EMIL WIECZOREK - MARZYCIEL, KTÓRY PODBIJA ŚWIAT MODY
W świecie mody pojawia się nowa, obiecująca twarz – Emil Wieczorek, projektant, który z zapałem podbija serca miłośników stylu, piękna i klasy. Właśnie te trzy słowa najlepiej określają motto działalności Emila. Jego projekty są "błyszczące, kobiece i odważne". Poznajcie twórcę zjawiskowych kreacji Beaty Kozidrak, Nataszy Urbańskiej, Małgorzaty Rozenek i wielu innych.
Choć moda była jego pasją od zawsze, to decyzja o byciu projektantem zrodziła się podczas poszukiwania swojej drogi życiowej w czasach licealnych. Jak sam przyznaje: „skonkretyzowanie tego marzenia zrodziło się trochę spontanicznie”. Właśnie wtedy, kończąc szkołę, natknął się na profil MSKPU, co zapoczątkowało jego artystyczną przygodę.
Emil ma na koncie wiele sukcesów, a jego kariera nabrała tempa po pracy przy programie „Taniec z Gwiazdami”, gdzie został dostrzeżony przez liderów branży. Współpraca z wieloma znanymi osobami, takimi jak Beata Kozidrak, Maja Chyra, Kajra czy Izabela Krzan, otworzyła przed nim drzwi do świata wielkiej mody. „Cała przygoda zaczęła się właśnie tak od Kajry. Zaproponowałem jej zaprojektowanie kreacji” – wspomina Wieczorek.
Jako projektant koncentruje się na kobietach, które go inspirują. „To one mają się czuć pewne siebie, seksowne i najpiękniejsze na świecie” – mówi.
Jego projekty są nie tylko efektowne, ale także wymagają ogromnego nakładu pracy. „Najpierw powstaje rysunek żurnalowy, później tworzymy bazę sukienki, a następnie dodajemy kamienie, kryształy i różnego rodzaju detale” – tłumaczy proces twórczy Emil. Jest to praca wymagająca współpracy z krawcową, panią Elą, która pomaga zmaterializować wizje Emila.
Emil Wieczorek nie tylko projektuje, ale również myśli o przyszłości i rozwoju swojego biznesu. Już wkrótce ma zamiar uruchomić sklep internetowy - ofertę dedykowaną „odważnym kobietom”, które pragną wyróżniać się. „Będzie błyszcząco, kobieco, odważnie” – zapowiada projektant, dodając, że jego sukienki będą w limitowanych edycjach, aby zapewnić unikalność każdej z nich.
Marzenia odgrywają kluczową rolę w życiu Emila: „Uważam, że warto je mieć, ponieważ to one nadają sens naszemu życiu. Ponadto warto je spełniać” – stwierdza. Jako młody chłopak zawsze marzył o pracy z gwiazdami, co teraz staje się jego rzeczywistością. „To marzenie napędziło mnie do stworzenia własnej marki odzieżowej, w której każda kobieta będzie mogła czuć się wyjątkowo i sobą. Pamiętajcie, nie rezygnujcie z marzeń, tylko je realizujcie” – dodaje Emil.
Z niecierpliwością czekamy na rozwój kariery Emila Wieczorka i mamy nadzieję, że jego wyjątkowe projekty będą zdobić niejedną ważną galę, przyciągając uwagę tysięcy ludzi.

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Rynek saszetek nikotynowych w Polsce będzie uregulowany. Osoby nieletnie nie będą mogły ich kupić
Siódmego maja sejmowa Komisja Zdrowia zajmie się nowelizacją ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych, która w części reguluje rynek woreczków nikotynowych. Eksperci z Forum Prawo dla Rozwoju podkreślają pilną potrzebę objęcia tego rynku przepisami prawnymi. Podkreślają, że brak odpowiednich regulacji prawnych dotyczących tych produktów, obecnych na polskim rynku od pięciu lat, to realne zagrożenie dla zdrowia publicznego. Niezbędne są kompleksowe przepisy, które uregulują kwestię saszetek i ograniczą do nich dostęp młodzieży.
Prawo
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek. Tylko część firm działa na rzecz równości płci

Luka w zatrudnieniu kobiet i mężczyzn spadła w UE do najniższego poziomu w ostatniej dekadzie. Jednocześnie jednak panie częściej niż na kierowniczych pracują na niższych i gorzej płatnych stanowiskach. W Polsce, jak wynika z danych 30% Club Poland, udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na GPW wynosi 18,4 proc. Wskazuje to na potrzebę wdrożenia skutecznych działań na rzecz zwiększenia udziału kobiet w najwyższych strukturach zarządzania, również na szczeblu unijnym.
Konsument
Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.