Komunikaty PR

Dzieła sztuki na bawełnie. Nowa polska marka bielizny - „Desusy”

2021-06-21  |  01:00
Biuro prasowe

A gdyby tak bawełniane, czyli najzdrowsze majtki były także piękne i trwałe? Z tego marzenia powstała nowa, polska marka bielizny - Desusy. Naturalne figi i brazyliany mają nie tylko zapewnić najlepszy komfort, ale i cieszyć oko. Majtki zdobione są dziełami popularnej artystki, Magdy Górskiej. 


Bieliźnie stawia się wysokie wymagania. Najlepiej jakby była trwała i wygodna, ale też piękna i zdrowa. Producenci muszą więc iść na kompromis. To sprawia, że ładna bielizna jest kilkurazowa, a trwała staje się nielubianym, nudnym produktem, z kategorii „konieczność”. Desusy to dowód na to, że można inaczej. Po roku projektowania uniwersalnych konstrukcji i wzorów, sumiennego wyboru materiałów oraz licznych testów, powstała pierwsza wyjątkowa kolekcja. Ewelina Radzewicz i Żaneta Reszka, założycielki sklepu zapewniają, że stworzone przez nie figi i brazyliany zaspokoją bieliźniane potrzeby wielu kobiet w różnym wieku. Swoją markę tworzą w stałym kontakcie z klientkami. - Jeszcze przed etapem produkcji przeprowadziłyśmy badanie potrzeb, w którym wzięło udział ponad 3 tysiące kobiet, a od 10 miesięcy aktywnie prowadzimy konto na Instagramie, gdzie zadajemy pytania i konsultujemy pomysły. Testerkami pierwszych prototypów zostały bliskie osoby- nasze mamy, siostry i przyjaciółki. Desusy tworzone są więc przez kobiety, z kobietami i dla kobiet – mówi Żaneta Reszka.

Aby produkować bieliznę, która jest trwała i wygodna, a jednocześnie piękna twórczynie marki postanowiły dodać artystycznego sznytu do bawełnianego materiału. I tak zrodziła się myśl nadrukowania wyjątkowych dzieł sztuki na produkowanym w Polsce materiale z certyfikatem Oko-Tex Standard 100 – kolaży, które z pewnością podbiją serca estetek. Pomysłodawczynie marki udowadniają w ten sposób, że noszona na co dzień bawełna może być oryginalna i dodawać pewności siebie.

Twórczynią pierwszej artystycznej kolekcji Desusów została Magda Górska (@magda_americangansta) – Ten pomysł mnie urzekł. Majtki miały być kolorowe i energetyczne, a zarazem kobiece i pełne wdzięku. Kolorystyka, na której się skupiłyśmy, to głęboka zieleń i truskawki w śmietanie. Zanurzyłam się w te barwy, poczułam delikatność tkaniny i tak powstały finalne kompozycje – mówi artystka. – Kolaż, który ma zdobić ubranie, zwłaszcza tak intymne i bliskie naszej skórze, powinien nie tylko cieszyć oko, ale także wzmacniać pewność siebie i wyzwalać radość. Jestem pewna, że posiadaczki desusów sięgając do bieliźniarki każdego dnia będą mogły poczuć się choć odrobinę lepiej. Ta kolekcja powstała po to, by coś tak na pozór prozaicznego jak majtki, umiliło dzień. Jestem szczęśliwa, że mogę tworzyć tę swoistą sztukę użytkową – dodaje Górska.

Flagowymi produktami internetowego sklepu Desusy są figi i brazyliany ozdobione kolażami Magdy Górskiej: eleganckie Mesa Colorado (kompozycja największych dzieł kultury, rajskich ptaków i elementów kartograficznych) oraz soczyste Sunshine Florida (połączenie egzotycznych owoców, strzelistych kwiatów i eksplozji kolorów). W ofercie sklepu będą dostępne także gładkie majtki w kolorach Malachit i Koral oraz tworzące z nimi zestaw topy. Pierwszą kolekcję dopełniają body z długim rękawem. Są one idealnym przykładem na to, że bawełna sprawdza się nie tylko w sypialni czy pod ubraniem, ale także stanowi oryginalną podstawę stylizacji na co dzień. Wszystkie produkty dostępne są w rozmiarach S-XL w sklepie internetowym www.desusy.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace Biuro prasowe
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.