Dopasowane sukienki dla mamy i córki w ofercie Lidla - idealne na lato
Wielu z nas z utęsknieniem czeka na rozpoczęcie sezonu wakacyjnego i beztroskiego plażowania. Bez względu na to czy planujemy dalsze wyjazdy, czy zostajemy w kraju, warto uzupełnić letnią garderobę. Z myślą o tym, Lidl Polska przygotował wyjątkową ofertę odzieży i dodatków dla całej rodziny.
Kolekcja pojawi się już w czwartek 14 lipca w sklepach sieci oraz online na www.lidl.pl.
Jaka matka, taka córka
Podobne lub takie same stroje dla mam i córek, w duchu idei kolekcji matchy-matchy, to popularny od kliku sezonów trend. Jak wiadomo, córki uwielbiają naśladować swoje mamy, podpatrywać je podczas zabiegów pielęgnacyjnych czy przymierzać ich buty na obcasie. Z myślą o młodych elegantkach Lidl Polska przygotował specjalną kolekcję sukienek dla pań. Dzięki niej mamy i córki będą mogły ubrać się dokładnie tak samo. Już od czwartku 14 lipca w sklepach Lidl Polska znajdziemy dziewczęce sukienki Lupilu z dekoltem typu carmen, dostępne w dwóch wzorach (24,99 zł / 1 szt.). Sukienki Esmara o dokładnie takim samym wzorze, ale w wersji dla kobiet kupimy za 34,99 zł / 1 szt. Dodatkowo w najnowszej ofercie znajdą się przewiewne sukienki damskie Esmara z wiskozy, dostępne w trzech wersjach kolorystycznych.
Co ważne, wszystkie sukienki objęte są specjalną promocją – przy zakupie dwóch sztuk, za drugą zapłacimy 40 proc. mniej (cena regularna 39,99 zł / 1 szt., cena za drugą sztukę 23,99 zł).

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.