Komunikaty PR

Jak nosić neony? Tak, jak chcesz! – Kubota z nową, wiosenną kolekcją klapków

2023-05-05  |  01:00
Biuro prasowe

Kultowa marka Kubota, reaktywowana na polskim rynku w 2018 roku, konsekwentnie rozszerza swój asortyment, oferując miłośnikom niebanalnych akcesoriów i odzieży kolejne wariacje na temat ikonicznych klapków. Tym razem powraca z energetyczną, neonową kolekcją, stworzoną z myślą o wiosennym odpoczynku.

Obok klasycznych klapków na rzep, rodem z lat 90., które Kubota przywróciła do życia po prawie dwóch dekadach nieobecności, w asortymencie brandu pojawiają się kolejne niestandardowe propozycje, zaskakujące entuzjastów marki. Po kolekcjach takich jak m.in. klapki Fun, w ogórkowy i jajeczny print, Kubota stworzyła kolejną, kolorową minikolekcję – idealne dopełnienie wiosennych stylizacji.

Odpoczywaj i interpretuj modę tak, jak lubisz

Nowa, neonowa minikolekcja Kuboty to odpowiedź na rosnącą potrzebę estetycznego indywidualizmu, nieskrępowanego normami i schematami. Marka Kubota nie po raz pierwszy akcentuje funkcjonalność i wygodę, które wyjątkowo przydadzą się podczas wszystkich form majowego odpoczynku.

Wolność modowej ekspresji, barwny, eklektyczny miszmasz i przełamywanie utartych konwenansów od początku były wpisane w DNA marki. Kubota w labiryncie trendów poszukuje własnych ścieżek, kierując swoje produkty do osób ceniących komfort i luz, zarówno w ubiorze, jak i stylu bycia. Każda z kolejnych kolekcji marki jest puszczeniem oka w stronę klientów i całego świata mody. Również w przypadku nowej kolekcji Kubota kieruje do nich pytanie: „why so serious?” i sugeruje: możesz nosić nasze klapki dokładnie tak, jak chcesz, bez względu na aktualne trendy – komentuje Alina Sztoch, CEO Kubota S.A.

Doskonale znany klasyk w nowej odsłonie

Neonowa kolekcja Kuboty jest kolejną interpretacją nieśmiertelnego modelu, zapinanego na rzep, doskonale znanego wśród klientów marki.

Kultowy Rzep został odświeżony poprzez nadanie mu oversizowego kształtu i bardziej nowoczesnej stylistyki. Nie zmienił się jednak komfort użytkowania. Dzięki wyprofilowanej i wykonanej z wysokiej jakości materiałów podeszwie oraz miękkiemu, regulowanemu zapięciu, neonowy model sprawdzi się we wszystkich okolicznościach, szczególnie tych związanych z wiosennymi aktywnościami – mówi Iwona Dąbrowska, Collection Director Kubota S.A.

Model Rzep 2.0 Neon dostępny jest w trzech kolorach: pomarańczowym, zielonym oraz różowym. Wszystkie aktualne kolekcje marki można znaleźć pod adresem https://kubotastore.pl/.

Poza wprowadzaniem nowości produktowych (w ostatnim roku oferta marki została rozszerzona o streetwearową, unisexową kolekcję odzieży, w której znalazły się m.in. bluzy, T-shirty oraz spodnie), marka aktywnie rozszerza zakres swoich aktywności w sferze zaangażowania społecznego.

Kubota S.A. znana jest z licznych współprac z organizacjami pozarządowymi takimi jak WOŚP, Kampania Przeciw Homofobii czy Federacja Stowarzyszeń Amazonki. Wspólnie z każdą z tych organizacji Kubota stworzyła personalizowany model klapków, dostępnych również w regularnej sprzedaży.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW Biuro prasowe
2024-07-17 | 10:00

SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW

SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW   Ten konkurs otworzył drzwi do kariery takim gwiazdom, jak Łukasz Jemioł,
Moda Subtelna doskonałość linii – marka Patrizia Aryton rozpoczyna sezon AW24.
2024-07-12 | 09:00

Subtelna doskonałość linii – marka Patrizia Aryton rozpoczyna sezon AW24.

Kapsułowa kolekcja Atelier Patrizia Aryton na sezon jesień-zima 2024, to moc zaklęta w doskonałych liniach sylwetek, ubrania najwyższej jakości, które tworzą kompletną szafę
Moda Dlaczego Polacy kupują luksusowe rzeczy z drugiej ręki?
2024-07-11 | 14:00

Dlaczego Polacy kupują luksusowe rzeczy z drugiej ręki?

Vinted, wiodąca w Europie internetowa platforma C2C mody używanej, spytała respondentów w Polsce o ich nawyki zakupowe dotyczące mody luksusowej z drugiej ręki.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.

Inwestycje

Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów

Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.

Media

Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć

Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.