Komunikaty PR

HU HU HA, HU HU HA NASZA ZIMA ZŁA – MY SIĘ ZIMY NIE BOIMY! SWETRY ROYAL ROBBINS

2022-12-20  |  08:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 1.53 MB )

Siarczysty mróz za oknem, krajobraz skąpany w białym puchu, a słońce skrzy się w śniegu. I jak tu nie korzystać z uroków zimy? Z pomocą przychodzi szeroka gama swetrów od marki Royal Robbins. Nie dość, że produkowane z poszanowaniem do natury, to jeszcze stworzone z przędzy z recyklingu Seawool® i naturalnych materiałów, takich jak wełna merino z owiec, które nie zostały poddane bolesnemu zabiegowi mulesingu. Do tego gama klasycznych wzorów, fasony z golfem i zamkiem ¼, ciepłe spódnice i sukienki.

SWETRY, KARDIGANY, PULOWERY i GOLFY

Seawool®, czyli niezwykła wełna z recyklingu. Nieustannie poszukując innowacyjnych, ekologicznych rozwiązań, Royal Robbins rozszerza zastosowanie przędzy Seawool® w damskiej kolekcji Westlands Sweater. Przędza poliestrowa z recyklingu Seawool® jest wytwarzana z poddanych recyklingowi muszli ostryg zebranych z hodowli na Tajwanie i pokonsumpcyjnych plastikowych butelek, co zmniejsza ilość odpadów lądowych i morskich. Każdego roku tajwański przemysł hodowli ostryg wyrzuca 160 000 ton muszli. Przy produkcji w każdym swetrze Westlands wykorzystuje się średnio 10 plastikowych butelek i jedną muszlę ostrygi. Mieszanka dzianiny Seawool + Merino w swetrach Westlands zapewnia długotrwałe korzyści, w tym odporność na zapachy, izolację i regulację temperatury. Do tego można je prać w pralce!

Sweter Westland Funnel Neck, Royal Robbins

A gdyby tak sweter miał golf, ale taki, który nie przylega do szyi, nie uciska, nie drapie, nie przeszkadza? Był przy tym miękki i ciepły, luźny i stylowy, opatrzony bocznymi ściągaczami, które podkreślają sylwetkę? Te wszystkie cechy łączy sweter Westland Funnelneck wykonany z wełny merynosowej i mieszanki Seawool® ze zużytych plastikowych butelek i sproszkowanych muszli ostryg. To ekologiczne rozwiązanie redukuje odpady zarówno lądowe jak i morskie. Sprawdzi się do jeansów, ale też świetnie dopełni sportowy look. Można prać go w pralce.

Urbanesque Sherpa Cardi – ciepły, wygodny sweter typu Cardigan łączy w sobie praktyczne rozwiązania techniczne z tyrolskim stylem. Zastosowany materiał Sherpa odznacza się wygodą, ciepłem oraz oddychalnością. Krótszy kołnierz z okrągłym dekoltem i detalami ściegu na zapięciu z przodu na zatrzask nadają jej alpejski charakter. Co więcej Royal Robbins zadbał o praktyczne detale: kieszenie na dłonie, jedna z wewnętrzną kieszenią na paszport lub smartfon. Dodatkowo sweter zajmuje niewiele miejsca po złożeniu i jest niezwykle lekki, co ma niebagatelne znaczenie w zimowej podróży.

SUKIENKI I SPÓDNICE Z WEŁNY MERINO – z wełny Merino pozyskiwanej z owiec, które nie były poddawane mulesingowi (bolesnemu zabiegowi wycinania pofałdowanych kawałków skóry w tylnej części ciała owcy w celu ochrony przed larwami much). Oferują idealną równowagę między praktycznością a komfortem. Nieodłączne zalety Merino obejmują odporność na zapachy, regulację temperatury i oddychalność. Ponieważ jest to włókno naturalne, jest odnawialne, nadaje się do recyklingu i biodegradacji. Dla kobiet, najpopularniejsze ubrania z wełny merynosów to: The Mystic Cardigan II, All Season Merino Turtleneck, All Season Merino Skirt II, i All Season Sweater Dress. Nowe najpopularniejsze ubrania dla mężczyzn obejmują: All Season Merino Sweater, All Season Merino Thermal 1/4 Zip, Sequoia Sweater, and Sequoia 1/4 Zip.

 

LOOK BOOK KOLEKCJI JESIENNEJ MARKI ROYAL ROBBINS FE22

 

Zapraszamy do zapoznania się z jesienno-zimową kolekcją marki Royal Robbins oraz do specjalnie dedykowanego LookBooka pod linkiem:

https://www.dropbox.com/sh/fyn2u54el0xmkzc/AAATaKj3fWzqh_7NLo2oTI3ja?dl=0

 

O Royal Robbins®

Założona w 1968 roku przez światowej sławy poszukiwaczy przygód Royala i Liz Robbins, marka Royal Robbins jest godnym zaufania projektantem, producentem i sprzedawcą odzieży outdoorowej. Tworzy kolekcje odzieży, która łączy funkcje techniczne dla aktywnych konsumentów ze stylem i komfortem. Marka zdobyła uznanie na całym świecie dzięki wysokiej jakości, funkcjonalnej odzieży oraz zaangażowaniu w odpowiedzialność środowiskową i społeczną. Royal Robbins starannie wybiera włókna i technologie o mniejszym oddziaływaniu na środowisko, które pomagają zmniejszyć ilość odpadów, zużycie chemikaliów, zużycie wody i emisje gazów cieplarnianych.

Więcej o marce Royal Robbins na www.royalrobbins.com

 

Kontakt dla mediów:

Anna Wróblewska
512 454 089

Patrycja Drabik

503 830 505

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji Biuro prasowe
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową
Moda Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper

Zimowe buty z futerkiem wkraczają na salony, a raczej na utwardzone ścieżki i miejskie chodniki. Czasy, kiedy śniegowce nosiło się tylko na stokach, a trapery jedynie na szlakach, odeszły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.