Komunikaty PR

Filozofia denimu - dżinsowa kolekcja marki Cellbes wiosna-lato 22.

2022-03-23  |  08:30
Biuro prasowe
Kontakt

Bartłomiej Pałubicki
Rebell Concept

Mokotowska 43/206
00-551 Warszawa
bartlomiej|rebellconcept.pl| |bartlomiej|rebellconcept.pl
888467071
www.rebellconcept.pl

Wytrzymały, pasujący do wielu stylizacji i wygodny – kultowy materiał w kolorze granatowym powraca. Popularny na całym świecie – denim, a szczególnie ten w odcieniu głębokiego błękitu znajduje się w niemalże każdej garderobie Kobiet. Projektanci marki Cellbes w sezonie wiosna-lato 2022 postanowili stworzyć mini kolekcję z dżinsu opartą na dobrze znanych w modzie klasykach.

Stworzony ponad 160 lat temu denim początkowo jako materiał na namioty, szybko podbił serca w środowisku szeroko pojętej mody. Nie tylko tej użytkowej, ale też stylowej i eleganckiej. Początkowo używany masowo na produkcję dżinsów, z czasem znalazł wykorzystanie w kobiecych krojach czy akcesoriach. Te pomysły zostały zrealizowane w najnowszej kolekcji marki Cellbes na sezon wiosna-lato 2022. Sporą jej część zajmują spodnie dżinsowe, których jest ponad 70. Różnią się krojami, kolorami i detalami, które zdobią nogawki lub kieszenie – finezyjne hafty czy przeszycia. Wyróżnia je również szeroka gama rozmiarów od 34 do 64! Wśród dżinsów znajduje się najpopularniejszy model szwedzkiego brandu o nazwie Paris z dopasowanymi nogawkami, który w tym sezonie powraca w kolorze zielonym i białym. Oprócz niego Panie mogą wybierać pomiędzy dzwonami, a spodniami z regularną lub szeroką nogawką. Hitem są jegginsy – spodnie z elastycznego denimu z gumką w pasie o kroju boot-cut, które można zamówić w dwóch różnych długościach nogawki. 

„Chcemy dopasować się do potrzeb naszych Klientek, u których zauważyliśmy wzrost zainteresowania modą i oryginalnymi dodatkami do stylizacji. Nie zapominamy o tych, które kochają dżinsy dlatego oferta marki Cellbes w tym segmencie jest jedną z największych na rynku. Wyróżniamy się wygodnymi fasonami i dostępnością w wielu rozmiarach.” – opowiada Svetlana Elson, dyrektor marketingu i reklamy Cellbes.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientek powstały funkcjonalne i kobiece sukienki. Warto zwrócić uwagę na tą o kroju maxi w stylu boho, z łączonego poziomo denimu. Uzupełnieniem gamy granatowych produktów są koszule – począwszy od tych klasycznych modeli przez te z dekoracyjnym kołnierzykiem lub z prostą stójką. Dla fanek stylu retro w kolekcji Cellbes pojawiają się ogrodniczki, które można znaleźć w garderobach gwiazd jak Gwen Stefani, Alexa Chung czy Miley Cyrus. Łatwe do wystylizowania, w połączeniu z białym t'shirtem lub bluzką w marynarskie paski stworzą młodzieżowy look. W lookbooku marki Cellbes styliści proponują denimowe totallooki – dżinsy w połączeniu z tunikami lub koszulami w podobnej tonacji kolorystycznej.

Cała kolekcja z denimu marki Cellbes dostępna jest w sklepie online www.cellbes.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Multibrandowy salon z modą premium otworzył się w Magnolia Park Biuro prasowe
2024-05-08 | 09:15

Multibrandowy salon z modą premium otworzył się w Magnolia Park

Marka Pauloadriani oferująca damskie i męskie kolekcje premium dołączyła do grona najemców Magnolia Park. Poza odzieżą renomowanych marek w swojej ofercie posiada także autorską
Moda Majówka z modą za różowymi drzwiami – weekend otwartych pracowni w OFF
2024-04-29 | 16:00

Majówka z modą za różowymi drzwiami – weekend otwartych pracowni w OFF

Majówka z modą za różowymi drzwiami – weekend otwartych pracowni w OFF Piotrkowska Center   Tu wiosenna energia połączy się z umiłowaniem
Moda Concept store PRM w Fabryce Norblina już otwarty
2024-04-29 | 11:00

Concept store PRM w Fabryce Norblina już otwarty

Jedyny w Polsce, niemal 600-metrowy concept store marki PRM można już odwiedzać w kompleksie z portfolio Grupy Capital Park przy Żelaznej 51/53 w Warszawie. PRM to nowa marka na mapie Europy,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Nieuczciwi najemcy bardziej chronieni przez prawo niż właściciele mieszkań. Konieczne są zmiany przepisów i sprawny system eksmisyjny

Zaległości w czynszach, zniszczenia czy wyprowadzka bez płatności – to tylko niektóre z problemów, jakie lokatorzy wynajmujący mieszkania mogą sprawić właścicielom lokali. Z badania Rendin wynika, że blisko 70 proc. właścicieli mieszkań na wynajem borykało się z podobnymi trudnościami. Wypowiedzenie najmu nieuczciwemu lokatorowi to dopiero początek długiej drogi, na której końcu niekoniecznie jest eksmisja. – Potrzebujemy zmiany w kierunku dodania pewnych praw właścicielom i sprawnego systemu eksmisyjnego – podkreśla Alina Muzioł-Węcławowicz, specjalistka ds. polityki mieszkaniowej.

Teatr

Edyta Herbuś: Teraz mam taki moment obfitości, że mogę wybierać role, które są dla mnie najciekawsze. Ale na pewno muszę sobie zafundować reset, żeby utrzymać równowagę w życiu

Tancerka lubi wypoczywać aktywnie. Po intensywnym okresie w pracy najpierw daje sobie jednak chwilę na złapanie oddechu i szybką regenerację, a dopiero później rusza na podbój danej okolicy. Edyta Herbuś zaznacza, że często decyduje się na pasjonujące wyprawy, dzięki którym może zwiedzać i poznawać urokliwe zakątki świata. Ale zdarza się również tak, że wybiera beztroskie wakacje na plaży pod palmami. Tegoroczny urlop będzie jednak krótki.

Media

Wojciech „Łozo” Łozowski: Wziąłem już udział w większości fajnych dużych formatów telewizyjnych. Dostaję też wiele paździerzowych propozycji i je staram się odrzucać

Wokalista miał już okazję uczestniczyć w takich produkcjach jak: „Taniec z gwiazdami”, „Must Be The Music. Tylko muzyka”, „Azja Express”, „Lego Masters” i „Pokonaj mnie, jeśli potrafisz”. Jak podkreśla, bardzo ceni oryginalne projekty telewizyjne, bo dzięki nim może przeżyć wyjątkowe przygody i nauczyć się czegoś nowego. Dlatego też nie wyklucza, że gdy padnie kolejna ciekawa propozycja, znów weźmie udział w podobnym projekcie.