Komunikaty PR

Jesienno – zimowa synergia piękna i komfortu

2020-11-17  |  14:00
Biuro prasowe

Najnowsza, jesienno – zimowa kolekcja marki BRAVO MODA to modele, które wpisują się w obowiązujące trendy wykorzystujące ponadczasową klasykę, jak również ukłon w stronę nowoczesności. Jednym z jej najbardziej charakterystycznych elementów są inspirowane męskim obuwiem loafersy.

 

W tym sezonie królują odcienie brązu, ciepłych beży, trochę granatu, a także czerwone akcenty i oczywiście czerń. W najnowszej kolekcji Bravo Moda znalazły się zarówno botki, jak i kozaki, jednak by dodać im nowoczesnego charakteru, modele wykończono efektownymi dodatkami. Dla przykładu na szpicu, który optycznie wysmukla nogi, umieszczono ozdobny metal. Wszystkie buty łatwo założyć dzięki wszytemu od wewnętrznej strony zamkowi. Dodatkowo, te przeznaczone na mroźniejsze dni mają spody wykonane z tworzywa z miękką wkładką, która doskonale izoluje stopy od zimnego podłoża i zapewnia komfort noszenia.

 

Warto pamiętać o tym, że duże znaczenie dla zdrowia naszych stóp czy kręgosłupa mają materiały użyte do wykonania buta, bowiem na każdy rodzaj obuwia powinny być przeznaczone inne skóry.

 

W tym roku wróciła szeroko pojęta klasyka, jednak z ukłonem w stronę minimalizmu w formie i kształcie obuwia, przejawiająca się przede wszystkim kwadratowymi noskami w butach, które mają lekko wydłużone czubki. Polki kochają takie modele, bo pasują do większości dobieranych przez nie stylizacji – potwierdza Marcin Wójcik z firmy Bravo Moda.

 

Niemniej, najpopularniejsze w tym sezonie będą loafersy – buty z języczkiem, inspirowane męskim obuwiem. Nie tylko idealnie pasują do codziennych stylizacji, ale są także bardzo wygodne. To również ukłon w stronę kobiet, które preferują obuwie na płaskim obcasie, pasujące na casualowe wyjścia, ale eleganckie w wyglądzie. W sumie w najnowszej kolekcji marki znalazło się ponad 30 modeli w różnej kolorystyce.

 

Buty dostępne są na stronie: https://bravomoda.pl

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji Biuro prasowe
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową
Moda Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper

Zimowe buty z futerkiem wkraczają na salony, a raczej na utwardzone ścieżki i miejskie chodniki. Czasy, kiedy śniegowce nosiło się tylko na stokach, a trapery jedynie na szlakach, odeszły

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.