Komunikaty PR

Jesień modę niesie w 200 sklepach w Zielonych Arkadach

2020-09-24  |  14:52
Biuro prasowe
Kontakt
Agnieszka Kurczych
PR Inspiration

Plac Wolnica 13/14
31-060 Kraków
agnieszka.kurczych|prinspiration.pl| |agnieszka.kurczych|prinspiration.pl
507 108 984
www.prinspiration.pl

Jesień sprzyja zmianom: zmienia się natura, a co za tym idzie – rytm dnia. Zmieniają się także trendy w modzie – luźne, lekkie ubrania zmieniają się w bardziej przemyślane stylizacje, które otulają warstwą ciepła. Ubrania stają się bardziej funkcjonalne, a moda idzie w kierunku zrównoważonego rozwoju. Światowe marki, dostępne w największym centrum handlowym w regionie, kreują uliczne trendy, które z łatwością można przemycić do swojej szafy. Jaką jesień niosą Zielone Arkady? 

Mówi się, że trendy zataczają koło, jednak w tym sezonie coś się zmieniło. Projektanci jak nigdy wcześniej starają się tworzyć tzw. zrównoważoną modę i bardziej niż kiedykolwiek stawiają na ekologię i ubrania, które powstają z recyklingu. W duchu eko kolekcje opracowują zarówno marki premium, jak Hugo Boss (nazywana pionierem ekologicznej mody), Tommy Hilfiger (której strategia „Make it Possible” jest planem podróży ku odpowiedzialnej modzie) czy Desigual, która w kolekcji Ecoalf wykorzystuje przetworzone odpady i surowce, jak i marki sieciowe (m.in. Zara z grupy Inditex, która wszystkie swoje sklepy ma właśnie w Zielonych Arkadach, czy H&M). Ekologiczne podejście reprezentują też marki kosmetyczne, które nie tylko składy, ale i opakowania tworzą z naturalnych surowców. Takim przykładem jest np. Resibo, której produkty dostępne są w otwartej niedawno w Zielonych Arkadach drogerii Kontigo. A co w samej modzie piszczy?

Na wybiegach, a tym samym w kolekcjach na jesień/zimę 2020/21 w 200 sklepach w Zielonych Arkadach króluje eklektyzm oraz powrót do lat 80. Miłośniczki klasyki znajdą okrycia w kolorach beżowych, karmelowych, śmietanowych z miękkich tkanin. Takie rozwiązanie proponuje np. marka Massimo Dutti, znana z minimalistycznych projektów.

Jesień jawi się również „w kratkę” – wracają kraciaste koszule, jednak w większości po małej metamorfozie: z frędzlami, perłami, ozdobnymi guzikami. Podobnie z biżuterią, która subtelnie podkreśli stylizacje (m.in. ta z kultowymi kryształami Swarovskiego czy z znanym na całym świecie misiem Tous). Podsumowując: detal tej jesieni ma znaczenie.

Również w modzie męskiej królował będzie z jednej strony elegancki luz (eksponowany w kolekcjach Calvin Klein, Lacoste czy Trussardi), a z drugiej – ponadczasowa klasyka, reprezentowana przez garnitury gładkie lub te w modne printy z kolekcji Lancerto, Bytom czy Lavard.

Ten sezon będzie nonszalancki, ale bez nadęcia. Dzięki trendom lansowanym na wybiegach i przeniesionym do nowych jesiennych kolekcji, których największy wybór w regionie jest w Zielonych Arkadach, każdy ma mnóstwo możliwości do stworzenie własnego stylu. To wszystko w zgodzie ze sobą i naturą, która jesienią ma szczególny czas dla siebie.

Nowe kolekcje pełne najnowszych trendów znajdują się w 200 sklepach w Zielonych Arkadach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Inspiration
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW Biuro prasowe
2024-07-17 | 10:00

SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW

SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW   Ten konkurs otworzył drzwi do kariery takim gwiazdom, jak Łukasz Jemioł,
Moda Subtelna doskonałość linii – marka Patrizia Aryton rozpoczyna sezon AW24.
2024-07-12 | 09:00

Subtelna doskonałość linii – marka Patrizia Aryton rozpoczyna sezon AW24.

Kapsułowa kolekcja Atelier Patrizia Aryton na sezon jesień-zima 2024, to moc zaklęta w doskonałych liniach sylwetek, ubrania najwyższej jakości, które tworzą kompletną szafę
Moda Dlaczego Polacy kupują luksusowe rzeczy z drugiej ręki?
2024-07-11 | 14:00

Dlaczego Polacy kupują luksusowe rzeczy z drugiej ręki?

Vinted, wiodąca w Europie internetowa platforma C2C mody używanej, spytała respondentów w Polsce o ich nawyki zakupowe dotyczące mody luksusowej z drugiej ręki.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Konsument

Problem wykorzystywania seksualnego dzieci online wymaga pilnych regulacji. To może wymagać rezygnacji w pewnym stopniu z szyfrowania korespondencji

Problem wykorzystywania seksualnego dzieci w internecie potrzebuje konkretnych regulacji – podkreślają eksperci Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. I liczą, że pojawią się one zarówno na forum krajowym, jak i unijnym. Dziś tymczasowe rozporządzenie, wprowadzając odstępstwo od przepisów UE dotyczących prywatności, daje platformom internetowym możliwość dobrowolnego wykrywania materiałów przedstawiających seksualne wykorzystywanie dzieci. Nowe propozycje przepisów na forum zakładają jednak, że zmieni się to w obowiązek. To budzi szereg pytań o prywatność i potencjalne nadużycia.

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.