Jak nosić neony? Tak, jak chcesz! – Kubota z nową, wiosenną kolekcją klapków
Kultowa marka Kubota, reaktywowana na polskim rynku w 2018 roku, konsekwentnie rozszerza swój asortyment, oferując miłośnikom niebanalnych akcesoriów i odzieży kolejne wariacje na temat ikonicznych klapków. Tym razem powraca z energetyczną, neonową kolekcją, stworzoną z myślą o wiosennym odpoczynku.
Obok klasycznych klapków na rzep, rodem z lat 90., które Kubota przywróciła do życia po prawie dwóch dekadach nieobecności, w asortymencie brandu pojawiają się kolejne niestandardowe propozycje, zaskakujące entuzjastów marki. Po kolekcjach takich jak m.in. klapki Fun, w ogórkowy i jajeczny print, Kubota stworzyła kolejną, kolorową minikolekcję – idealne dopełnienie wiosennych stylizacji.
Odpoczywaj i interpretuj modę tak, jak lubisz
Nowa, neonowa minikolekcja Kuboty to odpowiedź na rosnącą potrzebę estetycznego indywidualizmu, nieskrępowanego normami i schematami. Marka Kubota nie po raz pierwszy akcentuje funkcjonalność i wygodę, które wyjątkowo przydadzą się podczas wszystkich form majowego odpoczynku.
– Wolność modowej ekspresji, barwny, eklektyczny miszmasz i przełamywanie utartych konwenansów od początku były wpisane w DNA marki. Kubota w labiryncie trendów poszukuje własnych ścieżek, kierując swoje produkty do osób ceniących komfort i luz, zarówno w ubiorze, jak i stylu bycia. Każda z kolejnych kolekcji marki jest puszczeniem oka w stronę klientów i całego świata mody. Również w przypadku nowej kolekcji Kubota kieruje do nich pytanie: „why so serious?” i sugeruje: możesz nosić nasze klapki dokładnie tak, jak chcesz, bez względu na aktualne trendy – komentuje Alina Sztoch, CEO Kubota S.A.
Doskonale znany klasyk w nowej odsłonie
Neonowa kolekcja Kuboty jest kolejną interpretacją nieśmiertelnego modelu, zapinanego na rzep, doskonale znanego wśród klientów marki.
– Kultowy Rzep został odświeżony poprzez nadanie mu oversizowego kształtu i bardziej nowoczesnej stylistyki. Nie zmienił się jednak komfort użytkowania. Dzięki wyprofilowanej i wykonanej z wysokiej jakości materiałów podeszwie oraz miękkiemu, regulowanemu zapięciu, neonowy model sprawdzi się we wszystkich okolicznościach, szczególnie tych związanych z wiosennymi aktywnościami – mówi Iwona Dąbrowska, Collection Director Kubota S.A.
Model Rzep 2.0 Neon dostępny jest w trzech kolorach: pomarańczowym, zielonym oraz różowym. Wszystkie aktualne kolekcje marki można znaleźć pod adresem https://kubotastore.pl/.
Poza wprowadzaniem nowości produktowych (w ostatnim roku oferta marki została rozszerzona o streetwearową, unisexową kolekcję odzieży, w której znalazły się m.in. bluzy, T-shirty oraz spodnie), marka aktywnie rozszerza zakres swoich aktywności w sferze zaangażowania społecznego.
Kubota S.A. znana jest z licznych współprac z organizacjami pozarządowymi takimi jak WOŚP, Kampania Przeciw Homofobii czy Federacja Stowarzyszeń Amazonki. Wspólnie z każdą z tych organizacji Kubota stworzyła personalizowany model klapków, dostępnych również w regularnej sprzedaży.
Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.