Komunikaty PR

Kazar Care x woshwosh

2024-06-27  |  14:45
Biuro prasowe
Kontakt
KAROLINA SIUDYŁA
MAGNIFICO MARKETING&PR CONSULTANTS

WAŁ MIEDZESZYŃSKI 608a
03-988 WARSZAWA
karolina|magnifico.com.pl| |karolina|magnifico.com.pl
609776612
www.magnifico.com.pl

W wyniku tej współpracy powstała nowa, innowacyjna usługa Kazar Care x woshwosh – abonament na  czyszczenie butów, która jest już  dostępna  w sklepach stacjonarnych Kazar i wkrótce będzie także dostępna online. Dzięki tej inicjatywie klienci będą mogli nie tylko zadbać o swoje obuwie, ale również przyczynić się do ochrony środowiska poprzez przedłużenie życia swoich ulubionych produktów.

Woshwosh, firma założona w 2015 roku, łączy pasję do butów i ekologii z ideą zero waste, oferując kompleksowe usługi czyszczenia, naprawy i odświeżania obuwia, Zdobyła bogate doświadczenie oraz konsekwentnie od lat buduje świadomość społeczną na temat korzyści płynących z naprawy i ponownego wykorzystania produktów wysokiej jakości.

„Naszej współpracy z Kazar przyświecała idea osadzona blisko wspólnych wartości. Trend zero waste jako świadomość i obowiązek każdego z nas. Ekologia na poziomie konkretnych działań, w trosce o przyszłość planety i nasze wspólne dobro. Szacunek dla rzemiosła i wartości produktów, które są tworzone w standardzie najwyższej jakości. Każdy z nich ma swoją piękną i niezwykłą historię. Chcemy, aby mogła trwać dłużej” – powiedziała Martyna Zastawna, założycielka i prezes firmy woshwosh.

W ramach abonamentu Kazar Care x woshwosh, profesjonaliści zajmą się kompleksowym czyszczeniem butów wewnątrz i na zewnątrz, impregnacją oraz ozonowaniem. Usługa dostępna jest w dwóch pakietach – rocznym w cenie 69 zł oraz dwuletnim za 89 zł. Abonament pozwala na nielimitowane korzystanie z usług czyszczenia w trakcie jego trwania.

Decydując się na czyszczenie jednej pary butów zamiast jej wyrzucania, każdy klient przyczynia się do oszczędności 13 kg CO2, co odpowiada ilości pochłanianej przez dwa drzewa w ciągu roku, oraz oszczędności 7,9 tys. litrów wody, co wystarcza na zapotrzebowanie wody pitnej dla siedmiu osób przez rok. Dane te zostały opracowane na zlecenie woshwosh sp. z o.o. przez TerGo.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: MAGNIFICO MARKETING&PR CONSULTANTS
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji Biuro prasowe
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową
Moda Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper

Zimowe buty z futerkiem wkraczają na salony, a raczej na utwardzone ścieżki i miejskie chodniki. Czasy, kiedy śniegowce nosiło się tylko na stokach, a trapery jedynie na szlakach, odeszły

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.