G-SHOCK ogłasza współpracę z JANUSZEM WALCZUKIEM
Kultowa marka G-SHOCK, tworząca ponadczasowe i niezwykle wytrzymałe zegarki nawiązuje współpracę z idolem generacji Z - raperem Januszem Walczukiem. Działania z muzykiem są kolejnym elementem kampanii G-SHOCK 4.0 oraz BUILT DIFFERENT.
Janusz Walczuk w ciągu ostatnich trzech lat wydał trzy solowe albumy, które od razu zyskały status złotych oraz otrzymały liczne wyróżnienia. Nie każdy jednak wie, że muzyk spełnia się także jako realizator dźwięku i producent, a początki jego kariery sięgają roku 2013. To właśnie lata doświadczeń, ciężka praca i nauka z każdej porażki pozwoliły mu dojść do etapu, w którym jest teraz i zyskać miano “głosu pokolenia Z”.
Jest autorem hitowych singli “Teleport”, “Janusz Walczuk”, “Offside”, “Ekstremalne sporty”, “Sady Żoliborskie”. I to właśnie słynne stołeczne Sady Żoliborskie stały się tłem dla stworzenia spotu promującego współpracę z marką. Podczas wiosennego joggingu po Żoliborzu Janusz trafia na drzewo, którego konary skrywają liczne skarby - modele zegarków G-SHOCK w różnych energetycznych i wyrazistych kolorach, które korespondują z codziennym, lekko nonszalanckim stylem rapera.
- G-SHOCK to marka, która w swoim DNA ma wpisany indywidualizm i niepokorny charakter. Marka, która wyrasta z kultury streestyle’u i streetart’u, pozwala wyrażać siebie. Te same wartości towarzyszą także mnie - zarówno w życiu, jak i na scenie - mówi Janusz Walczuk.
G-SHOCK w tym roku hucznie świętuje swoje 40-lecie. Od początku istnienia produkty marki dedykowane były osobom, dla których ważne są ich własne przekonania i które nie boją się iść pod prąd i wyróżnić z tłumu. To właśnie do nich kierowana jest kampania #BuiltDifferent oraz wybór nowego ambasadora.
- Janusz Walczuk posiada szeroką grupę fanów pośród pokolenia Z dlatego pomyśleliśmy, aby to właśnie on został twarzą kolekcji G-SHOCK dedykowanej tej grupie docelowej. Ogromnie nas cieszy, że niezwykła energia i kreatywność Janusza współgra z naszymi produktami i w najbliższym czasie będziemy mogli towarzyszyć mu nie tylko w trakcie najważniejszych dla niego wydarzeń, ale razem stworzyć wyjątkową edycję limitowaną - dodaje Anna Miksztal, Brand Manager marki G-SHOCK.
Zegarki G-SHOCK cenione są przez użytkowników z całego świata za swoją niezawodność i wytrzymałość. Produkty są odporne na uszkodzenia, wodoszczelne do 200 m głębokości i wstrząsoodporne. Dodatkowo, czasomierze charakteryzuje nowoczesny design i stylistyka, dzięki czemu często wybierane są przez wymagających klientów, również z pokolenia Z.
![Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_896805807,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
![Zima w stylu Black & White z Lee Cooper](/files/_uploaded/glownekonf_2057791647,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
![Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper](/files/_uploaded/glownekonf_1530621354,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Teatr
![](/files/1922771799/olbrychski-urodziny-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Daniel Olbrychski: Praca mnie konserwuje, gdybym nie grał, tobym się błyskawicznie zestarzał. Walczę, żeby widzowie nie dostrzegali na scenie mojej osiemdziesiątki
Daniel Olbrychski uznawany jest za jednego z najwybitniejszych aktorów filmowych i teatralnych swojego pokolenia. W dorobku ma wiele znakomitych ról i już od dawna mógłby odcinać kupony od sławy, ale jak podkreśla – nie zamierza rezygnować z pracy. Z przyjemnością przyjmuje kolejne propozycje zawodowe i mierzy się z nowymi rolami, bo dzięki takiej aktywności nie czuje upływającego czasu. Za trzy tygodnie artysta będzie świętował okrągłe urodziny.
Edukacja
Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów
![](/files/1922771799/edukacja-stem-foto,w_133,_small.jpg)
Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.
Handel
Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci
![](/files/1922771799/spoleczenstwo-goz-foto-4,w_133,_small.jpg)
Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.