Fielmann otworzył pierwszy butik optyczny w Elblągu
MSL GROUP
Wołoska 9
02-583 Warszawa
aleksandra.siewiera|mslgroup.com| |aleksandra.siewiera|mslgroup.com
+48 537 366 252
a
We wtorek, 29 grudnia 2020 roku niemiecki lider rynku optycznego otworzył swój pierwszy butik optyczny w Elblągu. Tym samym Fielmann dołączył do najemców Centrum Handlowego Ogrody przy ulicy Płk. Dąbka 152 i prężnie wkroczył w Nowy Rok.
Fielmann nieustannie inwestuje w rozwój sieci salonów optycznych. Po niedawnym otwarciu dwóch butików w Warszawie, marka zdecydowała się na kolejny odważny krok. Tym razem niemiecka firma postawiła na województwo warmińsko-mazurskie. Od 29 grudnia 2020 roku mieszkańcy Elbląga mogą uzyskać profesjonalne doradztwo i kupić idealnie dopasowane okulary.
Fielmann to symbol mody okularowej w korzystnych cenach. W każdym z salonów sieci dostępny jest szeroki wybór zarówno opraw do szkieł korekcyjnych jak również okularów przeciwsłonecznych, a także akcesoriów oraz soczewek kontaktowych wysokiej jakości. W ofercie butiku znajdują się produkty znanych na całym świecie projektantów okularów oraz te z logo Fielmann. Oferta butiku to zarówno dobrze znana klasyka oraz propozycje wpisujące się w najnowsze trendy. Kolorowe, geometryczne czy tzw. kocie oczy – niemiecka marka doskonale wie czego klienci potrzebują aby być modnym.
W każdym z butików w doborze odpowiednich szkieł pomagają eksperci, którzy zapewniają klientom bezpłatne przeprowadzenie badania wzroku z wykorzystaniem najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych. Ponadto można skorzystać z ich wsparcia w doborze opraw odpowiednich do kształtu i rysów twarzy, fryzury i preferencji klientów.
Butik w Elblągu to nasza pierwsza inwestycja w województwie warmińsko-mazurskim. Fielmann konsekwentnie poszerza swoją sieć, a północny wschód Polski był kolejnym krokiem w naszym planie działań. Nieustannie staramy się odpowiadać na potrzeby naszych klientów, chcemy aby nasze usługi były dostępne dla wszystkich. Mamy nadzieję, że ten szczególny czas otwarcia przyniesie nam szczęście, a rok 2021 dla wszystkich okaże się pomyślny.
- mówi Dariusz Sądowski, Dyrektor Generalny.
Wszyscy odwiedzający salony Fielmann mogą być pewni gwarancji wysokich standardów higieny – pracownicy regularnie dezynfekują dłonie oraz oprawy, a także noszą maski ochronne podczas trwania całej konsultacji. Również wszystkie powierzchnie, produkty i sprzęt, które używane są podczas porady są regularnie dezynfekowane. Dodatkowo wprowadzono możliwość umówienia indywidualnych wizyt online, na które można zapisywać się poprzez stronę: www.fielmann.pl/termin.
Marka nieustannie rozwija swoją działalność na rynku polskim, dlatego też w planach na 2021 rok są kolejne otwarcia. Obecnie, poza nowym butikiem w Elblągu, salony firmowe Fielmann w Polsce znajdują się również w Warszawie, Poznaniu, Częstochowie, Toruniu, Szczecinie, Gdańsku, Łodzi, Krakowie, Radomiu, Katowicach, Gliwicach, Płocku, Gdyni, Bytomiu, Koszalinie, Chorzowie, Legnicy, Wrocławiu oraz w Bydgoszczy. Salon w Elblągu jest 25 butikiem w Polsce.
W 2019 roku firma Fielmann sprzedała ponad 130 000 par okularów i wygenerowała roczny obrót w wysokości 13,4 mln EUR. Główną wartością firmy jest jej kadra – w tym momencie w Polsce Fielmann zatrudnia ponad 320 pracowników, wspiera ich rozwój zawodowy, oferując pakiety szkoleń na każdym etapie kariery. Na czas lockdownu Fielmann zagwarantował pracę wszystkim pracownikom na takich samych warunkach jak przed kryzysem.
O firmie
Fielmann jest marką optyczną, która od zawsze wyprzedzała swoje czasy, oferując szereg udogodnień, które z czasem stawały się standardami w branży. Firmę założył w 1972 r. Günther Fielmann, otwierając swój pierwszy sklep z okularami w mieście Cuxhaven. Aktualnie Fielmann prowadzi ponad 850 salonów optycznych w całej Europie i jest liderem branży w Niemczech.
Spełnij swoje ślubne marzenia z marką SHEIN
LICZĘ DO TRZECH, CZYLI MODA CYRKULARNA W OFF PIOTRKOWSKA CENTER
Marka Kubota rozszerza ofertę produktową o wiosenną kolekcję klapków
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Film
Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach
Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.
Gwiazdy
Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami
Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.
Konsument
Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie
Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.