Komunikaty PR

Inspiracja Dark w wiosennej kolekcji Mariusza Przybylskiego „Night rider”

2022-11-09  |  01:00
Biuro prasowe

Luksusowa moda i wykwintność smaków zawsze szły ze sobą w parze. Dlatego w najnowszej kolekcji Mariusza Przybylskiego, polskiego projektanta mody „Night Rider” na wiosnę 2023 nie zabrakło sensualności i eleganckiej estetyki zaczerpniętej z Carlo Rossi Dark. W pokazie występują dwie wyjątkowe sylwetki powstałe we współpracy marki z projektantem. 

W najnowszej kolekcji Mariusza Przybylskiego, jednego z najbardziej rozpoznawalnych nazwisk w świecie mody w Polsce, dwie kreacje – damska i męska, zaprojektowane zostały z inspiracji Carlo Rossi Dark. To półwytrawne czerwone wino z wyczuwalnymi nutami jeżyn, wiśni i śliwek oraz delikatną nutą czekolady na finiszu, nie tylko współgra z subtelnością smaku linii kreatywnej całej kolekcji, ale również oddaje sensualność i zadziorność najwyższej jakości materiałów, z jakich tworzy projektant – wszystko zamknięte w ciemnej eleganckiej butelce. 

Nowa kolekcja to przede wszystkim szlachetne tkaniny, dbałość o detale a także kusząca linia kreacji; widoczne również w obu sylwetkach kobiecej i męskiej z kolekcji inspirowanych Dark. 

To przyjemność wspierać wizję kreatywną Mariusza Przybylskiego, jak i wyróżnienie dla nas jako marki móc być częścią jego show. Od czasów pandemii wydawać się mogło, że biznes mody nieco spowolnił, tym bardziej więc cieszymy się, że możemy dołożyć swoją cegiełkę do najnowszej kolekcji projektanta na wiosnę 2023. Oba brandy kuszą głębią i wyrafinowaniem smaku” – mówi Adam Jęda, Marketing Manager win Carlo Rossi. 

Marka Carlo Rossi miała już okazję wcześniej wspierać projektanta przy okazji otwarcia jego nowego atelier we wrześniu tego roku. Wsparcie najnowszej kolekcji na wiosnę 2023 i udział w pokazie „Night Rider” wpisuje się w plany plasowania wina Dark jako marki premium. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Zapraszamy na otwarcie nowego salonu Pierre Cardin by Van Horn w Tarnowie! Biuro prasowe
2024-08-23 | 01:00

Zapraszamy na otwarcie nowego salonu Pierre Cardin by Van Horn w Tarnowie!

Z przyjemnością zapraszamy na otwarcie nowego salonu Pierre Cardin by Van Horn w Tarnowie, które odbędzie się w sobotę 24 sierpnia w Galerii Gemini. To doskonała okazja
Moda Platforma Vinted wprowadza nowe funkcjonalności
2024-08-22 | 14:00

Platforma Vinted wprowadza nowe funkcjonalności

Zarobienie dodatkowych pieniędzy na rzeczach, których już nie potrzebujemy, jest jednym z głównych powodów, dla których tak wielu ludzi korzysta z Vinted. Platforma
Moda Marka By Dziubeka otworzyła swój punkt w Manufakturze w Łodzi
2024-08-22 | 10:00

Marka By Dziubeka otworzyła swój punkt w Manufakturze w Łodzi

By Dziubeka posiada salony firmowe w galeriach handlowych na terenie całej Polski oraz sieć punktów franczyzowych. Oryginalne naszyjniki, topowe bransoletki, kolczyki, wisiory i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maja Sablewska: Musieliśmy przeformatować mój program, bo zmienia się moda i społeczeństwo. Jest więcej tolerancji, a kobiety są bardziej odważne

Stylistka zaznacza, że w swoim programie nie działa pochopnie i na oślep, a wszystkie metamorfozy poprzedzone są szczerą rozmową z bohaterkami. Z obserwacji Mai Sablewskiej wynika, że kobiety są coraz bardziej odważne w kwestii wyglądu i ubioru, nie boją się eksperymentować, chętnie szukają inspiracji i już nie przejmują się tak bardzo krytyką innych osób.  W kolejnej formatu „10 lat młodsza w 10 dni z Sablewską” jego gospodyni musi więc dostosować się do zmieniających się warunków i sprostać wymaganiom uczestniczek.

Uroda

Paulina Sykut-Jeżyna: W czasie urlopu przez dwa tygodnie się nie malowałam. Bardzo lubię chodzić bez makijażu, ale moja praca go wymaga

Prezenterka nie ukrywa, że czasem lubi odpocząć od telewizyjnego looku i jeśli tylko może, to rezygnuje z perfekcyjnego makijażu, jaki jest koniecznością w pracy przed kamerami. W swoich mediach społecznościowych również nie unika zdjęć, na których pokazuje, jak wygląda bez filtrów i make-upu. Paulina Sykut-Jeżyna podkreśla, że bardziej niż na kosmetyki kolorowe stawia na pielęgnacyjne. Szczególnie dba o odpowiednie nawilżenie skóry, by zawsze była gładka i promienna.

Ochrona środowiska

Beton z alg czy szkło fotowoltaiczne. Ekologiczne innowacje zmieniają sektor budowlany

Sektor budynków i budownictwa jest największym emitentem gazów cieplarnianych, odpowiadając za 37 proc. globalnych emisji – wynika z danych ONZ. Tradycyjne materiały budowlane, takie jak beton czy cegły, są stopniowo udoskonalane, aby jak najlepiej odpowiadać na wyzwania środowiskowe. – Większość producentów, szczególnie tych dużych, skupia się na tym, aby obniżać koszty ekologiczne produkcji materiałów, tak żeby konsumenci otrzymywali produkt bardziej zrównoważony – ocenia Tomasz Bojęć, partner zarządzający w ThinkCo. Z drugiej strony na rynek wchodzą innowacje, które stosowane w większej skali będą stopniowo zazieleniać budownictwo.