Inspiracja Dark w wiosennej kolekcji Mariusza Przybylskiego „Night rider”
Luksusowa moda i wykwintność smaków zawsze szły ze sobą w parze. Dlatego w najnowszej kolekcji Mariusza Przybylskiego, polskiego projektanta mody „Night Rider” na wiosnę 2023 nie zabrakło sensualności i eleganckiej estetyki zaczerpniętej z Carlo Rossi Dark. W pokazie występują dwie wyjątkowe sylwetki powstałe we współpracy marki z projektantem.
W najnowszej kolekcji Mariusza Przybylskiego, jednego z najbardziej rozpoznawalnych nazwisk w świecie mody w Polsce, dwie kreacje – damska i męska, zaprojektowane zostały z inspiracji Carlo Rossi Dark. To półwytrawne czerwone wino z wyczuwalnymi nutami jeżyn, wiśni i śliwek oraz delikatną nutą czekolady na finiszu, nie tylko współgra z subtelnością smaku linii kreatywnej całej kolekcji, ale również oddaje sensualność i zadziorność najwyższej jakości materiałów, z jakich tworzy projektant – wszystko zamknięte w ciemnej eleganckiej butelce.
Nowa kolekcja to przede wszystkim szlachetne tkaniny, dbałość o detale a także kusząca linia kreacji; widoczne również w obu sylwetkach kobiecej i męskiej z kolekcji inspirowanych Dark.
„To przyjemność wspierać wizję kreatywną Mariusza Przybylskiego, jak i wyróżnienie dla nas jako marki móc być częścią jego show. Od czasów pandemii wydawać się mogło, że biznes mody nieco spowolnił, tym bardziej więc cieszymy się, że możemy dołożyć swoją cegiełkę do najnowszej kolekcji projektanta na wiosnę 2023. Oba brandy kuszą głębią i wyrafinowaniem smaku” – mówi Adam Jęda, Marketing Manager win Carlo Rossi.
Marka Carlo Rossi miała już okazję wcześniej wspierać projektanta przy okazji otwarcia jego nowego atelier we wrześniu tego roku. Wsparcie najnowszej kolekcji na wiosnę 2023 i udział w pokazie „Night Rider” wpisuje się w plany plasowania wina Dark jako marki premium.

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.