Ekskluzywne marki przy Placu Piłsudskiego
Moliera2, jeden z najbardziej rozpoznawalnych brandów na polskim rynku oferujący szeroki wybór dóbr luksusowych, dołączył do grona najemców Metropolitan Warszawa. Spółka wynajęła łącznie ponad 1300 mkw. powierzchni biurowej i handlowej.
Metropolitan Warszawa od wielu lat aktywnie uczestniczy w budowaniu marki Warszawy jako miasta nowoczesnego, otwartego oraz inspirującego, wpisując się jednocześnie w globalne trendy rozwoju luksusowego handlu. Inwestycja oferuje ponad 3 000 mkw. przestrzeni handlowo-usługowej dostępnej z ulicy, w których od lat z sukcesem rozwijają się cenione salony Redford & Grant, oferujące najnowsze kolekcje światowych Domów Mody. Teraz do grona najemców dołącza spółka Moliera2, która w swoim portfolio posiada takie brandy, jak Christian Louboutin, Manolo Blahnik, Aquazzura, Khaite czy Paco Rabanne. W Metropolitan Warszawa ulokuje ona zarówno swoje biura, jak i flagowy stacjonarny sklep multibrandowy.
Spółka Moliera2 wynajęła prestiżową przestrzeń biurową o powierzchni ok. 650 mkw., zlokalizowaną na 1. piętrze w Budynku 3. Z przestronnej strefy wejściowej biura roztacza się widok na historycznie pierwszy butik Moliera2, mieszczący się w zabytkowym budynku Szkoły Baletowej, zaprojektowanym przez Bohdana Pniewskiego.
W budynku Metropolitan Warszawa, którego lokalizacja idealnie wpisuje się w strategię rozwoju spółki, Moliera2 zamierza otworzyć również swój flagowy, stacjonarny sklep multibrandowy, oferujący luksusowe produkty z kategorii „fashion”. Lokal handlowy o powierzchni ok. 650 mkw., usytuowany na parterze Budynku 1, oferuje wyjątkową, dwustronną ekspozycję. Okazała, blisko pięćdziesięciometrowa witryna zewnętrzna lokalu znajduje się na trasie między Hotelem Raffles Europejski, gdzie mieści się butik Hermèsa, a flagowym salonem Redford & Grant, oferującym luksusowe marki takie jak Dior, Miu Miu, Prada, Valentino i The Row.
„Widzimy, jak wokół Metropolitan Warszawa – miejsca o ugruntowanej pozycji na mapie handlowej stolicy – powstaje wyjątkowa przestrzeń, w której luksusowy handel przybiera formę znaną z największych stolic Europy. Powstaje elegancka strefa , której charakter budują nie tylko ekskluzywne sklepy, ale również wysokiej klasy lokale gastronomiczne oraz miejsca, gdzie można spędzić czas w wyjątkowej atmosferze. Jesteśmy dumni, że jesteśmy częścią tego procesu i możemy aktywnie uczestniczyć w kreowaniu nowego handlowego oblicza Warszawy.” – powiedziała Joanna Kowalska-Szymczak, założycielka i CEO EBRU Capital, firmy pełniącej rolę asset managera Metropolitan Warszawa.
Najem przestrzeni handlowej przez spółkę Moliera2 wpisuje się nie tylko w strategię rozwoju tej firmy, ale również w szerszy trend rozwoju rynku retail w Warszawie. Jak wynika z raportu CBRE „Ulice handlowe w Warszawie” – przemysł turystyczny ma bezpośredni wpływ na generowanie ruchu w sklepach, szczególnie w kontekście dóbr luksusowych. Warszawa jest chętnie odwiedzanym miastem, rośnie także jej znaczenie, nie tylko jako destynacji turystycznej, ale i biznesowej. Odwiedzający korzystają z potencjału ulic handlowych.
„Zaprojektowany przez Normana Fostera budynek Metropolitan to absolutna ikona rynku nieruchomości i niezmiernie się cieszymy, że jego właściciel podziela naszą wizję stworzenia centrum zakupowego dla modowych marek luksusowych. Widzimy olbrzymie zainteresowanie tą lokalizacją, którą można obiektywnie uznać najbardziej prestiżową w Polsce. Jestem przekonany, że po planowanej przebudowie parteru, która skończy się pod koniec 2025 roku, wspólnie z naszymi partnerami w tym projekcie stworzymy piękną przestrzeń, w której nasi klienci otrzymają wyjątkowe propozycje produktowe i obsługę na najwyższym poziomie, jak również znajdą chwilę relaksu od wielkomiejskiego zgiełku.” - powiedział Marcin Michnicki, CEO Moliera2 S. A.
Umowa najmu przestrzeni Metropolitan Warszawa przez Moliera2 została zawarta na okres 10 lat.
Metropolitan Warszawa to najwyższej klasy budynek z biurami i luksusową przestrzenią handlowo-usługową na parterze, wyróżniający się ponadczasowymi rozwiązaniami architektonicznymi – w tym przestronnym, publicznym dziedzińcem. Metropolitan Warszawa usytuowany jest przy Placu Marszałka Józefa Piłsudskiego w Warszawie, tuż przy Ogrodzie Saskim i Trakcie Królewskim. Inwestycja oferuje 33 600 mkw. najwyższej jakości powierzchni biurowej oraz 3 300 mkw. przestrzeni handlowo-usługowej dostępnej z ulicy.
W trzech charakterystycznych, siedmiokondygnacyjnych bryłach, oprócz najwyższej klasy powierzchni biurowych, mieszczą się również butiki z ekskluzywnymi markami, prestiżowy klub fitness, kawiarnie. W budynku znajduje się także 441 miejsc parkingowych w garażu podziemnym, w tym parking publiczny oraz stacje ładowania pojazdów elektrycznych. Dostępna jest również infrastruktura dla rowerzystów.
Potwierdzenie jakości Metropolitan Warszawa i zastosowanych w budynku rozwiązań przyjaznych środowisku stanowi certyfikat BREEAM na poziomie Excellent. Najwyższy standard procedur bezpieczeństwa w obiekcie został natomiast wyróżniony oceną WELL Health-Safety Rating. Z kolei najlepsza łączność cyfrowa, jakość rozwiązań teletechnicznych i planów awaryjnych zostały potwierdzone certyfikatem WiredScore na najwyższym poziomie Platinum.

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Anna Dec: Klimat się zmienia i w tym roku wybitnie to widać. Musimy być przygotowani na różne warunki pogodowe na wakacjach
Pogodynka przyznaje, że tegoroczne lato jest wyjątkowo kapryśne. Prognozy wskazują, że w najbliższych tygodniach upały będą się przeplatać z chłodem, burzami i obfitymi opadami deszczu. Taka zmienna pogoda nie powinna nas jednak całkowicie zniechęcać do aktywności na świeżym powietrzu. Zdaniem Anny Dec trzeba korzystać z uroków lata i niezależnie od tego, czy świeci słońce, czy też pada, tak organizować czas wolny, by nie siedzieć w domu.
Problemy społeczne
Stres w życiu zawodowym może działać destrukcyjnie. O profilaktykę muszą zadbać zarówno pracownicy, jak i pracodawcy

Co czwarty Polak doświadcza w pracy wysokiego lub bardzo wysokiego stresu, a trzech na czterech pracowników znajduje się w stresowej sytuacji zawodowej przynajmniej raz w tygodniu – wynika z badań Instytutu Psychologii Stresu. Najwyższy poziom częstego stresu dotyczy kobiet i pracowników powyżej 55. roku życia. To grupy najbardziej narażone na poczucie przeciążenia obowiązkami zawodowymi, co odbija się na ich zdrowiu fizycznym i psychicznym, a w kontekście społecznym niesie ze sobą poważne skutki ekonomiczne. W Unii Europejskiej stres zabija rocznie nawet 10 tys. osób.
Gwiazdy
Maciej Dowbor: Ostatnio kupiłem zdalnie sterowane motorówki dla córki. Ten wspólnie spędzony czas pozwala oderwać dzieci od smartfonów

Zdaniem prezentera nawet niepozorny gadżet może pomóc w budowaniu relacji ze swoimi pociechami i tworzeniu pięknych wspomnień. On sam przekonał się o tym, kiedy jego siedmioletnia córka chętnie zaczęła się bawić małymi, zdalnie sterowanymi motorówkami. Teraz kolekcja systematycznie się powiększa, a w zabawie bierze udział cała rodzina.