Komunikaty PR

Galeria Bronowice poszukuje STYLOWYCH mieszkańców

2021-09-23  |  10:50
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Kim ma być STYLOWY?

Coco Chanel, światowa ikona mody mawiała, że moda przemija, a styl zostaje. I właśnie taki unikalny, spójny, indywidualny styl powinien cechować każdego, kto zechce wziąć udział w konkursie Galerii Bronowice. Do wygrania jest nagroda główna - 2 000 zł na zakupy ze znaną stylistką i vlogerką, Magdaleną RADZKĄ Kanoniak oraz pozostałe nagrody: vouchery na kwotę 500 zł, 300 zł oraz 20 x 100 zł - do wydania w Galerii Bronowice!

- W tej chwili moda, wielcy projektanci, cała branża modowa inspirują się ulicą, autentycznością i tym, co ludzie noszą na co dzień. Dlatego zachęcam do wzięcia udziału w konkursie STYLOWI i pokazanie swojej stylizacji. Być może to Ty będziesz czyjąś inspiracją? - zachęca Magdalena RADZKA Kanoniak.

Modowa dawka wiedzy i STYLOWY finał - 25 września w Galerii Bronowice

To już w najbliższą sobotę! Od godziny 12:00 będzie można wziąć udział w spotkaniu z RADZKĄ, stylistką i jedną z najpopularniejszych vlogerek modowych polskiego YouTube. Opowie ona o najnowszych trendach i modzie, pokaże, jak łączyć kolory, faktury i style. Nie zabraknie też porad związanych ze sztuką robienia zakupów odzieżowych, o tym, co warto kupować na lata, a co przeminie wraz z końcem sezonu. Sobotnie popołudnie będzie też okazją do wspólnego selfie, zdobycia indywidualnej modowej porady oraz autografu RADZKIEJ, autorki książki „Radzka radzi: Tobie dobrze w tym!”. Na wszystkich chętnych czekać też będą niespodzianki i quizy z nagrodami oraz - przygotowane przez najemców Galerii - specjalne kupony rabatowe, promocje i oferty na najnowsze kolekcje.

O godzinie 16:00 na scenę wkroczą finaliści konkursu STYLOWI - wybrany przez jury główny zwycięzca, bogatszy o dwutysięczny voucher, uda się na zakupy w Galerii w towarzystwie Magdaleny RADZKIEJ Kanoniak. Na pozostałych finalistów czekają nagrody pieniężne.

Co trzeba zrobić, aby wziąć udział w konkursie?

Rok 2021 to już trzecia odsłona popularnego konkursu STYLOWI. Zgłosić można się na kilka sposobów - termin zgłoszeń upływa 23 września!

Pierwszą opcją jest zamieszczenie w komentarzu wydarzenia „STYLOWI EDYCJA III” na Facebooku fotografii w swojej ulubionej stylizacji.

Można też inaczej - stojąc oko w oko ze „Stylową Ekipą”, polującą na najbardziej stylowych na terenie Krakowa (w godzinach 12:00-14:00) lub w samej Galerii (w godzinach 16:00 - 18:00).

- Dotychczasowe edycje naszej stylowej zabawy pokazały, że Kraków pełen jest osób lubiących bawić się modą, wyrazistych i nietuzinkowych. I właśnie na takich ludzi czekamy w Galerii Bronowice! Gwarantujemy nie tylko dobrą zabawę, ale również pokaźny zastrzyk wiedzy w trakcie sobotniego finału oraz nagrody dla najbardziej stylowych! Przygotowaliśmy również mnóstwo niespodzianek, warto więc nas odwiedzić - zachęca Aleksandra Mańka, Dyrektor Galerii Bronowice.

Główną nagrodą w konkursie STYLOWI jest 2 000 zł na zakupy z vlogerką, pozostałe to: vouchery na kwotę 500 zł, 300 zł oraz 20 x 100 zł - do wydania w Galerii Bronowice!

Szczegółowe informacje dotyczące konkursu STYLOWI znaleźć można pod adresem:        https://galeriabronowice.pl/wydarzenia/stylowi.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace Biuro prasowe
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.