G-SHOCK ogłasza współpracę z JANUSZEM WALCZUKIEM
Kultowa marka G-SHOCK, tworząca ponadczasowe i niezwykle wytrzymałe zegarki nawiązuje współpracę z idolem generacji Z - raperem Januszem Walczukiem. Działania z muzykiem są kolejnym elementem kampanii G-SHOCK 4.0 oraz BUILT DIFFERENT.
Janusz Walczuk w ciągu ostatnich trzech lat wydał trzy solowe albumy, które od razu zyskały status złotych oraz otrzymały liczne wyróżnienia. Nie każdy jednak wie, że muzyk spełnia się także jako realizator dźwięku i producent, a początki jego kariery sięgają roku 2013. To właśnie lata doświadczeń, ciężka praca i nauka z każdej porażki pozwoliły mu dojść do etapu, w którym jest teraz i zyskać miano “głosu pokolenia Z”.
Jest autorem hitowych singli “Teleport”, “Janusz Walczuk”, “Offside”, “Ekstremalne sporty”, “Sady Żoliborskie”. I to właśnie słynne stołeczne Sady Żoliborskie stały się tłem dla stworzenia spotu promującego współpracę z marką. Podczas wiosennego joggingu po Żoliborzu Janusz trafia na drzewo, którego konary skrywają liczne skarby - modele zegarków G-SHOCK w różnych energetycznych i wyrazistych kolorach, które korespondują z codziennym, lekko nonszalanckim stylem rapera.
- G-SHOCK to marka, która w swoim DNA ma wpisany indywidualizm i niepokorny charakter. Marka, która wyrasta z kultury streestyle’u i streetart’u, pozwala wyrażać siebie. Te same wartości towarzyszą także mnie - zarówno w życiu, jak i na scenie - mówi Janusz Walczuk.
G-SHOCK w tym roku hucznie świętuje swoje 40-lecie. Od początku istnienia produkty marki dedykowane były osobom, dla których ważne są ich własne przekonania i które nie boją się iść pod prąd i wyróżnić z tłumu. To właśnie do nich kierowana jest kampania #BuiltDifferent oraz wybór nowego ambasadora.
- Janusz Walczuk posiada szeroką grupę fanów pośród pokolenia Z dlatego pomyśleliśmy, aby to właśnie on został twarzą kolekcji G-SHOCK dedykowanej tej grupie docelowej. Ogromnie nas cieszy, że niezwykła energia i kreatywność Janusza współgra z naszymi produktami i w najbliższym czasie będziemy mogli towarzyszyć mu nie tylko w trakcie najważniejszych dla niego wydarzeń, ale razem stworzyć wyjątkową edycję limitowaną - dodaje Anna Miksztal, Brand Manager marki G-SHOCK.
Zegarki G-SHOCK cenione są przez użytkowników z całego świata za swoją niezawodność i wytrzymałość. Produkty są odporne na uszkodzenia, wodoszczelne do 200 m głębokości i wstrząsoodporne. Dodatkowo, czasomierze charakteryzuje nowoczesny design i stylistyka, dzięki czemu często wybierane są przez wymagających klientów, również z pokolenia Z.
Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Wiktor Dyduła: Znam osoby w branży muzycznej wypalone z powodu nadmiaru pracy. To, co kiedyś sprawiało im przyjemność, teraz jest zawodowym obowiązkiem
Artysta promuje obecnie swój najnowszy singiel zatytułowany „Szybkie tempo” i właśnie z taką prędkością od trzech lat podbija polski rynek muzyczny. Piosenkarz zdaje sobie jednak sprawę z tego, jakie wyzwania narzuca życie w ciągłym biegu, dlatego on sam, mimo że prężnie rozwija swoją karierę i czerpie ogromną radość ze śpiewania, od czasu do czasu zatrzymuje się i patrzy na to, co robi z innej perspektywy, by złapać tak potrzebny dystans. Wiktor Dyduła przyznaje bowiem, że w branży muzycznej nie brakuje osób, które skarżą się na zbyt duże obciążenie psychiczne i wypalenie zawodowe.