Kazar Care x woshwosh
MAGNIFICO MARKETING&PR CONSULTANTS
WAŁ MIEDZESZYŃSKI 608a
03-988 WARSZAWA
karolina|magnifico.com.pl| |karolina|magnifico.com.pl
609776612
www.magnifico.com.pl
W wyniku tej współpracy powstała nowa, innowacyjna usługa Kazar Care x woshwosh – abonament na czyszczenie butów, która jest już dostępna w sklepach stacjonarnych Kazar i wkrótce będzie także dostępna online. Dzięki tej inicjatywie klienci będą mogli nie tylko zadbać o swoje obuwie, ale również przyczynić się do ochrony środowiska poprzez przedłużenie życia swoich ulubionych produktów.
Woshwosh, firma założona w 2015 roku, łączy pasję do butów i ekologii z ideą zero waste, oferując kompleksowe usługi czyszczenia, naprawy i odświeżania obuwia, Zdobyła bogate doświadczenie oraz konsekwentnie od lat buduje świadomość społeczną na temat korzyści płynących z naprawy i ponownego wykorzystania produktów wysokiej jakości.
„Naszej współpracy z Kazar przyświecała idea osadzona blisko wspólnych wartości. Trend zero waste jako świadomość i obowiązek każdego z nas. Ekologia na poziomie konkretnych działań, w trosce o przyszłość planety i nasze wspólne dobro. Szacunek dla rzemiosła i wartości produktów, które są tworzone w standardzie najwyższej jakości. Każdy z nich ma swoją piękną i niezwykłą historię. Chcemy, aby mogła trwać dłużej” – powiedziała Martyna Zastawna, założycielka i prezes firmy woshwosh.
W ramach abonamentu Kazar Care x woshwosh, profesjonaliści zajmą się kompleksowym czyszczeniem butów wewnątrz i na zewnątrz, impregnacją oraz ozonowaniem. Usługa dostępna jest w dwóch pakietach – rocznym w cenie 69 zł oraz dwuletnim za 89 zł. Abonament pozwala na nielimitowane korzystanie z usług czyszczenia w trakcie jego trwania.
Decydując się na czyszczenie jednej pary butów zamiast jej wyrzucania, każdy klient przyczynia się do oszczędności 13 kg CO2, co odpowiada ilości pochłanianej przez dwa drzewa w ciągu roku, oraz oszczędności 7,9 tys. litrów wody, co wystarcza na zapotrzebowanie wody pitnej dla siedmiu osób przez rok. Dane te zostały opracowane na zlecenie woshwosh sp. z o.o. przez TerGo.

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.