Komunikaty PR

Jesień modę niesie w 200 sklepach w Zielonych Arkadach

2020-09-24  |  14:52
Biuro prasowe
Kontakt
Agnieszka Kurczych
PR Inspiration

Plac Wolnica 13/14
31-060 Kraków
agnieszka.kurczych|prinspiration.pl| |agnieszka.kurczych|prinspiration.pl
507 108 984
www.prinspiration.pl

Jesień sprzyja zmianom: zmienia się natura, a co za tym idzie – rytm dnia. Zmieniają się także trendy w modzie – luźne, lekkie ubrania zmieniają się w bardziej przemyślane stylizacje, które otulają warstwą ciepła. Ubrania stają się bardziej funkcjonalne, a moda idzie w kierunku zrównoważonego rozwoju. Światowe marki, dostępne w największym centrum handlowym w regionie, kreują uliczne trendy, które z łatwością można przemycić do swojej szafy. Jaką jesień niosą Zielone Arkady? 

Mówi się, że trendy zataczają koło, jednak w tym sezonie coś się zmieniło. Projektanci jak nigdy wcześniej starają się tworzyć tzw. zrównoważoną modę i bardziej niż kiedykolwiek stawiają na ekologię i ubrania, które powstają z recyklingu. W duchu eko kolekcje opracowują zarówno marki premium, jak Hugo Boss (nazywana pionierem ekologicznej mody), Tommy Hilfiger (której strategia „Make it Possible” jest planem podróży ku odpowiedzialnej modzie) czy Desigual, która w kolekcji Ecoalf wykorzystuje przetworzone odpady i surowce, jak i marki sieciowe (m.in. Zara z grupy Inditex, która wszystkie swoje sklepy ma właśnie w Zielonych Arkadach, czy H&M). Ekologiczne podejście reprezentują też marki kosmetyczne, które nie tylko składy, ale i opakowania tworzą z naturalnych surowców. Takim przykładem jest np. Resibo, której produkty dostępne są w otwartej niedawno w Zielonych Arkadach drogerii Kontigo. A co w samej modzie piszczy?

Na wybiegach, a tym samym w kolekcjach na jesień/zimę 2020/21 w 200 sklepach w Zielonych Arkadach króluje eklektyzm oraz powrót do lat 80. Miłośniczki klasyki znajdą okrycia w kolorach beżowych, karmelowych, śmietanowych z miękkich tkanin. Takie rozwiązanie proponuje np. marka Massimo Dutti, znana z minimalistycznych projektów.

Jesień jawi się również „w kratkę” – wracają kraciaste koszule, jednak w większości po małej metamorfozie: z frędzlami, perłami, ozdobnymi guzikami. Podobnie z biżuterią, która subtelnie podkreśli stylizacje (m.in. ta z kultowymi kryształami Swarovskiego czy z znanym na całym świecie misiem Tous). Podsumowując: detal tej jesieni ma znaczenie.

Również w modzie męskiej królował będzie z jednej strony elegancki luz (eksponowany w kolekcjach Calvin Klein, Lacoste czy Trussardi), a z drugiej – ponadczasowa klasyka, reprezentowana przez garnitury gładkie lub te w modne printy z kolekcji Lancerto, Bytom czy Lavard.

Ten sezon będzie nonszalancki, ale bez nadęcia. Dzięki trendom lansowanym na wybiegach i przeniesionym do nowych jesiennych kolekcji, których największy wybór w regionie jest w Zielonych Arkadach, każdy ma mnóstwo możliwości do stworzenie własnego stylu. To wszystko w zgodzie ze sobą i naturą, która jesienią ma szczególny czas dla siebie.

Nowe kolekcje pełne najnowszych trendów znajdują się w 200 sklepach w Zielonych Arkadach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Inspiration
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji Biuro prasowe
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową
Moda Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper

Zimowe buty z futerkiem wkraczają na salony, a raczej na utwardzone ścieżki i miejskie chodniki. Czasy, kiedy śniegowce nosiło się tylko na stokach, a trapery jedynie na szlakach, odeszły

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.