Finałowy pokaz mody SHEIN X Global Challenge 2024 w Singapurze
SINGAPUR, 23 września 2024 – Zwyciężczyni i finaliści konkursu SHEIN X Global Challenge 2024 wzięli udział w pokazie mody, który odbył się 19 września 2024 roku w ramach corocznej gali SHEIN w Singapurze. Wyjątkowe projekty, które stworzyli, pokazały talent, kreatywność oraz niesamowite osiągnięcia w dziedzinie mody tych początkujących twórców. Tegoroczni uczestnicy konkursu mieli za zadanie przygotować trzy pełne stylizacje na sezon wiosna/lato 2024, odnoszące się do motywu przewodniego: blasku.
Zwyciężczynią została Eleonora Falcone (Włochy), a wśród finalistów znaleźli się: Amanda Marques Parron (Brazylia), Juliana Cavalcanti de Siqueira (Brazylia), Yolanda Silveira Fernandes (Brazylia), Annavittoria Palma (Włochy), Émilie Kissita (Francja), Frenki Ceko (Albania), Fungai Sarah Muzoroza (Wielka Brytania), Kevon Albright (USA) oraz Yuto Nomura (Japonia). By dotrzeć do finału w Singapurze, młodzi projektanci musieli pokonać prawie 1 000 konkurentów z ponad 70 krajów.
„To było niesamowite doświadczenie i wciąż trudno mi w to uwierzyć! Widząc mój zwycięski projekt na wybiegu podczas corocznej gali SHEIN w gorącym Singapurze, czułam, że to najważniejsze osiągnięcie w trakcie tej niespodziewanej, ale fascynującej podróży” – powiedziała Eleonora Falcone, zwyciężczyni SHEIN X Global Challenge 2024. „Teraz jako pełnoprawna projektantka SHEIN X nie mogę doczekać się stworzenia komercyjnej kolekcji dla klientów SHEIN z całego świata!”
Pokaz został zrealizowany przez Daniela Boeya, zwanego „ojcem chrzestnym singapurskiej mody”, a na wybiegu wystąpiło osiem modelek, które zmagały się w przeszłości z rakiem piersi.
„SHEIN X Global Challenge podkreśla zaangażowanie SHEIN we wspieranie wybitnych projektantów z całego świata, co przyspiesza ich drogę do zbudowania własnej marki rozpoznawalnej na całym świecie. Zwyciężczyni i finaliści w 2024 roku rywalizowali ze sobą na międzynarodowej scenie i odnieśli niepodważalny sukces. Jesteśmy niezwykle dumni z ich osiągnięć. Przyszłość mody prezentuje się w jaśniejszych barwach dzięki ich determinacji i odwadze do zrobienia pierwszego kroku w ramach konkursu SHEIN X Global Challenge” – powiedział Leonard Lin, Prezes EMEA, Dyrektor Generalny ds. Public Relations oraz Dyrektor Generalny SHEIN w Singapurze.
Oprócz projektów stworzonych w ramach SHEIN X Global Challenge na wybiegu zaprezentowano także najnowsze kolekcje SHEIN X, stworzone przez projektantów takich jak Alice McCall (Australia), MAALAVIDAA (Kanada), GAWX (Meksyk), ISELACOS (Meksyk), SV Pattern Studio (Hiszpania), Deniz Iseri (Turcja) oraz Duchess Plum (Wielka Brytania).
W trakcie tego samego pokazu SHEIN X pojawiły się również kreacje będące zapowiedzią dwóch nowych kolekcji, które powstały we współpracy z Nanyang Academy of Fine Arts oraz University of the Arts Singapore. Wspierają one Breast Cancer Foundation (BCF) oraz Dress for Success Singapore (DFSS). Premiera tych kolekcji jest planowana na październik 2024 roku.
Nadrzędnym celem przy tworzeniu kapsułowej kolekcji SHEIN X NAFA X BCF było podkreślenie odwagi i siły kobiet, które mierzyły się z rakiem piersi. W ramach kampanii wspierane są działania fundacji BCF zwiększające świadomość na temat raka piersi w Singapurze. Organizacje zapewniają również niezbędną pomoc psychologiczną osobom zmagającym się z chorobą.
W tej niezwykłej i wspierającej lokalne społeczności kolekcji kapsułowej SHEIN X NAFA X DFSS znalazły się eleganckie, ale przystępne cenowo stylizacje, które sprawią, że kobiety będą pewne siebie i swojego profesjonalizmu, nie tylko w sytuacjach zawodowych, ale też na co dzień.
O SHEIN X
SHEIN X to program działający pod marką SHEIN – globalnego sklepu internetowego z modą i produktami lifestyle – który współpracuje z niezależnymi projektantami, aby wprowadzać na rynek ekskluzywne kolekcje. Każda premiera eksponuje oryginalność utalentowanych twórców z całego świata i łączy wysoką modę z przystępnością cen, nadając designerski akcent wszystkim stylizacjom.
Aby dowiedzieć się więcej o SHEIN X, odwiedź us.shein.com/campaigns/sheinxcollabs
O SHEIN
SHEIN to globalny sklep internetowy z modą i produktami lifestyle’owymi, oferujący odzież i produkty marki SHEIN od globalnej sieci dostawców, a wszystko to w przystępnych cenach. Z siedzibą w Singapurze, SHEIN pozostaje zaangażowany w zapewnienie wszystkim dostępu do piękna mody, promując wiodącą w branży metodologię produkcji on demand (na żądanie) dla inteligentniejszego, gotowego na przyszłość przemysłu.
Aby dowiedzieć się więcej o SHEIN, odwiedź www.sheingroup.com.

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Marta Wiśniewska: Ludzie czekali na nowy kawałek takiej kolorowej Mandaryny. Jestem mądrzejsza i silniejsza niż kiedyś
Wokalistka zaznacza, że najnowszy singiel „Lecę” to swoiste nowe otwarcie nie tylko w jej karierze muzycznej, ale i w życiu osobistym. Z większą świadomością i bagażem cennych doświadczeń nie chce już teraz popełniać takich błędów jak kiedyś. Czuje, że ma w sobie dużo pozytywnej energii i siły do działania, dlatego zamierza jak najlepiej wykorzystać ten czas. Marta Wiśniewska podkreśla, że pozytywne komentarze utwierdzają ją w tym, że to, co robi, ma sens. Hejterami natomiast nie zamierza się przejmować.
Farmacja
Trwa kontrola szczepień dzieci. Rodzice uchylający się od tego obowiązku muszą się liczyć z karami

Kontrola kart uodpornienia, czyli kontrola szczepień przeciw 13 chorobom zakaźnym, rozpoczęła się 1 kwietnia. Główny Inspektor Sanitarny chce poznać szczegółowe statystyki szczepień dzieci w Polsce, od urodzenia do 19. roku życia. Rodzice, którzy uchylają się od tego obowiązku, muszą się liczyć z postępowaniami i karami.
Media i PR
Na X zaraz po przejęciu przez Elona Muska było znacząco więcej mowy nienawiści. To sprzeczne z jego obietnicami

Liczba anglojęzycznych wpisów zawierających mowę nienawiści na X (dawniej Twitter) przez kilka miesięcy po zakupie platformy przez Elona Muska była o ok. 50 proc. wyższa niż przed transakcją – wskazują badania naukowców z Kalifornii. Znacznie wzrosła też średnia liczba polubień takich wpisów – o 70 proc. Naukowcy przyznają, że nie są w stanie określić związku przyczynowo-skutkowego, ale wskazują, że statystyki stoją w sprzeczności z deklarowanymi zmianami na platformie przez jej nowego prezesa.