Komunikaty PR

G-SHOCK przedstawia najnowszy zegarek GM-B2100GD w kolorze złota

2023-05-23  |  18:35
Biuro prasowe

Nowy G-SHOCK GM-B2100GD przyciąga wzrok kolorem żółtego złota. Powłoka nie tylko nadaje zegarkowi szyku, ale również jest symbolem zastosowanego w nim unikatowego systemu ładowania Tough Solar. Dzięki niemu zegarek czerpie energię ze słońca.

W 2019 roku pojawiła się pierwsza nowoczesna interpretacja G-SHOCK z serii GA-2100. Zegarek łączył cyfrowy i analogowy wyświetlacz. Linia, znana z charakterystycznej, ośmiokątnej lunety i smukłego, prostego designu, zdobyła popularność na całym świecie. Dziś do tej serii dołącza kolejny model premium, poszerzając linię o nowy kolor.

Żółto-złota powłoka zegarka została zastosowana nie tylko na lunecie i bransolecie, ale także na miniaturowych elementach designu, takich jak przyciski boczne i śruby. Połączenie matowego wykończenia górnej powierzchni lunety oraz lustrzanego na jej nachylonych bokach podkreśla teksturalny wygląd lśniącego metalu. Złote akcenty, takie jak indeksy czy wskazówki, wyróżniają się na czarnej tarczy, nadając zegarkowi szykowny wygląd.

Strona wizualna to jednak nie jedyna przewaga nowego modelu. Zegarek ma wbudowany system Tough Solar, który zapewnia około 7 miesięcy pracy zegarka po pełnym naładowaniu, a w trybie oszczędzania energii nawet 18 miesięcy. Dodatkowo, dzięki funkcji Mobile Link, zegarek może łączyć się ze smartfonem. Dzięki temu możliwe jest dokładne wyświetlanie czasu, ustawianie budzika, czasu światowego, a także korzystanie z opcji znalezienia zgubionego telefonu. 

GM-B2100GD to także szereg funkcji charakterystycznych dla marki G-SHOCK. Oprócz wytrzymałej na wstrząsy konstrukcji zegarek jest również wodoszczelny (20 bar), ma wbudowany stoper, minutnik oraz możliwość ustawienia 5 codziennych alarmów. To idealna propozycja dla osób, które cenią sobie wysoką jakość wykonania, funkcjonalność i stylowy wygląd.

Zegarek dostępny wyłącznie w najlepszych salonach sprzedaży G-SHOCK PRO PARTNER.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace Biuro prasowe
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.