Komunikaty PR

Kazar Care x woshwosh

2024-06-27  |  14:45
Biuro prasowe
Kontakt
KAROLINA SIUDYŁA
MAGNIFICO MARKETING&PR CONSULTANTS

WAŁ MIEDZESZYŃSKI 608a
03-988 WARSZAWA
karolina|magnifico.com.pl| |karolina|magnifico.com.pl
609776612
www.magnifico.com.pl

W wyniku tej współpracy powstała nowa, innowacyjna usługa Kazar Care x woshwosh – abonament na  czyszczenie butów, która jest już  dostępna  w sklepach stacjonarnych Kazar i wkrótce będzie także dostępna online. Dzięki tej inicjatywie klienci będą mogli nie tylko zadbać o swoje obuwie, ale również przyczynić się do ochrony środowiska poprzez przedłużenie życia swoich ulubionych produktów.

Woshwosh, firma założona w 2015 roku, łączy pasję do butów i ekologii z ideą zero waste, oferując kompleksowe usługi czyszczenia, naprawy i odświeżania obuwia, Zdobyła bogate doświadczenie oraz konsekwentnie od lat buduje świadomość społeczną na temat korzyści płynących z naprawy i ponownego wykorzystania produktów wysokiej jakości.

„Naszej współpracy z Kazar przyświecała idea osadzona blisko wspólnych wartości. Trend zero waste jako świadomość i obowiązek każdego z nas. Ekologia na poziomie konkretnych działań, w trosce o przyszłość planety i nasze wspólne dobro. Szacunek dla rzemiosła i wartości produktów, które są tworzone w standardzie najwyższej jakości. Każdy z nich ma swoją piękną i niezwykłą historię. Chcemy, aby mogła trwać dłużej” – powiedziała Martyna Zastawna, założycielka i prezes firmy woshwosh.

W ramach abonamentu Kazar Care x woshwosh, profesjonaliści zajmą się kompleksowym czyszczeniem butów wewnątrz i na zewnątrz, impregnacją oraz ozonowaniem. Usługa dostępna jest w dwóch pakietach – rocznym w cenie 69 zł oraz dwuletnim za 89 zł. Abonament pozwala na nielimitowane korzystanie z usług czyszczenia w trakcie jego trwania.

Decydując się na czyszczenie jednej pary butów zamiast jej wyrzucania, każdy klient przyczynia się do oszczędności 13 kg CO2, co odpowiada ilości pochłanianej przez dwa drzewa w ciągu roku, oraz oszczędności 7,9 tys. litrów wody, co wystarcza na zapotrzebowanie wody pitnej dla siedmiu osób przez rok. Dane te zostały opracowane na zlecenie woshwosh sp. z o.o. przez TerGo.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: MAGNIFICO MARKETING&PR CONSULTANTS
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Ponadczasowa klasyka i reinterpretacja trendów – wiosna/lato 2024 w modzie męsk Biuro prasowe
2024-06-28 | 01:00

Ponadczasowa klasyka i reinterpretacja trendów – wiosna/lato 2024 w modzie męsk

Jakie są trendy w modzie męskiej na obecny sezon wiosna/lato 2024? Magdalena Szawel: Sezon wiosna/lato 2024 to w modzie męskiej mieszanka ponadczasowej klasyki, reinterpretacji
Moda Marka Perwoll zorganizowała event Re:ThinkNew na temat zrównoważonej mody
2024-06-26 | 10:50

Marka Perwoll zorganizowała event Re:ThinkNew na temat zrównoważonej mody

Pokazy zrównoważonej mody, dyskusje o ekologicznym podejściu do ubrań, warsztaty recraftingu oraz panel o nowej formule Perwoll czekały na uczestników wydarzenia Re:Think New 12
Moda SYOSS x SHINING TALENTS - konkurs dla młodych projektantów!
2024-06-24 | 18:00

SYOSS x SHINING TALENTS - konkurs dla młodych projektantów!

17 czerwca 2024 roku wystartował konkurs dla młodych projektantów pod patronatem marki SYOSS. Debiutanci w świecie mody będą mieli za zadanie stworzenie kapsułowej kolekcji,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Martyna Wojciechowska: Pokolenie Z jest bardzo samotne i nie radzi sobie z codziennymi problemami. Jako mama nauczyłam się bardziej słuchać i więcej pytać, niż mówić

Dziennikarka podkreśla, że martwi się o pokolenie Z, bo z jej obserwacji i rozmów z młodymi ludźmi wynika, że czują się oni bardzo samotni i wręcz przerastają ich codzienne problemy. Sami nie potrafią sobie z nimi poradzić, a niestety często też nie mogą liczyć na wysłuchanie, wsparcie i pomoc ze strony dorosłych. Martyna Wojciechowska nie ukrywa, że ona również popełniła wiele błędów wychowawczych, bo wydawało jej się, że sama najlepiej wie, czego potrzebuje jej córka, bez pytania dziewczynki o zdanie. W porę jednak dostrzegła swój błąd i teraz już wie, że dzieci najbardziej oczekują od rodziców poświęcenia im uwagi i czasu, a także zrozumienia ich emocji.

Edukacja

Co 6,5 minuty ktoś w Polsce doznaje udaru mózgu. Edukacja dzieci może zapobiec katastrofalnym skutkom i uratować życie dorosłym

Udar mózgu to druga najczęstsza przyczyna śmierci i trzecia najczęstsza przyczyna niepełnosprawności. Niewystarczająca wiedza i brak umiejętności rozpoznawania objawów udaru mózgu sprawiają, że większość pacjentów zgłasza się do szpitali zbyt późno. W odpowiedzi na ten problem powstał program FAST Heroes skierowany do przedszkolaków i uczniów klas 1–3. – Chcemy wykorzystać entuzjazm dzieci, aby to one stały się nauczycielami dla swoich dziadków – mówi Jan van der Merwe, międzynarodowy koordynator programu FAST Heroes, lider Inicjatywy Angels.

Teatr

Mateusz Banasiuk: Żałuję, że dzisiaj tak rzadko pisze się sztuki wierszem. Dla aktora to prawdziwy sprawdzian umiejętności

Aktor gra jedną z głównych ról w spektaklu „Wypiór” w Teatrze IMKA. Zaznacza, że wielkim atutem spektaklu jest tekst napisany klasycznym trzynastozgłoskowcem z zachowaną średniówką po siódmej sylabie, ale traktujący o bieżących problemach młodych ludzi i w niebanalny sposób komentujący otaczającą rzeczywistość. Mateusz Banasiuk zapewnia, że on sam bardzo lubi grać w sztukach napisanych wierszem i żałuje, że twórcy teatralni odchodzą już od tej formy. Przyznaje też, że w tym przypadku nie ma mowy o improwizacji. Trzeba się wykazać niezwykłą dokładnością, by nie zgubić żadnego słowa, bo wtedy zostanie zaburzony cały rytm.