Komunikaty PR

Dots Socks zaprasza do współpracy młodych, kreatywnych twórców!

2020-03-13  |  11:30
Biuro prasowe

Dots Socks zaprasza do współpracy młode, kreatywne osoby, przed którymi świat mody nie ma tajemnic, by zaoferować im możliwość rozwoju, a także przekłuć najlepsze pomysły w realne działania dla marki. Przedstawiciele firmy oferującej kolorowe i oryginalne skarpetki chcą budować przyszłość brandu i realizować projekty w zgodzie z najnowszymi trendami wspólnie ze swoimi utalentowanymi klientami.

Dots Socks to młoda, polska marka, która – jak sama twierdzi – za pomocą skarpetek pragnie wypełnić ulice kolorem i wcielać w życie pomysły, dzięki którym jej odbiorcy z łatwością będą mogli wyrazić siebie. W jej ofercie znajdziemy całe mnóstwo propozycji – od tych z motywem ananasa, ciastek i burgerów przez zwierzęta, czy rośliny na zabawnych napisach kończąc. Wszystko to w przeróżnych odcieniach, z dala od nudy i sztampy. Klientami firmy są osoby, które nie boją się łamać schematów i sięgać po nietypowe rozwiązania. Taka też jest najnowsza kampania marki, prezentująca szalone stylizacje, w których kolorowe skarpetki nosi się z klasycznymi szpilkami i eleganckim garniturem. Nie istnieją bowiem granice i schematy, których nie można łamać.

Marka tworzona przez młode osoby pragnie połączyć swoje siły ze wszystkimi, którym świat mody i najnowsze trendy nie pozostają obojętne, by wspólnie realizować i wcielać w życie nowe projekty, a także wyznaczać kierunki na przyszłość. To okazja dla wszystkich, którzy chcieliby stawiać pierwsze kroki w branży, budować swoje modowe portfolio i mieć realny wpływ na rozwój firmy, a także oferowane przez nią produkty. Przedstawiciele Dots Socks chcą tworzyć swoją ofertę nie dla swoich klientów, lecz wspólnie z nimi.  

Napisz o swoim stylu, zainteresowaniach oraz o tym, co zwróciło twoją uwagę w świecie mody i spotkaj się z twórcami marki, by wcielić swoje pomysły w życie! Dołącz do kolorowego teamu, wysyłając zgłoszenie z prezentacją na adres mailowy natalia@dotssocks.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW Biuro prasowe
2024-07-17 | 10:00

SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW

SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW   Ten konkurs otworzył drzwi do kariery takim gwiazdom, jak Łukasz Jemioł,
Moda Subtelna doskonałość linii – marka Patrizia Aryton rozpoczyna sezon AW24.
2024-07-12 | 09:00

Subtelna doskonałość linii – marka Patrizia Aryton rozpoczyna sezon AW24.

Kapsułowa kolekcja Atelier Patrizia Aryton na sezon jesień-zima 2024, to moc zaklęta w doskonałych liniach sylwetek, ubrania najwyższej jakości, które tworzą kompletną szafę
Moda Dlaczego Polacy kupują luksusowe rzeczy z drugiej ręki?
2024-07-11 | 14:00

Dlaczego Polacy kupują luksusowe rzeczy z drugiej ręki?

Vinted, wiodąca w Europie internetowa platforma C2C mody używanej, spytała respondentów w Polsce o ich nawyki zakupowe dotyczące mody luksusowej z drugiej ręki.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Konsument

Problem wykorzystywania seksualnego dzieci online wymaga pilnych regulacji. To może wymagać rezygnacji w pewnym stopniu z szyfrowania korespondencji

Problem wykorzystywania seksualnego dzieci w internecie potrzebuje konkretnych regulacji – podkreślają eksperci Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. I liczą, że pojawią się one zarówno na forum krajowym, jak i unijnym. Dziś tymczasowe rozporządzenie, wprowadzając odstępstwo od przepisów UE dotyczących prywatności, daje platformom internetowym możliwość dobrowolnego wykrywania materiałów przedstawiających seksualne wykorzystywanie dzieci. Nowe propozycje przepisów na forum zakładają jednak, że zmieni się to w obowiązek. To budzi szereg pytań o prywatność i potencjalne nadużycia.

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.