Kazar x Balamonte - nowa kolekcja inspirowana stylem Grzegorza Krychowiaka
„Dla mnie kolekcja, którą mam przyjemność tworzyć we współpracy z marką Kazar, musi łączyć przede wszystkim wygodę z najwyższą jakością. W najnowszej jesienno-zimowej kolekcji Kazar X Balamonte chcemy zaproponować modele wpisujące się w najnowsze trendy mody, ale takie, które każdy aktywny mężczyzna może wykorzystać w stylizacjach na co dzień” – Grzegorz Krychowiak
To już trzeci sezon, kiedy Kazar i Balamonte łączą siły, tworząc kolekcję dla mężczyzn inspirowaną stylem Grzegorza Krychowiaka. Nowa kolekcja jesienno-zimowa to połączenie komfortu, stylu i najwyższej jakości, która charakteryzuje obie marki.
Być ubranym modnie i stosownie do okazji, jednocześnie wyrażając siebie i czując się komfortowo to współczesna definicja męskiej elegancji. Najnowsza kolekcja to odpowiedź na potrzeby współczesnego, aktywnego mężczyzny, dla którego budowanie własnego wizerunku zaczyna się tam, gdzie spotyka się wygoda, uniwersalizm i możliwość podkreślania siebie poprzez unikatowy styl. Dokładnie tak jak na co dzień robi to Grzegorz Krychowiak. Wszystkie nowe projekty cechuje oszczędna estetyka zakorzeniona w ponadczasowej klasyce. Przemyślane konstrukcje stają się uniwersalne, przekraczając tym samym pory roku i sezonowe trendy. Minimalizm, czyli dzisiejszy synonim luksusu, stał się mottem przewodnim dla wszystkich projektów. Założenie to sprawdziło się również w kolorystyce. Wśród neutralnych barw dominują beż i brąz.
„To, co z całą pewnością wyróżnia nową kolekcję to funkcjonalność, która wyraża się poprzez wygodę. Charakterystyczne dla kolekcji są perfekcyjne wykończenia. Koncentrowaliśmy się na wszystkich szczegółach, takich jak kolor, rodzaj skóry, podeszwy, przeszycia, przechodząc do konstrukcji. We współpracy z Grzegorzem Krychowiakiem powstała kolejny już raz spójna kolekcja, która sprosta najwyższym wymaganiom naszych klientów” - mówi Karol Kazienko dyrektor marketingu marki Kazar.
Kazar X Balamonte jest idealnym połączeniem najwyższego kunsztu produkcji obuwia, materiałów z najwyższej półki i świetnego wyczucia trendów w modzie. To kompletna kolekcja dla aktywnego mężczyzny, odpowiada na potrzeby osób lubiących streetwear oraz tych, którzy śledzą światowe trendy w modzie. Kolekcji nie brakuje awangardowego akcentu, charakterystycznego dla DNA stylu Grzegorza Krychowiaka. Więcej informacji na temat produktów, a także szeroką ofertę polskiej marki znajdziemy na stronie www.kazar.com.

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.