Komunikaty PR

Influencerzy tworzą nowe kolekcje ubrań

2022-11-24  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Agnieszka Kuźma-Filipek
Lawenda Public Relations

Al. Ks. Józefa Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
agnieszka|lawendapr.com| |agnieszka|lawendapr.com
48601991089
www.lawendapr.com
Do pobrania NotkaPR ( 0.02 MB )

Znani twórcy internetowi z agencji Ten Fajny Management (TFM) zaprojektowali unikatowe kolekcje ubrań dla swoich fanów. Koszulki będące częścią kampanii “Always Love” skrywają uniwersalne, ważne dla młodych ludzi, wartości. Z kolei farba neonu z serii “Neon Limited” jest nanoszona ręcznie przez influencera już po złożonym przez klienta zamówieniu.

Nieszablonowe, niepowtarzalne – takie ubrania proponuje sześciu influencerów TFM, wśród których znajdują się Szalina Malina i Edzio Rap, artyści muzyczni, Kamil Szymczak, pasjonat dynamicznego i sportowego stylu życia, a także Cypriano Italiano, Daniel Borzewski i Efekt Motyla.

Kolekcje są łącznikiem twórców z obserwującymi, którzy mogą dzięki nim mocniej się z nimi identyfikować. Widoczne na odzieży hasła i grafiki zostały stworzone osobiście przez influencerów, którzy wcześniej decydowali także o wyborze materiału i kroju – mówi Mateusz Bill, dyrektor zarządzający agencji Ten Fajny Management.

Nowe projekty ubrań marki TFM plasują się w obecnych trendach modowych, zarówno poprzez fason oversize, oryginalną kolorystykę, jak i pozytywny przekaz. Wysoka jakość bawełny zapewnia komfort i wygodę, a personalizowane przez ulubionego twórcę produkty dają poczucie wyróżnienia.

Neonowe akcenty

Jedną z propozycji na sezon jesień-zima 2022/2023  jest limitowana kolekcja „Neon Limited”. Ubrania, podobnie jak różnorodność działań artystów, zostaną zapewne dostrzeżone przez różne osobowości. Chętnie założą je zarówno miłośnicy odważnych stylizacji, zwolennicy wygodnych ciuchów czy wielbiciele sportowego trybu życia.

Twórcy stawiają w projektach na kreatywność i niepowtarzalność, nie lubią nudy. ”Neon Limited” pozwala wyróżnić się na polskich ulicach, szczególnie młodym osobom ceniącym ciekawe kreacje. Może to też być jedna ze stylizacji na zbliżające się imprezy sylwestrowe, by zabłysnąć w świetle ultrafioletowych reflektorów – mówi Mateusz Bill.

Każdy projekt odznacza się charakterystycznym dla danego twórcy hasłem, bądź grafiką, a proces złożonego przez klienta zamówienia zwieńcza personalizacja. Influencerzy ręcznie nanoszą na tkaninę niepowtarzalne wzory rozprysku farb, które stanowią trwały, neonowy akcent świecący w świetle UV. Każdy twórca wyróżnia się innym kolorem neonu.

Podziel się miłością

Kolekcja „Always Love” komunikuje ważny przekaz, który definiuje miłość i okazywanie uczuć w obecnych czasach.

Nie jest to zwykła biała koszulka, lecz gest miłości, który możemy okazać sobie bądź bliskim. Miłość ma wiele języków, ale co w niej najpiękniejsze nie ma granic. Nie wyróżnia koloru skóry, pochodzenia ani orientacji. – podkreśla Cypriano Italiano.

Na koszulkach z minimalistycznymi grafikami i chwytliwymi hasłami np. „You Complete Me”, “Love Mode On” artyści zachęcają do dzielenia się uczuciem. T-shirty mogą sprawdzić się jako prezent z okazji nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia określanych jako czas miłości i pojednania.

Wszystkie ubrania z kolekcji “Neon Limited” i “Always Love” są dostępne na stronie www.tenfajnysklep.pl, a ich ceny podczas Black Week promocyjne.

O TFM

Ten Fajny Management rozpoczął działalność w lipcu 2021. Firma TFM skupia twórców internetowych, którzy regularnie tworzą ciekawe treści, a mocną grupę stanowią TikTokerzy docierający do młodych odbiorców. Management ze wszystkimi twórcami współpracuje na wyłączność, kluczowa jest transparentność i dbałość o zabezpieczenie potrzeb każdej ze stron, zarówno twórców, jak i klientów. Firma wspiera autorów treści również w rozwoju ich kanałów społecznościowych, z kolei klienci mogą mieć pewność, że współpraca jest profesjonalnie prowadzona.

Więcej informacji na https://tenfajnymanagement.pl/.

TEN FAJNY SKLEP

To projekt agencji Ten Fajny Management, który pozwala influencerom budować markę osobistą i rozwijać działalność poprzez tworzenie autorskich kolekcji. Umożliwia im również dotarcie z przekazem do obserwujących, by pogłębić relację z nimi.

Aby być na bieżąco z promocjami i nowościami, warto obserwować profile @ten_fajny_management i Ten Fajny Management oraz autorów kolekcji. 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lawenda Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Prawo

Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.