Innowacyjny design i najnowocześniejsza technologia – STRIX prezentuje nową kole
STRIX, marka premium odzieży sportowej i rekreacyjnej, łączy najnowsze technologie i materiały z kolorami tego sezonu w nowej kolekcji. Po sukcesie swojej pierwszej męskiej kolekcji dwa lata temu STRIX stale reaguje na popyt i poszerza asortyment o nowe kroje i kombinacje kolorystyczne. W ten sposób STRIX stał się drugą najlepiej sprzedającą się marką odzieżową w portfolio GymBeam.
Marka STRIX charakteryzuje się połączeniem najwyższej jakości z unikalnym funkcjonalnym designem. Każdy element wykorzystuje najnowsze materiały i technologie, aby zapewnić całkowity komfort, niezależnie od tego, co robisz.
Dzięki bezszwowej technologii odzież jest zarówno trwała, jak i niezwykle wygodna, gwarantując długą żywotność i nieograniczoną swobodę ruchów. Technologia 4-way stretch pozwala ubraniom dopasować się do krzywizn każdego ciała i zapewnić doskonały komfort. Dodatkowo, dzięki technologii szybkiego schnięcia, można liczyć na uczucie suchości i świeżości nawet podczas najbardziej wymagających aktywności sportowych.
Zespół projektantów i specjalistów STRIX koncentruje się nie tylko na funkcjonalności, ale także na estetyce odzieży. Funkcjonalne materiały zapewniają optymalną oddychalność i odprowadzanie wilgoci, dzięki czemu skóra pozostaje sucha. Ponadto odzież jest ukształtowana tak, aby schlebiać różnym sylwetkom i podkreślać ich naturalne piękno. Wysoki stan, wydłużony tył, stójka i ukryte kieszenie to tylko niektóre z nowoczesnych rozwiązań, które dodają odzieży wyjątkowego wyglądu i praktycznej funkcjonalności.
Dzięki temu, a także dzięki nowym, unikalnym modelom damskich sukienek, sukienek dresowych oraz męskich i damskich długich bluz zapinanych na zamek, nowa kolekcja STRIX jest idealnym wyborem na każdą okazję. W porównaniu do pierwszej kolekcji męskiej, która była całkowicie czarna, nowa kolekcja jest pełna kolorów i podąża za najnowszymi trendami.
Oprócz odzieży marka oferuje również szeroką gamę akcesoriów. Od plecaków, toreb i shakerów, po czapki i rękawiczki fitness. Produkty STRIX są projektowane z naciskiem na jakość, wydajność i zapewniają klientom kompletne wyposażenie sportowe. Łącząc wieloletnie doświadczenie i wiedzę zespołu projektowego, są tworzone nie tylko dla entuzjastów zdrowego stylu życia, ale dla każdego, kto chce cieszyć się jakością bez kompromisów.
Kolekcja STRIX jest dostępna na stronie internetowej GymBeam, a markę można również śledzić na profilu STRIX na Instagramie.
--------------------------------
GymBeam to jedna z najszybciej rozwijających się marek fitness w regionie CEE i najszybciej rozwijający się e-sklep w segmencie odżywek dla sportowców w regionie CEE. Jest obecny na 15 rynkach m.in.: na Słowacji, w Czechach, Rumunii, Chorwacji, Bułgarii, Ukrainie, Słowenii, Niemczech czy we Włoszech i na Węgrzech. W ofercie posiada suplementy diety dla sportowców, zdrową żywność oraz odzież sportową i sprzęt do ćwiczeń. Jest właścicielem marek: GymBeam, Strix, VanaVita, BeastPink, XBEAM. Jest także dystrybutorem ponad 120 marek i ponad 5000 produktów. Marka została założona przez Dalibora Cicmana w 2014 roku na Słowacji.
![Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_896805807,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
![Zima w stylu Black & White z Lee Cooper](/files/_uploaded/glownekonf_2057791647,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
![Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper](/files/_uploaded/glownekonf_1530621354,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Teatr
![](/files/1922771799/olbrychski-urodziny-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Daniel Olbrychski: Praca mnie konserwuje, gdybym nie grał, tobym się błyskawicznie zestarzał. Walczę, żeby widzowie nie dostrzegali na scenie mojej osiemdziesiątki
Daniel Olbrychski uznawany jest za jednego z najwybitniejszych aktorów filmowych i teatralnych swojego pokolenia. W dorobku ma wiele znakomitych ról i już od dawna mógłby odcinać kupony od sławy, ale jak podkreśla – nie zamierza rezygnować z pracy. Z przyjemnością przyjmuje kolejne propozycje zawodowe i mierzy się z nowymi rolami, bo dzięki takiej aktywności nie czuje upływającego czasu. Za trzy tygodnie artysta będzie świętował okrągłe urodziny.
Edukacja
Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów
![](/files/1922771799/edukacja-stem-foto,w_133,_small.jpg)
Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.
Handel
Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci
![](/files/1922771799/spoleczenstwo-goz-foto-4,w_133,_small.jpg)
Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.