Grażyna Torbicka rozmawia… O kobietach, z kobietami, dla kobiet
Joanna Olekszyk, Katarzyna Dąbrowska, Sandra Hajduk, Marieta Żukowska, Joanna Przetakiewicz, Katarzyna Miller oraz Gabriela Muskała to tylko niewielka część zaproszonych gości, z którymi podczas transmisji w Internecie rozmawiała Grażyna Torbicka. Wszystko w ramach eventu online zorganizowanego przez markę L'Oréal Paris. Za koordynację tego projektu i obsługę techniczną odpowiadała agencja GetHero z Wrocławia.
W trakcie pandemii koronawirusa wiele osób zastanawia się nad kondycją branży eventowej. Wspólnie z naszym klientem - marką L'Oréal Paris - udowodniliśmy, że organizacja dużego wydarzenia dla szerokiego audytorium jest możliwa nawet w obecnej sytuacji. Organizację panelu dyskusyjnego z udziałem popularnych kobiet przenieśliśmy do Internetu. Dzięki temu, w wydarzeniu mogło uczestniczyć znacznie więcej osób - mówi Alicja Stefaniak, Group Account Director w GetHero.
Podczas eventu transmitowanego na żywo w Internecie widzowie mieli możliwość bezpłatnego uczestnictwa w trzech panelach dyskusyjnych: "Kobiety w roli głównej w nowym 2020 roku... czyli nowe oblicze kobiecego empowermentu"; "Aktywistki XXI wieku... czyli nowe oblicze aktywizmu (W mikro i makro skali)" oraz "Marzenia, plany, kariera, sukces w dobie COVID-19... czyli czy w czasach przełomu jest miejsce na wizjonerstwo?". Gospodarzem wydarzenia była dziennikarka, ikona telewizji i kina Grażyna Torbicka - ambasadorka marki L'Oréal Paris, a wśród zaproszonych gości, wyjątkowe kobiety, przedstawicielki różnych profesji: media, sztuka, film, teatr, kultura, biznes, psychologia, m.in. Marieta Żukowska, Joanna Przetakiewicz, Katarzyna Miller, Gabriela Muskała, Joanna Olekszyk, Katarzyna Dąbrowska, Sandra Hajduk.
GetHero współpracuje z ponad 100 twórcami internetowymi, którzy codziennie docierają do milionów odbiorców. Agencja zajmuje się realizacją kampanii za pośrednictwem platform takich jak: TikTok, YouTube i Instagram. GetHero może również pochwalić się bogatym portfolio stworzonych treści wideo oraz organizacją MeetUp®.
![Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_896805807,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
![Zima w stylu Black & White z Lee Cooper](/files/_uploaded/glownekonf_2057791647,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
![Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper](/files/_uploaded/glownekonf_1530621354,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Teatr
![](/files/1922771799/olbrychski-urodziny-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Daniel Olbrychski: Praca mnie konserwuje, gdybym nie grał, tobym się błyskawicznie zestarzał. Walczę, żeby widzowie nie dostrzegali na scenie mojej osiemdziesiątki
Daniel Olbrychski uznawany jest za jednego z najwybitniejszych aktorów filmowych i teatralnych swojego pokolenia. W dorobku ma wiele znakomitych ról i już od dawna mógłby odcinać kupony od sławy, ale jak podkreśla – nie zamierza rezygnować z pracy. Z przyjemnością przyjmuje kolejne propozycje zawodowe i mierzy się z nowymi rolami, bo dzięki takiej aktywności nie czuje upływającego czasu. Za trzy tygodnie artysta będzie świętował okrągłe urodziny.
Edukacja
Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów
![](/files/1922771799/edukacja-stem-foto,w_133,_small.jpg)
Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.
Handel
Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci
![](/files/1922771799/spoleczenstwo-goz-foto-4,w_133,_small.jpg)
Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.