Komunikaty PR

Ingka Centres rusza z nową kampanią „Wiosenna Lekkość Rzeczy”

2021-03-02  |  16:30
Biuro prasowe

Wyprodukowanie jednej koszulki wymaga zużycia nawet 2500 litrów wody1, czyli tyle ile jeden człowiek mógłby wypić przez 3 lata. Dlatego tak ważne jest przemyślane kupowanie nowych ubrań oraz świadomość zjakich materiałów zostały wykonane i czy będą pasowały do innych, które już są w naszej szafie. W celu ułatwienia klientom decyzji zakupowych, Wola Park i trzy inne obiekty należące do Ingka Centres – Aleja Bielany w Wrocławiu, Port Łódź w Łodzi, Wola Park w Warszawie Park Handlowy Matarnia w Gdańsku – zorganizowały kampanię „Wiosenna Lekkość Rzeczy”, która rozpoczęła się 1 marca i potrwa do końca miesiąca. Do akcji zaproszone zostały trzy twórczynie internetoweSara Ferreira, Magdalena Kostyszyn oraz Aleksandra Radomska. 

Zbliżająca się wiosna to dla wielu czas uzupełnienia garderoby o nową odzież, obuwie i akcesoria dla siebie, a także najbliższych. Przy tej okazji, Wola Park, Aleja Bielany i Port Łódź, dzięki współpracy z influencerami, zaprezentują koncept szafy kapsułowej, czyli zestaw ubrań, które do siebie pasują i mogą być dowolnie miksowane. Zaproszone do współpracy twórczynie skomponują trzy szafy w ramach idei szafy kapsułowej, nawiązujące do ich indywidualnego stylu oraz ubrań, które można znaleźć w ich garderobach. W akcji biorą udział Sara Ferreira, autorka bloga missferreira.pl, Magdalena Kostyszyn, prowadząca profil na Instagramie @magdalenakostyszyn, a także Aleksandra Radomska, autorka bloga mamwatpliwosc.pl. Ekspozycje w Wola Parku, Alei Bielany i Porcie Łódź będą dostępne już na początku marca.

Poza stworzeniem trzech sygnowanych szaf kapsułowych, influencerki opowiedzą także o tym, czym kierują się podczas modowych zakupów, jak ewoluowało ich spojrzenie na modę i styl na przestrzeni lat oraz o co chciałyby uzupełnić swoją szafę w nadchodzącym, wiosennym sezonie. Materiał będzie dostępny na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych Wola Parku, Alei Bielany oraz Portu Łódź. Ponadto na profilach w mediach społecznościowych poszczególnych twórczyń dostępna będzie relacja z zakupów. Sara Ferreira odwiedziła Wola Park, Magdalena Kostyszyn Aleję Bielany, a Aleksandra Radomska Port Łódź.

Dbanie o środowisko naturalne i zrównoważone życie oraz zachęcanie do tego naszych klientów to szczególnie ważne wartości dla nas, które regularnie wplatamy w nasze działania. Jednym z przykładów takiej aktywności jest organizacja najnowszej kampanii, której celem jest promowanie idei zrównoważonej szafy. Opracowując jej koncepcję, staraliśmy się wziąć pod uwagę wszystkie kluczowe zagadnienia z zakresu zrównoważonego rozwoju, społecznej odpowiedzialności, redukcji odpadów, oszczędności, a także zdrowia psychicznego. Tak by nieprzemyślane zakupy nie wywoływały wyrzutów sumienia. Proponujemy klientom metodę małych kroków – by dokonywali odpowiedzialnego wyboru w ramach tego, co jest dostępne dla szerokiego grona odbiorców, a także jest dopasowane do nich i tego, co już wisi w ich szafach mówi Jagoda Olesiak, Customer Experience Leader, Ingka Centres.

Kampania „Wiosenna Lekkość Rzeczy” realizowana jest wielokanałowo: w radiu, na nośnikach wielkoformatowych, w centrach handlowych, a także w kanałach własnych Wola Parku, Alei Bielany i Portu Łódź oraz zaangażowanych twórczyń internetowych – na ich blogach i w mediach społecznościowych.

Szafy kapsułowe zostaną stworzone w oparciu o kolekcje poszczególnych sklepów dostępnych w Wola Parku, Alei Bielany i Porcie Łódź. W kampanię zaangażowani są tacy najemcy Wola Parku jak m.in.: H&M, CCC, Reserved, TK Maxx, Zara. Po zakończeniu kampanii odzież z szaf kapsułowych dostanie drugie życie i zostanie przekazana do wybranej fundacji w celu wsparcia osób potrzebujących.

 


[1] Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, https://nfosigw.gov.pl/bazawiedzy/edukacja/aktualnosci-edukacja/art,403,kropla-do-kropli-kampania-na-rzecz-poszanowania-wody.html (08.06.2016).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Media

Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.