Komunikaty PR

Gatta w trosce o środowisko z nową linią rajstop Q-EKO

2023-02-22  |  13:00
Biuro prasowe

Gatta z najnowszą kolekcją rajstop dołącza do ogólnoświatowych inicjatyw na rzecz ochrony środowiska. To odpowiedź marki na widoczne w społeczeństwie potrzeby dbania o ekologię, a także chęć spełnienia oczekiwań współczesnych kobiet ceniących naturę i żyjących z nią w zgodzie. Z tą myślą właśnie powstała nowa linia rajstop Q-EKO, wykonanych z przędzy Q-NOVA® by Fulgar®, czyli pozyskanego z recyklingu nylonowego włókna. Ich ekologiczny aspekt dotyczy zastosowanego procesu produkcji, który zapewnia mniejsze zużycie wody i niższą emisję CO2 na kilogram wyprodukowanej przędzy oraz wykorzystaniu surowców wtórnych.   

Gatta obserwuje pojawiające się trendy w świecie mody, jak również te widocznie zaznaczające się w społeczeństwie. Linia Q-EKO to modowe propozycje, które szczególnie pokochają Panie zwracające uwagę na dobro środowiska naturalnego. Wybór rajstop z tej kolekcji Gatta to eko krok w stronę planety.  

W stylu eko  

Rajstopy, szczególnie te wzorzyste to idealne uzupełnienie każdej stylizacji, niezależnie czy jej charakter jest casualowy czy bardziej w kierunku eleganckiego. Gatta aspekt środowiskowy linii Q-EKO pokazuje nie tylko przy etapie produkcji wykorzystując ekologiczną przędzę Q-NOVA® by Fulgar, ale też w zastosowaniu wyjątkowych, delikatnych motywów na produktach. Panie lubiące niecodzienne desenie z pewnością pokochają propozycje rajstop z wzorem drobnych liści lub kropli. Nawiązują one do ważnych elementów środowiska naturalnego, czyli wody oraz flory i zostały stworzone z myślą o miłośniczkach przyrody. W kolekcji znajdują się również propozycje nieco bardziej klasyczne. Ponadczasowy motyw kropek, stanowi równie uniwersalny wariant jak gładkie rajstopy oferowane przez markę. Produkty z kolekcji Q-EKO dostępne są o grubości 20 oraz 40 DEN. Cala linia charakteryzuje się najwyższą jakością zagwarantowaną wykorzystaniem ekologicznego włókna nylonowego. Przędza, z której wyprodukowane są wszystkie rajstopy jest w 100% wyselekcjonowana i pozyskana z recyklingu, a mechaniczne przetworzenie surowców ogranicza użycie środków chemicznych.  

W trosce o naturę  

Kolekcją Q-EKO, Gatta chce zwrócić uwagę na potrzebę ochrony środowiska i jako marka odzieżowa nie przyczyniać się w większym stopniu do produkcji zanieczyszczeń. Potwierdzeniem działań w tym kierunku są certyfikaty, które posiadają wszystkie rajstopy z tej linii. Marka może pochwalić się oznaczeniem OEKO-TEX świadczącym o wysokiej jakości oferowanych produktów oraz GRS, który posiada wykorzystana przy produkcji przędza Q-NOVA® by Fulgar®. - Jesteśmy marką reprezentującą branżę odzieżową, która jak wiele innych, poprzez produkcję przyczynia się do powstawania śladu węglowego. Jako świadomy brand, nie możemy przejść obojętnie obok problemu nadmiernej emisji CO2, produkcji zanieczyszczeń oraz ogólnie aspektu środowiskowego, stąd decyzja o stworzeniu linii Q-EKO. To początek naszej drogi, ponieważ planujemy rozszerzać asortyment również o inne kategorie produktów. Chcemy pokazywać, że można tworzyć stylowe rajstopy czy odzież, przy jednoczesnym dbaniu o ekologię i środowisko, tłumaczy Małgorzata Barton, marketing manager marki Gatta.  

W imię edukacji o ekologii  

Linia Q-EKO jest głosem marki i apelem do społeczeństwa, by świadomie podejmować decyzje, również te konsumenckie, w trosce o środowisko i planetę. Poprzez zawarte na opakowaniach z tej kolekcji informacje, Gatta podpowiada co zrobić, gdy rajstopy zostaną już zużyte. Tym samym podkreśla, jak ważne jest sortowanie odpadów w kontekście ekologii.  

Linia rajstop Q-EKO jest początkiem nowej, ekologicznej drogi, którą chce podążać Gatta. Wszystkie rozwiązania powstają w zgodzie ze środowiskiem i odpowiadają na potrzeby konsumentów.  

Rajstopy są już dostępne w salonach stacjonarnych oraz na stronie gatta.pl 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji Biuro prasowe
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową
Moda Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper

Zimowe buty z futerkiem wkraczają na salony, a raczej na utwardzone ścieżki i miejskie chodniki. Czasy, kiedy śniegowce nosiło się tylko na stokach, a trapery jedynie na szlakach, odeszły

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.