Influencerzy tworzą nowe kolekcje ubrań
Lawenda Public Relations
Al. Ks. Józefa Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
agnieszka|lawendapr.com| |agnieszka|lawendapr.com
48601991089
www.lawendapr.com
Znani twórcy internetowi z agencji Ten Fajny Management (TFM) zaprojektowali unikatowe kolekcje ubrań dla swoich fanów. Koszulki będące częścią kampanii “Always Love” skrywają uniwersalne, ważne dla młodych ludzi, wartości. Z kolei farba neonu z serii “Neon Limited” jest nanoszona ręcznie przez influencera już po złożonym przez klienta zamówieniu.
Nieszablonowe, niepowtarzalne – takie ubrania proponuje sześciu influencerów TFM, wśród których znajdują się Szalina Malina i Edzio Rap, artyści muzyczni, Kamil Szymczak, pasjonat dynamicznego i sportowego stylu życia, a także Cypriano Italiano, Daniel Borzewski i Efekt Motyla.
– Kolekcje są łącznikiem twórców z obserwującymi, którzy mogą dzięki nim mocniej się z nimi identyfikować. Widoczne na odzieży hasła i grafiki zostały stworzone osobiście przez influencerów, którzy wcześniej decydowali także o wyborze materiału i kroju – mówi Mateusz Bill, dyrektor zarządzający agencji Ten Fajny Management.
Nowe projekty ubrań marki TFM plasują się w obecnych trendach modowych, zarówno poprzez fason oversize, oryginalną kolorystykę, jak i pozytywny przekaz. Wysoka jakość bawełny zapewnia komfort i wygodę, a personalizowane przez ulubionego twórcę produkty dają poczucie wyróżnienia.
Neonowe akcenty
Jedną z propozycji na sezon jesień-zima 2022/2023 jest limitowana kolekcja „Neon Limited”. Ubrania, podobnie jak różnorodność działań artystów, zostaną zapewne dostrzeżone przez różne osobowości. Chętnie założą je zarówno miłośnicy odważnych stylizacji, zwolennicy wygodnych ciuchów czy wielbiciele sportowego trybu życia.
– Twórcy stawiają w projektach na kreatywność i niepowtarzalność, nie lubią nudy. ”Neon Limited” pozwala wyróżnić się na polskich ulicach, szczególnie młodym osobom ceniącym ciekawe kreacje. Może to też być jedna ze stylizacji na zbliżające się imprezy sylwestrowe, by zabłysnąć w świetle ultrafioletowych reflektorów – mówi Mateusz Bill.
Każdy projekt odznacza się charakterystycznym dla danego twórcy hasłem, bądź grafiką, a proces złożonego przez klienta zamówienia zwieńcza personalizacja. Influencerzy ręcznie nanoszą na tkaninę niepowtarzalne wzory rozprysku farb, które stanowią trwały, neonowy akcent świecący w świetle UV. Każdy twórca wyróżnia się innym kolorem neonu.
Podziel się miłością
Kolekcja „Always Love” komunikuje ważny przekaz, który definiuje miłość i okazywanie uczuć w obecnych czasach.
– Nie jest to zwykła biała koszulka, lecz gest miłości, który możemy okazać sobie bądź bliskim. Miłość ma wiele języków, ale co w niej najpiękniejsze nie ma granic. Nie wyróżnia koloru skóry, pochodzenia ani orientacji. – podkreśla Cypriano Italiano.
Na koszulkach z minimalistycznymi grafikami i chwytliwymi hasłami np. „You Complete Me”, “Love Mode On” artyści zachęcają do dzielenia się uczuciem. T-shirty mogą sprawdzić się jako prezent z okazji nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia określanych jako czas miłości i pojednania.
Wszystkie ubrania z kolekcji “Neon Limited” i “Always Love” są dostępne na stronie www.tenfajnysklep.pl, a ich ceny podczas Black Week promocyjne.
O TFM
Ten Fajny Management rozpoczął działalność w lipcu 2021. Firma TFM skupia twórców internetowych, którzy regularnie tworzą ciekawe treści, a mocną grupę stanowią TikTokerzy docierający do młodych odbiorców. Management ze wszystkimi twórcami współpracuje na wyłączność, kluczowa jest transparentność i dbałość o zabezpieczenie potrzeb każdej ze stron, zarówno twórców, jak i klientów. Firma wspiera autorów treści również w rozwoju ich kanałów społecznościowych, z kolei klienci mogą mieć pewność, że współpraca jest profesjonalnie prowadzona.
Więcej informacji na https://tenfajnymanagement.pl/.
TEN FAJNY SKLEP
To projekt agencji Ten Fajny Management, który pozwala influencerom budować markę osobistą i rozwijać działalność poprzez tworzenie autorskich kolekcji. Umożliwia im również dotarcie z przekazem do obserwujących, by pogłębić relację z nimi.
Aby być na bieżąco z promocjami i nowościami, warto obserwować profile @ten_fajny_management i Ten Fajny Management oraz autorów kolekcji.

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Marcelina Zawadzka: Kiedyś sama decydowałam o swoim życiu i nie byłam od nikogo zależna. Teraz już przy opiece nad synkiem jestem zdana na pomoc innych
Prezenterka przyznaje, że bycie mamą to ciągłe wykraczanie poza swoją strefę komfortu, bo od momentu narodzin dziecka jest się całkowicie odpowiedzialnym za tę małą istotę i trzeba ustawić wszystko pod jej potrzeby. Każdego dnia macierzyństwo uczy ją pokory i pokazuje, że nie na wszystko ma wpływ i nie wszystkiemu jest w stanie zapobiec. Często nie pozostaje nic innego, jak przyjąć trudne doświadczenia i wyciągnąć z nich odpowiednią lekcję. Marcelina Zawadzka zdradza, że jej dziewięciomiesięczny syn już stawia pierwsze kroki i jest niezwykle ciekawy świata. Czasami towarzyszy jej także w pracy.
Prawo
Liczba związków nieformalnych w Polsce przekracza pół miliona. W Sejmie trwają prace nad przepisami dla nich

Temat związków partnerskich ponownie znalazł się w centrum debaty publicznej i politycznej w Polsce. W Sejmie trwają prace nad poselskim projektem ustawy o związkach partnerskich. Choć poparcie społeczne dla prawnego uznania relacji niemałżeńskich – zarówno jednopłciowych, jak i heteroseksualnych – pozostaje wysokie, wciąż kwestia ta czeka na rozstrzygnięcie.
Podróże
Beata Pawlikowska: Babia Góra to jest teraz moje ulubione miejsce w Polsce. Jest w niej coś magicznego, więc marzę o tym, żeby tam wrócić

Podróżniczka przyznaje, że majowa wyprawa na Babią Górę mimo kiepskiej pogody okazała się niezwykle ekscytującą przygodą. W prognozach na ten dzień miało być 20 stopni ciepła i dużo słońca, natomiast kiedy wyszła na szlak, padał deszcz, deszcz ze śniegiem i grad, a termometry pokazywały zaledwie kilka stopni powyżej zera. Beata Pawlikowska cieszy się jednak, że nie zniechęciła się taką aurą, bo ta wędrówka zadziałała na nią niezwykle kojąco.