Inspiracja Dark w wiosennej kolekcji Mariusza Przybylskiego „Night rider”
Luksusowa moda i wykwintność smaków zawsze szły ze sobą w parze. Dlatego w najnowszej kolekcji Mariusza Przybylskiego, polskiego projektanta mody „Night Rider” na wiosnę 2023 nie zabrakło sensualności i eleganckiej estetyki zaczerpniętej z Carlo Rossi Dark. W pokazie występują dwie wyjątkowe sylwetki powstałe we współpracy marki z projektantem.
W najnowszej kolekcji Mariusza Przybylskiego, jednego z najbardziej rozpoznawalnych nazwisk w świecie mody w Polsce, dwie kreacje – damska i męska, zaprojektowane zostały z inspiracji Carlo Rossi Dark. To półwytrawne czerwone wino z wyczuwalnymi nutami jeżyn, wiśni i śliwek oraz delikatną nutą czekolady na finiszu, nie tylko współgra z subtelnością smaku linii kreatywnej całej kolekcji, ale również oddaje sensualność i zadziorność najwyższej jakości materiałów, z jakich tworzy projektant – wszystko zamknięte w ciemnej eleganckiej butelce.
Nowa kolekcja to przede wszystkim szlachetne tkaniny, dbałość o detale a także kusząca linia kreacji; widoczne również w obu sylwetkach kobiecej i męskiej z kolekcji inspirowanych Dark.
„To przyjemność wspierać wizję kreatywną Mariusza Przybylskiego, jak i wyróżnienie dla nas jako marki móc być częścią jego show. Od czasów pandemii wydawać się mogło, że biznes mody nieco spowolnił, tym bardziej więc cieszymy się, że możemy dołożyć swoją cegiełkę do najnowszej kolekcji projektanta na wiosnę 2023. Oba brandy kuszą głębią i wyrafinowaniem smaku” – mówi Adam Jęda, Marketing Manager win Carlo Rossi.
Marka Carlo Rossi miała już okazję wcześniej wspierać projektanta przy okazji otwarcia jego nowego atelier we wrześniu tego roku. Wsparcie najnowszej kolekcji na wiosnę 2023 i udział w pokazie „Night Rider” wpisuje się w plany plasowania wina Dark jako marki premium.
Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.