Komunikaty PR

Dots Socks zaprasza do współpracy młodych, kreatywnych twórców!

2020-03-13  |  11:30
Biuro prasowe

Dots Socks zaprasza do współpracy młode, kreatywne osoby, przed którymi świat mody nie ma tajemnic, by zaoferować im możliwość rozwoju, a także przekłuć najlepsze pomysły w realne działania dla marki. Przedstawiciele firmy oferującej kolorowe i oryginalne skarpetki chcą budować przyszłość brandu i realizować projekty w zgodzie z najnowszymi trendami wspólnie ze swoimi utalentowanymi klientami.

Dots Socks to młoda, polska marka, która – jak sama twierdzi – za pomocą skarpetek pragnie wypełnić ulice kolorem i wcielać w życie pomysły, dzięki którym jej odbiorcy z łatwością będą mogli wyrazić siebie. W jej ofercie znajdziemy całe mnóstwo propozycji – od tych z motywem ananasa, ciastek i burgerów przez zwierzęta, czy rośliny na zabawnych napisach kończąc. Wszystko to w przeróżnych odcieniach, z dala od nudy i sztampy. Klientami firmy są osoby, które nie boją się łamać schematów i sięgać po nietypowe rozwiązania. Taka też jest najnowsza kampania marki, prezentująca szalone stylizacje, w których kolorowe skarpetki nosi się z klasycznymi szpilkami i eleganckim garniturem. Nie istnieją bowiem granice i schematy, których nie można łamać.

Marka tworzona przez młode osoby pragnie połączyć swoje siły ze wszystkimi, którym świat mody i najnowsze trendy nie pozostają obojętne, by wspólnie realizować i wcielać w życie nowe projekty, a także wyznaczać kierunki na przyszłość. To okazja dla wszystkich, którzy chcieliby stawiać pierwsze kroki w branży, budować swoje modowe portfolio i mieć realny wpływ na rozwój firmy, a także oferowane przez nią produkty. Przedstawiciele Dots Socks chcą tworzyć swoją ofertę nie dla swoich klientów, lecz wspólnie z nimi.  

Napisz o swoim stylu, zainteresowaniach oraz o tym, co zwróciło twoją uwagę w świecie mody i spotkaj się z twórcami marki, by wcielić swoje pomysły w życie! Dołącz do kolorowego teamu, wysyłając zgłoszenie z prezentacją na adres mailowy natalia@dotssocks.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polscy naukowcy pracują nad materiałami budowlanymi z roślin. Szerokie zastosowanie mogą mieć przede wszystkim konopie

W związku ze zmianami klimatycznymi i kurczącymi się zasobami naturalnymi naukowcy szukają nowoczesnych, odnawialnych materiałów budowlanych. Przyszłość budownictwa może należeć do roślin jednorocznych – przede wszystkim słomy i konopi. Naukowcy z Wydziału Leśnego i Technologii Drewna z Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu pracują nad materiałami roślinnymi, które mogą zastąpić tradycyjne surowce.

Podróże

Tomasz Jacyków: Nie lubię uczestniczyć w wakacyjnym obłędzie migracji ludzi. Unikam jak ognia tego, na co inni czekają cały rok

Stylista zaznacza, że nieco na przekór w wakacje dużo pracuje, a po nich, kiedy kurorty świecą już pustkami, on odpoczywa. W tym roku jednak ze względu na nadmiar obowiązków zawodowych i nawiązanie współpracy z branżą filmową pod znakiem zapytania staje jego urlop, który planował na przełomie września i października.