Komunikaty PR

Dr. Martens Pop Up Store w Gdańsku

2023-05-18  |  17:00
Biuro prasowe

Pod koniec kwietnia marka Dr. Martens otworzyła swój kolejny Pop Up Store, tym razem przy gdańskim centrum handlowym Forum Gdańsk. Ten kultowy brand cyklicznie organizuje swoje tymczasowe butiki i tym samym pojawia się w różnych miastach w Polsce. Na klientów czekać będzie najnowsza letnia kolekcja butów, ale nie zabraknie również ikonicznych klasyków. Akcji towarzyszyć będą liczne darmowe wydarzenia i atrakcje, w tym personalizacja butów czy koncerty młodych artystów. Pop Up w Gdańsku będzie dostępny do 4 lipca br. 

 

Od powstania pierwszej pary ponad 60 lat temu, buty Dr. Martens cały czas towarzyszą kolejnym pokoleniom. Kultowe, wyraziste modele stały się symbolem odważnego podejścia do życia i wyrażania siebie poprzez modę.      

W Pop Upie dostępna jest letnia kolekcja marki Dr. Martens, a w niej wiele różnych modeli sandałów zarówno damskich, jak i męskich idealnych na gorące dni, a także klasyczne modele w odświeżonej, pastelowej kolorystyce. Dla fanów marki nie zabraknie również ikonicznych i ponadczasowych modeli Docsów w klasycznych kolorach. 

 

Od 10 maja zaplanowano także szereg dodatkowych darmowych atrakcji. W każdą środę w godzinach 15.00 - 19.00 trójmiejscy tatuatorzy będą personalizować buty, w piątki natomiast można poddać swoje Docsy profesjonalnej pielęgnacji. Z kolei w soboty o 18.00  młodzi artyści będą występować na balkonowej scenie w Pop Upie Dr. Martens.

 

Informacje praktyczne

 

Dr. Martens Pop Up Store znajduje się przy Kunszcie Wodnym, w sąsiedztwie centrum handlowego Forum Gdańsk (ul. Targ Sienny 7) i w tej lokalizacji będzie funkcjonował do 4 lipca 2023

 

Wszystkie atrakcje są bezpłatne.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW Biuro prasowe
2024-07-17 | 10:00

SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW

SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW   Ten konkurs otworzył drzwi do kariery takim gwiazdom, jak Łukasz Jemioł,
Moda Subtelna doskonałość linii – marka Patrizia Aryton rozpoczyna sezon AW24.
2024-07-12 | 09:00

Subtelna doskonałość linii – marka Patrizia Aryton rozpoczyna sezon AW24.

Kapsułowa kolekcja Atelier Patrizia Aryton na sezon jesień-zima 2024, to moc zaklęta w doskonałych liniach sylwetek, ubrania najwyższej jakości, które tworzą kompletną szafę
Moda Dlaczego Polacy kupują luksusowe rzeczy z drugiej ręki?
2024-07-11 | 14:00

Dlaczego Polacy kupują luksusowe rzeczy z drugiej ręki?

Vinted, wiodąca w Europie internetowa platforma C2C mody używanej, spytała respondentów w Polsce o ich nawyki zakupowe dotyczące mody luksusowej z drugiej ręki.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.

Inwestycje

Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów

Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.

Media

Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć

Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.