Ekskluzywne marki przy Placu Piłsudskiego
Moliera2, jeden z najbardziej rozpoznawalnych brandów na polskim rynku oferujący szeroki wybór dóbr luksusowych, dołączył do grona najemców Metropolitan Warszawa. Spółka wynajęła łącznie ponad 1300 mkw. powierzchni biurowej i handlowej.
Metropolitan Warszawa od wielu lat aktywnie uczestniczy w budowaniu marki Warszawy jako miasta nowoczesnego, otwartego oraz inspirującego, wpisując się jednocześnie w globalne trendy rozwoju luksusowego handlu. Inwestycja oferuje ponad 3 000 mkw. przestrzeni handlowo-usługowej dostępnej z ulicy, w których od lat z sukcesem rozwijają się cenione salony Redford & Grant, oferujące najnowsze kolekcje światowych Domów Mody. Teraz do grona najemców dołącza spółka Moliera2, która w swoim portfolio posiada takie brandy, jak Christian Louboutin, Manolo Blahnik, Aquazzura, Khaite czy Paco Rabanne. W Metropolitan Warszawa ulokuje ona zarówno swoje biura, jak i flagowy stacjonarny sklep multibrandowy.
Spółka Moliera2 wynajęła prestiżową przestrzeń biurową o powierzchni ok. 650 mkw., zlokalizowaną na 1. piętrze w Budynku 3. Z przestronnej strefy wejściowej biura roztacza się widok na historycznie pierwszy butik Moliera2, mieszczący się w zabytkowym budynku Szkoły Baletowej, zaprojektowanym przez Bohdana Pniewskiego.
W budynku Metropolitan Warszawa, którego lokalizacja idealnie wpisuje się w strategię rozwoju spółki, Moliera2 zamierza otworzyć również swój flagowy, stacjonarny sklep multibrandowy, oferujący luksusowe produkty z kategorii „fashion”. Lokal handlowy o powierzchni ok. 650 mkw., usytuowany na parterze Budynku 1, oferuje wyjątkową, dwustronną ekspozycję. Okazała, blisko pięćdziesięciometrowa witryna zewnętrzna lokalu znajduje się na trasie między Hotelem Raffles Europejski, gdzie mieści się butik Hermèsa, a flagowym salonem Redford & Grant, oferującym luksusowe marki takie jak Dior, Miu Miu, Prada, Valentino i The Row.
„Widzimy, jak wokół Metropolitan Warszawa – miejsca o ugruntowanej pozycji na mapie handlowej stolicy – powstaje wyjątkowa przestrzeń, w której luksusowy handel przybiera formę znaną z największych stolic Europy. Powstaje elegancka strefa , której charakter budują nie tylko ekskluzywne sklepy, ale również wysokiej klasy lokale gastronomiczne oraz miejsca, gdzie można spędzić czas w wyjątkowej atmosferze. Jesteśmy dumni, że jesteśmy częścią tego procesu i możemy aktywnie uczestniczyć w kreowaniu nowego handlowego oblicza Warszawy.” – powiedziała Joanna Kowalska-Szymczak, założycielka i CEO EBRU Capital, firmy pełniącej rolę asset managera Metropolitan Warszawa.
Najem przestrzeni handlowej przez spółkę Moliera2 wpisuje się nie tylko w strategię rozwoju tej firmy, ale również w szerszy trend rozwoju rynku retail w Warszawie. Jak wynika z raportu CBRE „Ulice handlowe w Warszawie” – przemysł turystyczny ma bezpośredni wpływ na generowanie ruchu w sklepach, szczególnie w kontekście dóbr luksusowych. Warszawa jest chętnie odwiedzanym miastem, rośnie także jej znaczenie, nie tylko jako destynacji turystycznej, ale i biznesowej. Odwiedzający korzystają z potencjału ulic handlowych.
„Zaprojektowany przez Normana Fostera budynek Metropolitan to absolutna ikona rynku nieruchomości i niezmiernie się cieszymy, że jego właściciel podziela naszą wizję stworzenia centrum zakupowego dla modowych marek luksusowych. Widzimy olbrzymie zainteresowanie tą lokalizacją, którą można obiektywnie uznać najbardziej prestiżową w Polsce. Jestem przekonany, że po planowanej przebudowie parteru, która skończy się pod koniec 2025 roku, wspólnie z naszymi partnerami w tym projekcie stworzymy piękną przestrzeń, w której nasi klienci otrzymają wyjątkowe propozycje produktowe i obsługę na najwyższym poziomie, jak również znajdą chwilę relaksu od wielkomiejskiego zgiełku.” - powiedział Marcin Michnicki, CEO Moliera2 S. A.
Umowa najmu przestrzeni Metropolitan Warszawa przez Moliera2 została zawarta na okres 10 lat.
Metropolitan Warszawa to najwyższej klasy budynek z biurami i luksusową przestrzenią handlowo-usługową na parterze, wyróżniający się ponadczasowymi rozwiązaniami architektonicznymi – w tym przestronnym, publicznym dziedzińcem. Metropolitan Warszawa usytuowany jest przy Placu Marszałka Józefa Piłsudskiego w Warszawie, tuż przy Ogrodzie Saskim i Trakcie Królewskim. Inwestycja oferuje 33 600 mkw. najwyższej jakości powierzchni biurowej oraz 3 300 mkw. przestrzeni handlowo-usługowej dostępnej z ulicy.
W trzech charakterystycznych, siedmiokondygnacyjnych bryłach, oprócz najwyższej klasy powierzchni biurowych, mieszczą się również butiki z ekskluzywnymi markami, prestiżowy klub fitness, kawiarnie. W budynku znajduje się także 441 miejsc parkingowych w garażu podziemnym, w tym parking publiczny oraz stacje ładowania pojazdów elektrycznych. Dostępna jest również infrastruktura dla rowerzystów.
Potwierdzenie jakości Metropolitan Warszawa i zastosowanych w budynku rozwiązań przyjaznych środowisku stanowi certyfikat BREEAM na poziomie Excellent. Najwyższy standard procedur bezpieczeństwa w obiekcie został natomiast wyróżniony oceną WELL Health-Safety Rating. Z kolei najlepsza łączność cyfrowa, jakość rozwiązań teletechnicznych i planów awaryjnych zostały potwierdzone certyfikatem WiredScore na najwyższym poziomie Platinum.
Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Zbiórki internetowe przestały się już kojarzyć wyłącznie z finansowaniem leczenia. Ludzie zbierają także na podstawowe potrzeby i realizację marzeń
Połowa Polaków wspiera zbiórki charytatywne online – wynika z raportu przygotowanego przez SW Research dla Allegro. Najczęściej przekazujemy datki na pomoc humanitarną związaną z kataklizmami, wsparcie chorych, pomoc dzieciom czy zwierzętom. Jeszcze do niedawna zbiórki internetowe kojarzyły się głównie z finansowaniem terapii czy rehabilitacji dla ciężko chorych, ale coraz częściej ludzie zbierają na podstawowe potrzeby, takie jak żywność czy opał na zimę, ale również na realizację marzeń.