Jesień w sportowym stylu. Nowe kolekcje FILA i Kappa w GO Sport
Aura za oknem staje się coraz bardziej jesienna, co jest idealną okazją do odświeżenia swojej szafy. Chcąc zrobić to w zgodzie z najnowszymi trendami wykreowanymi przez najpopularniejsze marki sportowe, warto zajrzeć do GO Sport, gdzie już teraz dostępne są nowe kolekcje marek FILA oraz Kappa.
Wygoda i wielofunkcyjność to wyróżniki ubrań znajdujących się w najnowszych kolekcjach kultowych marek FILA i Kappa. Intensywne kolory łączą się tu z komfortem noszenia i ciepłymi materiałami. Są to więc idealne propozycje na jesień, które nie tylko zapewnią ciepło i komfort, ale także pozwolą wpisać się w aktualne trendy modowe. Bo dzisiaj dresów nie nosi się tylko na treningi, spacery z psami czy szybkie wyjścia do sklepu. Tego typu odzież traktowana jest, jak najlepszy uniform, w którym równie dobrze można pokazać się przy bardziej wyjściowych okazjach. Zakładając rzucającą się w oczy biżuterię do oversize’owych bluz i spodni dresowych lub stawiając na bardziej żywe kolory sportowej odzieży, można stworzyć sobie wyjątkowy outfit, w sam raz na wieczorne spotkanie na mieście. Dzięki modzie na komfort, w każdej chwili można czuć się swobodnie, jednocześnie dobrze wyglądając.
Nowa karta w historii FILA – kolekcja Iconic
W tym roku FILA świętuje 110. rocznicę powstania. By odzwierciedlić swoje bogate dziedzictwo, w swojej najnowszej kolekcji Iconic marka nawiązuje do kluczowych wzorów, które wykorzystuje od zawsze i które uczyniły z niej ikonę na rynku mody.
W roku swojej rocznicy, FILA jako jedna z najstarszych marek sportowych, kontynuuje pracę z archiwalnymi sylwetkami i prezentuje bogate włoskie dziedzictwo. Klasyczna kolorystyka łącząca czerwień, biel i błękit, luźny krój oraz sportowa przeszłość – to elementy widoczne w nowej kolekcji. Wszystkie artykuły opatrzone są tradycyjną identyfikacją FILA – dużą nazwą marki lub zgrabnym logo F-box.
Główne elementy kolekcji podzielone są na dwa bloki: klasyczne kolory, które marka wykorzystywała w swojej historii od zawsze, oraz czerni i biele. Iconic AW22 to także ocieplane długie oraz krótkie kurtki z logo na plecach. W kolekcji znalazły się również krótkie kurtki z geometrycznymi detalami logo.
Kappa – ponadczasowość i unikalność, dzięki której będziesz się wyróżniać
Drugą, dostępną w ofercie GO Sport nowością jest kolekcja marki Kappa. W jej skład wchodzą przede wszystkim ciepłe bluzy oraz komplety dresowe w intensywnych kolorach czerwieni, zieleni oraz żółci. W kolekcji występują również charakterystyczne dla marki lampasy z logo marki.
W swoich zdjęciach kampanijnych marka sięga do inspirujących lat 90., łącząc je ze współczesnymi akcentami. Nie zabrakło również kultowych i modnych już od paru sezonów butów Kappa w klasycznych odcieniach czerni i szarości, które uniwersalnie będą pasować do każdej stylizacji.

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.