Komunikaty PR

Dobry styl to nasza pasja!

2021-10-12  |  14:00
Biuro prasowe

„Dużo podróżuję. Każdy zakątek świata opowiada zupełnie inną, modową historię. To wspaniałe, ponieważ bez względu na lokalizację ludzie poprzez swoje stylizacje po prostu wyrażają siebie – swoją osobowość, pasję, nastój, historię. Niewątpliwie stanowiło to inspirację do wykreowania również mojego stylu, na który największy wpływ miał wyjazd do Francji w młodym wieku. Staram się być indywidualistą. Choć dobrze skrojony garnitur to według mnie podstawa eleganckiego mężczyzny, niezwykle ważne są również dodatki. Uważam, że buty stanowią istotne uzupełnienie każdej stylizacji. To właśnie na nie zwracam szczególną uwagę” – Grzegorz Krychowiak

 

Kazar już kolejny raz w tym sezonie zaskakuje nas kolekcją – tym razem dedykowaną mężczyznom. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom i ewoluującym potrzebom swoich klientów, ogłasza inaugurację wyjątkowej współpracy z marką Balamonte, posiadającą w swojej kolekcji garnitury i koszule szyte na miarę dla kobiet i mężczyzn. Firma powstała z pasji Grzegorza Krychowiaka do mody i klasycznej elegancji. Domknięciem i niezbędnym dopełnieniem perfekcyjnego, męskiego looku są bez wątpienia idealnie dobrane, wysokogatunkowe buty. To dzięki nim ubiór staje się kompletny. Wygoda, ponadczasowa elegancja i dbałość o najdrobniejszy detal to priorytety, które łączą obydwie marki. Kolekcja KAZAR X BALAMONTE jest efektem wielomiesięcznej pracy Grzegorza Krychowiaka i dyrektora kolekcji męskiej Kazar Grzegorza Filipka. Olbrzymie doświadczenie w pracy nad kolekcjami oraz pasja tworzenia okazały się fundamentem wyjątkowej linii butów dedykowanej aktywnym mężczyznom.

 

 – Spędziliśmy długie godziny, dopracowując detale wszystkich modeli do perfekcji. Koncentrowaliśmy się na każdym szczególe takim jak kolor, rodzaj skóry, podeszwy, przeszycia – przechodząc do konstrukcji i kawałek po kawałku budując spójną kolekcję tak, aby sprostać najwyższym wymaganiom naszych klientów. Zdecydowałem się użyć technologii montażu Blake stosowanej w butach najwyższej jakości. Cholewki natomiast uszyliśmy z najlepszych skór licowych i bardzo modnego w tym sezonie weluru – mówi Grzegorz Filipek, dyrektor kolekcji męskiej w marce Kazar. 

 

Kazar X Balamonte jest idealnym połączeniem najwyższego kunsztu produkcji obuwia i materiałów z najwyższej półki. To kompletna kolekcja, w której znajdziemy buty na każdą okazję. Odpowiada na potrzeby mężczyzn lubiących klasykę, streetwear oraz tych, którzy śledzą światowe trendy w modzie. Wśród modeli znalazły się zatem zarówno półbuty, trzewiki, sztyblety, jak i ciężkie bikery. Nie zabrakło awangardowego akcentu, charakterystycznego dla DNA stylu Grzegorza Krychowiaka. To wyróżniający się model półbutów na grubej, przeskalowanej podeszwie. Wszystkie projekty cechuje oszczędna estetyka zakorzeniona w ponadczasowej klasyce. Przemyślane konstrukcje stają się uniwersalne, przekraczając tym samym pory roku i sezonowe trendy. Minimalizm, czyli dzisiejszy synonim luksusu, stał się mottem przewodnim dla wszystkich projektów. To w jego duchu zredefiniowane zostały klasyczne fasony. Minimalistyczna jest również kolorystyka. Wśród neutralnych barw dominują paleta czekoladowych i karmelowych brązów oraz szlachetny granat. W całej kolekcji obowiązuje monokolor. 

 

– Podjęliśmy wyzwanie połączenia modowego wyczucia i zamiłowania do trendów Grzegorza Krychowiaka z wygodą i komfortem użytkowania, do jakiego przyzwyczajony jest wymagający klient marki Kazar. Ostatecznie powstała unikatowa kolekcja dedykowana mężczyznom, którzy cenią klasyczne fasony i uniwersalizm, ale jednocześnie tym, którzy decydują się iść za trendami i wyrażać siebie poprzez ubiór. To alternatywa dla wymagających mężczyzn, którzy na co dzień sięgają po garnitur, koszulę oraz buty wizytowe, ale aktywny styl życia dyktuje im coraz częściej wybór stylizacji eklektycznej, mniej formalnej, zorientowanej na komfort i wygodę. Śmiało łączą zatem garnitur z butami typu casual, a marynarkę z t-shirtem. Zdecydowaliśmy się na kooperację marek Kazar i Balamonte, aby pokazać polskim mężczyznom, jak odpowiednio się ubrać, by żyć zgodnie z rytmem podyktowanym przez współczesny, zmieniający się świat, a jednocześnie podkreślić indywidualizm– dodaje Grzegorz Filipek.

 

Więcej informacji na temat produktów, a także szeroką ofertę polskiej marki znajdziecie na stronie www.kazar.com.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Spełnij swoje ślubne marzenia z marką SHEIN Biuro prasowe
2024-04-23 | 14:30

Spełnij swoje ślubne marzenia z marką SHEIN

Ślub to nie tylko wyjątkowe wydarzenie w życiu każdej pary, ale również czas, kiedy marzenia o pięknej ceremonii i eleganckich strojach stają się rzeczywistością. Sezon ślubny
Moda LICZĘ DO TRZECH, CZYLI MODA CYRKULARNA W OFF PIOTRKOWSKA CENTER
2024-04-11 | 13:00

LICZĘ DO TRZECH, CZYLI MODA CYRKULARNA W OFF PIOTRKOWSKA CENTER

LICZĘ DO TRZECH, CZYLI MODA CYRKULARNA W OFF PIOTRKOWSKA CENTER Nieszablonowe myślenie, zaskakujące połączenia, oryginalne wzory, upcyclingowe materiały i ponadczasowe projekty
Moda Marka Kubota rozszerza ofertę produktową o wiosenną kolekcję klapków
2024-04-08 | 01:00

Marka Kubota rozszerza ofertę produktową o wiosenną kolekcję klapków

Polska marka modowa stworzyła kolejną kolekcję inspirowaną naturą oraz odpoczynkiem (zarówno tym aktywnym, jak i niekoniecznie). Klapki basenowe Plain, dostępne w aż 8 wariantach

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Aleksandra Popławska: Zazwyczaj dostaję fajne prezenty. Najbardziej cieszy mnie, jak ktoś mi coś namaluje albo napisze wiersz

Aktorkę można teraz oglądać między innymi w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka. Dzięki tej sztuce widzowie mogą się przekonać, że wyszukany, drogi i niezwykle odważny upominek nie tylko może zepsuć urodzinową imprezę, ale także relacje rodzinne i przyjacielskie. Aleksandra Popławska zdaje sobie sprawę z tego, że wiele osób ma nie lada dylemat, co podarować komuś z okazji urodzin czy imienin. Jednocześnie podkreśla, że ona sama nigdy nie dostała nietrafionego prezentu, który szybko wylądował w koszu.

Media

Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski: Mamy wieloletnie doświadczenie telewizyjne. To nam pozwoliło zbudować wideopodcast „Serio?” od strony merytorycznej i technicznej

Po zwolnieniu z TVP Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski ruszyli na podbój YouTube’a. Do autorskiego wideopodcastu „Serio?” para zamierza zapraszać gości, którzy działają na różnych płaszczyznach, mają nietuzinkowe pasje i swoim postępowaniem dają dobry przykład innym. Prezenterzy wierzą, że ich nowy projekt z odcinka na odcinek będzie się cieszył coraz większą popularnością. Na razie obserwuje ich ok. 5 tys. subskrybentów. Obydwoje zapewniają, że nie boją się nowych wyzwań zawodowych, a satysfakcję sprawia im to, że przy realizacji nagrań mogą w pełni wykorzystać swoje doświadczenie telewizyjne.

Edukacja

Co piąte polskie dziecko padło ofiarą cyberprzemocy. Brakuje narzędzi, które pomogłyby z tym zjawiskiem walczyć

Według badań HBSC co szósty nastolatek na świecie padł ofiarą cyberprzemocy – informuje Europejskie Biuro Regionalne Światowej Organizacji Zdrowia (WHO). W Polsce jest pod tym względem dużo gorzej. Nawet jedno na pięcioro dzieci mogło doświadczyć przemocy w sieci – alarmują naukowcy. Grupą najbardziej narażoną na cyberprzemoc są 13-latki. Porównanie danych z obecnej i poprzedniej edycji badania wskazuje, że dotychczasowe programy przeciwdziałania przemocy, i to nie tylko w obszarze cyber, nie są skuteczne. Eksperci podkreślają, że trzeba w nie włączyć nie tylko szkoły, ale też placówki medyczne, rodziców i samą młodzież.