Komunikaty PR

Jesień modę niesie w 200 sklepach w Zielonych Arkadach

2020-09-24  |  14:52
Biuro prasowe
Kontakt
Agnieszka Kurczych
PR Inspiration

Plac Wolnica 13/14
31-060 Kraków
agnieszka.kurczych|prinspiration.pl| |agnieszka.kurczych|prinspiration.pl
507 108 984
www.prinspiration.pl

Jesień sprzyja zmianom: zmienia się natura, a co za tym idzie – rytm dnia. Zmieniają się także trendy w modzie – luźne, lekkie ubrania zmieniają się w bardziej przemyślane stylizacje, które otulają warstwą ciepła. Ubrania stają się bardziej funkcjonalne, a moda idzie w kierunku zrównoważonego rozwoju. Światowe marki, dostępne w największym centrum handlowym w regionie, kreują uliczne trendy, które z łatwością można przemycić do swojej szafy. Jaką jesień niosą Zielone Arkady? 

Mówi się, że trendy zataczają koło, jednak w tym sezonie coś się zmieniło. Projektanci jak nigdy wcześniej starają się tworzyć tzw. zrównoważoną modę i bardziej niż kiedykolwiek stawiają na ekologię i ubrania, które powstają z recyklingu. W duchu eko kolekcje opracowują zarówno marki premium, jak Hugo Boss (nazywana pionierem ekologicznej mody), Tommy Hilfiger (której strategia „Make it Possible” jest planem podróży ku odpowiedzialnej modzie) czy Desigual, która w kolekcji Ecoalf wykorzystuje przetworzone odpady i surowce, jak i marki sieciowe (m.in. Zara z grupy Inditex, która wszystkie swoje sklepy ma właśnie w Zielonych Arkadach, czy H&M). Ekologiczne podejście reprezentują też marki kosmetyczne, które nie tylko składy, ale i opakowania tworzą z naturalnych surowców. Takim przykładem jest np. Resibo, której produkty dostępne są w otwartej niedawno w Zielonych Arkadach drogerii Kontigo. A co w samej modzie piszczy?

Na wybiegach, a tym samym w kolekcjach na jesień/zimę 2020/21 w 200 sklepach w Zielonych Arkadach króluje eklektyzm oraz powrót do lat 80. Miłośniczki klasyki znajdą okrycia w kolorach beżowych, karmelowych, śmietanowych z miękkich tkanin. Takie rozwiązanie proponuje np. marka Massimo Dutti, znana z minimalistycznych projektów.

Jesień jawi się również „w kratkę” – wracają kraciaste koszule, jednak w większości po małej metamorfozie: z frędzlami, perłami, ozdobnymi guzikami. Podobnie z biżuterią, która subtelnie podkreśli stylizacje (m.in. ta z kultowymi kryształami Swarovskiego czy z znanym na całym świecie misiem Tous). Podsumowując: detal tej jesieni ma znaczenie.

Również w modzie męskiej królował będzie z jednej strony elegancki luz (eksponowany w kolekcjach Calvin Klein, Lacoste czy Trussardi), a z drugiej – ponadczasowa klasyka, reprezentowana przez garnitury gładkie lub te w modne printy z kolekcji Lancerto, Bytom czy Lavard.

Ten sezon będzie nonszalancki, ale bez nadęcia. Dzięki trendom lansowanym na wybiegach i przeniesionym do nowych jesiennych kolekcji, których największy wybór w regionie jest w Zielonych Arkadach, każdy ma mnóstwo możliwości do stworzenie własnego stylu. To wszystko w zgodzie ze sobą i naturą, która jesienią ma szczególny czas dla siebie.

Nowe kolekcje pełne najnowszych trendów znajdują się w 200 sklepach w Zielonych Arkadach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Inspiration
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace Biuro prasowe
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.