku oferuje pokrowce do iPhone’ów, wykonane ze skóry łososia. Jest ona pozyskiwana na Islandii wyłącznie z odpadów z produkcji mięsa, co oznacza, że w innej sytuacji skóra zostałaby wyrzucona. Dzięki pokrowcom Njord nie zmarnuje się i znajdzie swoje kolejne zastosowanie. Skóra łososia jest następnie garbowana i barwiona, aby uzyskać swój finalny unikatowy i spektakularny wygląd, niemożliwy do pomylenia z innym materiałem. Zaznaczmy, że cały proces produkcji przebiega wyłącznie przy użyciu zasobów odnawialnych, takich jak energia geotermalna i słoneczna.

Pozostała część pokrowca wykonana jest w pełni z tworzywa sztucznego z certyfikatem GRS, które można łatwo poddać recyklingowi. Z kolei opakowanie sprzedażowe spełnia wymogi certyfikatu FSC, czyli Forest Stewardship Council - międzynarodowej organizacji, wyznaczającej oficjalne kryteria odpowiedzialnej gospodarki leśnej. GRS to standard produkcyjny, służący do weryfikacji i śledzenia losów recyklingowanych materiałów, będących elementem finalnego produktu. Certyfikacja FSC gwarantuje, że wybierając objęte nią produkty, wspieramy zrównoważoną gospodarkę leśną w naturze. I właśnie dzięki temu etui Njord są jednymi z najbardziej przyjaznych dla środowiska. Z punktu widzenia konsumenta to sytuacja win-win, gdyż są one ekologiczne, ale nadal zachowują cechy naturalnych materiałów najwyższej jakości, niezwykłą i charakterystyczną jedynie dla skóry trwałość oraz niepowtarzalną stylistykę.

Podsumowując, pokrowce Njord są nie tylko przyjazne dla środowiska, ale także bardzo atrakcyjne wizualnie. Łososiowa skóra to wyjątkowy materiał, który sprawia, że i tak już wysokiej klasy iPhone'y z serii 15 wyglądają jeszcze lepiej. To zasługa  faktury materiału i przyjemnej w dotyku powierzchni.

Nie bez znaczenia pozostaje fakt, że opisywane obudowy  mogą się również pochwalić pełnym wsparciem dla technologii ładowania magnetycznego i akcesoriów MagSafe. Oznaczenie mocowania magnetycznego jest jednak subtelnie ukryte po wewnętrznej stronie pokrywy, dzięki czemu nie zakłóca ich eleganckiego wyglądu. Kolejnym atutem jest również spełnienie militarnego certyfikatu MIL-STD 810H. Dowodzi to, że telefon w pokrowcu może przetrwać upadek z wysokości 2 metrów, więc nie musimy obawiać się o uszkodzenie swojego sporo wartego smartfona.

Wielbiciele najnowszych trendów modowych docenią na pewno też możliwość dopasowania do pokrowca równie ekologicznego etui na słuchawki AirPods lub paska do zegarka Apple Watch.

Stylowe akcesoria Njord można już dziś kupić dla telefonów iPhone z serii 15 i 14. Wszelkie szczegóły znajdziemy na oficjalnej stronie producenta https://www.njordcollections.com.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Majówka z modą za różowymi drzwiami – weekend otwartych pracowni w OFF Biuro prasowe
2024-04-29 | 16:00

Majówka z modą za różowymi drzwiami – weekend otwartych pracowni w OFF

Majówka z modą za różowymi drzwiami – weekend otwartych pracowni w OFF Piotrkowska Center   Tu wiosenna energia połączy się z umiłowaniem
Moda Concept store PRM w Fabryce Norblina już otwarty
2024-04-29 | 11:00

Concept store PRM w Fabryce Norblina już otwarty

Jedyny w Polsce, niemal 600-metrowy concept store marki PRM można już odwiedzać w kompleksie z portfolio Grupy Capital Park przy Żelaznej 51/53 w Warszawie. PRM to nowa marka na mapie Europy,
Moda Spełnij swoje ślubne marzenia z marką SHEIN
2024-04-23 | 14:30

Spełnij swoje ślubne marzenia z marką SHEIN

Ślub to nie tylko wyjątkowe wydarzenie w życiu każdej pary, ale również czas, kiedy marzenia o pięknej ceremonii i eleganckich strojach stają się rzeczywistością. Sezon ślubny

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Rodziny zastępcze w kryzysie z powodu braku odpowiedniego wsparcia państwa. Zespoły robocze pracują nad wypracowaniem nowych przepisów

Na koniec 2022 roku w pieczy zastępczej przebywało 72,8 tys. dzieci, przy czym nieco ponad 56 tys. w pieczy rodzinnej. Od 2020 roku wzrasta ogólna liczba wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych kosztem rodzin zastępczych, których jest coraz mniej. – Problemem jest niedofinansowanie całego systemu, brakuje też wsparcia i szkoleń dla rodziców – podkreśla Agnieszka Smarzyńska, prezeska Fundacji Happy Kids. Powołane niedawno przez resort polityki społecznej zespoły robocze mają wypracować nowe rozwiązania, które zapobiegną kryzysowi w pieczy zastępczej w Polsce.

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.