From our city to yours! Lee Cooper – trampki i sneakersy, które chcesz mieć!
Marka Lee Cooper poszczycić się może wyjątkowo bogatą historią i kultowym statusem ikony dżinsu. Początki firmy Lee Copper sięgają 1908 roku. To właśnie wtedy na East Endzie w Londynie dwójka przyjaciół: Morris Cooper i Louis Maister, założyła małą firmę. Zaczęło się niepozornie, bo od szycia ubrań roboczych, zaś wojny światowe przestawiły produkcję na mundury dla wojska. Jednak lata 40. XX wieku to już początek Lee Cooper jako marki modowej. W ciągu kilku lat firma osiągnęła status wiodącego producenta jeansów na rynku brytyjskim. W latach 50., jako pierwsza marka, która rozpoznała nierozerwalny związek między muzyką i modą, pochwalić się mogła współpracą z legendarnymi artystami, jak The Rolling Stones czy Rod Stewart. Kolejne dekady ugruntowały pozycję firmy. Długoletnie doświadczenie, obecność w wielu subkulturach i eksport ubrań na cały świat sprawiły, że Lee Cooper stał się legendą.
Przez ponad sto lat swego istnienia, Lee Cooper zyskał status kultowej marki, która dziś oferuje nie tylko słynne jeansy, ale też inne elementy odzieży, dodatki, a także buty, uosabiające 100% najnowszych trendów – miejski styl, sportową elegancję, swobodną klasykę. To marka zakorzeniona w tętniącej życiem i eklektycznej energii miast – od alejek londyńskiego East Endu, poprzez futurystyczny Dubaj, po tak pełne wyjątkowego charakteru ulice Warszawy, Gdańska czy Krakowa - łączy ze sobą miasta na całym świecie.
Krok w krok z Lee Cooper
Trampki i sneakersy Lee Cooper to idealne rozwiązanie dla tych, którzy miksują najnowsze trendy z zawsze modną klasyką. Wszystkie kolekcje cechuje doskonały design – projektanci uwzględniają to, co jest na czasie i nie zapominają o tradycyjnym dziedzictwie marki, choćby w zakresie gamy barw. W ofercie dostępne są buty sportowe męskie, damskie i dziecięce. Kolorystyka? Klasyczna, na czele z bielą, czerwienią, granatem i czernią, aczkolwiek okazjonalnie pojawia się także róż, pomarańcz, błękit czy seledyn, jeśli pasuje do stylu danego modelu. Fason? Od klasycznych tenisówek, po warianty na grubszych podeszwach z gumy lub sznurka, buty za kostkę czy z ażurowym, imitującym plecioną koronkę, wykończeniem. Nie brakuje, co oczywiste, butów „jeansowych”, a niektóre modele mają także ozdobną wyściółkę. Najwyższej jakości materiały sprawiają, że wszystkie buty Lee Cooper są wytrzymałe, zapewniają komfort noszenia i pewność kroku na każdym rodzaju podłoża.
Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Teatr
Daniel Olbrychski: Praca mnie konserwuje, gdybym nie grał, tobym się błyskawicznie zestarzał. Walczę, żeby widzowie nie dostrzegali na scenie mojej osiemdziesiątki
Daniel Olbrychski uznawany jest za jednego z najwybitniejszych aktorów filmowych i teatralnych swojego pokolenia. W dorobku ma wiele znakomitych ról i już od dawna mógłby odcinać kupony od sławy, ale jak podkreśla – nie zamierza rezygnować z pracy. Z przyjemnością przyjmuje kolejne propozycje zawodowe i mierzy się z nowymi rolami, bo dzięki takiej aktywności nie czuje upływającego czasu. Za trzy tygodnie artysta będzie świętował okrągłe urodziny.
Edukacja
Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów
Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.
Handel
Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci
Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.