Komunikaty PR

Jak nosić neony? Tak, jak chcesz! – Kubota z nową, wiosenną kolekcją klapków

2023-05-05  |  01:00
Biuro prasowe

Kultowa marka Kubota, reaktywowana na polskim rynku w 2018 roku, konsekwentnie rozszerza swój asortyment, oferując miłośnikom niebanalnych akcesoriów i odzieży kolejne wariacje na temat ikonicznych klapków. Tym razem powraca z energetyczną, neonową kolekcją, stworzoną z myślą o wiosennym odpoczynku.

Obok klasycznych klapków na rzep, rodem z lat 90., które Kubota przywróciła do życia po prawie dwóch dekadach nieobecności, w asortymencie brandu pojawiają się kolejne niestandardowe propozycje, zaskakujące entuzjastów marki. Po kolekcjach takich jak m.in. klapki Fun, w ogórkowy i jajeczny print, Kubota stworzyła kolejną, kolorową minikolekcję – idealne dopełnienie wiosennych stylizacji.

Odpoczywaj i interpretuj modę tak, jak lubisz

Nowa, neonowa minikolekcja Kuboty to odpowiedź na rosnącą potrzebę estetycznego indywidualizmu, nieskrępowanego normami i schematami. Marka Kubota nie po raz pierwszy akcentuje funkcjonalność i wygodę, które wyjątkowo przydadzą się podczas wszystkich form majowego odpoczynku.

Wolność modowej ekspresji, barwny, eklektyczny miszmasz i przełamywanie utartych konwenansów od początku były wpisane w DNA marki. Kubota w labiryncie trendów poszukuje własnych ścieżek, kierując swoje produkty do osób ceniących komfort i luz, zarówno w ubiorze, jak i stylu bycia. Każda z kolejnych kolekcji marki jest puszczeniem oka w stronę klientów i całego świata mody. Również w przypadku nowej kolekcji Kubota kieruje do nich pytanie: „why so serious?” i sugeruje: możesz nosić nasze klapki dokładnie tak, jak chcesz, bez względu na aktualne trendy – komentuje Alina Sztoch, CEO Kubota S.A.

Doskonale znany klasyk w nowej odsłonie

Neonowa kolekcja Kuboty jest kolejną interpretacją nieśmiertelnego modelu, zapinanego na rzep, doskonale znanego wśród klientów marki.

Kultowy Rzep został odświeżony poprzez nadanie mu oversizowego kształtu i bardziej nowoczesnej stylistyki. Nie zmienił się jednak komfort użytkowania. Dzięki wyprofilowanej i wykonanej z wysokiej jakości materiałów podeszwie oraz miękkiemu, regulowanemu zapięciu, neonowy model sprawdzi się we wszystkich okolicznościach, szczególnie tych związanych z wiosennymi aktywnościami – mówi Iwona Dąbrowska, Collection Director Kubota S.A.

Model Rzep 2.0 Neon dostępny jest w trzech kolorach: pomarańczowym, zielonym oraz różowym. Wszystkie aktualne kolekcje marki można znaleźć pod adresem https://kubotastore.pl/.

Poza wprowadzaniem nowości produktowych (w ostatnim roku oferta marki została rozszerzona o streetwearową, unisexową kolekcję odzieży, w której znalazły się m.in. bluzy, T-shirty oraz spodnie), marka aktywnie rozszerza zakres swoich aktywności w sferze zaangażowania społecznego.

Kubota S.A. znana jest z licznych współprac z organizacjami pozarządowymi takimi jak WOŚP, Kampania Przeciw Homofobii czy Federacja Stowarzyszeń Amazonki. Wspólnie z każdą z tych organizacji Kubota stworzyła personalizowany model klapków, dostępnych również w regularnej sprzedaży.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Nadmierna dbałość o zdrowe żywienie może prowadzić do obsesji. Ryzyko ortoreksji występuje u co 10. człowieka

Co najmniej jedna piąta osób wykazuje zachowania ortorektyczne, a u 10 proc. rozwinie się ortoreksja, czyli obsesja na punkcie jakości pożywienia. Problem występuje częściej u kobiet oraz u osób utrzymujących regularną aktywność fizyczną. Konsekwencją zaburzenia może być zarówno nieprawidłowe odżywienie, jak i pojawienie się problemów natury psychicznej. Psychodietetycy radzą, by nie rezygnować ze zdrowego żywienia, ale we wdrażaniu postępowania dietetycznego zachować przede wszystkim umiar.

Media

Edyta Herbuś: Kiedyś niepotrzebnie uwierzyłam, że nie umiem śpiewać. Teraz już wiem, że to była nieprawda

Tancerka cieszy się, że wreszcie dała się namówić do udziału w programie „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”, bo podczas nagrań przekonała się, że stać ją na więcej, niż myślała. Znalazła w sobie odwagę do tego, by przełamać pewne swoje wewnętrzne blokady, i teraz jest dumna z tego, co udało jej się osiągnąć. Wcześniej Edyta Herbuś bała się przede wszystkim tego, że nie poradzi sobie wokalnie. Teraz dzięki odpowiednim warsztatom staje już na scenie dużo pewniejsza siebie.