Komunikaty PR

Jak nosić neony? Tak, jak chcesz! – Kubota z nową, wiosenną kolekcją klapków

2023-05-05  |  01:00
Biuro prasowe

Kultowa marka Kubota, reaktywowana na polskim rynku w 2018 roku, konsekwentnie rozszerza swój asortyment, oferując miłośnikom niebanalnych akcesoriów i odzieży kolejne wariacje na temat ikonicznych klapków. Tym razem powraca z energetyczną, neonową kolekcją, stworzoną z myślą o wiosennym odpoczynku.

Obok klasycznych klapków na rzep, rodem z lat 90., które Kubota przywróciła do życia po prawie dwóch dekadach nieobecności, w asortymencie brandu pojawiają się kolejne niestandardowe propozycje, zaskakujące entuzjastów marki. Po kolekcjach takich jak m.in. klapki Fun, w ogórkowy i jajeczny print, Kubota stworzyła kolejną, kolorową minikolekcję – idealne dopełnienie wiosennych stylizacji.

Odpoczywaj i interpretuj modę tak, jak lubisz

Nowa, neonowa minikolekcja Kuboty to odpowiedź na rosnącą potrzebę estetycznego indywidualizmu, nieskrępowanego normami i schematami. Marka Kubota nie po raz pierwszy akcentuje funkcjonalność i wygodę, które wyjątkowo przydadzą się podczas wszystkich form majowego odpoczynku.

Wolność modowej ekspresji, barwny, eklektyczny miszmasz i przełamywanie utartych konwenansów od początku były wpisane w DNA marki. Kubota w labiryncie trendów poszukuje własnych ścieżek, kierując swoje produkty do osób ceniących komfort i luz, zarówno w ubiorze, jak i stylu bycia. Każda z kolejnych kolekcji marki jest puszczeniem oka w stronę klientów i całego świata mody. Również w przypadku nowej kolekcji Kubota kieruje do nich pytanie: „why so serious?” i sugeruje: możesz nosić nasze klapki dokładnie tak, jak chcesz, bez względu na aktualne trendy – komentuje Alina Sztoch, CEO Kubota S.A.

Doskonale znany klasyk w nowej odsłonie

Neonowa kolekcja Kuboty jest kolejną interpretacją nieśmiertelnego modelu, zapinanego na rzep, doskonale znanego wśród klientów marki.

Kultowy Rzep został odświeżony poprzez nadanie mu oversizowego kształtu i bardziej nowoczesnej stylistyki. Nie zmienił się jednak komfort użytkowania. Dzięki wyprofilowanej i wykonanej z wysokiej jakości materiałów podeszwie oraz miękkiemu, regulowanemu zapięciu, neonowy model sprawdzi się we wszystkich okolicznościach, szczególnie tych związanych z wiosennymi aktywnościami – mówi Iwona Dąbrowska, Collection Director Kubota S.A.

Model Rzep 2.0 Neon dostępny jest w trzech kolorach: pomarańczowym, zielonym oraz różowym. Wszystkie aktualne kolekcje marki można znaleźć pod adresem https://kubotastore.pl/.

Poza wprowadzaniem nowości produktowych (w ostatnim roku oferta marki została rozszerzona o streetwearową, unisexową kolekcję odzieży, w której znalazły się m.in. bluzy, T-shirty oraz spodnie), marka aktywnie rozszerza zakres swoich aktywności w sferze zaangażowania społecznego.

Kubota S.A. znana jest z licznych współprac z organizacjami pozarządowymi takimi jak WOŚP, Kampania Przeciw Homofobii czy Federacja Stowarzyszeń Amazonki. Wspólnie z każdą z tych organizacji Kubota stworzyła personalizowany model klapków, dostępnych również w regularnej sprzedaży.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji Biuro prasowe
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową
Moda Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper

Zimowe buty z futerkiem wkraczają na salony, a raczej na utwardzone ścieżki i miejskie chodniki. Czasy, kiedy śniegowce nosiło się tylko na stokach, a trapery jedynie na szlakach, odeszły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.