Komunikaty PR

Duet idealny: Jack Wolfskin i legenda alpinizmu Reinhold Messner

2023-06-28  |  01:00
Biuro prasowe

Marka Jack Wolfskin, wspólnie z międzynarodowymi sławami, pracuje nad koncepcjami zrównoważonego rozwoju i działaniami na rzecz natury w ramach specjalnie powołanej w tym celu Rady Marki. Do jej grona dołączył niedawno słynny alpinista Reinhold Messner wraz ze swoją żoną Diane, którzy zostali doradcami nowo powstałego gremium Jack Wolfskin Brand Council, a także dołączyli do zespołu Discovery Team. 

 

Wilcza marka od lat świadomie angażuje się w działania mające na celu ochronę przyrody m.in. poprzez pracę nad koncepcjami zrównoważonego rozwoju. W tym właśnie celu powstała Brand Council, Rada Marki, której przewodzi CEO Jack Wolfskin - Richard Collier. W jej skład wchodzą osoby o niezwykłych dokonaniach w dziedzinach eksploracji gór, a także podejmujące działania społeczne i środowiskowe, wyróżniające się na skalę światową. Do rady Brand Council należą między innymi polska dziennikarka i ambasadorka marki, Martyna Wojciechowska, Ellen Windemuth, twórczyni platformy filmowej Waterbear czy Ulrich Dausien, założyciel Jack Wolfskin. Do zadań Rady Marki należy przede wszystkim wspieranie regionalnych, lokalnych działań i organizacji, takich jak MMF czy FCC (Foundation Conservation Carpathia).

 

Najnowszym członkiem Rady Marki została prawdziwa ikona sportów outdoorowych, Reinhold Messner. Wraz z żoną, Diane Messner, zostali doradcami i specjalnymi członkami eksperckiego gremium Rady Marki. Jako pierwszy wspiął się na wszystkie 14 ośmiotysięczników, „Koronę Ziemi”, przemierzył Antarktydę, pustynię Gobi i Takla Makan oraz Grenlandię. Po okresie pełnienia funkcji posła do Parlamentu Europejskiego (1999-2004), Reinhold Messner spędził blisko 20 lat na budowaniu Messner Mountain Museums (MMM) i swojej fundacji (MMF). Celem jego najnowszego projektu, czyli Messner Mountain Heritage (MMH), jest promowanie tradycyjnego alpinizmu i wędrówek górskich na świecie. Messner jest laureatem licznych nagród i wyróżnień; otrzymał między innymi Medal Patrona Królewskiego Towarzystwa Geograficznego, jedną z najwyższych rangą nagród przyznawanych przez brytyjską rodzinę królewską, za swoje zasługi dla alpinizmu i obszarów górskich.

 

 Duet Messnerów, wraz z pozostałymi międzynarodowymi członkami, będzie współpracował z marką Jack Wolfskin nad rozwojem strategicznych koncepcji z zakresu zrównoważonego rozwoju oraz długoterminowych projektów renaturyzacyjnych, czyli przywracania środowisku stanu sprzed zmian 

wprowadzonych przez człowieka. Wilczej marce przyświeca motto “Rewild ourselves – Rewild the world“ (Odrodzić siebie – odrodzić świat).

 

– To my jesteśmy odpowiedzialni za ochronę i przywracanie przyrody, aby przyszłe pokolenia mogły się nią cieszyć. Jack Wolfskin i członkowie Brand Council wspólnie wyznają te wartości. Dlatego to dla nas zaszczyt, że możemy wspierać firmę w jej dążeniu do zrównoważonego rozwoju – mówią Diane i Reinhold Messner.

 

– Jako firma outdoorowa czujemy się maksymalnie odpowiedzialni za ochronę przyrody i bioróżnorodności. Wyznaczyliśmy więc sobie cele długoterminowe w ramach naszej strategii, której przyświeca motto “We Live to Discover“ i aktywnie wspieramy krajowe i międzynarodowe projekty różnych organizacji. Razem z Diane i Reinholdem Messnerem jesteśmy współodpowiedzialni za realizację projektów, które są odzwierciedleniem naszych wartości – mówi Mokhtar Benbouazza, Vice President Marketing & Digital w firmie Jack Wolfskin.

 

            Jack Wolfskin także lokalnie wspiera organizacje działające na rzecz ochrony przyrody. Współpracuje m. in. ze Stowarzyszeniem dla Natury „Wilk” oraz Fundacją „Mysikrólik – Na Pomoc Dzikim Zwierzętom”, które w głównej mierze zajmują się opieką nad objętymi ochroną dzikimi zwierzętami, w tym drapieżnikami zamieszkującymi polskie lasy i góry. Poprzez wspólne działania wilcza marka podnosi świadomość o ich zwyczajach oraz zachęca do szanowania naturalnego środowiska, w którym występują. 

 

            Towarzyszące marce hasło „We Live To Discover” ma na celu zachęcić do odkrywania świata, poznawania jego uroków i korzystania z jego dobrodziejstw, jednak wyłącznie w odpowiedzialny sposób. Jack Wolfskin na każdym kroku przypomina, że dalsze podziwianie piękna otaczającej nas przyrody będzie możliwe tylko wtedy, gdy wszyscy zadbamy o jej zasoby, a eksplorując naturę będziemy mieli na uwadze przede wszystkim dobro członków jej ekosystemu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Prawo

Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.