Komunikaty PR

G-SHOCK przedstawia najnowszy zegarek GM-B2100GD w kolorze złota

2023-05-23  |  18:35
Biuro prasowe

Nowy G-SHOCK GM-B2100GD przyciąga wzrok kolorem żółtego złota. Powłoka nie tylko nadaje zegarkowi szyku, ale również jest symbolem zastosowanego w nim unikatowego systemu ładowania Tough Solar. Dzięki niemu zegarek czerpie energię ze słońca.

W 2019 roku pojawiła się pierwsza nowoczesna interpretacja G-SHOCK z serii GA-2100. Zegarek łączył cyfrowy i analogowy wyświetlacz. Linia, znana z charakterystycznej, ośmiokątnej lunety i smukłego, prostego designu, zdobyła popularność na całym świecie. Dziś do tej serii dołącza kolejny model premium, poszerzając linię o nowy kolor.

Żółto-złota powłoka zegarka została zastosowana nie tylko na lunecie i bransolecie, ale także na miniaturowych elementach designu, takich jak przyciski boczne i śruby. Połączenie matowego wykończenia górnej powierzchni lunety oraz lustrzanego na jej nachylonych bokach podkreśla teksturalny wygląd lśniącego metalu. Złote akcenty, takie jak indeksy czy wskazówki, wyróżniają się na czarnej tarczy, nadając zegarkowi szykowny wygląd.

Strona wizualna to jednak nie jedyna przewaga nowego modelu. Zegarek ma wbudowany system Tough Solar, który zapewnia około 7 miesięcy pracy zegarka po pełnym naładowaniu, a w trybie oszczędzania energii nawet 18 miesięcy. Dodatkowo, dzięki funkcji Mobile Link, zegarek może łączyć się ze smartfonem. Dzięki temu możliwe jest dokładne wyświetlanie czasu, ustawianie budzika, czasu światowego, a także korzystanie z opcji znalezienia zgubionego telefonu. 

GM-B2100GD to także szereg funkcji charakterystycznych dla marki G-SHOCK. Oprócz wytrzymałej na wstrząsy konstrukcji zegarek jest również wodoszczelny (20 bar), ma wbudowany stoper, minutnik oraz możliwość ustawienia 5 codziennych alarmów. To idealna propozycja dla osób, które cenią sobie wysoką jakość wykonania, funkcjonalność i stylowy wygląd.

Zegarek dostępny wyłącznie w najlepszych salonach sprzedaży G-SHOCK PRO PARTNER.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Prawo

Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.