Komunikaty PR

EMIL WIECZOREK - MARZYCIEL, KTÓRY PODBIJA ŚWIAT MODY

2024-10-04  |  15:55
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 3.29 MB )

W świecie mody pojawia się nowa, obiecująca twarz – Emil Wieczorek, projektant, który z zapałem podbija serca miłośników stylu, piękna i klasy. Właśnie te trzy słowa najlepiej określają motto działalności Emila. Jego projekty są "błyszczące, kobiece i odważne". Poznajcie twórcę zjawiskowych kreacji Beaty Kozidrak, Nataszy Urbańskiej, Małgorzaty Rozenek i wielu innych.

Choć moda była jego pasją od zawsze, to decyzja o byciu projektantem zrodziła się podczas poszukiwania swojej drogi życiowej w czasach licealnych. Jak sam przyznaje: „skonkretyzowanie tego marzenia zrodziło się trochę spontanicznie”. Właśnie wtedy, kończąc szkołę, natknął się na profil MSKPU, co zapoczątkowało jego artystyczną przygodę.


Emil ma na koncie wiele sukcesów, a jego kariera nabrała tempa po pracy przy programie „Taniec z Gwiazdami”, gdzie został dostrzeżony przez liderów branży. Współpraca z wieloma znanymi osobami, takimi jak Beata Kozidrak, Maja Chyra, Kajra czy Izabela Krzan, otworzyła przed nim drzwi do świata wielkiej mody. „Cała przygoda zaczęła się właśnie tak  od Kajry. Zaproponowałem jej zaprojektowanie kreacji” – wspomina Wieczorek.

Jako projektant koncentruje się na kobietach, które go inspirują. „To one mają się czuć pewne siebie, seksowne i najpiękniejsze na świecie” – mówi.

 

Jego projekty są nie tylko efektowne, ale także wymagają ogromnego nakładu pracy. „Najpierw powstaje rysunek żurnalowy, później tworzymy bazę sukienki, a następnie dodajemy kamienie, kryształy i różnego rodzaju detale” – tłumaczy proces twórczy Emil. Jest to praca wymagająca współpracy z krawcową, panią Elą, która pomaga zmaterializować wizje Emila.

 

Emil Wieczorek nie tylko projektuje, ale również myśli o przyszłości i rozwoju swojego biznesu. Już wkrótce ma zamiar uruchomić sklep internetowy - ofertę dedykowaną „odważnym kobietom”, które pragną wyróżniać się. „Będzie błyszcząco, kobieco, odważnie” – zapowiada projektant, dodając, że jego sukienki będą w limitowanych edycjach, aby zapewnić unikalność każdej z nich.

Marzenia odgrywają kluczową rolę w życiu Emila: „Uważam, że warto je mieć, ponieważ to one nadają sens naszemu życiu. Ponadto warto je spełniać” – stwierdza. Jako młody chłopak zawsze marzył o pracy z gwiazdami, co teraz staje się jego rzeczywistością. „To marzenie napędziło mnie do stworzenia własnej marki odzieżowej, w której każda kobieta będzie mogła czuć się wyjątkowo i sobą. Pamiętajcie, nie rezygnujcie z marzeń, tylko je realizujcie” – dodaje Emil.

 

Z niecierpliwością czekamy na rozwój kariery Emila Wieczorka i mamy nadzieję, że jego wyjątkowe projekty będą zdobić niejedną ważną galę, przyciągając uwagę tysięcy ludzi.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Vinted wprowadza usługę weryfikacji elektroniki Biuro prasowe
2024-10-11 | 16:00

Vinted wprowadza usługę weryfikacji elektroniki

Po niedawnym dodaniu nowej kategorii, elektroniki, platforma Vinted właśnie wprowadza usługę weryfikacji dla urządzeń elektronicznych, takich jak telefony komórkowe, tablety czy
Moda „Modowa bitwa generacji” motywem przewodnim 19. Manufaktura Fashion Week
2024-10-10 | 15:03

„Modowa bitwa generacji” motywem przewodnim 19. Manufaktura Fashion Week

Już 18 i 19 października odbędzie się Manufaktura Fashion Week. Tematem 19. edycji wydarzenia będzie modowe starcie generacji GenZ i Millenialsów. W programie m.in. pokazy z udziałem
Moda Garderoba kapsułowa z barwą czerwonej pomarańczy według C&A.
2024-10-03 | 08:00

Garderoba kapsułowa z barwą czerwonej pomarańczy według C&A.

Kolekcja C&A "Capsule Wardrobe" to starannie dobrany wybór ponadczasowych elementów garderoby, takich jak swetry i kardigany, dopasowane spodnie oraz eleganckie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edukacja

Stereotypy społeczne sprawiają, że mężczyznom trudno szukać pomocy w depresji. W zdrowiu i edukacji ich sytuacja jest trudniejsza niż kobiet

Luka edukacyjna, czyli gorsze wyniki w testach i mniejsze szanse na wyższą edukację, krótszy czas życia, późniejszy wiek emerytalny, ale przede wszystkim samotność w depresji i większa liczba samobójstw – to problemy współczesnych polskich mężczyzn. W ich naprawie przeszkadza nie tylko brak powszechnej świadomości ich występowania, ale także stereotypy społeczne, które utrudniają mężczyznom zwrócenie się o pomoc, oraz brak systemowych ram udzielania tej pomocy.

Muzyka

Krzysztof Skórzyński: Wkrótce planuję co najmniej dwa nowe single. Jeżeli moja muzyka nie znajdzie słuchaczy, to nie będę miał do nikogo pretensji

Dziennikarz przygotowuje się do premiery pierwszej autorskiej EP-ki i jak zaznacza, w ten sposób spełnia jedno ze swoich największych marzeń. Bardzo zależy mu więc na tym, by każdy utwór był dopracowany w najmniejszym szczególe i niósł wartościowy przekaz. Pierwszy singiel zatytułowany „A może tak” Krzysztof Skórzyński oficjalnie zaprezentował podczas Top of The Top Sopot Festival.