Komunikaty PR

Dots Socks zaprasza do współpracy młodych, kreatywnych twórców!

2020-03-13  |  11:30
Biuro prasowe

Dots Socks zaprasza do współpracy młode, kreatywne osoby, przed którymi świat mody nie ma tajemnic, by zaoferować im możliwość rozwoju, a także przekłuć najlepsze pomysły w realne działania dla marki. Przedstawiciele firmy oferującej kolorowe i oryginalne skarpetki chcą budować przyszłość brandu i realizować projekty w zgodzie z najnowszymi trendami wspólnie ze swoimi utalentowanymi klientami.

Dots Socks to młoda, polska marka, która – jak sama twierdzi – za pomocą skarpetek pragnie wypełnić ulice kolorem i wcielać w życie pomysły, dzięki którym jej odbiorcy z łatwością będą mogli wyrazić siebie. W jej ofercie znajdziemy całe mnóstwo propozycji – od tych z motywem ananasa, ciastek i burgerów przez zwierzęta, czy rośliny na zabawnych napisach kończąc. Wszystko to w przeróżnych odcieniach, z dala od nudy i sztampy. Klientami firmy są osoby, które nie boją się łamać schematów i sięgać po nietypowe rozwiązania. Taka też jest najnowsza kampania marki, prezentująca szalone stylizacje, w których kolorowe skarpetki nosi się z klasycznymi szpilkami i eleganckim garniturem. Nie istnieją bowiem granice i schematy, których nie można łamać.

Marka tworzona przez młode osoby pragnie połączyć swoje siły ze wszystkimi, którym świat mody i najnowsze trendy nie pozostają obojętne, by wspólnie realizować i wcielać w życie nowe projekty, a także wyznaczać kierunki na przyszłość. To okazja dla wszystkich, którzy chcieliby stawiać pierwsze kroki w branży, budować swoje modowe portfolio i mieć realny wpływ na rozwój firmy, a także oferowane przez nią produkty. Przedstawiciele Dots Socks chcą tworzyć swoją ofertę nie dla swoich klientów, lecz wspólnie z nimi.  

Napisz o swoim stylu, zainteresowaniach oraz o tym, co zwróciło twoją uwagę w świecie mody i spotkaj się z twórcami marki, by wcielić swoje pomysły w życie! Dołącz do kolorowego teamu, wysyłając zgłoszenie z prezentacją na adres mailowy natalia@dotssocks.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper Biuro prasowe
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową
Moda Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper

Zimowe buty z futerkiem wkraczają na salony, a raczej na utwardzone ścieżki i miejskie chodniki. Czasy, kiedy śniegowce nosiło się tylko na stokach, a trapery jedynie na szlakach, odeszły
Moda Nowy sezon? Nowe buty!
2024-12-19 | 12:05

Nowy sezon? Nowe buty!

W najnowszej kolekcji tej marki, przygotowanej na sezon Zima 2024/2025, dostępne są modele, które sprawdzą się w każdej sytuacji – od miejskich spacerów po wyprawy w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Antybiotykooporność coraz poważniejszym problemem. Wyizolowane ze śliny peptydy mogą się sprawdzić w walce z bakteriami wielolekoopornymi

Poszukiwanie alternatyw dla antybiotykoterapii nabiera coraz większego tempa. Duże nadzieje, zwłaszcza w kontekście szczepów wielolekoopornych, naukowcy wiążą z bakteriocynami i bakteriofagami. Badacz z Uniwersytetu Wrocławskiego prowadzi prace nad bakteriocyną, będącą peptydem izolowanym z ludzkiej śliny. Za swoje badania otrzymał Złoty Medal Chemii. Tymczasem problem antybiotykooporności może wynikać w dużej mierze z niewiedzy. Z Eurobarometru wynika, że tylko połowa Europejczyków zdaje sobie sprawę, że antybiotyki nie są skuteczne w walce z wirusami.