Komunikaty PR

Finałowy pokaz mody SHEIN X Global Challenge 2024 w Singapurze

2024-09-23  |  13:46
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.03 MB )

SINGAPUR, 23 września 2024 – Zwyciężczyni i finaliści konkursu SHEIN X Global Challenge 2024 wzięli udział w pokazie mody, który odbył się 19 września 2024 roku w ramach corocznej gali SHEIN w Singapurze. Wyjątkowe projekty, które stworzyli, pokazały talent, kreatywność oraz niesamowite osiągnięcia w dziedzinie mody tych początkujących twórców. Tegoroczni uczestnicy konkursu mieli za zadanie przygotować trzy pełne stylizacje na sezon wiosna/lato 2024, odnoszące się do motywu przewodniego: blasku.

Zwyciężczynią została Eleonora Falcone (Włochy), a wśród finalistów znaleźli się: Amanda Marques Parron (Brazylia), Juliana Cavalcanti de Siqueira (Brazylia), Yolanda Silveira Fernandes (Brazylia), Annavittoria Palma (Włochy), Émilie Kissita (Francja), Frenki Ceko (Albania), Fungai Sarah Muzoroza (Wielka Brytania), Kevon Albright (USA) oraz Yuto Nomura (Japonia). By dotrzeć do finału w Singapurze, młodzi projektanci musieli pokonać prawie 1 000 konkurentów z ponad 70 krajów.

„To było niesamowite doświadczenie i wciąż trudno mi w to uwierzyć! Widząc mój zwycięski projekt na wybiegu podczas corocznej gali SHEIN w gorącym Singapurze, czułam, że to najważniejsze osiągnięcie w trakcie tej niespodziewanej, ale fascynującej podróży” – powiedziała Eleonora Falcone, zwyciężczyni SHEIN X Global Challenge 2024. „Teraz jako pełnoprawna projektantka SHEIN X nie mogę doczekać się stworzenia komercyjnej kolekcji dla klientów SHEIN z całego świata!”

Pokaz został zrealizowany przez Daniela Boeya, zwanego „ojcem chrzestnym singapurskiej mody”, a na wybiegu wystąpiło osiem modelek, które zmagały się w przeszłości z rakiem piersi.

„SHEIN X Global Challenge podkreśla zaangażowanie SHEIN we wspieranie wybitnych projektantów z całego świata, co przyspiesza ich drogę do zbudowania własnej marki rozpoznawalnej na całym świecie. Zwyciężczyni i finaliści w 2024 roku rywalizowali ze sobą na międzynarodowej scenie i odnieśli niepodważalny sukces. Jesteśmy niezwykle dumni z ich osiągnięć. Przyszłość mody prezentuje się w jaśniejszych barwach dzięki ich determinacji i odwadze do zrobienia pierwszego kroku w ramach konkursu SHEIN X Global Challenge” – powiedział Leonard Lin, Prezes EMEA, Dyrektor Generalny ds. Public Relations oraz Dyrektor Generalny SHEIN w Singapurze.

Oprócz projektów stworzonych w ramach SHEIN X Global Challenge na wybiegu zaprezentowano także najnowsze kolekcje SHEIN X, stworzone przez projektantów takich jak Alice McCall (Australia), MAALAVIDAA (Kanada), GAWX (Meksyk), ISELACOS (Meksyk), SV Pattern Studio (Hiszpania), Deniz Iseri (Turcja) oraz Duchess Plum (Wielka Brytania).

W trakcie tego samego pokazu SHEIN X pojawiły się również kreacje będące zapowiedzią dwóch nowych kolekcji, które powstały we współpracy z Nanyang Academy of Fine Arts oraz University of the Arts Singapore. Wspierają one Breast Cancer Foundation (BCF) oraz Dress for Success Singapore (DFSS). Premiera tych kolekcji jest planowana na październik 2024 roku.

Nadrzędnym celem przy tworzeniu kapsułowej kolekcji SHEIN X NAFA X BCF było podkreślenie odwagi i siły kobiet, które mierzyły się z rakiem piersi. W ramach kampanii wspierane są działania fundacji BCF zwiększające świadomość na temat raka piersi w Singapurze. Organizacje zapewniają również niezbędną pomoc psychologiczną osobom zmagającym się z chorobą.

W tej niezwykłej i wspierającej lokalne społeczności kolekcji kapsułowej SHEIN X NAFA X DFSS znalazły się eleganckie, ale przystępne cenowo stylizacje, które sprawią, że kobiety będą pewne siebie i swojego profesjonalizmu, nie tylko w sytuacjach zawodowych, ale też na co dzień.

O SHEIN X

SHEIN X to program działający pod marką SHEIN – globalnego sklepu internetowego z modą i produktami lifestyle – który współpracuje z niezależnymi projektantami, aby wprowadzać na rynek ekskluzywne kolekcje. Każda premiera eksponuje oryginalność utalentowanych twórców z całego świata i łączy wysoką modę z przystępnością cen, nadając designerski akcent wszystkim stylizacjom.

Aby dowiedzieć się więcej o SHEIN X, odwiedź us.shein.com/campaigns/sheinxcollabs

O SHEIN

SHEIN to globalny sklep internetowy z modą i produktami lifestyle’owymi, oferujący odzież i produkty marki SHEIN od globalnej sieci dostawców, a wszystko to w przystępnych cenach. Z siedzibą w Singapurze, SHEIN pozostaje zaangażowany w zapewnienie wszystkim dostępu do piękna mody, promując wiodącą w branży metodologię produkcji on demand (na żądanie) dla inteligentniejszego, gotowego na przyszłość przemysłu.

Aby dowiedzieć się więcej o SHEIN, odwiedź www.sheingroup.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Vinted wprowadza usługę weryfikacji elektroniki Biuro prasowe
2024-10-11 | 16:00

Vinted wprowadza usługę weryfikacji elektroniki

Po niedawnym dodaniu nowej kategorii, elektroniki, platforma Vinted właśnie wprowadza usługę weryfikacji dla urządzeń elektronicznych, takich jak telefony komórkowe, tablety czy
Moda „Modowa bitwa generacji” motywem przewodnim 19. Manufaktura Fashion Week
2024-10-10 | 15:03

„Modowa bitwa generacji” motywem przewodnim 19. Manufaktura Fashion Week

Już 18 i 19 października odbędzie się Manufaktura Fashion Week. Tematem 19. edycji wydarzenia będzie modowe starcie generacji GenZ i Millenialsów. W programie m.in. pokazy z udziałem
Moda EMIL WIECZOREK - MARZYCIEL, KTÓRY PODBIJA ŚWIAT MODY
2024-10-04 | 15:55

EMIL WIECZOREK - MARZYCIEL, KTÓRY PODBIJA ŚWIAT MODY

W świecie mody pojawia się nowa, obiecująca twarz – Emil Wieczorek, projektant, który z zapałem podbija serca miłośników stylu, piękna i klasy. Właśnie te trzy słowa

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edukacja

Stereotypy społeczne sprawiają, że mężczyznom trudno szukać pomocy w depresji. W zdrowiu i edukacji ich sytuacja jest trudniejsza niż kobiet

Luka edukacyjna, czyli gorsze wyniki w testach i mniejsze szanse na wyższą edukację, krótszy czas życia, późniejszy wiek emerytalny, ale przede wszystkim samotność w depresji i większa liczba samobójstw – to problemy współczesnych polskich mężczyzn. W ich naprawie przeszkadza nie tylko brak powszechnej świadomości ich występowania, ale także stereotypy społeczne, które utrudniają mężczyznom zwrócenie się o pomoc, oraz brak systemowych ram udzielania tej pomocy.

Muzyka

Krzysztof Skórzyński: Wkrótce planuję co najmniej dwa nowe single. Jeżeli moja muzyka nie znajdzie słuchaczy, to nie będę miał do nikogo pretensji

Dziennikarz przygotowuje się do premiery pierwszej autorskiej EP-ki i jak zaznacza, w ten sposób spełnia jedno ze swoich największych marzeń. Bardzo zależy mu więc na tym, by każdy utwór był dopracowany w najmniejszym szczególe i niósł wartościowy przekaz. Pierwszy singiel zatytułowany „A może tak” Krzysztof Skórzyński oficjalnie zaprezentował podczas Top of The Top Sopot Festival.