Gwiazdy rapu i prezentacja nowości, czyli polskie obchody 40-lecia marki G-SHOCK
Historia marki G-SHOCK to tak naprawdę historia rewolucji w świecie zegarków. Pierwszy model, zaprojektowany przez japońskiego inżyniera Kikuo Ibe, powstał w odpowiedzi na wyzwanie stworzenia zegarka odpornego na wstrząsy i uderzenia. Dzięki innowacyjnej konstrukcji koperty i solidnej ochronie modułu, G-SHOCK stał się symbolem niezawodności nawet w najtrudniejszych warunkach.
40 lat temu, kiedy G-SHOCK pojawił się na rynku od razu zdobył serca miłośników zegarków. Dziś, marka nie tylko kontynuuje swoją misję dostarczania niezawodnych czasomierzy, ale także inspiruje się rozwijającymi się trendami i subkulturami, tworząc nowe, stylowe modele. Z okazji 40-lecia, G-SHOCK zorganizował wyjątkowe wydarzenie, które miało na celu połączenie tradycji i nowoczesności, które stanowią serce samej marki.Wieczór pełen muzyki i niespodzianek, z udziałem ambasadora marki, rapera Janusza Walczuka, oraz kultowego zespołu JWP, był hołdem
dla dwóch twarzy G-SHOCK, old schoolowej i new schoolowej.
Wydarzenie to było także okazją do zaprezentowania najnowszych modeli zegarków, które kontynuują dziedzictwo marki. “Zderzenie oldschool vs newschool nastąpiło też na poziomie produktowym. Podczas wydarzenia zestawiliśmy klasyczny model G-SHOCK DW-5600, tzw. “kostkę”, która nawiązuje do pierwszego modelu marki z najbardziej współczesnym kształtem koperty G-SHOCK widocznym w linii 2100 OCTAGON. Aktualnie linia ta jest mocno rozwijana przez G-SHOCK. To zestawienie pokazuje ewolucję G-SHOCK na przestrzeni minionych 40 lat - od masywnych kopert i cyfrowych wyświetlaczy o sportowym charakterze, które dominowały ofertę G po cieńszą, lżejszą oktagonalną odsłonę analogowo-cyfrową, która jest bardziej klasyczną i równie odporną na wstrząsy odsłoną G-SHOCK” – mówi Anna Miksztal, Brand Manager G-SHOCK.
G-SHOCK zawsze stawia na niezawodność i jakość, co sprawia, że pozostaje jednym z najbardziej szanowanych producentów zegarków na świecie. 40 lat to okazja do podsumowań, ale także do patrzenia w przyszłość, dlatego w Polsce marka postanowiła pokazać jak mocno obserwuje zmieniające się trendy i zamiłowanie lokalnego świata hip hopu do stylu G-SHOCK’a.
Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Wiktor Dyduła: Znam osoby w branży muzycznej wypalone z powodu nadmiaru pracy. To, co kiedyś sprawiało im przyjemność, teraz jest zawodowym obowiązkiem
Artysta promuje obecnie swój najnowszy singiel zatytułowany „Szybkie tempo” i właśnie z taką prędkością od trzech lat podbija polski rynek muzyczny. Piosenkarz zdaje sobie jednak sprawę z tego, jakie wyzwania narzuca życie w ciągłym biegu, dlatego on sam, mimo że prężnie rozwija swoją karierę i czerpie ogromną radość ze śpiewania, od czasu do czasu zatrzymuje się i patrzy na to, co robi z innej perspektywy, by złapać tak potrzebny dystans. Wiktor Dyduła przyznaje bowiem, że w branży muzycznej nie brakuje osób, które skarżą się na zbyt duże obciążenie psychiczne i wypalenie zawodowe.