Komunikaty PR

Finałowy pokaz mody SHEIN X Global Challenge 2024 w Singapurze

2024-09-23  |  13:46
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.03 MB )

SINGAPUR, 23 września 2024 – Zwyciężczyni i finaliści konkursu SHEIN X Global Challenge 2024 wzięli udział w pokazie mody, który odbył się 19 września 2024 roku w ramach corocznej gali SHEIN w Singapurze. Wyjątkowe projekty, które stworzyli, pokazały talent, kreatywność oraz niesamowite osiągnięcia w dziedzinie mody tych początkujących twórców. Tegoroczni uczestnicy konkursu mieli za zadanie przygotować trzy pełne stylizacje na sezon wiosna/lato 2024, odnoszące się do motywu przewodniego: blasku.

Zwyciężczynią została Eleonora Falcone (Włochy), a wśród finalistów znaleźli się: Amanda Marques Parron (Brazylia), Juliana Cavalcanti de Siqueira (Brazylia), Yolanda Silveira Fernandes (Brazylia), Annavittoria Palma (Włochy), Émilie Kissita (Francja), Frenki Ceko (Albania), Fungai Sarah Muzoroza (Wielka Brytania), Kevon Albright (USA) oraz Yuto Nomura (Japonia). By dotrzeć do finału w Singapurze, młodzi projektanci musieli pokonać prawie 1 000 konkurentów z ponad 70 krajów.

„To było niesamowite doświadczenie i wciąż trudno mi w to uwierzyć! Widząc mój zwycięski projekt na wybiegu podczas corocznej gali SHEIN w gorącym Singapurze, czułam, że to najważniejsze osiągnięcie w trakcie tej niespodziewanej, ale fascynującej podróży” – powiedziała Eleonora Falcone, zwyciężczyni SHEIN X Global Challenge 2024. „Teraz jako pełnoprawna projektantka SHEIN X nie mogę doczekać się stworzenia komercyjnej kolekcji dla klientów SHEIN z całego świata!”

Pokaz został zrealizowany przez Daniela Boeya, zwanego „ojcem chrzestnym singapurskiej mody”, a na wybiegu wystąpiło osiem modelek, które zmagały się w przeszłości z rakiem piersi.

„SHEIN X Global Challenge podkreśla zaangażowanie SHEIN we wspieranie wybitnych projektantów z całego świata, co przyspiesza ich drogę do zbudowania własnej marki rozpoznawalnej na całym świecie. Zwyciężczyni i finaliści w 2024 roku rywalizowali ze sobą na międzynarodowej scenie i odnieśli niepodważalny sukces. Jesteśmy niezwykle dumni z ich osiągnięć. Przyszłość mody prezentuje się w jaśniejszych barwach dzięki ich determinacji i odwadze do zrobienia pierwszego kroku w ramach konkursu SHEIN X Global Challenge” – powiedział Leonard Lin, Prezes EMEA, Dyrektor Generalny ds. Public Relations oraz Dyrektor Generalny SHEIN w Singapurze.

Oprócz projektów stworzonych w ramach SHEIN X Global Challenge na wybiegu zaprezentowano także najnowsze kolekcje SHEIN X, stworzone przez projektantów takich jak Alice McCall (Australia), MAALAVIDAA (Kanada), GAWX (Meksyk), ISELACOS (Meksyk), SV Pattern Studio (Hiszpania), Deniz Iseri (Turcja) oraz Duchess Plum (Wielka Brytania).

W trakcie tego samego pokazu SHEIN X pojawiły się również kreacje będące zapowiedzią dwóch nowych kolekcji, które powstały we współpracy z Nanyang Academy of Fine Arts oraz University of the Arts Singapore. Wspierają one Breast Cancer Foundation (BCF) oraz Dress for Success Singapore (DFSS). Premiera tych kolekcji jest planowana na październik 2024 roku.

Nadrzędnym celem przy tworzeniu kapsułowej kolekcji SHEIN X NAFA X BCF było podkreślenie odwagi i siły kobiet, które mierzyły się z rakiem piersi. W ramach kampanii wspierane są działania fundacji BCF zwiększające świadomość na temat raka piersi w Singapurze. Organizacje zapewniają również niezbędną pomoc psychologiczną osobom zmagającym się z chorobą.

W tej niezwykłej i wspierającej lokalne społeczności kolekcji kapsułowej SHEIN X NAFA X DFSS znalazły się eleganckie, ale przystępne cenowo stylizacje, które sprawią, że kobiety będą pewne siebie i swojego profesjonalizmu, nie tylko w sytuacjach zawodowych, ale też na co dzień.

O SHEIN X

SHEIN X to program działający pod marką SHEIN – globalnego sklepu internetowego z modą i produktami lifestyle – który współpracuje z niezależnymi projektantami, aby wprowadzać na rynek ekskluzywne kolekcje. Każda premiera eksponuje oryginalność utalentowanych twórców z całego świata i łączy wysoką modę z przystępnością cen, nadając designerski akcent wszystkim stylizacjom.

Aby dowiedzieć się więcej o SHEIN X, odwiedź us.shein.com/campaigns/sheinxcollabs

O SHEIN

SHEIN to globalny sklep internetowy z modą i produktami lifestyle’owymi, oferujący odzież i produkty marki SHEIN od globalnej sieci dostawców, a wszystko to w przystępnych cenach. Z siedzibą w Singapurze, SHEIN pozostaje zaangażowany w zapewnienie wszystkim dostępu do piękna mody, promując wiodącą w branży metodologię produkcji on demand (na żądanie) dla inteligentniejszego, gotowego na przyszłość przemysłu.

Aby dowiedzieć się więcej o SHEIN, odwiedź www.sheingroup.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji Biuro prasowe
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową
Moda Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper

Zimowe buty z futerkiem wkraczają na salony, a raczej na utwardzone ścieżki i miejskie chodniki. Czasy, kiedy śniegowce nosiło się tylko na stokach, a trapery jedynie na szlakach, odeszły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Rynek saszetek nikotynowych w Polsce będzie uregulowany. Osoby nieletnie nie będą mogły ich kupić

Siódmego maja sejmowa Komisja Zdrowia zajmie się nowelizacją ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych, która w części reguluje rynek woreczków nikotynowych. Eksperci z Forum Prawo dla Rozwoju podkreślają pilną potrzebę objęcia tego rynku przepisami prawnymi. Podkreślają, że brak odpowiednich regulacji prawnych dotyczących tych produktów, obecnych na polskim rynku od pięciu lat, to realne zagrożenie dla zdrowia publicznego. Niezbędne są kompleksowe przepisy, które uregulują kwestię saszetek i ograniczą do nich dostęp młodzieży.

Prawo

Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek. Tylko część firm działa na rzecz równości płci

Luka w zatrudnieniu kobiet i mężczyzn spadła w UE do najniższego poziomu w ostatniej dekadzie. Jednocześnie jednak panie częściej niż na kierowniczych pracują na niższych i gorzej płatnych stanowiskach. W Polsce, jak wynika z danych 30% Club Poland, udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na GPW wynosi 18,4 proc. Wskazuje to na potrzebę wdrożenia skutecznych działań na rzecz zwiększenia udziału kobiet w najwyższych strukturach zarządzania, również na szczeblu unijnym.

Konsument

Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.