Komunikaty PR

Jesienno – zimowa synergia piękna i komfortu

2020-11-17  |  14:00
Biuro prasowe

Najnowsza, jesienno – zimowa kolekcja marki BRAVO MODA to modele, które wpisują się w obowiązujące trendy wykorzystujące ponadczasową klasykę, jak również ukłon w stronę nowoczesności. Jednym z jej najbardziej charakterystycznych elementów są inspirowane męskim obuwiem loafersy.

 

W tym sezonie królują odcienie brązu, ciepłych beży, trochę granatu, a także czerwone akcenty i oczywiście czerń. W najnowszej kolekcji Bravo Moda znalazły się zarówno botki, jak i kozaki, jednak by dodać im nowoczesnego charakteru, modele wykończono efektownymi dodatkami. Dla przykładu na szpicu, który optycznie wysmukla nogi, umieszczono ozdobny metal. Wszystkie buty łatwo założyć dzięki wszytemu od wewnętrznej strony zamkowi. Dodatkowo, te przeznaczone na mroźniejsze dni mają spody wykonane z tworzywa z miękką wkładką, która doskonale izoluje stopy od zimnego podłoża i zapewnia komfort noszenia.

 

Warto pamiętać o tym, że duże znaczenie dla zdrowia naszych stóp czy kręgosłupa mają materiały użyte do wykonania buta, bowiem na każdy rodzaj obuwia powinny być przeznaczone inne skóry.

 

W tym roku wróciła szeroko pojęta klasyka, jednak z ukłonem w stronę minimalizmu w formie i kształcie obuwia, przejawiająca się przede wszystkim kwadratowymi noskami w butach, które mają lekko wydłużone czubki. Polki kochają takie modele, bo pasują do większości dobieranych przez nie stylizacji – potwierdza Marcin Wójcik z firmy Bravo Moda.

 

Niemniej, najpopularniejsze w tym sezonie będą loafersy – buty z języczkiem, inspirowane męskim obuwiem. Nie tylko idealnie pasują do codziennych stylizacji, ale są także bardzo wygodne. To również ukłon w stronę kobiet, które preferują obuwie na płaskim obcasie, pasujące na casualowe wyjścia, ale eleganckie w wyglądzie. W sumie w najnowszej kolekcji marki znalazło się ponad 30 modeli w różnej kolorystyce.

 

Buty dostępne są na stronie: https://bravomoda.pl

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace Biuro prasowe
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.