Komunikaty PR

Jesień w sportowym stylu. Nowe kolekcje FILA i Kappa w GO Sport

2021-09-27  |  12:00
Biuro prasowe

Aura za oknem staje się coraz bardziej jesienna, co jest idealną okazją do odświeżenia swojej szafy. Chcąc zrobić to w zgodzie z najnowszymi trendami wykreowanymi przez najpopularniejsze marki sportowe, warto zajrzeć do GO Sport, gdzie już teraz dostępne są nowe kolekcje marek FILA oraz Kappa.

 

Wygoda i wielofunkcyjność to wyróżniki ubrań znajdujących się w najnowszych kolekcjach kultowych marek FILA i Kappa. Intensywne kolory łączą się tu z komfortem noszenia i ciepłymi materiałami. Są to więc idealne propozycje na jesień, które nie tylko zapewnią ciepło i komfort, ale także pozwolą wpisać się w aktualne trendy modowe. Bo dzisiaj dresów nie nosi się tylko na treningi, spacery z psami czy szybkie wyjścia do sklepu. Tego typu odzież traktowana jest, jak najlepszy uniform, w którym równie dobrze można pokazać się przy bardziej wyjściowych okazjach. Zakładając rzucającą się w oczy biżuterię do oversize’owych bluz i spodni dresowych lub stawiając na bardziej żywe kolory sportowej odzieży, można stworzyć sobie wyjątkowy outfit, w sam raz na wieczorne spotkanie na mieście. Dzięki modzie na komfort, w każdej chwili można czuć się swobodnie, jednocześnie dobrze wyglądając.

 

Nowa karta w historii FILA – kolekcja Iconic

W tym roku FILA świętuje 110. rocznicę powstania. By odzwierciedlić swoje bogate dziedzictwo, w swojej najnowszej kolekcji Iconic marka nawiązuje do kluczowych wzorów, które wykorzystuje od zawsze i które uczyniły z niej ikonę na rynku mody.

 

W roku swojej rocznicy, FILA jako jedna z najstarszych marek sportowych, kontynuuje pracę z archiwalnymi sylwetkami i prezentuje bogate włoskie dziedzictwo. Klasyczna kolorystyka łącząca czerwień, biel i błękit, luźny krój oraz sportowa przeszłość – to elementy widoczne w nowej kolekcji. Wszystkie artykuły opatrzone są tradycyjną identyfikacją FILA – dużą nazwą marki lub zgrabnym logo F-box.

 

Główne elementy kolekcji podzielone są na dwa bloki: klasyczne kolory, które marka wykorzystywała w swojej historii od zawsze, oraz czerni i biele. Iconic AW22 to także ocieplane długie oraz krótkie kurtki z logo na plecach. W kolekcji znalazły się również krótkie kurtki z geometrycznymi detalami logo.

Kappa – ponadczasowość i unikalność, dzięki której będziesz się wyróżniać

Drugą, dostępną w ofercie GO Sport nowością jest kolekcja marki Kappa. W jej skład wchodzą przede wszystkim ciepłe bluzy oraz komplety dresowe w intensywnych kolorach czerwieni, zieleni oraz żółci.  W kolekcji występują również charakterystyczne dla marki lampasy z logo marki.

 

W swoich zdjęciach kampanijnych marka sięga do inspirujących lat 90., łącząc je ze współczesnymi akcentami. Nie zabrakło również kultowych i modnych już od paru sezonów butów Kappa w klasycznych odcieniach czerni i szarości, które uniwersalnie będą pasować do każdej stylizacji.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Spełnij swoje ślubne marzenia z marką SHEIN Biuro prasowe
2024-04-23 | 14:30

Spełnij swoje ślubne marzenia z marką SHEIN

Ślub to nie tylko wyjątkowe wydarzenie w życiu każdej pary, ale również czas, kiedy marzenia o pięknej ceremonii i eleganckich strojach stają się rzeczywistością. Sezon ślubny
Moda LICZĘ DO TRZECH, CZYLI MODA CYRKULARNA W OFF PIOTRKOWSKA CENTER
2024-04-11 | 13:00

LICZĘ DO TRZECH, CZYLI MODA CYRKULARNA W OFF PIOTRKOWSKA CENTER

LICZĘ DO TRZECH, CZYLI MODA CYRKULARNA W OFF PIOTRKOWSKA CENTER Nieszablonowe myślenie, zaskakujące połączenia, oryginalne wzory, upcyclingowe materiały i ponadczasowe projekty
Moda Marka Kubota rozszerza ofertę produktową o wiosenną kolekcję klapków
2024-04-08 | 01:00

Marka Kubota rozszerza ofertę produktową o wiosenną kolekcję klapków

Polska marka modowa stworzyła kolejną kolekcję inspirowaną naturą oraz odpoczynkiem (zarówno tym aktywnym, jak i niekoniecznie). Klapki basenowe Plain, dostępne w aż 8 wariantach

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.