Janusz Walczuk ambasadorem Converse
Idź swoją drogą! Taki przekaz kieruje do swoich fanów (i nie tylko) raper i głos pokolenia Z, Janusz Walczuk. Muzyk podejmuje współpracę z liderem streetwearu, marką Converse i zostaje jej lokalnym ambasadorem.
Janusz Walczuk - inspiracja młodego pokolenia, raper, wokalista, producent muzyczny i realizator dźwięku, a od teraz również twarz kultowej marki. Współpraca Converse z artystą jest naturalnym przedłużeniem komunikacji skierowanej do generacji Z - pokolenia, które stawia na innowacje, chce iść do przodu oraz rozwijać swój potencjał. “Zetki” cenią niezależność oraz wszelkie przejawy kreatywności, szczególnie w sztuce czy muzyce. Kolaboracja z Januszem jest jednocześnie podkreśleniem leżącego w DNA marki połączenia ze światem muzyki.
- Od początku mojej muzycznej działalności staram się znaleźć swój własny kierunek. Nie być po prostu popularnym artystą dla wszystkich. Te poszukiwania często prowadzą mnie w nieoczekiwane kierunki, ale nie każde są zakończone sukcesem. Cały czas zdobywam nowe doświadczenia, wyciągam lekcje z porażek i nie boję się do nich przyznać. Do tego staram się zachęcić moich odbiorców - do podejmowania ryzyka i szukania własnej drogi. Converse wzbudził moje zaufanie odwagą, niezależnością, inkluzywnością i aktywnym wspieraniem młodych twórców - patrząc na społeczność All Stars widzę osoby na początku kariery - w miejscu, w którym sam się niegdyś znajdowałem. I super, że ktoś daje im pole do wyrażania siebie - mówi Janusz Walczuk.
Współpraca z artystą jest jednocześnie zapowiedzią nowych projektów rapera, w których wspierać będzie go marka Converse. W nadchodzącym okresie letnim muzyk planuje spore zmiany w swojej karierze.
- Przede mną prawdziwy “egzamin z dojrzałości”, po którym będę miał najdłuższe wakacje w życiu - a więc przestrzeń i czas na eksplorowanie świata, samorealizację oraz testowanie własnych możliwości i pomysłów. Cieszę się, że mam po swojej stronie partnera, który idzie ze mną tą samą drogą - dodaje Janusz.
Na tej niełatwej ścieżce towarzyszyć mu będą produkty Converse - symbol komfortu, ulicznego stylu i innowacyjnych rozwiązań - zarówno pod kątem designu, jak i technologii wykorzystywanych w butach marki. Converse będzie wspierać rapera we wszystkich bieżących działaniach artystycznych.
- Marka Converse wyznaje takie wartości jak inkluzywność, otwartość na społeczność i wsparcie środowisk LGBTQ+. Wspiera też młodych dając im narzędzia i przestrzeń do wyrażania siebie i rozwijania kreatywności.. Te elementy, choć podstawowe, są dla nas i dla naszych Ambasadorów fundamentalne. Stąd decyzja, aby to Janusz Walczuk, stał się ambasadorem marki na rynku polskim - mówi Jacek Chałupka, Communications Specialist w Orbico Style, dystrybutor marki Converse w Polsce.
Współpracę promuje wyjątkowa sesja zdjęciowa wykonana przez fotografa Pawła Fabjańskiego (ShootMe).

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie
Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.
Muzyka
Wiktor Dyduła: Produkcja płyt i nagrywanie teledysków są niezwykle kosztowne. Jeśli nie ma pomocy wytwórni fonograficznej, można założyć zbiórkę na ten cel

Wokalista przyznaje, że często na barkach artystów jest nie tylko przygotowanie materiału na płytę, ale także zebranie pieniędzy na jej nagranie, produkcję i wszelkie działania promocyjne. To wszystko sporo kosztuje. On sam może w tej kwestii liczyć na wsparcie wytwórni fonograficznej, więc jest mu łatwiej, natomiast ci, którzy są zdani sami na siebie, mają twardy orzech do zgryzienia. Dlatego też Wiktor Duduła pochwala chociażby zakładanie publicznych zbiórek na taki cel.