IPANEMA, czyli lato w wielkim mieście!
Dlatego doskonałym uzupełnieniem letniego miejskiego outfitu będą buty marki IPANEMA, które nadmorskie trendy perfekcyjnie łączą z wygodą i już dawno wyszły daleko poza plażę…
Mody się zmieniają, trendy mijają, a pełne kobiecych wzorów i brazylijskiej energii buty marki IPANEMA od 20 lat są nieodłącznym elementem looku milionów kobiet na całym świecie. Inspirowane z jednej strony naturą, z drugiej wielkomiejskim ruchem światowych metropolii, podkreślają styl i charakter swoich właścicielek. Wędrują na stopach fashionistek od Rio po Rzym, od Paryża po Warszawę, zapewniając im komfort, dosłownie na każdym kroku. Soczyście kolorowe i odważne, a może subtelne, pastelowe i klasyczne? Portfolio IPANEMA pełne jest najróżniejszych modeli, które w trakcie lata w wielkim mieście świetnie sprawdzą się zarówno w casualowych, jak i w bardziej zobowiązujących stylizacjach.
Warto widzieć, że IPANEMA to nie tylko moda i wygoda, ale także troska o przyrodę i etyka pracy. Te w 100% wegańskie (czyli takie, w przy produkcji których nie wykorzystano żadnych składników pochodzenia zwierzęcego) i w 100% nadające się do recyklingu buty, wytwarzane są we własnych fabrykach marki, co zapewnia odpowiedzialną produkcję i pełną szacunku pracę. Ponadto dzięki takiemu rozwiązaniu zredukowano zużycie wody, energii i śladu ekologicznego. Wniosek? Wybierając obuwie marki IPANEMA nie tylko wyglądasz wspaniale, ale i czujesz się wspaniale, bo przyczyniasz się do tworzenia lepszego świata poprzez zrównoważony rozwój oraz ochronę środowiska.
IPANEMA ELLA FEM
Jednobarwne japonki z delikatnymi kolorowymi akcentami. Zapięcie wokół kostki zapewnia komfort noszenia w każdej sytuacji, a zestawienie odcieni gwarantuje, że model ten nie wyjdzie z mody przez wiele sezonów.
IPANEMA LOONEY TUNES AD
Klasyczne japonki z motywami znanymi z kreskówek Looney Tunes. Tweety, Królik Bugs, Kot Sylwester czy Kaczor Duffy ożywią stylizację i dodadzą jej nutkę (uzasadnionego zwłaszcza latem) szaleństwa.
IPANEMA SEM IGUAL TATOO FEM
Kobiece, kolorowe i pełne nieoczywistych wzorów inspirowanych tatuażami – oto japonki, które mają dużą szansę stać się niedołączaną częścią stylizacji… niczym tatoo. Uwagę przyciągają także akcenty dekoracyjne na utrzymujących stopę paskach.
IPANEMA NO FEM
Czarne lub nude. Choć mają swój rodowód na plaży, stanowią kwintesencję elegancji. Klasyczne klapki z ozdobnym supłem, który przywodzi na myśl plecionkę znaną z rzymianek. Idealny wybór dla tych, którzy szukają wygodnych japonek w stonowanych, nieprzyciągających wzroku barwach.
IPANEMA BOLD FEM
Jednobarwne klapki z trzema grubymi paskami, które doskonale trzymają stopę. Idealnie sprawdzą się zarówno w stylizacji z jeansami, jak i zwiewną, długą letnią sukienką. Komfort i klasyka w jednym.
IPANEMA CAIMAN SANDAL FEM
Jednokolorowe sandały typu japonki z zapięciem wokół kostki w deseń imitujący skórę krokodyla. Ten zwierzęcy akcent (modny kolejny sezon) nada pazura każdej stylizacji!
IPANEMA CLASS MODERN FEM
Zapinane wokół kostki sandały typu japonki z dekoracyjnym akcentem w postaci trzech kółek. Sześć różnych wersji kolorystycznych, od czerni po limonkę, plus połączenie klasycznej formy z nowoczesnymi akceptami, to przepis na buty modne długo więcej, niż jeden sezon.
IPANEMA ANATOMIC TAN FEM
Klasyka gatunku! Japonki dosłownie idealne - lekkie, perfekcyjnie dopasowane do kształtu stopy z dyskretnym, acz widocznym logiem marki. Wycieczka na Ipanemę bez ruszania się z miasta.
IPANEMA CLASS MOOD FEM
Sandały japonki ze srebrnym motywem dekoracyjnym, który z pewnością przyciągnie uwagę do stóp. Połączenie elegancji z wygodą, klasyki z nowoczesnością. Must-have każdej fashionistki lubującej się w metalicznych dodatkach.

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.