Kazar x Balamonte - nowa kolekcja inspirowana stylem Grzegorza Krychowiaka
„Dla mnie kolekcja, którą mam przyjemność tworzyć we współpracy z marką Kazar, musi łączyć przede wszystkim wygodę z najwyższą jakością. W najnowszej jesienno-zimowej kolekcji Kazar X Balamonte chcemy zaproponować modele wpisujące się w najnowsze trendy mody, ale takie, które każdy aktywny mężczyzna może wykorzystać w stylizacjach na co dzień” – Grzegorz Krychowiak
To już trzeci sezon, kiedy Kazar i Balamonte łączą siły, tworząc kolekcję dla mężczyzn inspirowaną stylem Grzegorza Krychowiaka. Nowa kolekcja jesienno-zimowa to połączenie komfortu, stylu i najwyższej jakości, która charakteryzuje obie marki.
Być ubranym modnie i stosownie do okazji, jednocześnie wyrażając siebie i czując się komfortowo to współczesna definicja męskiej elegancji. Najnowsza kolekcja to odpowiedź na potrzeby współczesnego, aktywnego mężczyzny, dla którego budowanie własnego wizerunku zaczyna się tam, gdzie spotyka się wygoda, uniwersalizm i możliwość podkreślania siebie poprzez unikatowy styl. Dokładnie tak jak na co dzień robi to Grzegorz Krychowiak. Wszystkie nowe projekty cechuje oszczędna estetyka zakorzeniona w ponadczasowej klasyce. Przemyślane konstrukcje stają się uniwersalne, przekraczając tym samym pory roku i sezonowe trendy. Minimalizm, czyli dzisiejszy synonim luksusu, stał się mottem przewodnim dla wszystkich projektów. Założenie to sprawdziło się również w kolorystyce. Wśród neutralnych barw dominują beż i brąz.
„To, co z całą pewnością wyróżnia nową kolekcję to funkcjonalność, która wyraża się poprzez wygodę. Charakterystyczne dla kolekcji są perfekcyjne wykończenia. Koncentrowaliśmy się na wszystkich szczegółach, takich jak kolor, rodzaj skóry, podeszwy, przeszycia, przechodząc do konstrukcji. We współpracy z Grzegorzem Krychowiakiem powstała kolejny już raz spójna kolekcja, która sprosta najwyższym wymaganiom naszych klientów” - mówi Karol Kazienko dyrektor marketingu marki Kazar.
Kazar X Balamonte jest idealnym połączeniem najwyższego kunsztu produkcji obuwia, materiałów z najwyższej półki i świetnego wyczucia trendów w modzie. To kompletna kolekcja dla aktywnego mężczyzny, odpowiada na potrzeby osób lubiących streetwear oraz tych, którzy śledzą światowe trendy w modzie. Kolekcji nie brakuje awangardowego akcentu, charakterystycznego dla DNA stylu Grzegorza Krychowiaka. Więcej informacji na temat produktów, a także szeroką ofertę polskiej marki znajdziemy na stronie www.kazar.com.
Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.