Gatta w trosce o środowisko z nową linią rajstop Q-EKO
Gatta z najnowszą kolekcją rajstop dołącza do ogólnoświatowych inicjatyw na rzecz ochrony środowiska. To odpowiedź marki na widoczne w społeczeństwie potrzeby dbania o ekologię, a także chęć spełnienia oczekiwań współczesnych kobiet ceniących naturę i żyjących z nią w zgodzie. Z tą myślą właśnie powstała nowa linia rajstop Q-EKO, wykonanych z przędzy Q-NOVA® by Fulgar®, czyli pozyskanego z recyklingu nylonowego włókna. Ich ekologiczny aspekt dotyczy zastosowanego procesu produkcji, który zapewnia mniejsze zużycie wody i niższą emisję CO2 na kilogram wyprodukowanej przędzy oraz wykorzystaniu surowców wtórnych.
Gatta obserwuje pojawiające się trendy w świecie mody, jak również te widocznie zaznaczające się w społeczeństwie. Linia Q-EKO to modowe propozycje, które szczególnie pokochają Panie zwracające uwagę na dobro środowiska naturalnego. Wybór rajstop z tej kolekcji Gatta to eko krok w stronę planety.
W stylu eko
Rajstopy, szczególnie te wzorzyste to idealne uzupełnienie każdej stylizacji, niezależnie czy jej charakter jest casualowy czy bardziej w kierunku eleganckiego. Gatta aspekt środowiskowy linii Q-EKO pokazuje nie tylko przy etapie produkcji wykorzystując ekologiczną przędzę Q-NOVA® by Fulgar, ale też w zastosowaniu wyjątkowych, delikatnych motywów na produktach. Panie lubiące niecodzienne desenie z pewnością pokochają propozycje rajstop z wzorem drobnych liści lub kropli. Nawiązują one do ważnych elementów środowiska naturalnego, czyli wody oraz flory i zostały stworzone z myślą o miłośniczkach przyrody. W kolekcji znajdują się również propozycje nieco bardziej klasyczne. Ponadczasowy motyw kropek, stanowi równie uniwersalny wariant jak gładkie rajstopy oferowane przez markę. Produkty z kolekcji Q-EKO dostępne są o grubości 20 oraz 40 DEN. Cala linia charakteryzuje się najwyższą jakością zagwarantowaną wykorzystaniem ekologicznego włókna nylonowego. Przędza, z której wyprodukowane są wszystkie rajstopy jest w 100% wyselekcjonowana i pozyskana z recyklingu, a mechaniczne przetworzenie surowców ogranicza użycie środków chemicznych.
W trosce o naturę
Kolekcją Q-EKO, Gatta chce zwrócić uwagę na potrzebę ochrony środowiska i jako marka odzieżowa nie przyczyniać się w większym stopniu do produkcji zanieczyszczeń. Potwierdzeniem działań w tym kierunku są certyfikaty, które posiadają wszystkie rajstopy z tej linii. Marka może pochwalić się oznaczeniem OEKO-TEX świadczącym o wysokiej jakości oferowanych produktów oraz GRS, który posiada wykorzystana przy produkcji przędza Q-NOVA® by Fulgar®. - Jesteśmy marką reprezentującą branżę odzieżową, która jak wiele innych, poprzez produkcję przyczynia się do powstawania śladu węglowego. Jako świadomy brand, nie możemy przejść obojętnie obok problemu nadmiernej emisji CO2, produkcji zanieczyszczeń oraz ogólnie aspektu środowiskowego, stąd decyzja o stworzeniu linii Q-EKO. To początek naszej drogi, ponieważ planujemy rozszerzać asortyment również o inne kategorie produktów. Chcemy pokazywać, że można tworzyć stylowe rajstopy czy odzież, przy jednoczesnym dbaniu o ekologię i środowisko, tłumaczy Małgorzata Barton, marketing manager marki Gatta.
W imię edukacji o ekologii
Linia Q-EKO jest głosem marki i apelem do społeczeństwa, by świadomie podejmować decyzje, również te konsumenckie, w trosce o środowisko i planetę. Poprzez zawarte na opakowaniach z tej kolekcji informacje, Gatta podpowiada co zrobić, gdy rajstopy zostaną już zużyte. Tym samym podkreśla, jak ważne jest sortowanie odpadów w kontekście ekologii.
Linia rajstop Q-EKO jest początkiem nowej, ekologicznej drogi, którą chce podążać Gatta. Wszystkie rozwiązania powstają w zgodzie ze środowiskiem i odpowiadają na potrzeby konsumentów.
Rajstopy są już dostępne w salonach stacjonarnych oraz na stronie gatta.pl
Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.