From our city to yours! Lee Cooper – trampki i sneakersy, które chcesz mieć!
Marka Lee Cooper poszczycić się może wyjątkowo bogatą historią i kultowym statusem ikony dżinsu. Początki firmy Lee Copper sięgają 1908 roku. To właśnie wtedy na East Endzie w Londynie dwójka przyjaciół: Morris Cooper i Louis Maister, założyła małą firmę. Zaczęło się niepozornie, bo od szycia ubrań roboczych, zaś wojny światowe przestawiły produkcję na mundury dla wojska. Jednak lata 40. XX wieku to już początek Lee Cooper jako marki modowej. W ciągu kilku lat firma osiągnęła status wiodącego producenta jeansów na rynku brytyjskim. W latach 50., jako pierwsza marka, która rozpoznała nierozerwalny związek między muzyką i modą, pochwalić się mogła współpracą z legendarnymi artystami, jak The Rolling Stones czy Rod Stewart. Kolejne dekady ugruntowały pozycję firmy. Długoletnie doświadczenie, obecność w wielu subkulturach i eksport ubrań na cały świat sprawiły, że Lee Cooper stał się legendą.
Przez ponad sto lat swego istnienia, Lee Cooper zyskał status kultowej marki, która dziś oferuje nie tylko słynne jeansy, ale też inne elementy odzieży, dodatki, a także buty, uosabiające 100% najnowszych trendów – miejski styl, sportową elegancję, swobodną klasykę. To marka zakorzeniona w tętniącej życiem i eklektycznej energii miast – od alejek londyńskiego East Endu, poprzez futurystyczny Dubaj, po tak pełne wyjątkowego charakteru ulice Warszawy, Gdańska czy Krakowa - łączy ze sobą miasta na całym świecie.
Krok w krok z Lee Cooper
Trampki i sneakersy Lee Cooper to idealne rozwiązanie dla tych, którzy miksują najnowsze trendy z zawsze modną klasyką. Wszystkie kolekcje cechuje doskonały design – projektanci uwzględniają to, co jest na czasie i nie zapominają o tradycyjnym dziedzictwie marki, choćby w zakresie gamy barw. W ofercie dostępne są buty sportowe męskie, damskie i dziecięce. Kolorystyka? Klasyczna, na czele z bielą, czerwienią, granatem i czernią, aczkolwiek okazjonalnie pojawia się także róż, pomarańcz, błękit czy seledyn, jeśli pasuje do stylu danego modelu. Fason? Od klasycznych tenisówek, po warianty na grubszych podeszwach z gumy lub sznurka, buty za kostkę czy z ażurowym, imitującym plecioną koronkę, wykończeniem. Nie brakuje, co oczywiste, butów „jeansowych”, a niektóre modele mają także ozdobną wyściółkę. Najwyższej jakości materiały sprawiają, że wszystkie buty Lee Cooper są wytrzymałe, zapewniają komfort noszenia i pewność kroku na każdym rodzaju podłoża.

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

Qczaj: Na drogach szybkiego ruchu lubię mocniej wcisnąć pedał gazu. Niebawem planuję też zrobić prawo jazdy na motocykl
Trener podkreśla, że decyzja o zrobieniu prawa jazdy była jedną z najlepszych w jego życiu. Teraz, kiedy odpowiedni dokument ma już w kieszeni, z ogromną przyjemnością wsiada za kierownicę i mknie przed siebie. Najbardziej lubi drogi szybkiego ruchu, bo tam może mocniej wcisnąć pedał gazu. W innych okolicznościach jednak jeździ z dużą rozwagą, dostosowując prędkość do warunków panujących na jezdni. Qczaj zdradza też, że kolejnym krokiem będzie kurs na prawo jazdy na motocykl.
Edukacja
Uczelnie zaczynają wspólnie walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji. Ruszają badania nad skalą problemu

Szkoły wyższe chcą aktywniej walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji zarówno wobec pracowników, jak i studentów. W ramach projektu Bezpieczna Uczelnia będą się wymieniać dobrymi praktykami w zakresie polityki antymobbingowej. Zostaną przeprowadzone także badania na temat obecnej sytuacji w środowisku akademickim. Dotychczasowe badania prowadzone przez Fundację Science Watch Polska wskazują, że mobbing to dość powszechne zjawisko na uczelniach, które przybiera charakterystyczne dla środowiska formy.
Edukacja
Polki coraz bardziej świadomie podchodzą do profilaktyki nowotworów piersi. Wciąż jednak blisko połowa się nie bada

Profilaktyka raka piersi przestaje być dla Polek źródłem lęku i tematem tabu. Coraz częściej motywacją do wykonania badań jest odpowiedzialność za siebie i bliskich – wynika z najnowszego badania Maison & Partners dla Henkel Polska. 36 proc. kobiet jako motywację wskazało rekomendacje lekarskie, a 30 proc. – potrzebę dbania o swój organizm. Mimo że około 40 proc. kobiet w wieku 20–60 lat bada się regularnie, wykonując badania palpacyjne czy USG, podobny odsetek nie bada się wcale, a co piąta deklaruje, że w ogóle nie interesuje się tym tematem.