Komunikaty PR

IPANEMA, czyli lato w wielkim mieście!

2021-04-28  |  13:00
Biuro prasowe

Dlatego doskonałym uzupełnieniem letniego miejskiego outfitu będą buty marki IPANEMA, które nadmorskie trendy perfekcyjnie łączą z wygodą i już dawno wyszły daleko poza plażę…

Mody się zmieniają, trendy mijają, a pełne kobiecych wzorów i brazylijskiej energii buty marki IPANEMA od 20 lat są nieodłącznym elementem looku milionów kobiet na całym świecie. Inspirowane z jednej strony naturą, z drugiej wielkomiejskim ruchem światowych metropolii, podkreślają styl i charakter swoich właścicielek. Wędrują na stopach fashionistek od Rio po Rzym, od Paryża po Warszawę, zapewniając im komfort, dosłownie na każdym kroku. Soczyście kolorowe i odważne, a może subtelne, pastelowe i klasyczne? Portfolio IPANEMA pełne jest najróżniejszych modeli, które w trakcie lata w wielkim mieście świetnie sprawdzą się zarówno w casualowych, jak i w bardziej zobowiązujących stylizacjach.

Warto widzieć, że IPANEMA to nie tylko moda i wygoda, ale także troska o przyrodę i etyka pracy. Te w 100% wegańskie (czyli takie, w przy produkcji których nie wykorzystano żadnych składników pochodzenia zwierzęcego) i w 100% nadające się do recyklingu buty, wytwarzane są we własnych fabrykach marki, co zapewnia odpowiedzialną produkcję i pełną szacunku pracę. Ponadto dzięki takiemu rozwiązaniu zredukowano zużycie wody, energii i śladu ekologicznego. Wniosek? Wybierając obuwie marki IPANEMA nie tylko wyglądasz wspaniale, ale i czujesz się wspaniale, bo przyczyniasz się do tworzenia lepszego świata poprzez zrównoważony rozwój oraz ochronę środowiska.

IPANEMA ELLA FEM

Jednobarwne japonki z delikatnymi kolorowymi akcentami. Zapięcie wokół kostki zapewnia komfort noszenia w każdej sytuacji, a zestawienie odcieni gwarantuje, że model ten nie wyjdzie z mody przez wiele sezonów.

IPANEMA LOONEY TUNES AD

Klasyczne japonki z motywami znanymi z kreskówek Looney Tunes. Tweety, Królik Bugs, Kot Sylwester czy Kaczor Duffy ożywią stylizację i dodadzą jej nutkę (uzasadnionego zwłaszcza latem) szaleństwa.

IPANEMA SEM IGUAL TATOO FEM

Kobiece, kolorowe i pełne nieoczywistych wzorów inspirowanych tatuażami – oto japonki, które mają dużą szansę stać się niedołączaną częścią stylizacji… niczym tatoo. Uwagę przyciągają także akcenty dekoracyjne na utrzymujących stopę paskach.

IPANEMA NO FEM

Czarne lub nude. Choć mają swój rodowód na plaży, stanowią kwintesencję elegancji. Klasyczne klapki z ozdobnym supłem, który przywodzi na myśl plecionkę znaną z rzymianek. Idealny wybór dla tych, którzy szukają wygodnych japonek w stonowanych, nieprzyciągających wzroku barwach.

IPANEMA BOLD FEM

Jednobarwne klapki z trzema grubymi paskami, które doskonale trzymają stopę. Idealnie sprawdzą się zarówno w stylizacji z jeansami, jak i zwiewną, długą letnią sukienką. Komfort i klasyka w jednym.

IPANEMA CAIMAN SANDAL FEM

Jednokolorowe sandały typu japonki z zapięciem wokół kostki w deseń imitujący skórę krokodyla. Ten zwierzęcy akcent (modny kolejny sezon) nada pazura każdej stylizacji!

IPANEMA CLASS MODERN FEM

Zapinane wokół kostki sandały typu japonki z dekoracyjnym akcentem w postaci trzech kółek. Sześć różnych wersji kolorystycznych, od czerni po limonkę, plus połączenie klasycznej formy z nowoczesnymi akceptami, to przepis na buty modne długo więcej, niż jeden sezon.

IPANEMA ANATOMIC TAN FEM

Klasyka gatunku! Japonki dosłownie idealne - lekkie, perfekcyjnie dopasowane do kształtu stopy z dyskretnym, acz widocznym logiem marki. Wycieczka na Ipanemę bez ruszania się z miasta.

IPANEMA CLASS MOOD FEM

Sandały japonki ze srebrnym motywem dekoracyjnym, który z pewnością przyciągnie uwagę do stóp. Połączenie elegancji z wygodą, klasyki z nowoczesnością. Must-have każdej fashionistki lubującej się w metalicznych dodatkach.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Letnia kolekcja Diego M Biuro prasowe
2024-05-24 | 14:45

Letnia kolekcja Diego M

Każde ubranie jest chromatycznym dziełem sztuki, zaprojektowanym tak, aby przekształcić słoneczne dni i letnie wieczory w niezwykłe doświadczenia. Kolekcja szczyci się
Moda Dzień Matki: Kiermasz Sztuki i Rękodzieła
2024-05-24 | 12:25

Dzień Matki: Kiermasz Sztuki i Rękodzieła

Do Dnia Matki zostały dwa dni. Z pozoru niewiele, ale nie gdy można znaleźć moc inspiracji (albo i prezentów) w jednym miejscu. A taką funkcję niewątpliwie pełni Kiermasz Sztuki i
Moda Odwiedź wystawę w CK Zamek i poznaj historię niezwykłych kobiet
2024-05-22 | 14:40

Odwiedź wystawę w CK Zamek i poznaj historię niezwykłych kobiet

W CK Zamek do 28 lipca można oglądać wystawę pt. „Łataj! Ceruj! Długie życie ubrań”. Jedna z ekspozycji to designerskie swetry, które służyły wcześniej uczniom jako

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Filip Chajzer: Jestem samozwańczym królem kebaba. Miałem już ponad 700 zapytań o franczyzę i za dwa–trzy lata będzie to bardzo poważny biznes

Dziennikarz zamienił studio telewizyjne na budkę z kebabami i jak przekonuje, była to jedna z najlepszych decyzji w jego życiu zawodowym. Nie przejmuje się więc drwinami kolegi po fachu z TVN-u, za nic ma jakiekolwiek głosy krytyki i nie ogląda się na innych, tylko robi swoje. Wierzy bowiem, że ten biznes ma sens i szybko odniesie sukces w branży fast food. Filip Chajzer zdradza, że jego pomysł natychmiast odbił się szerokim echem. Po wyjątkowy przysmak do food trucka ustawiają się długie kolejki klientów i już teraz ma siedemset zapytań o franczyzę.

Zdrowie

Mikołaj Roznerski: W wieku 40 lat zrozumiałem, że powinienem regularnie się badać. Mam dziecko i chcę jak najdłużej żyć w zdrowiu

Aktor wspomina, że jakiś czas temu ani myślał o profilaktyce. Regularne badania spychał na margines, bo był przekonany, że jeśli dobrze się czuje i jest aktywny, to nie ma powodu do obaw. W końcu zrozumiał jednak, że nie tędy droga. Aby zachować dobre zdrowie, a w przypadku choroby móc błyskawicznie zareagować i rozpocząć leczenie, trzeba się badać. Teraz Mikołaj Roznerski zachęca też innych nieprzekonanych do tego, by zmienili podejście i nie zapominali o kontroli swojego organizmu.

Konsument

Polacy coraz częściej rezygnują z mięsa na rzecz roślinnych zamienników. Blisko połowa próbowała już produktów tego rodzaju

Już 24 proc. polskich konsumentów identyfikuje się jako fleksitarianie, a 6 proc. stosuje dietę roślinną – wynika z raportu ProVeg „Plant-Based Food in Poland”. Choć pod względem spożywanego mięsa wciąż plasujemy się w europejskiej czołówce, to ponad 40 proc. Polaków je go mniej niż rok wcześniej. – Potencjał rozwoju rynku roślinnych alternatyw w Polsce jest bardzo duży, zwłaszcza że rośnie świadomość o potrzebie ograniczenia mięsa – ocenia Marcin Tischner, public affairs coordinator w ProVeg.