Komunikaty PR

Gatta w trosce o środowisko z nową linią rajstop Q-EKO

2023-02-22  |  13:00
Biuro prasowe

Gatta z najnowszą kolekcją rajstop dołącza do ogólnoświatowych inicjatyw na rzecz ochrony środowiska. To odpowiedź marki na widoczne w społeczeństwie potrzeby dbania o ekologię, a także chęć spełnienia oczekiwań współczesnych kobiet ceniących naturę i żyjących z nią w zgodzie. Z tą myślą właśnie powstała nowa linia rajstop Q-EKO, wykonanych z przędzy Q-NOVA® by Fulgar®, czyli pozyskanego z recyklingu nylonowego włókna. Ich ekologiczny aspekt dotyczy zastosowanego procesu produkcji, który zapewnia mniejsze zużycie wody i niższą emisję CO2 na kilogram wyprodukowanej przędzy oraz wykorzystaniu surowców wtórnych.   

Gatta obserwuje pojawiające się trendy w świecie mody, jak również te widocznie zaznaczające się w społeczeństwie. Linia Q-EKO to modowe propozycje, które szczególnie pokochają Panie zwracające uwagę na dobro środowiska naturalnego. Wybór rajstop z tej kolekcji Gatta to eko krok w stronę planety.  

W stylu eko  

Rajstopy, szczególnie te wzorzyste to idealne uzupełnienie każdej stylizacji, niezależnie czy jej charakter jest casualowy czy bardziej w kierunku eleganckiego. Gatta aspekt środowiskowy linii Q-EKO pokazuje nie tylko przy etapie produkcji wykorzystując ekologiczną przędzę Q-NOVA® by Fulgar, ale też w zastosowaniu wyjątkowych, delikatnych motywów na produktach. Panie lubiące niecodzienne desenie z pewnością pokochają propozycje rajstop z wzorem drobnych liści lub kropli. Nawiązują one do ważnych elementów środowiska naturalnego, czyli wody oraz flory i zostały stworzone z myślą o miłośniczkach przyrody. W kolekcji znajdują się również propozycje nieco bardziej klasyczne. Ponadczasowy motyw kropek, stanowi równie uniwersalny wariant jak gładkie rajstopy oferowane przez markę. Produkty z kolekcji Q-EKO dostępne są o grubości 20 oraz 40 DEN. Cala linia charakteryzuje się najwyższą jakością zagwarantowaną wykorzystaniem ekologicznego włókna nylonowego. Przędza, z której wyprodukowane są wszystkie rajstopy jest w 100% wyselekcjonowana i pozyskana z recyklingu, a mechaniczne przetworzenie surowców ogranicza użycie środków chemicznych.  

W trosce o naturę  

Kolekcją Q-EKO, Gatta chce zwrócić uwagę na potrzebę ochrony środowiska i jako marka odzieżowa nie przyczyniać się w większym stopniu do produkcji zanieczyszczeń. Potwierdzeniem działań w tym kierunku są certyfikaty, które posiadają wszystkie rajstopy z tej linii. Marka może pochwalić się oznaczeniem OEKO-TEX świadczącym o wysokiej jakości oferowanych produktów oraz GRS, który posiada wykorzystana przy produkcji przędza Q-NOVA® by Fulgar®. - Jesteśmy marką reprezentującą branżę odzieżową, która jak wiele innych, poprzez produkcję przyczynia się do powstawania śladu węglowego. Jako świadomy brand, nie możemy przejść obojętnie obok problemu nadmiernej emisji CO2, produkcji zanieczyszczeń oraz ogólnie aspektu środowiskowego, stąd decyzja o stworzeniu linii Q-EKO. To początek naszej drogi, ponieważ planujemy rozszerzać asortyment również o inne kategorie produktów. Chcemy pokazywać, że można tworzyć stylowe rajstopy czy odzież, przy jednoczesnym dbaniu o ekologię i środowisko, tłumaczy Małgorzata Barton, marketing manager marki Gatta.  

W imię edukacji o ekologii  

Linia Q-EKO jest głosem marki i apelem do społeczeństwa, by świadomie podejmować decyzje, również te konsumenckie, w trosce o środowisko i planetę. Poprzez zawarte na opakowaniach z tej kolekcji informacje, Gatta podpowiada co zrobić, gdy rajstopy zostaną już zużyte. Tym samym podkreśla, jak ważne jest sortowanie odpadów w kontekście ekologii.  

Linia rajstop Q-EKO jest początkiem nowej, ekologicznej drogi, którą chce podążać Gatta. Wszystkie rozwiązania powstają w zgodzie ze środowiskiem i odpowiadają na potrzeby konsumentów.  

Rajstopy są już dostępne w salonach stacjonarnych oraz na stronie gatta.pl 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace Biuro prasowe
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.