Komunikaty PR

Dots Socks zaprasza do współpracy młodych, kreatywnych twórców!

2020-03-13  |  11:30
Biuro prasowe

Dots Socks zaprasza do współpracy młode, kreatywne osoby, przed którymi świat mody nie ma tajemnic, by zaoferować im możliwość rozwoju, a także przekłuć najlepsze pomysły w realne działania dla marki. Przedstawiciele firmy oferującej kolorowe i oryginalne skarpetki chcą budować przyszłość brandu i realizować projekty w zgodzie z najnowszymi trendami wspólnie ze swoimi utalentowanymi klientami.

Dots Socks to młoda, polska marka, która – jak sama twierdzi – za pomocą skarpetek pragnie wypełnić ulice kolorem i wcielać w życie pomysły, dzięki którym jej odbiorcy z łatwością będą mogli wyrazić siebie. W jej ofercie znajdziemy całe mnóstwo propozycji – od tych z motywem ananasa, ciastek i burgerów przez zwierzęta, czy rośliny na zabawnych napisach kończąc. Wszystko to w przeróżnych odcieniach, z dala od nudy i sztampy. Klientami firmy są osoby, które nie boją się łamać schematów i sięgać po nietypowe rozwiązania. Taka też jest najnowsza kampania marki, prezentująca szalone stylizacje, w których kolorowe skarpetki nosi się z klasycznymi szpilkami i eleganckim garniturem. Nie istnieją bowiem granice i schematy, których nie można łamać.

Marka tworzona przez młode osoby pragnie połączyć swoje siły ze wszystkimi, którym świat mody i najnowsze trendy nie pozostają obojętne, by wspólnie realizować i wcielać w życie nowe projekty, a także wyznaczać kierunki na przyszłość. To okazja dla wszystkich, którzy chcieliby stawiać pierwsze kroki w branży, budować swoje modowe portfolio i mieć realny wpływ na rozwój firmy, a także oferowane przez nią produkty. Przedstawiciele Dots Socks chcą tworzyć swoją ofertę nie dla swoich klientów, lecz wspólnie z nimi.  

Napisz o swoim stylu, zainteresowaniach oraz o tym, co zwróciło twoją uwagę w świecie mody i spotkaj się z twórcami marki, by wcielić swoje pomysły w życie! Dołącz do kolorowego teamu, wysyłając zgłoszenie z prezentacją na adres mailowy natalia@dotssocks.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Spełnij swoje ślubne marzenia z marką SHEIN Biuro prasowe
2024-04-23 | 14:30

Spełnij swoje ślubne marzenia z marką SHEIN

Ślub to nie tylko wyjątkowe wydarzenie w życiu każdej pary, ale również czas, kiedy marzenia o pięknej ceremonii i eleganckich strojach stają się rzeczywistością. Sezon ślubny
Moda LICZĘ DO TRZECH, CZYLI MODA CYRKULARNA W OFF PIOTRKOWSKA CENTER
2024-04-11 | 13:00

LICZĘ DO TRZECH, CZYLI MODA CYRKULARNA W OFF PIOTRKOWSKA CENTER

LICZĘ DO TRZECH, CZYLI MODA CYRKULARNA W OFF PIOTRKOWSKA CENTER Nieszablonowe myślenie, zaskakujące połączenia, oryginalne wzory, upcyclingowe materiały i ponadczasowe projekty
Moda Marka Kubota rozszerza ofertę produktową o wiosenną kolekcję klapków
2024-04-08 | 01:00

Marka Kubota rozszerza ofertę produktową o wiosenną kolekcję klapków

Polska marka modowa stworzyła kolejną kolekcję inspirowaną naturą oraz odpoczynkiem (zarówno tym aktywnym, jak i niekoniecznie). Klapki basenowe Plain, dostępne w aż 8 wariantach

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.