Innowacyjny design i najnowocześniejsza technologia – STRIX prezentuje nową kole
STRIX, marka premium odzieży sportowej i rekreacyjnej, łączy najnowsze technologie i materiały z kolorami tego sezonu w nowej kolekcji. Po sukcesie swojej pierwszej męskiej kolekcji dwa lata temu STRIX stale reaguje na popyt i poszerza asortyment o nowe kroje i kombinacje kolorystyczne. W ten sposób STRIX stał się drugą najlepiej sprzedającą się marką odzieżową w portfolio GymBeam.
Marka STRIX charakteryzuje się połączeniem najwyższej jakości z unikalnym funkcjonalnym designem. Każdy element wykorzystuje najnowsze materiały i technologie, aby zapewnić całkowity komfort, niezależnie od tego, co robisz.
Dzięki bezszwowej technologii odzież jest zarówno trwała, jak i niezwykle wygodna, gwarantując długą żywotność i nieograniczoną swobodę ruchów. Technologia 4-way stretch pozwala ubraniom dopasować się do krzywizn każdego ciała i zapewnić doskonały komfort. Dodatkowo, dzięki technologii szybkiego schnięcia, można liczyć na uczucie suchości i świeżości nawet podczas najbardziej wymagających aktywności sportowych.
Zespół projektantów i specjalistów STRIX koncentruje się nie tylko na funkcjonalności, ale także na estetyce odzieży. Funkcjonalne materiały zapewniają optymalną oddychalność i odprowadzanie wilgoci, dzięki czemu skóra pozostaje sucha. Ponadto odzież jest ukształtowana tak, aby schlebiać różnym sylwetkom i podkreślać ich naturalne piękno. Wysoki stan, wydłużony tył, stójka i ukryte kieszenie to tylko niektóre z nowoczesnych rozwiązań, które dodają odzieży wyjątkowego wyglądu i praktycznej funkcjonalności.
Dzięki temu, a także dzięki nowym, unikalnym modelom damskich sukienek, sukienek dresowych oraz męskich i damskich długich bluz zapinanych na zamek, nowa kolekcja STRIX jest idealnym wyborem na każdą okazję. W porównaniu do pierwszej kolekcji męskiej, która była całkowicie czarna, nowa kolekcja jest pełna kolorów i podąża za najnowszymi trendami.
Oprócz odzieży marka oferuje również szeroką gamę akcesoriów. Od plecaków, toreb i shakerów, po czapki i rękawiczki fitness. Produkty STRIX są projektowane z naciskiem na jakość, wydajność i zapewniają klientom kompletne wyposażenie sportowe. Łącząc wieloletnie doświadczenie i wiedzę zespołu projektowego, są tworzone nie tylko dla entuzjastów zdrowego stylu życia, ale dla każdego, kto chce cieszyć się jakością bez kompromisów.
Kolekcja STRIX jest dostępna na stronie internetowej GymBeam, a markę można również śledzić na profilu STRIX na Instagramie.
--------------------------------
GymBeam to jedna z najszybciej rozwijających się marek fitness w regionie CEE i najszybciej rozwijający się e-sklep w segmencie odżywek dla sportowców w regionie CEE. Jest obecny na 15 rynkach m.in.: na Słowacji, w Czechach, Rumunii, Chorwacji, Bułgarii, Ukrainie, Słowenii, Niemczech czy we Włoszech i na Węgrzech. W ofercie posiada suplementy diety dla sportowców, zdrową żywność oraz odzież sportową i sprzęt do ćwiczeń. Jest właścicielem marek: GymBeam, Strix, VanaVita, BeastPink, XBEAM. Jest także dystrybutorem ponad 120 marek i ponad 5000 produktów. Marka została założona przez Dalibora Cicmana w 2014 roku na Słowacji.

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne
Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Prawo
Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.