Dopasowane sukienki dla mamy i córki w ofercie Lidla - idealne na lato
Wielu z nas z utęsknieniem czeka na rozpoczęcie sezonu wakacyjnego i beztroskiego plażowania. Bez względu na to czy planujemy dalsze wyjazdy, czy zostajemy w kraju, warto uzupełnić letnią garderobę. Z myślą o tym, Lidl Polska przygotował wyjątkową ofertę odzieży i dodatków dla całej rodziny.
Kolekcja pojawi się już w czwartek 14 lipca w sklepach sieci oraz online na www.lidl.pl.
Jaka matka, taka córka
Podobne lub takie same stroje dla mam i córek, w duchu idei kolekcji matchy-matchy, to popularny od kliku sezonów trend. Jak wiadomo, córki uwielbiają naśladować swoje mamy, podpatrywać je podczas zabiegów pielęgnacyjnych czy przymierzać ich buty na obcasie. Z myślą o młodych elegantkach Lidl Polska przygotował specjalną kolekcję sukienek dla pań. Dzięki niej mamy i córki będą mogły ubrać się dokładnie tak samo. Już od czwartku 14 lipca w sklepach Lidl Polska znajdziemy dziewczęce sukienki Lupilu z dekoltem typu carmen, dostępne w dwóch wzorach (24,99 zł / 1 szt.). Sukienki Esmara o dokładnie takim samym wzorze, ale w wersji dla kobiet kupimy za 34,99 zł / 1 szt. Dodatkowo w najnowszej ofercie znajdą się przewiewne sukienki damskie Esmara z wiskozy, dostępne w trzech wersjach kolorystycznych.
Co ważne, wszystkie sukienki objęte są specjalną promocją – przy zakupie dwóch sztuk, za drugą zapłacimy 40 proc. mniej (cena regularna 39,99 zł / 1 szt., cena za drugą sztukę 23,99 zł).

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.