Jesień w sportowym stylu. Nowe kolekcje FILA i Kappa w GO Sport
Aura za oknem staje się coraz bardziej jesienna, co jest idealną okazją do odświeżenia swojej szafy. Chcąc zrobić to w zgodzie z najnowszymi trendami wykreowanymi przez najpopularniejsze marki sportowe, warto zajrzeć do GO Sport, gdzie już teraz dostępne są nowe kolekcje marek FILA oraz Kappa.
Wygoda i wielofunkcyjność to wyróżniki ubrań znajdujących się w najnowszych kolekcjach kultowych marek FILA i Kappa. Intensywne kolory łączą się tu z komfortem noszenia i ciepłymi materiałami. Są to więc idealne propozycje na jesień, które nie tylko zapewnią ciepło i komfort, ale także pozwolą wpisać się w aktualne trendy modowe. Bo dzisiaj dresów nie nosi się tylko na treningi, spacery z psami czy szybkie wyjścia do sklepu. Tego typu odzież traktowana jest, jak najlepszy uniform, w którym równie dobrze można pokazać się przy bardziej wyjściowych okazjach. Zakładając rzucającą się w oczy biżuterię do oversize’owych bluz i spodni dresowych lub stawiając na bardziej żywe kolory sportowej odzieży, można stworzyć sobie wyjątkowy outfit, w sam raz na wieczorne spotkanie na mieście. Dzięki modzie na komfort, w każdej chwili można czuć się swobodnie, jednocześnie dobrze wyglądając.
Nowa karta w historii FILA – kolekcja Iconic
W tym roku FILA świętuje 110. rocznicę powstania. By odzwierciedlić swoje bogate dziedzictwo, w swojej najnowszej kolekcji Iconic marka nawiązuje do kluczowych wzorów, które wykorzystuje od zawsze i które uczyniły z niej ikonę na rynku mody.
W roku swojej rocznicy, FILA jako jedna z najstarszych marek sportowych, kontynuuje pracę z archiwalnymi sylwetkami i prezentuje bogate włoskie dziedzictwo. Klasyczna kolorystyka łącząca czerwień, biel i błękit, luźny krój oraz sportowa przeszłość – to elementy widoczne w nowej kolekcji. Wszystkie artykuły opatrzone są tradycyjną identyfikacją FILA – dużą nazwą marki lub zgrabnym logo F-box.
Główne elementy kolekcji podzielone są na dwa bloki: klasyczne kolory, które marka wykorzystywała w swojej historii od zawsze, oraz czerni i biele. Iconic AW22 to także ocieplane długie oraz krótkie kurtki z logo na plecach. W kolekcji znalazły się również krótkie kurtki z geometrycznymi detalami logo.
Kappa – ponadczasowość i unikalność, dzięki której będziesz się wyróżniać
Drugą, dostępną w ofercie GO Sport nowością jest kolekcja marki Kappa. W jej skład wchodzą przede wszystkim ciepłe bluzy oraz komplety dresowe w intensywnych kolorach czerwieni, zieleni oraz żółci. W kolekcji występują również charakterystyczne dla marki lampasy z logo marki.
W swoich zdjęciach kampanijnych marka sięga do inspirujących lat 90., łącząc je ze współczesnymi akcentami. Nie zabrakło również kultowych i modnych już od paru sezonów butów Kappa w klasycznych odcieniach czerni i szarości, które uniwersalnie będą pasować do każdej stylizacji.

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne
Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Prawo
Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.