Komunikaty PR

G-SHOCK przedstawia najnowszy zegarek GM-B2100GD w kolorze złota

2023-05-23  |  18:35
Biuro prasowe

Nowy G-SHOCK GM-B2100GD przyciąga wzrok kolorem żółtego złota. Powłoka nie tylko nadaje zegarkowi szyku, ale również jest symbolem zastosowanego w nim unikatowego systemu ładowania Tough Solar. Dzięki niemu zegarek czerpie energię ze słońca.

W 2019 roku pojawiła się pierwsza nowoczesna interpretacja G-SHOCK z serii GA-2100. Zegarek łączył cyfrowy i analogowy wyświetlacz. Linia, znana z charakterystycznej, ośmiokątnej lunety i smukłego, prostego designu, zdobyła popularność na całym świecie. Dziś do tej serii dołącza kolejny model premium, poszerzając linię o nowy kolor.

Żółto-złota powłoka zegarka została zastosowana nie tylko na lunecie i bransolecie, ale także na miniaturowych elementach designu, takich jak przyciski boczne i śruby. Połączenie matowego wykończenia górnej powierzchni lunety oraz lustrzanego na jej nachylonych bokach podkreśla teksturalny wygląd lśniącego metalu. Złote akcenty, takie jak indeksy czy wskazówki, wyróżniają się na czarnej tarczy, nadając zegarkowi szykowny wygląd.

Strona wizualna to jednak nie jedyna przewaga nowego modelu. Zegarek ma wbudowany system Tough Solar, który zapewnia około 7 miesięcy pracy zegarka po pełnym naładowaniu, a w trybie oszczędzania energii nawet 18 miesięcy. Dodatkowo, dzięki funkcji Mobile Link, zegarek może łączyć się ze smartfonem. Dzięki temu możliwe jest dokładne wyświetlanie czasu, ustawianie budzika, czasu światowego, a także korzystanie z opcji znalezienia zgubionego telefonu. 

GM-B2100GD to także szereg funkcji charakterystycznych dla marki G-SHOCK. Oprócz wytrzymałej na wstrząsy konstrukcji zegarek jest również wodoszczelny (20 bar), ma wbudowany stoper, minutnik oraz możliwość ustawienia 5 codziennych alarmów. To idealna propozycja dla osób, które cenią sobie wysoką jakość wykonania, funkcjonalność i stylowy wygląd.

Zegarek dostępny wyłącznie w najlepszych salonach sprzedaży G-SHOCK PRO PARTNER.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW Biuro prasowe
2024-07-17 | 10:00

SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW

SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW   Ten konkurs otworzył drzwi do kariery takim gwiazdom, jak Łukasz Jemioł,
Moda Subtelna doskonałość linii – marka Patrizia Aryton rozpoczyna sezon AW24.
2024-07-12 | 09:00

Subtelna doskonałość linii – marka Patrizia Aryton rozpoczyna sezon AW24.

Kapsułowa kolekcja Atelier Patrizia Aryton na sezon jesień-zima 2024, to moc zaklęta w doskonałych liniach sylwetek, ubrania najwyższej jakości, które tworzą kompletną szafę
Moda Dlaczego Polacy kupują luksusowe rzeczy z drugiej ręki?
2024-07-11 | 14:00

Dlaczego Polacy kupują luksusowe rzeczy z drugiej ręki?

Vinted, wiodąca w Europie internetowa platforma C2C mody używanej, spytała respondentów w Polsce o ich nawyki zakupowe dotyczące mody luksusowej z drugiej ręki.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.

Inwestycje

Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów

Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.

Media

Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć

Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.