Filozofia denimu - dżinsowa kolekcja marki Cellbes wiosna-lato 22.

Bartłomiej Pałubicki
Rebell Concept
Mokotowska 43/206
00-551 Warszawa
bartlomiej|rebellconcept.pl| |bartlomiej|rebellconcept.pl
888467071
www.rebellconcept.pl
Wytrzymały, pasujący do wielu stylizacji i wygodny – kultowy materiał w kolorze granatowym powraca. Popularny na całym świecie – denim, a szczególnie ten w odcieniu głębokiego błękitu znajduje się w niemalże każdej garderobie Kobiet. Projektanci marki Cellbes w sezonie wiosna-lato 2022 postanowili stworzyć mini kolekcję z dżinsu opartą na dobrze znanych w modzie klasykach.
Stworzony ponad 160 lat temu denim początkowo jako materiał na namioty, szybko podbił serca w środowisku szeroko pojętej mody. Nie tylko tej użytkowej, ale też stylowej i eleganckiej. Początkowo używany masowo na produkcję dżinsów, z czasem znalazł wykorzystanie w kobiecych krojach czy akcesoriach. Te pomysły zostały zrealizowane w najnowszej kolekcji marki Cellbes na sezon wiosna-lato 2022. Sporą jej część zajmują spodnie dżinsowe, których jest ponad 70. Różnią się krojami, kolorami i detalami, które zdobią nogawki lub kieszenie – finezyjne hafty czy przeszycia. Wyróżnia je również szeroka gama rozmiarów od 34 do 64! Wśród dżinsów znajduje się najpopularniejszy model szwedzkiego brandu o nazwie Paris z dopasowanymi nogawkami, który w tym sezonie powraca w kolorze zielonym i białym. Oprócz niego Panie mogą wybierać pomiędzy dzwonami, a spodniami z regularną lub szeroką nogawką. Hitem są jegginsy – spodnie z elastycznego denimu z gumką w pasie o kroju boot-cut, które można zamówić w dwóch różnych długościach nogawki.
„Chcemy dopasować się do potrzeb naszych Klientek, u których zauważyliśmy wzrost zainteresowania modą i oryginalnymi dodatkami do stylizacji. Nie zapominamy o tych, które kochają dżinsy dlatego oferta marki Cellbes w tym segmencie jest jedną z największych na rynku. Wyróżniamy się wygodnymi fasonami i dostępnością w wielu rozmiarach.” – opowiada Svetlana Elson, dyrektor marketingu i reklamy Cellbes.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientek powstały funkcjonalne i kobiece sukienki. Warto zwrócić uwagę na tą o kroju maxi w stylu boho, z łączonego poziomo denimu. Uzupełnieniem gamy granatowych produktów są koszule – począwszy od tych klasycznych modeli przez te z dekoracyjnym kołnierzykiem lub z prostą stójką. Dla fanek stylu retro w kolekcji Cellbes pojawiają się ogrodniczki, które można znaleźć w garderobach gwiazd jak Gwen Stefani, Alexa Chung czy Miley Cyrus. Łatwe do wystylizowania, w połączeniu z białym t'shirtem lub bluzką w marynarskie paski stworzą młodzieżowy look. W lookbooku marki Cellbes styliści proponują denimowe totallooki – dżinsy w połączeniu z tunikami lub koszulami w podobnej tonacji kolorystycznej.
Cała kolekcja z denimu marki Cellbes dostępna jest w sklepie online www.cellbes.pl.

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.